-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
ZolkoW #201463 üzenetére
Főleg a 3. generációs 1.4/1.5 TSI tud szinte dízeles fogyasztást.
Az enyém 3. gen. 2.0, ez is jól fogyaszt ha simogatod, pl. múlt hétfőn végig a 71-es úton klímával, a forgalom ritmusát tartva 5,1 [kép]. A másik véglet csúnya budapesti dugóban 16-17, átlagos budapesti (belvárosias) forgalomban, munkába és vissza 10-11. Autópályán 150-160 kijön kb. 8-ból.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
6030D #201465 üzenetére
Persze viszonyítás kérdése, az utolsó dízelem* 8,14-es átlagot hozott, hasonló felhasználasi körülmények között. A Golf pedig egész pontosan 8,82-n áll.
*Nem egy különösebb takarékosságáról híres dízel, ugyanakkor eléggé akaratos.#201466 Paxker315: Úgyszintén viszonyítás kérdése, de nincs összehasonlítási alapom. (Mozdonnyal kéne? Kábé.)
[ Szerkesztve ]
-
Lejöttünk a balatoni kecóba kicsit, befújtam a motorteret a nyestek ellen és feltűnt, hogy erősen olajpárás a kartergáz visszavezető csöve [1. kép][2. kép]. Amennyire tudtam, letöröltem [3.kép][4.kép].
Kell foglalkozni vele? Tisztítani vagy cserélni az olajlecsapatót (PCV)?
Van esetleg szűrője?
Vagy a csövet kell cserélni?Köszönöm a tanácsokat! (Azt szeretném, hogy pöpec legyen, ha cserélni kell, akkor cserélem az alkatrészt.)
-
-
válasz
chopin42 #201562 üzenetére
Szia!
A szőnyeghez: erediteleg patentek tartják a helyén, bemész az első VAG márkaszervizbe, biztosan tudnak rendelni belevalót, vagy Google: "autószőnyeg rögzítő patent", és találsz univerzális patentet ami talán jó lesz.
például
Itt méret szerint: [link] van itt minden: [link]Az a pöcök kell Neked amit bele lehet csavarozni az autó padlókárpitjába, arra passzol a szőnyegen a lyuk. Talán ez jó lesz: [link]
[ Szerkesztve ]
-
válasz
imyourfriend #201616 üzenetére
Ha erősebb fűtés vagy erősebb klíma igény nem jelentkezik ilyenkor, akkor marad az akksi szvsz.
Töltsd fel rendesen az akkut (3-5 óra is lehet), utána nézd meg pl. kikapcsolt fűtéssel/klímával.
-
válasz
imyourfriend #201629 üzenetére
Az én Golfomban júniusban cseréltük az akkut (asszem a Tiéd is 2015. végi mint ez).
Nem volt bikakábel, simán kivesz, új berak. A rádió nem felejtette el az adókat, de még a komfortelektronika sem az ablakvégállásokat. Teleszórta magát az autó hibajelzésekkel (TPMS, ABS, kormányszög, stb.), de ezek 20 méter után eltűntek maguktól.Higgy T-masternek, ezzel foglalkozik.
VCDS-sel is fel tudod tanítani az akkut.
[ Szerkesztve ]
-
Srácok!
Aki ért hozzá / van hozzáférése, legyen kedves nézze meg nekem, hogy az alábbi 2 gyújtógyertyából bármelyik mehet-e az autómba:
- 06K905611C (Bosch gyártja, 5300 Ft)
- 06K905601B (NGK gyártja, 7100 Ft).Az autó: Golf 7, 2016. modellév, CHHB, WVWZZZAUZGW1117**
Egy korábbi hasonló autómba az NGK-félét tette a márkaszerviz, viszont az a drágább itthon, míg az USA-ban pedig a Bosch verzió a drágább.
**= ************05Köszönöm szépen!
Illetve sok helyen írogatják, hogy az "RS7 gyertyája" a legjobb bele - ezzel vannak fenntartásaim, ehhez nem tudok gyári cikkszámot, sokszor Denso Iridium IKH24-ként hivatkoznak rá. (Kicsit okosítva van az autó, de nem végletesen.)
[ Szerkesztve ]
-
Arcoskodok itt a fórumban, hogy tyuning gyertya, miegymás... erre mi történik egy órával később? Indulok hazafelé, 500 méteren belül az Üllői úton EPC lámpa, elmegy az erő, majd check engine...
Előadásjelzővel a buszsávon elcsullankodtam az első keresztutcáig, ott megálltam.
Tyuningbox ki. Utána maradt a check engine, de normálisan ment, elmentem a feleségemért, majd postára, majd benzinkútra (7,44). Így pár indítás után megszűnt a check engine is. VCDS - szokásos hibák, szívócső nyomás valószínűtlen jel, motornyomaték érték felfelé túllépve. Hideg időben elő szokott fordulni, de inkább csak télen, tegnap nem volt probléma vele. (Csak akkor fordul elo, ha bent van a box.)Magyarán inkább nem szeretnék nem ebbe szánt gyertyával próbálkozni.
molnarpeter: A legolcsóbb a "Kamoka", 2300 Ft.
rob210: Gyári cikkszámosat tervezek bele (olajszűrő, levegőszűrő szintén). NGK szimpibb, de a Bosch olcsóbb.
A mostani gyertyát nem tudom milyent raktak bele (maszek szerviz), azóta 37 ezer km ment az autóba. Lassanként cserélni szeretném, biztos ami biztos alapon.[ Szerkesztve ]
-
válasz
MunezXBK #201668 üzenetére
Nem sajnálom, a Denso IKH24 Iridium olcsóbb a gyári cikkszámosoknál, 4700 Ft [link].
Ugyanakkor a Denso keresője szerint IKH22 való bele, azt nem találtam a Kauffernél.grizlisandor: Használom így 1-2 napig, aztán megy vissza. 🤗
yodamester10: Élek a gyanúval, hogy esetleg ezért teszik bele.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
yodamester10 #201678 üzenetére
Azt azért tedd hozzá, hogy garanciában cserélték benne a hibrid akkumulátort. Zsebből fizetve majdnem GTK.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
imyourfriend #201709 üzenetére
Helyes; igen azt elfelejtettem leírni, hogy a BC kinullázódik.
Jó lenne feltanítani az autónak az új akksit. Keress valakit VCDS-sel a közeledben.
-
válasz
imyourfriend #201714 üzenetére
A saját kábele kell a VCDS-hez. (Hosszú távon érdemes venni egy saját klónt pl. az Aliról, lehetőleg EU raktárról.)
-
válasz
Paxker315 #201727 üzenetére
Ha jól tudom, 2021. nyarán vezették be a változást. Azóta összesen 3 Alis rendelésem volt, 1 Spanyolországból, 1 Lengyelországból és csak 1 Kínából, utóbbi pár dollár értékben [kép]. Nem kellett semmit pluszban fizetnem, vámkezelést sem, és igen, az árak tartalmazzák a magyar áfát.
-
válasz
molnarpeter #201731 üzenetére
Valamelyik topikban olvastam, hogy XY fizetett párszáz forintot, ott is OFF téma volt. Mint látod csak egy kínai rendelésem volt a változás óta.
Rád viszont vár egy vámmentes csomag a távoli Vasvárról. Szemet ne vessek rá! -
válasz
bandi0000 #201816 üzenetére
A Jetta egy némileg olcsósított, puttonyos / szedán Golf, Mexikóban készül elsősorban az USA piacra.
A Passat pedig a Golf feletti VW, technikai szempontból nincs jelentős különbség, az anyaghasználat jobb.
Magyarán a Jetta és a Passat közt kb. 1,5 kategóriányi anyaghasználati különbség lehet. -
válasz
Mágus2 #201864 üzenetére
Mági!
Tegyek RS7 / RS3* gyári gyújtógyertyát (06k905601M) a Golfba, vagy legyen a gyári Bosch (06k905611C)? [link]
Köszönöm!UI: lenne még a gyári NGK (06k905601B), viszont az a legdrágább.
*This plug is one heat range colder than OE, this helps prevent pre-ignition and other misfiring issues that may be caused by the increased level of fuel/compression in modified engines.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
imyourfriend #201911 üzenetére
A kérdésre nem tudom a választ.
Viszont véletlenül se akard frissíteni! Utána kuka. -
VCDS coding required
From the Main screen:-
Select Control Module [Select]
[19-CAN Gateway]
Advanced Functions screen:-
[Adaptions-10]
New value choice screen:-
Change the following four channels, inputting the relevant data about the new battery.
IDE03256-MAS06105-Battery adaptation-Rated battery capacity,
IDE03256-MAS06106-Battery adaptation-Battery technology,
IDE03256-MAS06107-Battery adaptation-Battery manufacturer,
IDE03256-MAS06108-Battery adaptation-Battery Serial Number,Ez még nekem is ment.
Igaz, a 75 Ah-ra beállított új akku esetében a tanult érték 100 Ah. Ugyanez igaz enddav Golfjára, abban is 100 Ah-t mutat.
-
válasz
Csaby25 #201971 üzenetére
A csíkokat leginkább a betét és a tárcsa közé szorult kavicsok vájták a tárcsába.
Szokták* cserélni a betétet a tárcsával, érdemes azonos gyártmányt venni.
* Ildomos cserélni.Ate, TRW, Zimmermann biztosan jók. Gazdaságos vonalon például a Remsa.
Ha spórolósan állsz a témához, szvsz még használhatod így is. 🤗
[ Szerkesztve ]
-
válasz
vargalex #201978 üzenetére
A kérdés ezen részén átsiklottam, nem tudom a magyarázat (számomra x akta).
Addig jutottam a saját autóm esetén, hogy a Lidl elemmel nem villan fel a piros LED a kulcsban, nem nyitja az ajtót. Visszatettem a régi, de minőségi elemet, azzal ment még, csak az autó panaszkodott a gyengülő elemre.Szerk az X aktákra:
Talán túlzott elővigyázatosság? Lemerül még jobban a elem és nem tudod majd visszazárni az autót ezért nem engedi kinyitni?[ Szerkesztve ]
-
válasz
Csaby25 #201983 üzenetére
Nem tudom a választ a konkrét kérdésedre. Fékbôl igyekeztem mindig gyárit venni, minden különösebb ok nélkül (mer' így gyári!
).
Mikor lassan 2 éve megvettem a mostani Golfot, egyből cserélni kellett körben a fékeket, nem volt rá időm, hogy gyárit vadásszak jó áron. Így került előre Zimmermann, hátra TRW szett, ezeket találtam a legjobb ár-érték arányban. Eltelt azóta 22 hónap és 34 ezer km, nincs panaszom rájuk.[ Szerkesztve ]
-
válasz
SzlobiG #201998 üzenetére
Ismerős kereskedésben vettem anno a feleségemnek egy Cliot, jó áron kínálták, épp leakciózták az árát, nem volt pofám alkudni belőle. Ők is urak voltak, ingyen adtak mellé Mapfre garanciát.
Jól jött, mert megállt a váltó az autóban, a Mapfre fizette a váltócserét (konkrétan ők szereztek egy bontott váltót, a Schiller pedig cserélte), illetve intézte a trélert.1 like az A4 V6 TDI-re a Passat ellenében. 👍
[ Szerkesztve ]
-
válasz
szabzoltan1 #202004 üzenetére
Szia!
Amit Qru írt.
Legjobb lenne lefotózni és betenni ide, úgy könnyebb segíteni. -
válasz
Bandit21 #202012 üzenetére
"az a gyanúm hogy a hatósági áras üzemanyag nem olyan jó már egy ideje mint volt előtte"
Ehhez csatlakozom. Kb. augusztus közepe óta gyanítom, hogy a MOL95 kevésbé jó, mint előtte volt. Talán a betárolt készletek felhasználása, vagy kispórolnak belőle adalékokat. Kézzelfogható bizonyítékom természetesen nincs.
-
válasz
yodamester10 #202032 üzenetére
Nájsz, modnjuk a refi nálam is pöpec. (Újfent kicserélni még nincs nagy kedvem
)
-
válasz
simonjoe #202150 üzenetére
Persze, a racionalitás nem a V8 TDI
, de azért egyszer az életben mindenkinek megjárja, hogy elborult legyen.
A hirdetésről: mutatós, kevés km, pici (?) elektronikai nyavalya, vállalható ár.
(Egy hete olvastuk ki a szomszéd 2016-os Q7 V6 TDI-jét, látszólag semmi nyűge, a VCDS azért dobott 5-6 hibát: night vision, prediktív navigáció, SCR nyomás, stb.) -
válasz
molnarpeter #202159 üzenetére
Tisztességes mozdonyba pedig egyenesen kevés!!!
A NOHAB 2ütemű (!) V16 dizelt kapott, az 4ütemű V32-nek felel meg.Reggie: Jogos, de sajnos csak abba tették + A8, ami szintúgy nem racionális.
-
válasz
molnarpeter #202292 üzenetére
5-én AZT az autót láttam? Nem vizslattam részleteiben, de 1 méter távolságról teljesen OK volt.
-
válasz
molnarpeter #202296 üzenetére
A küszöböt nem vizslattam, amikor megláttam, meglepődtem mennyire egyben van. A belsejéből csak a csomeszig jutottam, tiszta volt kivül-belül.
-
válasz
Gombinyó #202479 üzenetére
Csak hőségben kapcsolok* klímát, így száraz a fűtési rendszer, nincs ami bepárásítsa a szélvédőt.
Ha mégis bepárásodik például mikor esőben, vizes ruhában szállok be, akkor bekapcsolom és gyorsan párátlanítja a szélvédőt. Utána kiszárítom a rendszert menet közben (kikapcs, fűtés, ablak lehúz vagy tetőablak kinyit).*Persze bekapcsolom télen is 1-2 hetente pár percre egy hosszabb úton, hogy ne száradjanak ki a tömítések.
Összefoglalva: szvsz a felesleges használat kerülése ÉS a használat utáni kiszárítás a megoldás.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Macska topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ukrajnai háború
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Programozás topic
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hálózati / IP kamera
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Superior XC 859 29" M MTB vadonatúj kerékpár eladó
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó