-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Egy rakat amcsi auton nincs is motorkod, csak motortipus. A forgalmiban a motorkod helyen a motor tipusszama szerepel. Azonosra minden papirozas nelkul lehet motort csereni.
-
Reggie0
félisten
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/04/17/dizelmotort_kapnak_az_audi_s5-ok/
Lehet lesz dizel-sport kategoria.
-
Reggie0
félisten
válasz CharlieDrop #167132 üzenetére
Mint irjak, nagyobb a hatasfoka, mint a benzinesnek.
-
Reggie0
félisten
válasz CharlieDrop #167136 üzenetére
Hobbiautonak persze. Aztan a keleti blokkban ugyis viszik majd hasznaltan.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #167308 üzenetére
Pl, ha szettort az elozo, akkor jol johet egy darab.
-
Reggie0
félisten
válasz F_Zolee #167379 üzenetére
Szerintem lehet, csak ujra neki kell futni a tipusengedelyeztetesnek, vagy egyedit kerni.
#167384) aero.: Azert az, hogy este megnezted, meg sokat nem jelent. Erre vannak a muszeres ellenorzesek, mert azok megbizhatoak. Amugy nagyon egyszeru a problema: Az izzo kb. gombsugarzo, a led pedig baromira nem, max felgomb, de igazabol az sem. Egy sima csere soran az eltero sugarzasi karakterisztika nincs kompenzalva.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Magus, Bitpork: A4 B8K2 CCWA eseten turbo koruli olajfolyasnak mik a gyakori okai? Meg nem tudtam megnezni/megnezetni, a hovedo pajzs utban van felulrol, de valahonnan onnan folyik a tuzfal oldali felen az olaj visszatero ag csoven( 18ason ). De a forrast nem lattam konkretan.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Hat ez az uj A4-es, iszonyat ronda lett.
-
Reggie0
félisten
válasz Lacess #168179 üzenetére
Szerintem az egyenetlenebb jaras pont nem tesz jot semminek(fotengely, kettostomegu), aztan ott vannak a homersekleti anomaliak, amit Magus is emlitett. Mernoki szempontbol nem tetszik, hogy barmit bealdoznak a kevesebb co2 kibocsajtasaert, aztan majd szivjon vele a tulaj gariidon tul.
A vegen eljutunk odaig, hogy kotelezo lesz az utasokat altatni az utazas alatt, mert ugy lassabban lelegeznek es kevesebb lesz a CO2 kibocsajtas.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #168224 üzenetére
Igen ismerem. Ismered a DPF kemiajat? A problema nem a korommal van, az eleg, pont ez a feladata a DPF-nek. A dugulast a hamu okozza, ami az adalekanyagokbol szarmazik, konkretabban mindenfele atmeneti fem es alkalifoldfem oxidjai, szulfatjai es foszfatjai, ami tobbszaz fokon raeg a keramiatestre, illetve a mikroporozus szerkezetbe valamilyen szinten diffundal. Mivel ezek nem oxidalhatoak tovabb(nem egheto a hamu ugye), igy nem lehet eltavolitani a regeneracio soran. A latvanyos videon csak azt latod, hogy a dugulas elotti szakaszon a fennakadt kormot kopi ki, amelyik a dugulastol mar semmilyen iranyban nem tud elmozdulni, az oxigen sem jut el hozza, hogy regeneralaskor kiegjen. De nem a korom okozza a dugulast. A DPF teljes regeneralasahoz a hamut kell valahogy eltavolitani es a keramia oldalfalabol kiszedni, ami csak a nagyobb koromszemcseknek atjarhatatlan, amugy mikroszkopikusan lukacsos szerkezet.
Az eredeti kerdesem pont emiatt volt, az, hogy nyomast mernek meg akar azt is jelenti, hogy megrepedezik a keramia. Nyomasteszten egy megfelelo atmeroju furoval megfurt szurot is at lehet kuldeni, de attol az meg nem fog jol uzemelni. Az biztos, hogy a vizes mosas eroziot okoz.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #168247 üzenetére
Persze jon ki mindketto, en azt mondom, hogy ez latvanyvideo. Ertelme kb. annyi, mint a ProLong-os betonnal leontos videonak.
Sajnos a motorvezerlo is pont ugyan annyit tud: nyomas es homersekletviszonyokat merni. A keramiatest szerkezetet nem veszi mikroszkop ala, hogy eldontse az atereszto keresztmetszet megis milyen struktruabol tevodik ossze.
(Amugy a kijovo barna trutyi azert barna, mert vasat tartalmaz a motorbol).
-
Reggie0
félisten
Koszi sracok.
-
Reggie0
félisten
válasz Csabadi #168706 üzenetére
Villamossagi szempontbol a 60A toltes inditas utan teljesen rendben van. Viszont ettol meg menetzarlat siman lehet es fojtja a motort. A lakatfogos meres hatranya, hogy a bemeneti szuroaramkore miatt a gyors valtozast nem tudja lekovetni, szoval az indulo 60A-es aram joval nagyobb is lehet, erdemes oszcilloszkopos lakatfogoval megmerni, de 120A-nel se izgulnek miatta, a pillanatnyi rovidzarlati aram siman megjelenhet, exponencialisan csokken az akku toltoarama.
Ha valahol gyanus feszultsegeset latsz, akkor a hozza kapcsolodo relet(vagy kapcsolot) is erdemes megmerni, lehet a pogacsa mar nem erintkezik jol/megkopott.
Lehet egyszerubb lenne ugy megnezni, hogy lekotod a generatort es beejti-e a fordulatot. Ha igen, akkor mar csak a generator belso hibaja okozhatja. Vagy kiszerelni az egeszet addig.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz Csabadi #168722 üzenetére
Az szomoru lenne, hogy ha elpukkannanak attol a diodak, de nem tudom mennyire silanyan tervezik ezeket a generatorokat, szoval nem merem azt mondani, hogy batran csinald, de egy valamire valo generatornal az uresjaras nem szabad, hogy gondot okozzon.
En meropadon csak kisteher generatorokkal talalkoztam, de ott a normalis meresi eljaras resze volt, hogy uresjarast is mertunk rajtuk.Allo motornal nem kene terhelest jeleznie, ez inkabb az arammero hibajara utalhat, vagy a diodakkal van gond es atvezetnek zaroiranyban is, igy hiaba nincs generatoron feszultseg, megis folyik aram a kapcsain.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Csabadi #168724 üzenetére
Sajnos a vag feszultsegszabalyozojat es a terheles merest nem ismerem aramkori szinten, ha lenne rola rajz, akkor meg tudnek tippet adni.
Esetleg meg azt erdemes megnezni, hogy a fesszabalyozo megkapja-e rendesen a gyujtaskapcsolorol a gyujtas jelet. Ha nem, akkor az is lehet a gond, hogy allo motornal is gerjeszti a generatort. Illetve megmerni a gerjesztesen folyo aramot. Lehet akar a szabalyozo is rossz.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Azt hogyan tudom megallapitani vagy megtudni, hogy az elso szelvedo hany %-os fenyatereszto kepessegu? Utolag nem volt foliazva, gyari uveg.
-
Reggie0
félisten
Szakikat kerdeznem: Van egy visszatero razos kerek problemam. Az az erdekessege, hogy allandoan valtozik a sebessegtartomany ahol elojon, de neha meg is szunik. Eddig neha sirt a hatso kerekcsapagy, kicsereltettem es meg is szunt. Majd 100km mulva megint elojott. Az erdekessege, hogy nem csak fekezesnel raz, hanem haladas kozben is, bar akkor sokkal kevesbe, viszont van amikor egyaltalan nem jon elo(rendszerint allas utan szunik meg). Mi lehet az oka? Amiota az uj kerekcsapagy van, fekezesnel negyed annyira sem raz, mint eddig.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz BUZZLGHTYR #168903 üzenetére
Nem eszik az sokat. Nekem hajnal 4kor M0-as 90 tempomattal 4.9 l/100km-re jott ki a szabadfoldi ut es pesti ut kozotti szakaszon. Palyan utazva >1000km-nel 160-180-as olasz tempoval(600km) es hasonlo magyarral, tobbi helyen szabalyosan kijott 6.9-re.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Speeedfire #168950 üzenetére
Attol meg gyorsabban kopik. Nagyobb teljesitmenynel nagyobb erovel fogja a dugattyut a henger falahoz nyomni, tehat gyorsabban fog kopni. Igaz ez a csapagyakra is, stb.. Nincs ingyen ebed
-
Reggie0
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Politika
- TCL LCD és LED TV-k
- iPhone topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Futás, futópályák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs