- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39030 üzenetére
Mizu mester, feléledt a beteg?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39032 üzenetére
Nem kompressziót kell mérni, hanem ledobni a vezérlés takaró elemeit, a gyári célszerszámokat felrakni, és megnézni ülnek-e a jelölések, addig nem is forgatnám. Kompreszsióméréshez forgatni kell, ha ugrott a szíj, minden forgatás akár az urolsó is lehet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39050 üzenetére
Milyen autód van pontsan??? Szerintem te sem tudod. 77kW csak PD van, a rotációs kapa 66 vagy 81kW, de kettes octávia nem létezik adagolós motorral. . Dobj egy motorkódot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39052 üzenetére
Továbbra is tartom, 77kW az PD. Az, hogy PD nincs ráírva.
[link] -ha nem ez vana motortérben akkor PD.A szétnyithatóban benne van Typove oznacenie motora -kod motora. 3 betű lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39057 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39060 üzenetére
BKC, BLS vagy BXE
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39062 üzenetére
Valami B betűs lesz, az biztos.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39064 üzenetére
Küld el privátban a VIN számot, az benne van a kicsiben is. Az alapján megmondom.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39066 üzenetére
Én meg válaszoltam ,elég érdekes dolgokat találtam.
A lényeg PD és 74kW, ATD vagy AXR, a többit privátban megírtam.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39068 üzenetére
Nem problémás motor. Az első 400 000 km-t lazán veszi.
-
válasz atos19881101 #39202 üzenetére
A motorja A-B közlekedésre alkalmas, minőségileg, jó, érzékeny a vizezett és koszos nyálra.4 évig volt céges kocsi. Csak lendületből és hosszú egyenesben tudtam vele előzni 90 felett.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #39202 üzenetére
Megkímélt szervizben járt?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #39205 üzenetére
Komolyan elrettent a hibáktól hemzsegő hirdetés.
-
Balupapa
senior tag
válasz atos19881101 #39209 üzenetére
hát elrettent.
vajon milyen lehet az autoja ( hogy szervizelte, vigyazott ra ) ha olyan tuskó, hogy nem tud írni.
_-=*WheelWhores*=-_
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39220 üzenetére
A 77kW az 16 szelep, a 74, 75kW 8 szelepes.
-
TaaT
veterán
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #39402 üzenetére
Öregapám azt mondta, hogy a tyúkok előtt mindig legyen víz. Erre kell nagyon figyelni!
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #39402 üzenetére
A trafók szeretnek megmakkanni, amúgy a motorral nincs sok baj.
Csak a tipikus 16V-s karakterisztika ha nem forgatod nem megy, ha forgatod sokat eszik és akkor kicsit jobban megy
A nem megy az azt jelenti hogy a forgalom ritmusát fel tudod venni lakott területen belül és kívül egyaránt, de semmi extra. [link]
Give them hell Ukraine!
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz atos19881101 #39419 üzenetére
Nem hát
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Kicker
senior tag
válasz atos19881101 #39419 üzenetére
a trafók nem olcsók... a vezérlés 90 e kmnél szakszerűen legyen cserélve, megkímélhet egy szakadás/fogakelkopásától...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #38780 üzenetére
Sziasztok,
Gondoltam beszámolok a drága kis "alakításom" fejleményeiről. A motort szétszedtük, előtte persze vezérlést ellenőriztük, sajnos nem azzal volt a gond, hogy átugrott volna. Lekerült róla a hengerfej, ekkor láttuk, hogy az egyik szelep beégett ... talán az egyik rossz porlasztó miatt. ... a hengerfejet generálra kellett küldeni (90mátyás ), gyűrűzés, szelep csere, tömítés ... A 4 porlasztót elküldtük megméretni, sajna 2 rossz belőle ... még pár darab mátyás bánja ... illetve ugye a régi vezérlést már nem rakjuk vissza, így rákerül majd új vezérmű is görgőkkel ... (már nem számolom a mátyásokat ) ... most ott tartunk, hogy próbálunk szerezni reális áron porlasztókat, majd ha ez megvan, akkor összerakjuk a két kezünket, és imádkozunk, hogy összerakás után el is indul szépen ...
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39815 üzenetére
Drága tanulópénz lesz, de gondolom nem csinálsz többé ilyet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39818 üzenetére
Ebbe mindenképp beledöglik.
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #39818 üzenetére
nyugi, minden használtautóvétel lutri. Én is belenyúltam anno. 400k-m bánta!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39876 üzenetére
Vezettél már automatát?
-
VR6-Fan
veterán
válasz atos19881101 #39876 üzenetére
néha azért unok váltogatni
jó automata váltóval lehet elég jól közlekedni, anno járkáltam egy 1,3-as dihatsu teriossal, meglepően jó volt automatával, szeretem
vw-től mondjuk csak dsg, viszont 0km-s tripet/multit még nem probáltam
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39886 üzenetére
Én is a DSG-re szavazok, persze csak a hozzá tartozó multikormánnyal és a váltó fülekkel a kormányon.
-
VR6-Fan
veterán
válasz atos19881101 #39886 üzenetére
akkor araszoljál a szerémin, a kocsimmal úgy 40percet, mikor meg melegszik a kevlár és nem csúszik
volt már hogy frutiztam és ráhúztam egy 3.-at is és kb 20m-t tettem meg az indulás helyétől, szigorúan 200le alatt sajnos.
n keverjük a mászkálós kocsit, a hétvégi játszóssal.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz atos19881101 #39900 üzenetére
Kondi? Ha annyira szeretnéd megkérlek rá h Gazsit tologasd amíg benn ülök...lesz olyan kondid...800 µF vagy akár több is...és mind a lábadban...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
AndrewTdi
addikt
válasz atos19881101 #39906 üzenetére
Nekem is van egy 1 Helix farádos eladó.
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #39933 üzenetére
A második cikk nyomán elfogott a kíváncsiság vajon mennyit nyomhat a 16-os gyári acél (pót)kerék: 18,9kg...
A 18-as álumónium kerekeim (18,7kg) 2dekával könnyebbek mint a 16-os acélok
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #40297 üzenetére
S.Y.S.
pont ezzel a 2 fejjel szemezgetek éppen
Give them hell Ukraine!
-
rob210
nagyúr
válasz atos19881101 #40307 üzenetére
Viszont a JVC-nek Saját véleményem szerint szebb a hangja.
Renault power
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #40307 üzenetére
Próbáltam egy kommentbe rendezni a két egyforma választ (kevés sikerrel)
A gari idő is egy szempont a sok közül
rob210: az X30-as JVC tavaly tesztgyőztes lett egy neves német autohifi újságban szal efelől nincs kétségem
Give them hell Ukraine!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #40643 üzenetére
Milyen autó, milyen motor?
Leírod és Mágus kolléga jól megmondja a tutit.
Balupapa: bazz...eddig nem mertem leírni, de ugyanezt gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #40650 üzenetére
Ez csöppet off.
-
rob210
nagyúr
válasz atos19881101 #41799 üzenetére
Egyszer gyere el hozzánk este a lakótelepre amikor minden elmeroggyant hazaér és ott és úgy rúgja ki maga alól a kocsit, mint a sz@ros alsógatyáját.
Aztán néha reggel megy a csodálkozás amikor egyik barom ráparkol a másik barom kocsijára.
Renault power
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #41799 üzenetére
Ne aggódj, egy smart sem fért volna be úgy állt a másik 2 autó mellettem
VR6-Fan: a videón pedig olyan egyszerűnek tűnik
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #42555 üzenetére
IC légtömeg mérő is okozhat ilyen hibajelenséget (nekünk ez okozta, 3BG passat 131paci) de lehet más is
Give them hell Ukraine!
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #42555 üzenetére
Sorry OBD
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #42555 üzenetére
A hibakód: P0234
Fault Location:
Boost Pressure - Regulation Limit Exceeded (Overboost Condition)Szerintetek mitől lehet?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #42561 üzenetére
Kilyukadt turbo/cooler cső?
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #42567 üzenetére
Munez arra gondol hogy ha szökik a nyomás akkor kompenzálás kép túlpörögne a turbó hogy hozza a kellő nyomást, ami nem jó.
De majd Mágus megmondja a frankót.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
zenke
aktív tag
válasz atos19881101 #42567 üzenetére
Esetleg lecsúszott egy cső valahol.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #42579 üzenetére
Ezek a bluetooth bigyók, csak erre jók, kiolvasni, amit én tudok, ahhoz rendes VAG-com vagy vcds kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #42582 üzenetére
Vákum rendszer, turbó elkoszolódás, N75 mágnesszelep, turbó vákum membrán. Ezek között van a hunyó.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #42584 üzenetére
Amíg nem lesz meg a hiba, minden komolyabb emelkedőn vészprogramra lehet számítani, előzéseket 3x is gondold meg.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #42587 üzenetére
Ha gt1749 turbód van, akkor jelentem lekormolódott a geo..
Ugyanezt csinálta nekemis.."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #42615 üzenetére
garett gt1749V
-
válasz atos19881101 #44520 üzenetére
Nullával
a végéről.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen