-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz brumi1024 #92761 üzenetére
Novemberi kerékátszereléskor (nyári -> téli) lent volt a kerék, torx 20-as vagy 25-ös csavarhúzóval részben leszedtem a dobbetétet - úgy rémlik 4 csavart kellett kihajtani.
Kerékagyra nylon-zacskót húztam, majd vízzel (nem emlékszem, hogy nagynyomásúval vagy sima slaggal) és egy rossz fogkefével kitakarítottam. Akkor is TaaT adta az ötletet.Szerk: szerintem csak akkor férsz hozzá normálisan a torx csavarokhoz, ha lent van a kerék. 2 van a küszöbnél, 1 a sárvédőív felső pontjánál és 1 v. 2 bent a kerékdob mélyén - ezeket hajtottam ki, hogy kényelmesen hozzáférjek fogkefével. Jobban belegondolva slagot használtam, nem a kis Karchert.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rob210 #92764 üzenetére
Elég-e eltekerni a kormányt... szerintem nem, mert a kerékív tetejénél is van egy csavar, ahhoz (én) nem férnék hozzá normál csavarhúzóval. Lehet persze feszegetni, de ha már úgyis lent volt a kerék, adta magát a takarítás.
Patentra nem emlékszem, csak 4 v. 5 csavarra, Golf 6. -
veterán
Rob210!
Igazad volt a múltkor, a dobbetét mögötti részt ki tudtam öblíteni úgy is, hogy fent voltak a kerekek a Golfon, csak a küszöbnél lévő 2 db T25-ös csavart hajtottam ki, így a fogkefe épp befért a kritikus részekig. Leszerelt kerekekkel azért könnyebb és alaposabb a munka.
Most, hogy novemberben kipucoltam, teljesen tiszta volt szerencsére, nulla rozsdafolt. Minden hosszabb út után lecsapattam a benzinkúton a sót és egyéb retket, ill. szeptember végétől garázsban tartom.
Nyári gumit feldobtam. [link] -
-
veterán
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #93377 üzenetére
Ugyanezt éreztem anno a GSi 16V-vel mikor megvettem: hú bamme' ez 3.-ban is eltekeri a kormányt, vettem rá zsír gumit (1 cm-rel keskenyebbet ), és máris csak max. 2-ben forgatta el a kereket.
-
veterán
Az egy nagyon sárkányos gép volt, száraz aszfalton csinálta.
Egy baja volt, mikor vettem 6 évesen, akkorra már 3-adszorra volt telibe fényezve. Én is hüjegyerek módjára használtam céges autó mellett.
Szerk: 1x gyári fény (piros), 2x utólagos (1x sárga, 1x fekete), ahogy pattogott le, szépen lehetett látni a rétegeket. , lökhárító kivétel volt, az kéken kezdte pályafutását.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #93389 üzenetére
C20XE, piros feliratú szelepfedéllel (ez lenne gondolom a red top), leömlőtől végig Kadett E-re való Remus (állítólag ez a durvább), no kat. - elég mennydörgős hangja volt és nagyon ment. Később volt Astra Coupé Turbom, de a GSi nagyobb fíling volt. Rendszáma HDE-296, ha jól rémlik így 14-15 év távlatából.
@tresh: az egy nagyon-nagyon jó motor volt, simán vállalnám (sőt!) ma is a Golfba.
@SPOILER: kijelölöd a szöveget, rányomod a spoiler gombot ugyanúgy mintha OFF-ba tennéd a szöveget.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
@Norbi, Taat Köszi!
Megnéztem:
- gyári acél 6", ET 47
- ami fent van VW alu: 7", ET 45
- amit linkeltem BBS: 8", ET 35 -> tehát az acélhoz képest kijjebb jönne +37 mm, aluhoz +23 mm-tKicsit soknak érzem.
Szerk: míg töltöttem fel a képeket közben Ti is írtátok, hogy sok lesz, felejtős.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz szőröscica #93720 üzenetére
A céges Octaviám nekem is start-stopos volt, együtt lehetett élni vele, nagyritkán kapcsoltam ki.
@daniel: 1.4 TSI, 122 le Octi 2013 volt, a céges norma 7,5 liter volt, mindig sikerült kijönnöm belőle, kb. 7 liter vegyesben, sok autópálya 150-160.
Ennyi km-re dízelt vennék, rokonnak 1.6 TDI van, ha odafigyel 4 liter.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Morris #93987 üzenetére
Zalában általában így mondják, hogy "evvel, avval", meg azt is mondják pl. , hogy "add ide a tányérAt". Nekem fel sem tűnik, mivel ott nőttem fel. Amúgy meg tájnyelvi sajátosság, nyelvtanilag ok.
(Az "egyenlőrétől" mondjuk kiráz a hideg.)Szerk.: ami nekem fura: miskolciak azt mondják, hogy valami jobb tőle, ez számomra normális eseteben valami jobb nála.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bognar110 #94463 üzenetére
Nézz körül az Aliexpressen is, én rendeltem már onnét VW kupakot, hamisítvány, de jó minőségű. Szvsz ne akard leszedni a Skoda kupakról a matricát és feltenni helyette a VW-t. Pár ezer Ft volt a 4 db, csak arra figyelj , hogy jó méretet válassz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz maggi1886076 #94623 üzenetére
-
veterán
válasz johnny82 #94646 üzenetére
Nekem most is 1,4 TSI van, láncos, Golf 6.
# 1 gebasz: Vezérlés
Azt nézd meg, hogy full hidegm indításnál mennyire csörög a lánc. Az enyém az esetek felében elég hangos lánccsörgéssel indul olyan 1-2 másodpercig. Nem mindig csinálja. Ha elindítom egész röviden, akkor 10 perc múlva - továbbra is tök hideg motornál - már nem csinálja. Ha autópályáztam előtte és elindítom mondjuk fél óra múlva, akkor jó eséllyel csörögve indul ismét.
Lánccsere feszítővel, utángyártott, maszeknál kb. 70 ezer lehet, de ezt csak tippelem.
Ugyanez VW-nál + kicserélik még a vezérműtengely állító fogaskereket is (utóbbi 100-150 k.) hozzávetőleg 300-350 ezer Ft.# 2 gebasz: Kokszosodhat a szívószelep + szívótraktus.
Szaki szétszedi, lepucolja, ha ezt a fentiekkel együtt csinálják, akkor + 100 kb.
Ha vegyszeres fújkálással, akkor 20 k. Én utóbbit választottam. Érdemes a legfrissebb gyári szoftvert felrakatni, akkor kevésbé nyűgös.Jó motor amúgy, megy és normális tempónál jól fogyaszt.
-
veterán
válasz szőröscica #94692 üzenetére
+1
-
veterán
-
veterán
Köszi Srácok!
Jöhetnek negatív vélemények is!Gyárias kinézet volt a cél. Ebay, 24$, meglepődtem Norbi linkjét az árakon, 120 €, OMG...
@Norbi:.fólia 17-es majd a következő autómra -> most így gondolom
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Brumi˘ #94793 üzenetére
Én egyszer ültettem újszerű, gyári sportfutóműves (!) autót Eibach rugókkal, 2 hét után ment vissza a gyári, nem volt szinkronban a rugó a lengéscsillapitóval. Rázni nem rázott vészesen, de hosszú úthullámokon elég ijesztően viselkedett, "utánhúzott".
Erre is gondolj, persze jobban néz ki ültetve.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz brumi1024 #94847 üzenetére
Volt egy kicsi boyrészeres érzésem, ha jársz felém napközben, szívesen megmutatom élőben is (XII., Moszkva tértől 5 percre, este XII. Orbán tér). Itt vettem: [link]
@mmds: next time D lesz!
@Ace, tomcsi, Mágus, Vr6, varsam, joamilestone, Norbi: Ha valakit kihagytam, akkor bocsánat!
@Vr6: nem tudom közelebb hozni őket egymáshoz, így adja ki parhuzamosra.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz JimBeam00 #95776 üzenetére
Nekem 1.4 TSI (=turbós FSI) van, korábban pár hetente felvillant az EPC és torpant a motor. Hibakód gyújtáskimaradásra utalt. Cseréltünk gyertyát, maradt a random hiba, ha prémium benyát nyomtam bele, akkor nagyon ritkán villant fel. A megoldást a gyári szoftver frissítése hozta meg, azóta 14 ezer km-t mentem hibakód nélkül.
Az én Golfom kimondottan szereti a Maxxmotion 95-öt, de általában Agip 95-öt kap, mert ott van kedvezményem.
Néha én is nyomok Auchant, de akkor általában 98-ast (csak +10 Ft).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen