Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz máyköl #71367 üzenetére
A totalcar-ban mennyit mentek vele, 1000km-t, 2000-et? 60 000km után már be vannak égve a szelepek benne, mert túl közel van a katalizátor a kipufogó csonkon a szelepekhez, másik probléma, hogy szénné ég benne az olaj pályán, mert a fő olajcsatorna elé tették a katalizátort, ugrik rajtuk a lánc, szarakodnak a trafók... Egy betegágy az egész, a varrógép hangjáról meg a vibrációkról ne is beszéljünk.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #71374 üzenetére
A konstrukcióból adódnak a hibák, egy gyengébb olaj csak gyorsítja a folyamatot. Az vegyen ilyen autót, akinek csak városba kell, és van a zsebben egy hengerfej felújításra való összeg.
Lánc ugrása maradt a TSI-nél is, mint ápolandó hagyomány.
Városban nem megy 8 fölé, de a város határain kívül a rövid váltó miatt nem megy 7 alá, ha nem akarod feltartani a forgalmat. 70-el gurulva 6 alá is vihető, de ki szokott 70-el gurulni?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #71514 üzenetére
Mobil1 5w 40 itt is megvéve. Hamarosan csere. 8000km alatt nem kellett utána tölteni, remélem így is marad. Ezúttal a váltó olajat is cserélem.
FET-MEN Miért kellene mindenképp 10w? Simán mehet bele az 5w, ha csipegeti ,akkor a mindegy mit öntesz bele. Kis mennyiség elhanyagolható, mindegyik motor fogyaszt némi olajat. Jobb esetben cserétől cseréig a maxról nem megy a minimum alá. Nálam is hiányzik vagy 3 deci, de az még a min-max között van.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerelmes lettem egy toledo 1 magnus 1.9TDi-be. AHU, 32 000km van benne. Halk, selymesen puha alapjárat, rozsda mentes külső, új gumik. Nem eladó.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ma egy ilyet láttam. Elég ritka darab. Egyik bontó árulja, de nem tudtak árat mondani, mert nem volt ott a főnök.
Tresh, nekem működik. Keress rá a V8 audi 4C-re.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Mulderpapa #71601 üzenetére
Az 1-es számlálót 2 óra állás után nullázza, mindegyik, mert így tervezték. Nem hiba.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha van köztetek google guru, akkor megnézhetné, hogy a 0 280 150 123 bosch injektor milyen feszültséggel működik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz momo2828 #71620 üzenetére
Ha van benzinszag, de nem indul, akkor hiányzik neki a szikra. A gyertyákra rábökték, hogy jó, vagy tesztelték nyomás alatt? Kipróbálnám 4 másik gyertyával, lehetőleg bele valóval. Ha ez nem hoz eredményt, akkor diag, mert valami érzékelő lesz, esetleg még meg lehet próbálni kihúzni a szívósoron lévő beszívott levegő nyomását és hőmérsékletet érzékelő kábelét, amikor nem indul és megpróbálni indítani, ha ez megoldja, akkor érzékelő vagy kábel hiba.
A képen látható szenzort keresd, a szívósor végében tanyázik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Látom nem érted, ha a bárdinál 30 van írva, akkor annyi. Ilyen egyszerű.
Sajnos a laikus csak a számot látja, ha nincs odaírva, hogy 10 feltételhez van kötve, akkor készpénznek veszi.
A legfontosabb feltétel, hogy a motor long life technológiával kell, hogy készüljön, a mésik, pedig az ellenőrző rendszerek megléte és megfelelő működése. Ha fix 30 000-re van állítva az intervallum, akkor tuti kuka lesz a motor 120 000km után.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #71612 üzenetére
Ezt olvasd el figyelmesen és nézd meg a képeket is. Ennek a motornak fix 25 000-es volt a csere intervallum, az olajkád meg akkora, hogy az 1.3-as favoritomon nagyobb van. Na, ez vár a motorra, ha fixen 30 000-en akarsz olajat cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Volt két olyan is. a 15 000 mérföldes is sok. A gyári ajánlás 25 000km ezen a motoron, 150 000 után meg motorcsere.
Kollégámnak volt ilyen, be is tartotta az előírást. 150 000-nél lefeküdt a turbó, akkor mondtam neki, hogy keresse meg az okát, nem tette. 152000-nél lefeküdt az új turbó, amit visszaküldtek reklamációra, addig kapott egy 3. újat, ami 154000-nél halálozott el, közben a 2. turbó garanciális cseréjét visszautasították, mert elégtelen kenés miatt feküt le. Eladta motorhibásan az egész autót.
A dolog pikantériája, hogy 3,1 liter olaj megy bele, mert kicsi a kád.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #71636 üzenetére
Én is azt tölteném bele, amit Taat linkelt. Mellesleg nem mennék vele 20 000km-t egy olajjal, inkább 15 000-et, függetlenül attól, hogy hányszor akarok olajat cserélni egy éven, ez ne legyen szempont, főleg ne egy kis köbcentis, turbós, benzines motornál.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Amikor egy általános alap tájékozottság sincs meg
Sokan a motorok rövidítéseinek jelentésével sincsenek tisztában. Még mindig akad, aki a TDI-re azt hiszi, hogy tudja mit jelent, pedig az Turbo Direct Injection. A motorokban alkalmazott technológiának és a működési elvnek ismeretét már el sem várja az ember.
TSI - The Spagetti Incident
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Akkor mégis egyetértesz abban, hogy ritka a megmaradt szép állapotú audi V8?
Amit én láttam, annak mindene meg volt, rendszám rajta, műszaki érvényes(szóval autó, nem ilyen szét tákolt rom, amivel nem szabad kimenni a forgalomba). Volt mellette egy régi S6 is, szintén forgalomba helyezve.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #71700 üzenetére
Kiveszed a biztosítékát. Teljesen érzéketlen lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
- Hegesztés topic
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Háztartási gépek
- Autós kamerák
- Raspberry Pi
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen