-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #9679 üzenetére
Ezek inkább céges utak, ott van a cég, aminek jogutódja vagyunk. Krakkó amúgy gyönyörű város, én imádom. Imádok túrázni ott az erdőkben, szép patakok, eszméletlen jó levegő, talajból méterenként előtörő források, óriási hangyavárak.
Varsót annyira nem szeretem, de ahhoz már közel van az Északi tenger, és Gdansk, ami nagyon szép város. Egyik legnagyobb kikötő, érdemes megnézni. Meg arra felé olcsó a füstölt lazac, frissen. Nekem meg az a kedvencem.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, kipróbáltam egy ilyen A4 -est, 2006 -os. 2.5TDi volt, ugyan úgy avant. Ismerős szólt, hogy van egy. Elmentem, megnéztem. Piszok kényelmes, kézre áll minden. Nem zörög, elég masszív autó. Ezzel a diesellel elég lomha volt szegény, Mondeo 2.2 TDCi -vel megkerülném 3x. De nagyon egyben van az autó, navi piszok jó. Nem bőrös volt, de plüssben se csúnya. Csak ez is fránya fekete volt belül, tiszta depis lesz az ember egy ilyenben.
Lehet audi lesz, most nagyon bejön. Igaz E39 -et még mindig nem übereli, de lehet csak azért mert azt már megszoktam. Jó, alig van hely az autóban, nem is vennék csak avantot.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #9715 üzenetére
Áh, ez nagyon elkeserítő. Ez a híres 4motion? Pfú, elég gáz. Igen, egy quattro -nak egy ilyen kis tócsa gyerekjáték lenne, még csak nem is erőlködne.
De nem véletlen, hogy ha 4x4, akkor mindenkinek egyből a quattro jut eszébe.Én azt szeretem ha fütyül a turbo. Ismerősömnek volt volt régen egy vectra 2.0 turboja, módosított motorral. Néha elkértük páválni a városban, voltunk vagy 19 évesek se. És imádtam "cittegtetni" a turbot. És ott is az volt, poti felcsavar, padlógáz 3. -ban 90 -nél. Kellett kis idő, mire felépült a nyomás, de utána mint az állat elkezdett húzni. És 140 -ig kapart az első kerék, a motor meg dadogott. Szórakozni jó volt, állandó autónak nem kellett volna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Közben felhívtam ezt. Hát, magánszemély árulja, jó lenne megkeresni, nem így kereskedőn keresztül venni. Neki is és nekem is.
Németből lett 2 évesen behozva, láncok azért lettek cserélve mert megnyúltak. És ha már meg lett bontva, kicseréltetett mindent benne. Szervízkönyv nincs az autóhoz, ez szomorú.
134k km van benne, az még nem is lenne sok. Csak megeshet, hogy meg kell szoroznom 2 -vel. Mert akkor miért adná el, ha ilyen jó állapotban van.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz DeadMeat #9726 üzenetére
Kamu bizony. Feszítők is cserélve lettek, bár akk nem tudom mi a lényege a feszítőnek. Ködös, de a tulajjal kellene találkozni, ez csak össze-vissza makogott.
tomcsi23: Ennél igen, de van másik. Max. nem lesz bézs bőrbelső... de ha találok egy magyarországit, akkor nem lehet probléma.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Erről vélemény? Jónak néz ki.
Mentem a héten Audival... brutális, kényelmes, gyönyörű. Csak az auto váltója kukázni való. Nagy rakás szar az a triptronic. A BMW váltója még az E39 -ben is magasan jobb mint az a szar.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #9784 üzenetére
Mi a gond a Passat -tal? Motorja annyira nem rossz, bár tény erősebb motorok vannak ebben a szegmensben. De abszolút fullos, szép bőrbelső, és tényleg van benne minden ínycsiklandó dolog.
Nekem se jön be az auto váltó, de a DSG -ről sok jót mondanak. Diesel autót amúgy is csak automatával vennék, márpedig most azokat nézek. A triptroniccal az volt a baj, hogy bizony elég lassan reagál, és elgondolkozik még S üzemmódban is. Manuállal gyorsabban megcsinálom a visszaváltást....Jah, és felfelé is elég lassúnak tűnt nekem, bár lehet az a probléma, hogy manuálhoz vagyok szokva, amivel olyan sebességgel kapcsolgatok, amilyennel csak akarok.
A quattro Audi meg csak automatával van, ritka a manuál. És ha manuálos, akkor általában null felszerelt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #9788 üzenetére
Pfújjj...
Életemben nem kéne Accord. (első kerekes szar... ) Ha benyás, akkor BMW sor 6.Nézegetem az Audikat, csak találok hozzám illőt. A4 3.0TDi -k ABT tuningal 256/530NM -en vannak. Ami egy chippelés, és a többi a kinézet. Így nyugodt szívvel lesz az első utam chippeltetni a gépet. Utána úgy fog menni mint a golyó, és QUATTRO.
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
A CR dieselek mikor jöttek be? Mert néztem, és a Passatban az ugyan olyan modell(170Le-350NM), csak az egyik 2007-es PD TDi, a másik 2008-as CR TDi.
Van nagy árkülönbség is... De ez mit takar? Gondolom a CR az már klasszisokkal jobb motor mint a PD. Pedig még a nyomaték görbe is ugyan úgy alakul, meg a lóerő is.Don't Tread On Me
-
-
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9866 üzenetére
Ez egy gusztustalan trágyadomb. Turbósítás... VR6, váltó meg a többi kibírná? Szerintem drágább lenne a művelet, mint maga az autó. Jah, hát chippelt. Mekkorát ugorhat 120 -ról, mi?
Egyik ismerősnek van egy gyönyörű tűzpiros Corrado -ja. VR6 -os. Most ő is turbósításon gondolkozik... 1 millát mondtak neki az egészre... Az reális?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Nah, hát elképzelhető, hogy mégis Passat lesz. A héten megnézzük ezt a gépet. Full-full extrás, igaz PD...meg 4 henger...meg FWD. De képekről nagyon bejön.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz DeadMeat #9884 üzenetére
Most mi baj? Csak leírtam a tapasztalataimat az autóval kapcsolatban. Végül is rutint és forgalmit is ilyennel tettem le, akkor még viszonylag új modellnek számított. Nekem nem jött be, ennyi. Nem írtam én semmit rosszat, főleg nem úgy írtam le, hogy még ki se próbáltam. Városba nekem amúgy jó lenne egy Lupo 3L is.
Nekem kifejezetten a linkelt modellel vannak fenntartásaim, ami egy hányadék. Szvsz, ez nem erre való.Amúgy nem Audi lámpás, nézd meg jobban. 3 -as coupe lámpáját igazították ehhez a dizájnhoz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Ha Daewoo Nubira, akkor gondolom nem nagyobb motoros gépet akar. De azt semmiképpen ne vegye...nekem halálfélelmem volt anno mikor vezettem.
Friss jogsi, haver muterjának az autója, egy bordó Nubira. Osztály kirándulás Balcsira. Mi vonat helyett lementünk 5 -en autóval. 130 -nál imbolygott a gép...bár lehet a szervizelés hiányára írni is ezt a jelenséget.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9912 üzenetére
Hát akkor megeshet. Nagy szerencséje volt az biztos.
Most értem haza Pécsről, hazafelé beugrottam megnézni az autót. Hát, természetesen behozott autó, garancia idő lejárta után lett Németből hozva, nincs szervízkönyv.
De azért körbenéztem. Autó megjelenése makulátlan, fényezés karcmentes, szélvédő is szintén hibátlan. Minden illesztés rendben van, gumi alig kopott. Piszok jól néz ki ezzel a felnivel. Az üvegezése dupla hővédő. Benéztem a kocsi alá is, minden makulátlan, nem lóg semmi, nincs ütésnyom/horzsolás. A belseje is makulátlan. Kormány nem kopott, ülések nincsenek kiülve, bőr nincs megkopva. Kormányváltó brutális, nagyon tetszik. Nagyon kényelmesek az ülések, benyomtam a masszázs funkciót, hát egy álom. És tényleg nem lehet befülledni az ülésbe, piszok jó ez az aero-s ülőlap. A hifi gyönyörűen szól, navi okos, bár ez alap elvárás. Minden kutya-pöcse elektromos, memóriára mozog, ez praktikus nagyon. Benéztem a motortérbe is, tiszta, nincs semmilyen nemű folyásnyom. Motor hangos, piszok kellemetlen hangja van... Nem mentem vele, mivel kergettem már ilyen Passat-ot is. Fogyi 6,5l körül van most, ami hízelgő nagyon annak a fényében, hogy egy nő használja.
Abszolút full-full extrás, a rendelhető összes minden benne van. Ráadásul keyless-go -s, mint a mostani autóm, az is egy pozitívum.
Nem tudom mi lesz, erősen meggondolom. Ha megveszem, biztos előtte meg lesz nézetve az autó...mégiscsak behozott hiába néz ki valósnak a km.rob210: 1.6 benzint véletlen se... Haver olyat használ, lusta, sokat fogyaszt ahhoz a ccm -hez. 1.9TDi van, inkább azt vegye. Mondjuk sok hely abban se lesz, akkor vegyen kombit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, úgy néz ki az a Passat tuti kilőve. Beszéltem egy szerelő ismerősömmel, és lebeszélt róla. Méghozzá a DPF miatt... Most csináltak egy Touareg-et, meghalt benne ez a rendszer, és bontva 280k volt bele...Újonnan 500k+ az ára ennek. És a DPF nélkül nem is lehet használni az autót, hibakódot nem lehet kiütni, motor biztonsági üzemmódba kapcsol, ha hibát észlel. Csak a rendszer cseréje oldja meg a problémát. És ez nem az első esetük volt, járt már náluk DPF -es Passat és Audi is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez milyen? Azt a csúnya vonóhorgot lekapom róla, akkor hátulról is normálisan fog kinézni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #10046 üzenetére
Igen, mert általában ezek a jól felszerelt példányok. Néztem magyarországit is, jók is lettek volna. De az egyiknek hátul tekerős volt az ablaka, a másiknak nem volt multikormánya és így tempomatja, a 3.-nak meg gusztustalan csíkos plüssbelsője volt ami le volt lakva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs