-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #151836 üzenetére
Tényleg a Transporter... abban is van biTDI, csak gyengébb.
Amúgy szerkezetileg ugyan az a motor mindkettőben? Ugyan az a tuti EGR hűtő van a Passatban is?
Az említett cikk azért kicsit érdekes volt számomra. Tök mindegy milyen autó milyen motorral, de ha már elégetett egy fél tankernyi motorolajat, akkor el kellene gondolkodni és nem csak borogatni bele még többet...De Te nem egy ilyen motorral szerelt járgányt szeretnél véletlenül? Eddig nem szeretted az "öngyilkos motorokat".
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #151839 üzenetére
Megértem, elnézve a konszern motorpalettáját az elmúlt 5-6 évben... őszintén szólva nekem nem nagyon jön be egyik sem. Talán az RS3/TT féle 5hengeres, bár furcsa hogy az a motor sem került más modellbe. Az a motor egyébként direkt-, vagy szívócsőbefecskendezéses? Esetleg mindkettő?
Egyébként milyen benzines van - a focvis féle GTI motorján kívül- a konszern palettáján ami kettős befecskendezéses és szíjas vezérléssel van megáldva?
Próbálok tájékozódni lassacskán, mert az öreglány sem lesz fiatalabb és bár szeretem a dízelt, városba nem való.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #151841 üzenetére
Jó lenne, de annyiért már nekem valami más jut az eszembe. Az a márkanév is "V"-vel kezdődik és számomra műszakilag és esztétikailag is az egyik legjobb autó jelenleg. A csomagtartója kicsit szűkös sajnos.
V60 D6 PlugIn Hybrid
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #151843 üzenetére
Én is, de nagyon. Egy igazi multifunkciós gép. Városban elmegy villannyal 50km-t, hosszú távra ott az erős, öthengeres Volvo diesel, hibrid üzemben a fogyasztás nagyon vicces, a meglévő töltöttség eltárolható későbbre, összkerékhajtás is van szükség esetére. Minőségi és szép beltér sok elérhető extrával, bár az óracsoport gusztustalan. Külső is még normális "autóformájú" csak sajnos a csomagtér nagyon kicsi. (az itt leírtak mind a szubjektív véleményemet tükrözik)
A minap a szemközti hotelnél állt egy, holland rendszámmal. Épp pakoltak ki belőle és akkor láttam úgy igazán hogy az a csomagtér bizony nagyon gyenge. De akkor nagyon kellene.Bocs az offért mindenkitől!!
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #152662 üzenetére
Így van ahogy Mágus mondja. Ő ment is vele még retkes turbóval, majd ki lett pucolva, csak asszem utána már nem hajtotta meg a következő talin.
Az eredmény egyből érezhető lett. Még annyi hogy én akkor a szívósort meg az egr-t is kipucoltattam. A mester szerint azok még nem voltak vészesek, találkozott már olyan szívósorral amibe egy ceruzát nem tudott beledugni. Szerintem ha már lekerülnek úgy is ezek az alkatrészek akkor érdemes megcsinálni.Nálam a levegős üzemanyagcső ami még mindig megvan, pedig itt megkereshető hogy mennyit szenvedtem vele és miket cseréltem ki. Mégsem lettem előrébb.
Mágus szerinted érdemes lenne már adagolóshoz fordulnom vele? Szar fejszeleptömítés okozhatja ezt? Bár szivárgást nem látok sehol.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #152689 üzenetére
Résolajcsövek teljesen szárazak, azt már néztem. A réz roppantógyűrűt még meglesem.
Még a szűrő és az adagló közötti csőpárra gondoltam, esetleg ott lehet valami hajszálrepedés a szűrőcserékkor elkerülhetetlen "nyirbálás" miatt. Az jutott eszembe hogy fillérekért veszek bontottan egyet próbára, hogy van-e valami változás. Ha van akkor kiköhögöm az új gyáriért a ~100€-t.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #152692 üzenetére
Most MANN, régen mindig Mahle volt.
Ezt is akkor cseréltem mikor a thermoszelepet, meg a bilincseket, meg a szűrőkosarat a szintjelzővel. Még nem lett volna itt az ideje, csak ki akartam zárni mint lehetőséget. Munez is arra tippelt akkoriban.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz MunezXBK #153862 üzenetére
Nálunk meg a "nagygóré" most vett egy RS6-ot, a legújabbat. Gondolom a gyári 560 paci kevésnek tűnt ezért egyből a Performance verziót 605 lóval, kerámiafékkel, karbon belsővel, etc.
Az öccsének csak a "sima" van...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz MunezXBK #153865 üzenetére
Jah, elég szarul megy neki, kb. minden évben másik autója van, néha több is. A napi járós jelenleg egy nagyon, de tényleg nagyon "fullos" V-Klasse. Asszonynak csak egy Macanja van, de diesel...
Mondjuk két napja már nem is a főnököm, vége lett a szezonnak...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Urak!
Valami ötlet kellene mert a felgyújtást a végére tartogatom!
Kis előzmény: Télen keveset használtam az autót, majd az utolsó hosszabb úton, még téli gumival, észrevettem hogy ráz a kormány, olyan 90-100fölött. Gondoltam kell lassan egy centrír a téli szettnek... hát nem. Nyárival is ráz.
Észrevettem szinte egyből, de eddig nem tudtam olyan jól kitapasztalni mivel csak 1-200 km-es utak voltak. Ma lenyomtam egy ezrest sok jó minőségű úton, melynek nagy része autópálya. Sok elnyújtott, lejtős és emelkedős kanyarral.
A tünet: A korábban említett sebesség környékén válik igazán érezhetővé hogy remeg a kormány. Egyenesben is de kanyarban mintha jobban. Ha változtatok a gázpedál állásán a remegés is csökken.
Emellett még azt vettem észre hogy sebességváltásnál, mikor ráengedem a kuplungot (ez most lehet hülyén fog hangzani...) néha mintha nem fogna elsőre. Nem megcsúszik, hanem "dob egyet" vagy nem is tudom. Esélyesen a kettőnek semmi köze egymáshoz, minden esetre nem normális dolgok ezek az fix.A remegésre nekem féltengely lenne a tippem, de nem hallok belőle semmi zajt. A másodikra pedig úgy tudom akkor lehet ilyesmi ha valami a kuplungtárcsa felületére kerül, de ilyesmi nem történhetett.
Az alany még mindig az "öreglány", azaz: Bora Variant 1,9TDI ASV motorral.
Hálás köszönet előre is!!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #154595 üzenetére
A gázelvételre történő intenzitásváltozást gondoltam támpontnak számodra.
Azért is írtam ennyire körül hogy amit lehet próbálnék kizárni. Nem emlékszem hogy kapott volna a futómű vagy a hajtás különösebb "pofont". A kerék szerintem bukott mert külön garnitúra, a fék az nem így ráz, vagyis amikor az volt az nem ilyen volt.
Megpróbálom valahol megrángattatni holnap, olyan fél éve volt utoljára de akkor rendben volt. Vagyis rendben... 17 éves ez a rozsdaboglya, RENDBEN talán akkor lenne, ha az utolsó csavarig minden új gyárira lenne cserélve a futóműben.
Azt hiszem ez megint nem egy egyoldalas könyv lesz... Azért köszönöm!bitpork: És? Szép nagy volt a lángja? Mi van a légrugóval? Sikerült megoldani?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz net84 #154603 üzenetére
Én nem értek hozzá, de nekem úgy ment el kb. fél éve a dewander hogy tökéletes volt a rásegítés. Valamint az utastér felé sziszegett amikor nem nyomtam a pedált.
Először nézd meg a vákuumcsövet ami a rásegítőre megy:Ez szokott megdögleni, ha rendben van és nem onnan sziszeg akkor esélyesen dewandercsere nálad is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #154800 üzenetére
Mester!
Egy ilyenben mint ez konkrétan ugyan az a motor mint a Te Golfodban?
Esetleg változtattak már valamit így 1x év alatt?Meglepett hogy 6-osban is volt még ez a motor, sőt 1,4szívó is 80 pacival. Azért a menetdinamikára kíváncsi lennék...
szerk. @154801 Ez teljesen korrektül néz ki, sőt. Extrákkal hogy áll?
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #154803 üzenetére
Nem tudom elképzelni hogy én beleülnék, de teljesen racionális autónak tartom, amennyiben nem kell az embernek nagy tűzijáték meg a "racsssing". Biztonságos, jól néz ki és még felszerelt is. Gondolom sok gond sem lehet vele...
Érdekes egy Highline. Az enyém Basis a cimke szerint, ülésfűtéssel, ESP-vel, tempomattal, fényszórómosóval etc. A konszern mindig meg tudott lepni ezekkel a felszereltségi szintekkel.
Rozsda?szerk.: Állapot legyen meg előélet, a métert le kell szarni ha rendben van. A lényeg hogy elégedett légy vele.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #154805 üzenetére
Az üvegbúra jó, csak ki ne b@ssza a kavics, szerencsére lehet kapni külön is. Az enyém már megint mattul, ősszel ismét políroztatnom kell. A tolatólámpa meg a kombin is olyan mintha nem is lenne, pedig mindkét oldalon van.
Viszont ha az első sárvédőid sem rozsdásak sehol akkor azt ajánlom vigyázz rájuk, nagy kincs már a gyári rozsdamentes. A szivacsot hajítsd el messzire belőle, alul meg kend ki valamivel belül.Ez a DRL téma nem kerek számomra, de Te tudod. Ennyi pénzért meg szerintem rendben van a dolog, így a Skoda sem kopik a rövid városi használattal. Így ezzel a felállással vagy 10 évig nem lesz gond autóra.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
Mágus!
Szerinted az ebben a hsz.-emben taglalt probléma lehet motortartó bak. Futóművet, féket átnézettem, semmi extra. Viszont mostmár elég nagyot "üt" 2->3 váltáskor, volt olyan hogy leállításnál is elég komolyat ütött(nem a lendkerék szar, azt már tudom milyen mikor az...) . Meg persze a korábbi jelek.
Hogy tudom a motortartót legkönnyebben diagnosztizálni?Annyit még illik tudni motortartó ügyben, hogy amikor a második garnitúra kuplung+lendkerék került be akkor az összes motortartó is cserélésre került. Ez esélyesen nagy hiba volt, mert sok helyen olvastam hogy fos az összes utángyártott, még egy bontott gyári is jobb helyette.
Szerinted?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #155345 üzenetére
Azért gondoltam a motortartóra mert a vibráció a kormányon nagy terhelésnél jelentkezett. Autópályán, emelkedőn, hosszú elnyújtott kanyarban 130 felett. Amint feljebb engedtem a gázt változott vagy megszűnt az intenzitása. Ehhez jön az ütés váltáskor és leállításkor, bár utóbbi nagyon ritkán jelentkezik.
Jah és nagy valószínűséggel a motor- és váltótartó (jobb-bal) pont ilyen fos Febi-re lett cserélve.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #155402 üzenetére
Mindegyik alkatrészes be tudja szerezni a gyárit is. A gond csak akkor van amikor bemondja az árat, mert attól bizony ott helyben szakad el a szíj a kedves vevőnél. Megjegyzem egy bizonyos mértékig jogosan. Ugyanis nálunk valamiért brutál drágák a gyári alkatrészek, lásd egyel feljebb molnarpeter bedobta azt a bizonyos légtömegmérőt. Az átlagpolgár torkán nem fogod tudni lenyomni hogy miért kerül 5-6xannyiba mint a másik.
Az itt jelenlévők még megértik hogy miért a gyári a legjobb, de az átlag autós nem. Az átlag magyar "autótulajdonost" pedig ne is hozzuk most fel.
Az is érdekes mikor Mágus is belinkeli a cuccot azon a cseh oldalon, és a gyári cucc még fele annyiba sem kerül mint itt nálunk...[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #155559 üzenetére
Nem tudom hogy vagy vele, de nem lenne egyszerűbb és olcsóbb egy bontott, jó állapotút venni?
Szerintem egy ilyen alkatrésznél simán bevállalható a bontott is. Kimosod, átmosod, új tömítések meg biztosítók a csövekre aztán gyí. Esetleg felszerelés előtt egy nyomáspróba.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
válasz BigBlackDog #156689 üzenetére
Az hogy matt a lámpa meg öreg a gumi, esetleg padkás a felni az tipikus használt autós téma. Még a lengéscsillapító-porvédő miatt sem aggódnék, az enyémen is szétment már mindkettő, kerül kb. 5rongyba egy pár Sachs, és a cseréje sem egy nagy rendezvény.
Szerintem a felsorolt hibák közül a rozsda a legaggasztóbb. Ahogy Malac Úr is írja a küszöb biztos fog meglepetést tartani a műanyag mögött, de ami számomra neccesebb az a csomagtérteleszkópos történet. Ha az nem lett rendesen kezelve akkor belül már dolgozhatott rendesen a vasoxid.Ettől függetlenül egy ritka, már-már ikonikus, jól felszerelt és igen jó menetteljesítménnyel rendelkező autóról van szó. Szerintem érdemes lenne "megmenteni" . Már amennyiben szempont a vevőnek az, hogy ne egy "tucatautóban" üljön.
szerk.: Megnéztem a hirdetést is, lehet kapott egy kisebb pofont is. Főleg a jobb eleje elég sz@rul áll. Erről nem nyilatkozott az eladó?
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Gabor901127 #156706 üzenetére
Remélem sikerülni fog.
Talán érdemesebb lenne akár Németországból vagy valamelyik Benelux államból hozni egyet, ott jóval nagyobb a választék.
Esetleg egy korabeli Ibiza Cupra? Ugyan az a technika csak más bódé.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Urak!
Octavia 1Z facelift-ből (Mint Mágus Sasa-ja) készült még pár darab 1,9 pd-vel, 2009 táján. Sajnos nem találok rá biztos forrást hogy ezek már csak DPF-el vagy anélkül voltak. Az 1Z-be a teljes modellciklus alatt elvileg csak BJB, BKC, BXE és BLS került 1,9 pd-ből. Logikus lenne, hogy ekkor már csak DPF-el jöttek de ugye ki tudja. Ez is tipikusan az a modell amibe rengeteg féle motor került, talán a hosszú modellciklus miatt is.
Tudtok valamit erről, vagy hogy hogyan lehet biztosan kideríteni hogy jelen van-e a DPF adott autónál vagy nincs?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz cross56 #157237 üzenetére
Pedig nyomkodtál, mégpedig a jobb bajuszkapcsoló (ablaktörlő kapcsoló) végén lévő léptetőgombok egyikét.
Ezekkel a gombokkal (fel-le) tudod léptetni a fedélzeti komputeren aktuálisan megjelenő adatokat.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz simonjoe #157270 üzenetére
Úgy tudom hogy csak az alátétet szokás cserélni.
Én viszont eddig kb. minden olajcserénél cseréltem a csavart is alátéttel együtt. 350Ft a csavar alátéttel, annyiért nem kockáztatom meg azt, hogy a következő olajcserénél a fél csavar bent maradjon.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz focvis #157382 üzenetére
Kicsit erősnek tartom egy termosztát + vízpumpa kombóért...
Valami méltányosság, alkatrészkedvezmény vagy hasonló nem jöhetett volna szóba, lévén hogy 1 hónapja járt le a gari?
Meg ugye végig márkaszervizbe vitted, rendszeresen ahogy kell, etc. etc...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz focvis #157390 üzenetére
Basszus, miből van az a termosztát hogy munkadíjjal 200 a cseréje?!
Ha nem tudod beszerezni "okosban" a húsosabb cuccokat akkor mennyi a vége? 400rongy? Van képük 'nah...Amennyiben cserélnéd a GTI-t, akkor jelezném hogy classikus TDI-be kb. 'háromezeöccá egy Wahler termosztát...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #157491 üzenetére
Pont ez ugrott be nekem is.
Nem tudni hogy 5000km-rel ezelőtt -mikor cserélték- meddig töltötték. Nem tudni hogy 2000km-rel ezelőtt -mikor elkezdte használni a fórumtárs az autót- mekkora volt a szint. Továbbá az is kérdés hogy milyen olaj van benne...
Ezt az egészet egy tollvonással lehet rendezni: le kell cserélni az olajat, olyanra ami bele való, jó minőségűre, frankó szűrővel, a megengedett legmagasabb szintig tölteni. Így tiszta lappal lehet kezdeni és lehet figyelgetni az olaj szintjét, színét x ezer kilométernként.Én így tennék első körben, ezzel okozva a legkevesebb fejfájást főleg magamnak, nem kell egyből a legrosszabbat vizionálni.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz cross56 #157517 üzenetére
Csak annyi a lényeg hogy menjen a zene valami usb adathordozóról?
Mert ha igen akkor szerintem elég jó megoldás egy cd tár emulátor, pl. egy Dension. Sokkal kisebb befektetés, ha később eladnád az autót akkor kivehető és eladható külön (vagy akár az új autóba is átvihető, de ehhez azért lesz pár feltétel).
Milyen rádió van most az autóban?szerk.: a korábban linkelt RCD330-hoz szerintem kelleni fog másik Gateway modul is, az sem két fillér és tanítani is kell. De erről azért kérdezz meg egy profit mert annyira nem vagyok képben.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz cross56 #157519 üzenetére
Hangsúlyozom, hogy én úgy tudom hogy kell másik Gateway is, és ha kell azt biztosan programozni is kell az adott autóhoz.
Talán azon fórumtársak, akik a Golf 5 platform valamely modelljében ülnek többet tudnak segíteni illetve pontosabb információt adni.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz MunezXBK #157607 üzenetére
MK1 TT? Quattroval?
Jó hát! Meg kell venni!
Amúgy is elég sz@rul áll a topic az egy főre jutó hengerek számában, legalább kicsit javítasz az átlagon.(Viccen kívül, én úgy tudom hogy jók azok, ugye ez még nem FSI, ahogy Malac Úr is mondta a trafókat szereti. Ami miatt esetleg aggódnék az a hőháztartása abban a kis kasztniban, illetve motortérben.)
Nekem nagy álmom egy A3 8P ilyen motorral, Qauttroval és manuális váltóval. 1,6 felirat a csomira és kész a sleeper.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz MunezXBK #157610 üzenetére
Az mondjuk szebb.
Ami viszont érdekes, hogy ez ugye PQ35 platform (Golf 5, A3 8P, etc.) viszont a V6-os motor még az MK1 TT-ből való: The 3.2-litre 'V6' badged VR6 engine is carried over from the previous generation. Az A3 8P meg a hirdetésekben általában FSI-nek van írva. Nem értem...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Winchester95 #157696 üzenetére
Etka két cikkszámot is hoz a gyári kerékör-szettre, bár ránézésre teljesen egyformák.
1p0 698 137 illetve ugyan ez csak "b" végződéssel.
Én a helyedben -ha csak egy darab ment szét- megpróbálnék szerezni bontóból, esetleg pofakönyvben valami adok-veszek csoport a segítségedre lehet.
Már amennyiben mindenképp ragaszkodsz a kerékőr meglétéhez. Ha nem, akkor a maradék épeket is ledobni aztán mehet fel sima kerékcsavar.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Winchester95 #157698 üzenetére
A cikkszám amit írtam az a komplett szettet jelöli, azaz 4 csavar, 4 takarókupak és persze a fej. Csak a fejhez nem találtam külön cikkszámot. A korábban említett forrásokat tudom ez esetben is ajánlani, esetleg gumisokat kérdeznék meg, ők nagyobb eséllyel tudnak beszerezni ilyesmit.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Golf 4/Bora esetében a váltógombot le lehet választani a váltózsákról?
A helyzet, hogy a gyári bőr váltógombom teljesen elkopott és a minap el is szakadt. Az embléma a gomb tetején is döglött már. Viszont a (mű?)bőr váltózsák és a krómkeret alul teljesen hibátlan. Valamit ki kellene találnom hogy meglegyen, -maradjon a krómkeret meg a szép zsák, de kellene a valódi bőr váltógomb is.
Ilyen aliexpress-es meg hasonló műanyag sz@rokért nem akarok pénzt adni. Inkább többet, normálisért.
A bőrkormányom sincs a toppon, sőőt... nem tudom mit bocsájt ki a kezem, de a kormány meg a váltó nem szereti. Pedig amikor már én izzadok akkor nagy a bajSokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz BigBlackDog #158369 üzenetére
Akkor ezt most vegyük úgy, hogy nem is láttam...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest