-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brumi˘
addikt
Mágus úr N18 EGR vezérlő szelep hogyan van vezérelve elektromos oldalról? (Fizikai működését megfejtettük tegnap, szétszedtünk egyet és onnan már adta magát) Köszönöm előre is.
Szerk.: kimaradt, hogy '02 1.9pd AVF
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz zsolt19900 #134020 üzenetére
Nekem elring lett betéve, aszondták azt szokták tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
-
Brumi˘
addikt
Urak, szeretnék egy kis segítséget kérni. Egy '95-ös A4 műszerfala rakoncátlankodik. A hibajelenség, hogy fordulatszámmérő és a sebesség mérő órák nem mennek, vízhőfok és üzemanyagszint igen. Gyujtás ráadásától kezdődően a sebbességmérő óra elkezd remegni 0km/h környékén és ezt fojtatja amíg le nem veszem a gyujtást. Instrumentsbe benézve VCDS-sel, minden jónak tűnik, nincs hibakód, fordulatszám és sebességjel is megvannak. Mi lehet a baja? (Output testet nem csináltam, nub vagyok nem jutott eszembe)
-
Brumi˘
addikt
válasz bognar110 #134474 üzenetére
Gyári 17-es felnije szintén 7" széles, de et 37. Ebből következik, hogy ahoz képest bentebb lesz a felni 8mm-rel, ez nem jelentős. Nekem 8x17 et42 felnikkel gond nélkül vizsgázott, de helye válogatja. Hallottam már olyat is, hogy gyári 1m Leon Cuprát kivágtam műszakiról a gyári 18-as felnije miatt...
-
Brumi˘
addikt
válasz golfvariant #134595 üzenetére
Fékfolyadék tartály és kéne benne legyen folyadék szerintem.
-
Brumi˘
addikt
Urak, gyári cikkszám alapján hol lehet utána nézni, hogy milyen gyertát takar az pontosan? (a cikkszámok: 101 000 051 AA és 101 000 033 AA) Köszi előre is.
-
Brumi˘
addikt
válasz lakisoft #135132 üzenetére
Kiindulásnak a TIR-ből: "TDI - A 2.5 V6 TDI lássuk miért a sok rossz tapasztalat: VP44 adagoló valóban gyenge, elégtelen tranzisztor hűtés miatt bármikor eléghet az adagoló vezérlője, szelephimbák gyenge anyaga, túlzott vezérmű tengely kopás, kartergáz szűrő eltömődés miatti olaj szivárgás(mindenhol) és a sok elhanyagolt karbantartás bármilyen drága hibát okozhat."
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #135516 üzenetére
Ha jól tudom, nekik lehet vcds-sel állítani. Nekünk nem. Viszont a módszer már megvan a miénkhez is, de még nem volt időm kipróbálni, hülyeséget pedig nem akarok terjeszteni. Ha megcsináltam a sajátomon majd megírom mi lett az eredmény. Természetesen ha siker, akkor megosztom a mikéntjét.
-
Brumi˘
addikt
Régen írtam már a verda állapotáról. Valahol ott hagytam abba, hogy turbo és motor felújítás után még mindíg füstölt. Na a füstölés az egyszercsak abba maradt még a nagy mínuszokban és azóta sem tért vissza. Viszont lett egy kis turbó gyíkom. Ha alacsony fordulatról (1600-1800rpm) gyorsítok akkor elszáll a nyomás és vagy normalizálódik 2200-2400 körül vagy belefullad a motor a kipugázba 3000 környékén és jön a vész üzem. Ha viszont 2000 felett tiprom le akkor 10/9 normálisan megy az autó és a turbó nyomás is teljesíti az elvárt értékeket.
Első körben N75 szelepre tippeltem (más területről van tapasztalat mágnes szelepekkel és azok elromlásával), ezért cseréltem is, közben az összes vákuumcső tiszítva lett, valamint közvetlen a turbó labdája elé bekerült egy vákuum mérő óra. Sajnos nem a vákuum rendszerben volt a probléma, mert a hiba ezután is fennállt.
Nem maradt más levettem a turbót (felújítás óta futott kb. 5-6k km-t).Ez fogadott, így szépen elpucoltam, majd visszaszereltem a helyére. Olajjal szépen feltöltöttem és a maradék kiszerelt alkatrészt is a helyére szereltem. A meglepetés a garázsból kitolatáskor ért, mert húztam a szép olajcsíkot. Motor egyből leáll, géptető nyit, száj legörbül. A felső olajzó cső közvetlen a csatlakozás előtt nyomta az olajat. (sikerült elrepeszteni szétszerelésnél) Az autót visszatoltuk a garázsba, kiszedtük az olajcsövet, most pedig várok az újra, ami remélhetőleg hétfőre hozzám is kerül.
Ha már erre járok akkor kérdeznék is. A stop csavar csak nekem tűnik túl rövidnek? A választ előre is köszi.
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #135716 üzenetére
Így kaptam vissza felújítás után. Ráadásul olyan helyen volt akik nem ma kezdték. VCDS teszten 980-1200mbar körüli határok közt mozgott, de az felújítás előtt is olyan volt. Na de majd ha össze lesz rakva kiderül.
@Morris: város rövid táv miatt lett ilyen, majd figyelek rá, hogy menjek vele hetente egy hosszabb kört legalább.
-
Brumi˘
addikt
válasz Brumi˘ #135713 üzenetére
Update:
Megjött az olajzó cső, be is pattant a helyére. Próbakör és minden frankó, végre úgy dolgozik a turbó ismét, ahogy kell neki. Már csak meg kell tartani ebben az állapotban.
@Mágus: Megnéztem a turbó felújítás előtti képeket, a stop csavar akkor is ugyan így állt. (Elméletileg nem volt előtte bojgatva a turbó.) Egy kis segítséget is kérnék N75-öt betehetem N18 helyett? Mert már a 3. N18-at tettem ma be, de az EGR továbbra se nyit. A szelep a vezérlést megkapja elektromosan, előtte a vákuum is ok, csak utána nem. Csöveket ellenőriztem, nem lyukasak és eltömődve sincs.
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #135823 üzenetére
Köszi, kézi pumpám nincs, de csöveim bőven, ha lesz időm kicserélem a csöveit.
@kk831228: felújítás (380-440k már nem emlékszem pontosan ) óta az olajzócső (13k) meg bontott n18 (1,5k) lett ráköltve, ja meg egy bontott egr-t (4k) is kapott, mert ami nekem benne volt a kiváltó cső előtt az fosta az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #136248 üzenetére
Teccős. Milyen néven fut és mik a paraméterei a felninek?
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #136730 üzenetére
Akkor csak szétkapom hétvégén és ránézek, mert multhéten lukra futtattam magam. Jól megnéztem, hogy alsó hátsó lengőkarom nagy szilentje szakadt és az kopog, majd mikor kiszedtem konstatáltam, hogy mint az új, de ha már kiszedtem akkor az újat raktam vissza. (meyle hd 5év 120k km után) Végig pajszeroltam megint az összeset és szerintem a többi is jó, de valamk kopog, főleg hosszbordákon és éles peremű kátyúkban.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #137149 üzenetére
Hibatár ell, akár a climatronic öndiagnosztikával (nem tudom seat-é tudja e). Aztán lehet nekiindulni. Kompresszor kuplungja összekapcsol?
-
Brumi˘
addikt
válasz prannk #137424 üzenetére
Én akkor már 1549gtc/bv43/1756 trióból válogatnék. De ha pd elem csere nincs tervben akkor va is elég bőven.
Más: végre egr is ismét működik, ki volt szakadva a vákuumlabdája.
@Mágus: értem már miér kell a dízli felétek. (tegnap voltunk Kassán az állatkertben, asszony Beetleje ki lett kormolva )
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
-
Brumi˘
addikt
Jutott egy kis móka nekem is mára. Asszony Beetlejében eltört a bal hátsó rugó, majd sikerült fel is akadnia egy padkára vele. Szerencsére volt csere rugó kéznél és minden szétjött majd össze is ahogy kell.
-
Brumi˘
addikt
válasz K Norbi #137859 üzenetére
Ezzel így törötten sikerült megjárni Szlovákiát (800km). Vagy odafele úton tört el vagy már törött volt, de a zörgést már odafele is hallottam. Én a csomagtartó tartalmára gondoltam, mert az autó nem viselkedett másként mint szokott, igaz most nem is volt forszírozva.
@kk831228: Hátsóhoz nem kell összehúzó, rugó meg haver golfjának ültetéséből maradt. 2 lild-ös bak meg egy hidraulikus emelővel némi villáskulccsal 1,5-2 óra alatt megvolt a rugó csere (szerencsére nem kellett vágni a csavarokat mint havernál). A lökös az még volt +2,5 óra.
-
Brumi˘
addikt
válasz Speeedfire #138309 üzenetére
Automata ablak felhúzás külön modul, nem tudod bekapcsolni VCDS-sel.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mobil flották
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Parfüm topik
- BMW topik
- Videó stream letöltése
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Python programozás
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen