-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Bandit21 #206250 üzenetére
Szerintem most nem fogják cserélni az olajat ha látják, hogy 7 hó/ 7k km-rel ezelőtt megtörtént hivatalosan. (Legyen igazam!)
Én anno mikor még garis volt így csináltam, mert a köztes szervizhez vihettem én az olajat, de az évesre nem, mert akkor nem kaphatott volna mobilitás garanciát.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tibbike01 #206326 üzenetére
Akkor persze.
Amikor még márkaszervizbe hordtam, akkor a +2 év nem igazi gyári garancia volt, minden komolyabb hiba* esetén kibúvót találtak.*Volt egy sokat futott (2016-os, 17x ezer km, akkor 3 éves) Golfom, azon a katalizátor rosszalkodott, a tényleg jó fej szerelő azt tanácsolta, adjam el gyorsan, ezt nem veszik fel garanciálisnak.
A 2013. végi gyártásúban a thermal mngmt unit döglött be 4 évesen, zsebből fizettem.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #206328 üzenetére
Lehetséges, hogy egy mechanikus tisztítás megoldja, a Pro-tec oxicat [link] nem volt elég neki.
-
veterán
válasz grizlisandor #206338 üzenetére
Enyémben csak a tankban van benzinszűrő.
-
veterán
válasz ArthurShelby #206345 üzenetére
Semmi gond! Eleve eladásra vettem azt az autót, 1 hónapig volt nálam, az alatt szépen rendbe tettem, és még 9 hónap garanciával adtam el. A vevő kérésére elvittük az ismerőse szervizébe, ott is látszott az időnkénti hibakód, ennek tudatában vette meg.
Konkrétan ilyen autót keresett (bőrös, DSG-s Golfot). -
veterán
-
veterán
válasz Morris #206514 üzenetére
Én tavaly 6,5 évnél inkább cseréltem az akksit, nem szerettem volna ha valahol otthagy. (Szerintem felesleges volt.)
Ezek az autók nem töltik folyamatosan az akkut, időnként alacsony feszültséget mérhetsz multiméterrel.
Nyáron a normál, télen időnként a hópihés programmal töltöm. Ez is EFB. (Szvsz tölteni is feleslegesen töltöm.)
-
veterán
válasz Morris #206532 üzenetére
1. Kevésbé bírja a meleget.
2. Nem biztos, hogy az való / optimális bele, ha gyárilag EFB-vel szerelték. Hiába lehetne átállítani VCDS-sel.Erre jutottam, így maradt az EFB. Az enyémbe 69 Ah-s a gyári, 70-est vettem bele. Az AGM pár ezerrel (5?) lett volna drágább.
Volt egy Volvom, abba az általad korábban linkelt Varta AGM-et vettem, de abban az volt gyárilag is.
-
veterán
válasz Khaosz55 #206625 üzenetére
Ami jelenleg zöld rendszámot kap, az jelenleg adómentes (tulajdonszerzési illeték, gépjármű adó és cégautó adó vonatkozásában).
nem vonzó a 40km-es hatótáv az elektromos hajtással, kb minden nap rakhatnám töltőre
Ingyen töltöttem, de 1,5 évig bírtam a napi bohóckodást, majd ráuntam (Volvo D6 PHEV).[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz golfvariant #206933 üzenetére
60 ezer km-nél (benzinesben).
-
veterán
válasz realist #207027 üzenetére
Gratulálok!
Gyertya - 60 ezer km.
Vezérlés - láncos, de lehet ellenőrizni az állapotát, hogy mennyire nyúlt meg.
Vízpumpa - ha elromlik.
Olaj: 5w30, VW 504.00/507.00Hűtőfolyadék - én most cserélem majd a 7,5 éves autóban. Nem tudom az intervallumát.
Generátorszíj - elvileg csak ellenőrizni kell. -
veterán
válasz rasotamas #207338 üzenetére
Ismereteim szerint nem kell semmi a végére.
Igen, maga a lefolyócső csúszhat szét ha fentről tisztítjukSzerk: A hétvégén tisztítottam az OFF kabriótető lefolyószűrőjét (drain filter), minimális kosz volt benne. Szvsz ha nem fa alatt parkolsz, úgy felesleges erőltetni.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
Az Arteon esetében némi gumikéder-ápoló sokat segítene. A két autó futóműve alapvetően azonos lévén MQB-k, a hangolásuk lehet némiképp eltérő.
Az első keretnélküli ablakos autómnál (20 éve) zavaró volt a szélzaj kb. 90-100 km/h-tól, érzékeny fülűeknek nem ajánlom. A mostani keretnélküli minden körülmény között zajos, hosszabb út után akusztikai felüdülés a megérkezés. De valamit valamiért...🤷
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MunezXBK #207817 üzenetére
Korábban már írta, csak nappal használja az autót Parker315 fórumtárs, így érthető, hogy nem érdekli.
#207819 Asbee: Nekem G7-ben a fullos verziójú bi-xenon van, az se egy nagy durranás (újonnan se volt az, és a tavaly cserélt izzókkal sem az).
A Volvo, Saab, Vectra C bi-xenon viszont állat, közülük a Saab volt a legeslegjobb.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MunezXBK #207831 üzenetére
Ebbe D3S való, 35 W. A gyári asszem' Philips volt és 4300 K, amit gyorsan tudtam venni bele az vmi jobb kínai "OEM" és szintén 4300 K, egymás mellett nem volt észrevehető különbség.
Szerk: Természetesen a Volvo, a Saab és az Opel is gyári 4300 K volt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamester10 #207858 üzenetére
Köszönöm! Egyelőre nem tervezek hozzányúlni, elfogadtam, hogy a VW fényszórók ennyit tudnak.
Szerk: A távfény ebben is jó, a tompított ami gyengécske.
[ Szerkesztve ]