-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z0mbi
senior tag
válasz bitpork #111973 üzenetére
Hat a gondozasrol annyit hogy az auto minden kotelezo szervizen atesett. De akkor inkabb igy kerdem:
Audi CDNC olajlehuzo gyurui: milyen gondozast igenyel az olajlehuzo gyuru egy lada niva-ban?
merthogy a CDNC joesetben 100 ezrenkent cserere koptatja ezeket. Hivatalos fix soha nem keszult hozza igy amit tenni tudsz az hogy ugyanazt a szar gyarit megveszed es belerakod. Rakhatsz bele 0W100 at 5000km enekent. A gyuru kopni fog.
A vicc az hogy volt fonokomnek volt V10 touareg je... TDI. Mondjam tovabb? hogy azzal nem ment senki 500k t az hetszentseg! (max 3 mocival) No o is hordta rendesen azt az autot szervizbe mignem megelegelte.
De igazad van. Gondozas mentes auto nincs. Nem is varom el. En a longlife szervizes audiban is 10k kent cserelem az olajat. Es ezert nem tartom fer nek hogy ez tortenik velem. Ennyi -
brumi1024
veterán
válasz bitpork #111969 üzenetére
Nagyon jól mennek az újabb A4-ek a 2.0-ás motorokkal, mondjuk ez nem meglepő, 1450kg-os autókról beszélünk. Én itt nem mennék el a 3 liter irányába, a 11 milliós quattro S Tronic alapárhoz képest 2 millió felára van a nem quattro 3 literesnek, és közel 4 (!) a quattronak. Természetesen ez mind alapmodell, nyugodtan hozzá lehet számolni 2-3 millió extrát. És hova nem elég a 7.5-es 0-100?
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz bitpork #112155 üzenetére
Azért nem ragadtam ki az egészet, de minden oldalra igaz ez.
Elég kényes téma ez a tribologia, sőt az egyik legnagyobb tudomány a bolygón.
Én azért megmaradok a napi 2x indítás majd 10-10km megtétel.
Vagy néha 1x-2x visszafelé félúton megállok.
Rövidebb távra én nem ülök autóba.Meglátásom szerint ha kímélve van az auto, és gyakori az olajcsere, akkor is hamarabb előjön a sok hidegindítás, pl kipufogó elrohad idő előtt.
A motor meg mondjuk 100e-150e km-el kevesebbet megy el mint kevés hidegindítással, és rövidtávval.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz bitpork #112178 üzenetére
Micsoda illegalitás jujj( a dízel meg egyébként is alapból 100x szennyezőbb, mindkét auto benzines amiről szó van esetemben 328 és 2.3)...ha stabilabb az auto, akár egy balesetet is el tudsz kerülni, még egy szar berugózó gyári futóművel nem.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #112178 üzenetére
én mmár meg se szólalok, hogy fája szíívem amikor minden este hidegen kocsikázok a városba-10-15km haverrokkal aztán 3-4 szer tuti inditok mert megálltunk dumálni cigizni...
3.0 tdi
azért ebben már lehet egy kis igazság hogy szar a motornak... de hát na... ha kell akkor igy használom ha balatonozni kell akkor arra.
Ha tönkremegy akkor megcsináltatom.
bár igy hidegen full városba se eszik 11-12 nél többet plusz ABT ugye.No mind1
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #112347 üzenetére
A 74kw-os ugrik mint a veszett a 16V-hez képest...
VR6-Fan:
A feszítőt mindenképp átraknám, igaz kell vágni egy menetet a fejbe ha jól emlékszem. Hepu, vagy kölesmidht pumpa. Tengely, meg amit jó árban tud, itt a gyári van jó árban és az 300 000km-t biztosan bír.[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz bitpork #112347 üzenetére
Azt kifelejtettem, hogy beszámítás is játszani fog így gondolom nekem is kelleni fog a mostanira eredetvizsgát intézni?!
Eddigi 1 literes motoron "felnőve" nem hiszem, hogy gyenge lesz persze azt nem tudom cáfolni amit mondasz a többi motorhoz képest. Ezen a konfigoláson lehet módosítani is ezek szerint? Bár nem hiszem, hogy egyhamar nekiesnék ennek a témának mivel tudatlan vagyok benne.
-
-
Khaosz55
addikt
válasz bitpork #112364 üzenetére
Szia nem mankókerék méretű a hely és lehet gyárilag rendelni teljes méretű pótkereket puszta 95K-ért. Igen van furat és lefogató anya, minden.
Tesztekben is volt hogy végre nem mankókerék fér csak el hanem teljes méretű kerék a pótkerék tárolóban.
Mondom 1 cm-ről van szó. Azt gyanítom, hogy a téli abroncs ballonosabb mint a nyári mert nyári szokott lenni a pótkerék is. Szóval holnap bedobok hátra egy 205-ös gumit megnézem, hogy az hogyan fér el.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
-
paatrick
őstag
válasz bitpork #112388 üzenetére
Sziasztok,
egy 2002-es VW Polonk van. Kb. 1 hónapja megvolt benne az olajcsere, de a kis szervízkulcsot ami az olajcserére figyelmeztet nem ütötték ki. Így gondolom a rendszer is azt hiszi hogy még nem volt.
Namost délelőtt még mentünk vele, most este bedugom a kulcsot, fordítom, minden be-load-ol , rádió is megy, fordítom tovább hogy indítsa a motort és kész elmegy minden. Mintha lemerült volna az akku. Kulcs vissza, újrapróba. Most már semmit nem reagál. Ezután levettem az akkutakaróját (kulcs nem volt nálam, hogy le is szedjem és vissza) nem láttam semmi hibát. Visszazártam, pittyent, lezárta az ajtókat (ez szokott lenni mikor berakom az akkut) Beszáll. Kulcs be. Fordít. Rendszer feláll. Fordít tovább ismét elmegy minden.Szóval a kérdésem az lenne, hogy ez az olajcserés dolog leblokkolhatja-e az indítást?
(holnap majd lecsavarom az akkut és vissza, de lemerülve nem lehet)
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
Khaosz55
addikt
válasz bitpork #112388 üzenetére
Felhívtam a VW márkakereskedést a passat B8 pótkerék probléma miatt. Ahogy írtam korábban pótkerék nélkül vettem a kocsit, ha gyári méretű pótkereket utólag rakok bele akkor a kerék magasabb és ezen fekszik fel a csomagtartó kárpitja. Nagy nehezen sikerült elmagyaráznom a szalonba hogy mi a helyzet és mondtam hogy ott kell valaminek lennie ami a pótkerék helyénél a keretet megemeli még 1-2 cm-rel.
Azt mondták. hogy utána néznek.
Vissza hívnak és közli, hogy valóban ha pótkerékkel rendeli az autót az ember akkor kap egy küldön tároló részt és egy keretet ami magasabbá teszi a pótkerék helyét. Ők sem értik mért van ez így de ez a keret +50K körül van... . Elég viccesz szóval ha nem rendeltél gyárilag pótkereket, akkor vehetsz utólag pótkereket + még egy kárpit elemet is hogy be is férjen a helyére .A másik meg mondom, hogy a kerékőrt nem adták oda. Aztán mondják, hogy a London felnihez ami feláras nincs is kerékőr csavar a széria felnihez amiért nem kell +fizetni ahhoz meg van kerékőr csavar. Ez a másik dolog amire azt mondták, hogy nem értik.
-
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #112464 üzenetére
Látod Iza az tudja!!!
Goblin : nehogy magadra vedd, a SuperB is jó meg minden. Kinek mi, lehet számla miatt Új autót kell venned és nem jön szóba a használt vagy bármi oka lehet természetesen.
Én alapból új autót se vennék!
majd ha sok pénzem lesz.... nem akkor se... nem nem lesz sok pénzem sose!
(annak ellenére hogy sokan azt hiszik sok pénzem/ünk van mert egy 3milliós A6-al járok, gondolja ezt az aki most ült be a zsír új Mondeóba vagy ZS astárba vagy mittom én milyen betűnél tart az Opel.)| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #112476 üzenetére
Én alapvetően a konszern új árakat. Egy Leon kb fillérre pontosan ugyanannyira jön ki a 150 lovas 1.4 TSI-vel, mint egy Golf vagy egy Octi, esetleg néhány apróbb extrában van eltérés, ha hasonlóan magas felszereltséget néztem. De míg egy Passat és egy Superb között megértem a határozatlanságot, ebből a keretből egyértelműen a prémiumak felé mennék, már csak a platform (MQB vs MLB) és a vele járó lehetőségek miatt is (nagyobb motorok, Torsen quattro, ha már Audiról beszélünk). Továbbá a Superb nekem annyira egy nagyított G7-re hasonlít belül, ennyiért pedig azért már egy kategóriával magasabban járunk (nem idevéve az R-t, GTE-t), elvárnék többet. Továbbá a "resale value" (ahogy az angol szakirodalom szeret fogalmazni) is az Audi javára szól.
(#112486) Kiskokó: 6 sebességes, 2014-es modellévbeli, (emlékeim szerint) 320 nyúlmókussal - ezek eléggé az olajosra utaló jelek. A 7 sebességes nemrégóta rakható magasabb nyomatékú autókhoz.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz bitpork #112580 üzenetére
TaaT: 1alkalomért nagyon sok. ezt mire érted?
Pork: nem nincsen semmi autómata váltós tapasztalat, pusztán uncsibátyjám leguljabb golf 1.6 (vagy mekkora) dizlis blumöösönös cégesautóját vezettem egy pár km, igaz jó élmény volt, hogy csak a gázt és a féket lehetett nyomkorászni, de semmi több, nem ismerem a lelki világukat vagy ilyesmi. Valóban csak elkalandoztam, hogy mi lenne ha egy automata váltós autóba átülnék egy kézisből
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Piwi
addikt
válasz bitpork #112645 üzenetére
itt nem veri szét,még a legkisebb faluba vezető út is jobb mint a magyar autópálya..
konkrét listája az illetékesnek sincs,mivel minden felninek más a terhelhetősége,így ő is a TÜV papírból fogja megnézni hogy ki fogja bírni a terhelést vagy sem
lenko: itt Ausztriában ez a módja,így a hivatalos. ha más méretű felnit vagy gumit akarsz felrakni azt be kell jegyezni a forgalmiba,különben a rendőr szépen leszedi a rendszámod
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG Ally
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Politika
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Ukrajnai háború
- Apple iPad (10. generáció) - identitásválság
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest