-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #7515 üzenetére
Ma voltam vele szerelőnél.
Megnézték, a futómű jó, az alja sem vészes azt mondták, kisebb rohadások vannak.
Törést nyomot, hegesztést nem láttak.
A fékek jók...
Újak a fékcsövek és az első fékbetétek is újak.Holnap viszem motormosásra, hogy meglássuk honnan folyik az olaj, a szelepdeklin kívül.
Remélem nem írtam hülyeséget.A kaszni azt mondták annyira nem vészes, de egy párszor már volt festve...
A legdurvább a jobb első torony.A legdurvább az volt, hogy először azt mondogatták ott a szerelők, hárman is, sztem tuti nem jól hallottam, hogy nincs kinyomócsapágy...Így nézek...mondom olyan nem lehet...
Aztán rájöttem,hogy valszeg azt mondták, hogy nem az a baja, hanem valami neki ér valaminek ha ki-be nyomjuk a kuplungot és annak van ilyen hülye hangja.Amit még mindig nem értek, az az alkatrészek közti árkülönbség...
Meg baszki..nézem ékszíj...van belőle 5 féle...mégis melyik kell nekem?!más: ma láttam egy 1.6 GTI egyes Golfot amiben állítólag 650 ezer km volt...
szal akkor ez az 550 simán jó[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #7517 üzenetére
Akkor mégis csak jól hallottam.
Köszi a segítséget. Per-pill nem működik a unix oldal..30 perce még ment...írogatom össze mi, mennyi és milyet kéne beszerezni. Asszem belecsúszok egy nagyobb összegbe...jáj.
Aztán még mennyi mindent meg kéne csinálni rajta, kicserélni rajta.
Ejj-ejj.A benzinszűrőből a kis sima szűrőt vagy az üzemanyagszűrőknél a befecskendező szűrőt?
Mert nagyon nem egyforma...sem az áruk se a kinézetük...[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #7521 üzenetére
Jól emlékszel, karburátor van.
Mind1 akkor úgysem érdekes, de BOSCH-nál láttam az üzemanyagszűrőknél 17000 Ft-ért.Akkor a váltó rudazathoz, a műanyag gömbcsuklók azok "váltó javítókészlet" alatt találom?
Az lesz az ugye? Meg olyan is van,hogy váltókar javítókészlet. OMGMennyi minden van.
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #7533 üzenetére
Igen közben rájöttem, hogy csak az 1.8 GTi ben volt nagylámpás...
Ezen k....ra röhögtem.:
"Nem kell tyúkólrács nem kell M3 tükör, - üvegszálas aszfaltkarcoló, - kristálylámpa, - neon és nem kell értelmetlen ezüstcsicsa se! Nem tartok igényt univerzális legolcsóbb hátsódobra, és nem fog jobban menni a kocsim ha vasalódeszka kerül hátulra. Nem fogom felsorolni az összes gyártót az ajtókon, nem lesz vadabb a kocsim a sárkányos vagy láng formá(k)tól. Továbbá ledsor se kell se előre se hátulra. Nem lesz ledes ablaktörlő spriccnim sőőt, még világítós szelepsapkám se! A rohadt életbe, ez az utcai tuning?"
Kb ez jutott eszembe róla.:
"Nem ültetem porig,nem fújom trendy színre,hogy másoknak tetszen.Nem tűntetem el a diszléceket,nem lesz a kocsin Audi kilincs,sem osztókörmódosító.
Nem butítom a kinézetét keskeny gumival,ami annyit tapad,mint egy szappanos hal egy vödör takonyban.
Vezetni szeretem,nem mutogatni.....s nem leszek attól sem több,hogy az ismerőseim,seggnyalóim szavazatai álltal átkategorizálják a kocsim,s szépségdíjat sem akarok nyerni vele.
Olyanra csinálom,amilyenre nekem kell,s nem a köznek dolgozom rajta.Nem verni akarom rá a mellem,hanem csak autózni fülig érő mosollyal.....álló pröcölővel,mert ez kurvajó."Idézet innen.: carStyling adatlap
A kedvenc részem:"Légterelők: Majombol van elég!" + "Fénytechnika: anyád a karácsonyfa"
Hát ezeken sírva röhögtem!
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #7549 üzenetére
Már írtam,hogy több fogaskerék hegyesre kopott.
Továbbá valami csapágy is szarrá ment.
Erre mondta a srác, hogy amennyiből azokat kicseréltetem, abból vehetek egy komplett váltót is. Gondolom munkaórában is kevesebb egy egész váltót cserélni, mint egyet szétszedni, alkatrészt venni bele (jó drágán), aztán összerakni és imádkozni, hogy jó is legyen. -
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #7558 üzenetére
Hát vittem még csak a váltót, de csere lesz cakk-pakk.
A váltó végén van egy tengely aminek fogai vannak..na most az kikopott a helyéről, és amivel csak érintkezett azt hegyesre koptatta.gamekiller: ugyanazt tudom mondani... a szerelő sem értette hogy hogyan tudott elmozdulni az a tengely..és az okozta az egész galibát.
Amúgy hittétek volna,hogy egy hármas Golf váltója is jó a ketteséhez?
Én nem...de úgy néz ki mégis.[ Szerkesztve ]
-
gamerkiller
senior tag
válasz VR6-Fan #7570 üzenetére
Én csak lazán felkeltem reggel 8-kor, néztem kicsit a tv-t azt megláttam a kocsi kulcsot.. mondom mit csináljak.. Kimegyek, csupa kösz, azt lemostam, viaszoztam, ablakmosóztam, olajat néztem..
De ezeken már nem lehet csak úgy bütykölni
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7577 üzenetére
Hát ezt mondom én is.
Lehet ez valami fél átmenet a kettő között.
De a futómű már a gti-é.
Sose fogjuk megtudni.
De az biztos, hogy pattog a kicsike szépen szedi a macskakövetMás
Ebben a csodaszekérben, hogy van kötve a duda?
Relé vezérli, vagy direktben van kötve.
Kicseréltem direkt a kürtöt de semmi.
Megnyomom az agyat halk kattanás mint egy relé lenne és nem szól.
Néha meg szól.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7582 üzenetére
Szerintem ma felálok egy aknára úgy is kíváncsi vagyok már nagyon mennyi munkám lesz az aljával.
Remélem csak alvázvédőzni kell heggeszteni nem(hiú ábránd)
Meg a kipuffogóm is ki van lukadva valahol kifúj.
Az okozhat 1-2 literes benzin fogyasztás emelkedést?Renault power
-
gamerkiller
senior tag
válasz VR6-Fan #7598 üzenetére
Valami ilyesmi, de annak a dob elött a motor felöli oldalon nem hajlított, hanem egyenes, és kb egy 30cm-es cső jön ki belőle, amit rá kell hegeszteni a folytatásra ahonnan levágtuk a gyári dobot...
Szerk: Nem nem akarok semmin változtatni.. Előszőr csak a véget akartam cserélni, de aztán konzultáltam a helyi boltossal, hogy semmi nem változna, ezért erről az ötletről gyorsan letettem..
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
gamerkiller
senior tag
válasz VR6-Fan #7602 üzenetére
Ha arra gondolsz hogy tudom e hogy teljesítmény növekedés várható akkor: Nem.. Gondolkoztam, és mondták is hogy elméletben kell lennie, mert könnyebb a gázok áramlása , ergo könnyebben jár a motor, többet kajál.. Ha hülyeséget beszélek, kérlek javíts ki!
[link] Szerintem ez a dob hamarosan át fog égni.. Nem?
Szomszédok? Kit érdekel? Bal oldalt öreg mami, az csak a tyúkjaival törődik, jobb oldalt meg egy kisebbségi akivel már 2 éve nem beszéltem.. Majd kapják az ívet.. Padlógázzal lesz a kimenetel innen
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
gamerkiller
senior tag
válasz VR6-Fan #7609 üzenetére
Nem hiszem hogy alacsony lesz, mert láttam már ilyet ilyen megoldással.. Szerintem a szívóhang így is elég jó, nekem bejön...
teljesítmény növekedést se ez a végdob se egy direk szűrő nem fog hozni, se a sport gyertya, se a sporty gyertya kábel. -->> Teljesítmény? Hova még? Jó ez
Motormosás: Sosem volt még..
Cél igazából az, hogy szép hangja legyen!
tomcsi23: De legalább jól néz ki! [link]
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #7614 üzenetére
hogy a kék ablakmosó fúvókákról ne beszéljünk.
Szerintem ez a diszkós villogás ratyi, annyival jobb ott a helyzet, hogy ezek nem annyira gagyi cuccok, mintha minőségibb lenne.
Az tény, hogy leginkább az 1.2-1.4-es csodákra szoktak ilyeneket pakolni, hogy teljes legyen a kép, racing powa....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
gamerkiller
senior tag
válasz VR6-Fan #7602 üzenetére
(#7615) tomcsi23: Most ezzel a hsz-el arra szeretnél célozni hogy minek szeretném megcsinálni ezt az 1.2-es gépet úgy ahogy elképzeltem? Nem tudom miért nézi le mindenki a kis lökettérfogatú motorokat, pedig igencsak meglepődnének egy páran ha egy pirosnál találkoznánk....
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
gamerkiller
senior tag
válasz VR6-Fan #7631 üzenetére
A matrica az csak van..
(azért attól még nem kell tartanom hogy majd a varrogép motoros turbos Skodák/VW-k/Seatok a városban megfonak egy lámpánál, mert hiába lesz 120-130le ha 1300kg hozzá)-->> Csak ezek a "varrógép motorok" egy kicsit fejlettebb technologia mint a régiek, és az 1200cm2-hez társul 80-90-100Le amit mindenki elismer hogy nem rossz egy utcai autótól.. Szigorúan szerintem!
A súly is csak azért annyi, mert van benne anyag.. Linkeltem a képet amikor összekoccoltunk egy Colt GTI-vel... Hiába 120-130Le ha 600kg.. Küldte is a biztosító az értesítőt hogy totálkáros lett a kis rizsrakéta.. Megéri e?
Amúgy egy a Fábia nem azt mondom hogy full pro streetracing zsír, hanem azt, hogy lehet vele állatul is, és dinamikusan is közlekedni.. Csak hozzá jön még az is hogy: Biztonságosan!
Full Respect!!!
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7635 üzenetére
Na ez most összetett lesz.
-A benzin témához annyit, hogy én mindíg 95-öst tankolok, csak 1500kmenként teszek egy tank benzinhez egy STP adalékot.
Nagyon jó anyag mindenkinek csak ajánlani tudom.-A lóerőhajhászáshoz annyit tudok hozzászólni, hogy ennyi lóhoz a hajtásnak és a váltónak is olyannak kell lenni, ami elbírja.
Hiába van 200Le egy autóban ha hosszú váltója van akkor lomha lesz mint a dög.
Ha meg rövid a váltó akkor a végsebessége lesz alacsony és pörögni fog ergó sokat fog fogyasztani.
(valamit valamiért)-Rozsda na igen ha valaki karban tartja az autóját akkor nem lesz rajta rozsda teszem azt rohadás.
-1.2 / 1.3 / 1.4 / 1.5 / 1.6
Számít az ürtartalom még hozzá nem is keveset.
Hiába van alattad 1.2 hiper elektronika az én 1.6 os öreg "szarom" garantálom, hogy nyomatékban megesz reggelire.
Ráadásul erre a példa a haver 1.4 es ford fiestája.
Zsír új autó az enyém 20 éves aztán még is úgy el kentem a száját egy kis vadulásnál hosszú tiszta útszakaszon, hogy azt hittem a gyerek kiszál és felgyújtja a kocsit.
Pedig jól vezet a srác.
A tesóm suzuki sedanja is frissebb újabb autó.
Beült kicsit odalépett és majdnem elolvadt közölte na iden ez az őserő hiányzik az enyémből az olyan vérszegény.
De azt is el kell mondani az enyém iszik 8 litert (sikerült összehangolni)
A tesómé meg 5.7 et.
Ez van, de nekem nem kell 3 asba váltanom ha előzni akarok.
Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #7644 üzenetére
Ja, még a váltó témához: Lehet rövid, gyorsulós, meg gyors, nagy végsebességes is, ha mondjuk hozzátesznek még egy fokozatot.
Ja, a fábiáknál is volt már (és asszem nem csak a 100 lovasnál), hogy hátul is tárcsafék. Na, az már elegendő lehetett a kasztnihoz. Viszont, ez az 1.4-es (72? paci), 160-ról alig akart megállni. Nyomtam, de csak nyúlt. Pedig előtte nem volt meleg, egyszeri fékezés.
Fogyi? Hát vidéken 7-7,5 normál módban, haladósan 8 körül megáll. Városban 9-10 körül vegyes használatban.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7638 üzenetére
Azért ilyen sok a te fogyasztásod című mondatodon azért elmosolyodtam.
Szerintem ha megkapja a normális kipuffogót akkor még visszább fog menni a fogyasztás.
12 luk van a kipuffogón.
Elsődobon4 csövön3 hátsódob5.
Szóval ezt már jelentősnek mondhatjuk itt már tuti a folytás is más.Egyébként meg örülök neki, hogy erre a 8 literre is sikerült leszorítani.
A 14 literről egész jó eredményRenault power
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #7641 üzenetére
Gti motor..az kéne
Amúgy utána számoltam és annyira nem vészes.
Kicsit 8 liter alatt van a 100 km.
Bár Nagyon komótosan közlekedtem, mert nem akartam,hogy a szervizelés előtt szétessen benne valami.Szóval, ha jó lesz végre, ami ha minden igaz ma beteljesül, akkor lesz az még 10 liter is.
Még eddig ki sem húzattam úgy rendesen...Jah: milyen olajat ajánlotok? Márkát? Kéne valami a gepjárműbe, meg egy olajszűrő is..
[ Szerkesztve ]
-
gamerkiller
senior tag
válasz VR6-Fan #7635 üzenetére
Volt a háznál ilyen is! 3 évig, na ez lomha volt pedig 1.6-os és 75Le..
van a családba ilyen 1,2-es sedan fabia, hát őőő nem az én világom na -->> De miért naa? Átlagban hogy szoktál vezetni?
Amúgy meg ezt a lenézős témát azért mondom, mert a nagy átlag igenis lenézi a skodát.. Ami hülyeség a neve miatt, ugyanis ennek már csak a neve skoda.. VW motor, VW váltó, Audi padlólemez, és még sorolhatnám..
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #7702 üzenetére
Jó környék.
Aztán milyen karcra tetszik gondolni? Amúgy nem jó érzés így foglalkozni vele, mert mindig észreveszek egy-egy újabb sérülést, ajtónyitást, karcot, kavicsnyomot - pedig vigyázok rá, főleg a parkolással. Használódik, ez van....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs