Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FrankMonzano
őstag
válasz bitpork #111426 üzenetére
Minden sertodes nelkul, karacsonykor kitol olvasnad ki a hibat, Jezuskatol ? Ja, es sajnos ehhez kapcsolodo meroeszkozt nem hozott Karacsonyra, tudom,hiba... Ketto meg a check engine-t nem dob ki, egyszer volt egy lambdaszonda, masodszor meg mar teljesen mast olvastak ki, konkretum nincs. Ezert gondoltam, hogy a jobb benzinnel valo tankolas hatasarol irt monologombol hatha tud valaki valami iranyvonalat az ugyben .
[ Szerkesztve ]
-
-
Magnum_
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
válasz bitpork #111710 üzenetére
Semmiféle következtetést nem lehet levonni a színből sajnos.
G12(+) kő bele szvsz, vagy mehet az újabb, glicerines g13.
Amúgy rá szok írva lenni a tartályra (környékére), no meg a könyvében is.Mági: jah, hát akkor csak desztvizet lehet rátölteni - ismeretlen folyadékra, persze ha a fagyáspont engedi, különben csere szvsz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz bitpork #111718 üzenetére
Itt a környéken lenne ötletem, de a helyi viszonyokat Te ismered.
Hirtelen elfolyt vagy honnan jött ez, hogy most kéne rátölteni? Sok hiányzik vagy mi a probléma?
Méresd be (mondjuk a kutak mérései között is jócskán vannak különbségek), aztán tölts rá egy kis desztvizet, talán elbírja még....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz bitpork #111720 üzenetére
Akkor honnan jött a kék szín?
Nem hiszem, hogy bárki is fagyálló nélkül töltené fel (persze akadnak kivételek topikon belül is ), nézesd meg egyik kúton. Csak arra figyeljetek, hogy üzemmelegen túlnyomás lesz benne, no meg forró - szóval óvatosan. Vagy nagyon közeli kúthoz menj indítás után....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
-
-
aero.
veterán
válasz bitpork #111876 üzenetére
8,7-es értékhez viszonyítva már nem nagyon erőlködik egy kis ccm se semmilyen helyzetben. Persze, jobban ki van hegyezve, na meg a tfsi "híres megbízhatósága".
Abban egyetértünk, hogy nagy ccm nem feltétlenül fogyaszt többet, ha mondjuk 1.4-2.0 vonalon maradunk, de a hengerek számával lecsökken a lehetőség erősen. Azért a 2.8 V6 is beküld 14-et városban az fix, míg ezzel 12 alatt lehetne maradni szerintem, legalábbis az én autóm megáll ott, ami ugye szintén 2.0 turbó.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz bitpork #111878 üzenetére
100kg-val könnyebb a hahu adatlap alapján az enyém. 200 lovas most, és ugyanannyit eszik.
Ilyen A6-ból én 3.0 TDI-t vennék csak, főleg, ha kombi. Automatával. Azt had szóljon a krúz.
(#111880) Mágus2: Jaja, az az US verzió amit mutattál korábban? 12 vegyes az csúnya. Szarkavaró automata vagy már DSG? Ha manuál akkor jujj.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bosch EasyDrill 18V-38 akkus fúró-csavarozó (akkumulátorral és töltővel) - bontatlan, sosem használt
- Parkside PABSP 20-Li C2 - Performance fúró - csavarozó. Garancia 2025.12 hóig
- SEAT IBIZA 1.4 16V Reference Cool Klímával/4 évszakos gumival
- SENCOR SHA 8400WH légtisztító (új)
- SNIGLAR rácsos ágy, bükk
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen