-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Anubis_9 #88152 üzenetére
Szerintem az ajtók körüli gumikéder nyikorog hidegben.
Ényem (golf6) is csinálja, néhány hete kentem meg glicerinnel a kédereket, de mégis majd lekenem szilikonos ronggyal a napokban.@coonee: Octi 2-ben is hallatszott a benzin lötyögése Golfban érdekes módon nem, pedig padlólemez-rokonok.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz FET-MEN #88362 üzenetére
Az a valami más megoldás a calcium klorid, ha megguglizod, akkor máris nem fogod annyira sajnálni, hogy itthon kevesebbet használnak belőle. Ettől rohadnak az osztrák autók.
[link] -> előnyök, hátrányok.Érdemes lecsapatni nagynyomásúval az autót, persze csak ha nem fagy be. Én tegnap gyorsan lemostam.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
+Styling: köszi!
Este nézegettem a hahun és igen, a faceliftes Passat B5,5-ben már a PD van (legalább is ezt vettem le). Kár, mert a korábbiakból már nehéz szép példányt kifogni.
Amikor a TSI Golfot vettem, akkor pár hónapig terveztem megtartani. Most viszont szigorúan irodai melóm van, így céges autóra nem számítok, de sokat megyek privátban. Örülnék valami olyan gépnek ami 6 literrel eljár tempósan is és "atombiztos" technikailag.
-
veterán
válasz K Norbi #88549 üzenetére
Nehogy már ne legyen otthon egy kis szatmári szilva felétek?!
Mindig az az érzésem, hogy csak a Dunántúlon van szar idő, de akkor most megnyugodtam.
@88552: tönkre nem megy tőle, de nem is használ, nagyon lassan melegszik be, addig jobban kopik.
Mondom, maradj inkább otthon, igyál jóféle szatmári anyagot.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ez a Passat B7 1.6 TDI mekkora szopás lehet szerintetek a G6 1.4 TSI-hez képest, amivel tkp. sokat nem szívok?
Azt tudom, hogy egyik se versenyautó, a Passat végképp nem az
-
veterán
válasz brumi1024 #88738 üzenetére
Részben:
-Röhejes, de a feleségemmel 2-en fullra pakoljuk a Golfot egy hosszúhétvégi útra, meg sokat viszek biciklit is.
-Sokat autópályázok, ha tempósabban (150) megyek, akkor a Golf mostanában 8 litert simán megeszik, városban 11-et.
- megvan már 1,5 éve, váltanék. szeretnék én G6 GTD-t is, de az 4,3-nál indul, annyit nem adok 4-5 éves autóért (meg amúgy sem).[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #88742 üzenetére
Unokatesómnak is 1,6 TDI van Octiban, 200k km körül jár, új korától ő használja. Sebváltóval voltak problémái, 2x trélerezték haza, DMF is elszállt már.
Magának a Passat B7-nek van valami típushibája?
Köszi!@brumi: Mostani átlagom az ünnepek alatt: 7,1 l/100km, autópálya + országút. Városban napi 2x4 kilométert ingázom kvázi hegyvidéken a 12. kerületen belül, be se melegszik a motor :-( ma reggeli átlag: 10,00 liter.
Ha olyanom lesz, akkor kimegyek Budakalászra megnézni a gépet, ill. megkérdem, milyen feltételekkel számítanák be a Golfit.
@akkumulátor téma: Öcsém tegnap szólt, hogy a felesége 2004.12. havi Audi A3-asában kezd szarakodni a gyári akksi. Az 10 éves akku! (újkorától használja, sosem cserélték)
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz K Norbi #88765 üzenetére
A sógornőmnek azt mondtam, hogy vegyen bele Exide vagy Banner akksit. Most akkor melyik legyen?
Mondhatom azt is, hogy vegyen bele a Porsche Budánál "gyárit" dupla/tripla áron, de nem gondolom, hogy további 10 (összesen 10+10) évig megtartja azt az autót. Meg azt beszélik, hogy az első-szerelésű alkatrész nem egyezik meg a gyári pótalkatrésszel.
-
veterán
válasz K Norbi #88771 üzenetére
Én még a gyárit használom, 5,5 éves.
Akkor majd mondom a sógornőnek, hogy inkább Exide Premium. 1.6 FSI, abba max. 56 Ah-ás kell, nincs vészes árkülönbség.
@(#88778) !Overdose!: emlékeztem rá, hogy írtad a Yuasát, de nem találtam olyan helyen, ahol be is szerelik az autóba grátisz Bp. környékén. Nem akarom, hogy átverjék (szőke nő), mégiscsak az öcsém felesége, a keresztlányom anyja.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #88737 üzenetére
Ma délután 4x hívtam telefonon a Passatot hirdető kereskedést; nem kapcsolható a szám.
A Passat hirdetésében az szerepel, hogy a Renault Budakalász árulja, ami számomra bizalomgerjesztő, mert egy komoly lízingcég a kereskedés tulajdonosa; de ha rámegyek arra, hogy "járművek ugyanitt", akkor egy számomra ijesztő nevű cég, a Correct Car hirdetései között találom magam. WTF?!
-
veterán
válasz focvis #88787 üzenetére
Este felhívott a manus aki a Passatot árulja (kapott SMS-t, hogy 5x hívtam), a Budakalásznál csak tárolja az autót, külföldi a gép (eddig még ok), kérdezem volt-e fényezve, azt válaszolja nem tudja, nem mérte... a nepper nem mérte... na ja.
@Ace, @Brumi: ha nagyon unatkoztok és arra jártok és meg lehet nézni, akkor köszönettel fogadom, ha ránéztek, de csak ha tényleg nincs jobb dolgotok . Neppertől telibefújt autót nem szeretnék venni. napközben nehezen tudok lelépni 1,5 órára, igy vélhetően meg sem nézem.
Fotón jól mutat és eleinte azt gondoltam, hogy a Renault Budakalász árulja.
-
veterán
válasz Ace owner #88815 üzenetére
+a többi Huligánok
Ma grafomán voltam, bocs. Tegnap találtam egy dizel Passatot a hahun, aztán elkezdtem panaszkodni, hogy sokat eszik a Golfi.
Tényleg sokat eszik, mert hideg van, az új melóhelyem meg túl közel van és hegyen át járok, nem melegszik be a motor. (Légvonalban ~1,5 km, közúton ~4 km.)@Erik: csak ha arra jársz és unatkozol, köszönöm szépen!
Ha nem bírok magammal, akkor úgyis elmegyek megnézni, de nagyon neppernek tűnt az eladó.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz scope2007 #88855 üzenetére
Zegen 2 helyet tudok ajánlani:
1. Autó Mihók a Mező utcában - én ide hordom Bp-ről a G6-ot.
2. Egy jó barátom a dízel G5-öt szervizelteti megelégedetten a Göcseji úti autósboltossal (Göcseji út kifelé vezető oldal, a Mártírok útjai kereszteződéstől kb. 50 méterre).
Szerk: Biztos van több is, ez 2 olyan, aki vélhetően nem ver át és megfizethető.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz daniel2121 #89191 üzenetére
Ugyanaz az eljárás.
Nézd meg Mági adatlapját.
-
veterán
válasz Hikvision #89388 üzenetére
Oszt' ki is lett tiltva... ejj...
Gyorsan leszögezném, hogy:
- igyexem jól viselkedni, mind a fórumban, mind a magánéletben;
- torrent oldalakat nem látogatok a TBP legutolsó lekapcsolása óta;
- a privát telefonomról is töröltem a kifogásolható tartalmakat;
- illegális dopping- és bódítószerekkel nem élek;
- magyar zárjegyes cigarettát szívok;
- benzines autóba nem tankolok használt sütőolajat;
- megvettem már a Pest és Fejér megyei éves autópálya-matricát.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Rambovits #89456 üzenetére
"opel motorok nem tudom mennyire jók, úgy hallottam szeretnek olajat enni"
Csak az 1,6 16v necces, hogy eszi az olajat már új korától. De pl. egy 1,4 16V igen jó tud lenni Astrában.
(Nem akarom újfent összeszámolni, hogy hány db Opelt használtam napi szinten, 15-16 éven keresztül, a szám valahol 12 és 15 db között van, éves futás 40-60 ezer km között. Plusz a családban is sok Opel fordult meg, elég speciális kedvezményem volt rá.)
-
veterán
Jó és tartós:
1. Michelin Primacy 3, vagy Primacy HP -> én ezt venném
2. Continental PremiumContact 5 -> ilyesmim van (PremiumContact 2), tartós, bár nem szeretem
3. Pirelli Cinturato P7 -> ha nincs másik jó áron, elvileg tartósAztán ha csapatós gumi kell, akkor valami sportos (fenti márkák + Bridgestone, Dunlop), de az kopni fog.
-
veterán
válasz brumi1024 #89727 üzenetére
Akkor nem olyan nagy probléma.
Hozzátartozik, az én nyári gumim a végét járja (3-4 mm, kezd felkeményedni, talán ettől zajos), ha megtartom az autót, akkor idén - ha nem is a szezon elején - de cserés.
Már nézegetem a 205/55R16 gumikat: P7 Cin. 20 e (egyedi akció), Misi Primacy3 24 e., Conti PC5 22,5 e.
Ezekből tervezek választani okosan.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz 7600 GS #89800 üzenetére
Kérdés, hogy megállított-e a rendőr?
Ha nem, akkor jó esetben az objektív felelősség alapján megbírságolják az üzembentartót (drága).
Ha megállított, akkor attól függ, mennyivel mentél. (Nekem faluban 80-ért röpült a jogsi egy hónapra + 30 k. és ez volt a protekciós verzió. [Kicsit ordítottam a rendőrrel is, ezt nem kellett volna ] )
-
veterán
válasz enddav #89920 üzenetére
Szia!
Én konkrétan ezt szereltettem be Golf 6-ba, jó lesz Jetta 5-be is szvsz. Gyári cucc, csak kínai az ára, 26$. 5 ezerért szerelte be Budapesten egy vw-vel foglalkozó szerelő.p
@TaaT: szerintem a Tiéd is gyári VW, csak kínai piacra készült, hasonlóan ahhoz amit én vettem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz K Norbi #89931 üzenetére
Abból bontottat keresnék.
BTW: van 2 db felesleges indexkapcsolóm Golf V, VI, Octavia II, stb. típusokhoz, egyik 4 évet használt, másik 2 napot. Mindkettő gyári, európai, tempomat-funkció nélküli
Csere lehetséges gyári kínaira, tempomatosra; esetleg csokira, sörre, benzinre.BTW 2: megint esik a hó Zalában. Olvad.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szabolcs73 #89957 üzenetére
Nálam ugyanez a helyzet gyári rádióval, időnként jó a vétel, de az esetek 80%-ában rossz és csak a közeli adókat fogja. Talán az FM szűrőt kell cserélni, ez Golf6-nál az 5. ajtóban van, Octaviánál nem tudom.
Mágustól kaptam cikkszámot Golfhoz: 5N0035570
Kíváncsi vagyok az eredményre, még nem tudtam beszerezni és kicserélni (részben lustaságból).
-
veterán
válasz enddav #89988 üzenetére
Itt 20 ezer beszerelve [link] Anno Octaviát itt csináltattam.
Az enyém most valóban kijött 7+5 = 12 ezerből, kb. 20 perc munka volt: légzsák ki, kormány ki, burkolat le, index kar csere, vissza minden, 3 perc programozás.
@TaaT : G4-ben kábelezni is kellett ugye? G6-nál minden benne van. Szvsz Jetta 5-nél is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz enddav #90018 üzenetére
Az ár az 20+tréfa és nem kell minden viccet komolyan venni.
Nekem (Golf 6 Trendline, van benne fed. számítógép, ha ez számít) hibátlanul működik amit linkeltem és 26 dollár, arról győződj meg 100%-osan, hogy megfelelő elektronika van hozzá a kocsidban. (Esetleg hívd fel a srácot, hogy mit gondol, mennyiért tudja megcsinálni a te kocsidat, kell-e bele bármi más a tempomatos indexkaron túl.)
-
veterán
válasz bajnokpityu #90056 üzenetére
Megcsináltattad végül a vezérléscserét az Skodán?
Ha igen, lécci oszd meg a publikus részleteket (mit, hol, mennyiért - ami publikus), THX!Váltózár téma:
- Haveromék Passatját váltózárral lopták el.
- Nekem is volt céges kocsiban, egy évben ha 2-3-szor használtam, szvsz macera.
- Mostani kocsiban van plusz rablásgátló - még nem kapcsoltam be.- Mindezek helyett van egy 10%/100 e Ft önrészes normál cascóm évi 45 000 Ft-ért (Golf 6) és ez ugye karambol esetén is fizet.
-
veterán
válasz Ace owner #90063 üzenetére
Elvileg Eurotax érték mínusz az önrészt fizeti. (SZERK: a sima biztosítás alatt a CASCÓT értettem.)
G2-re itthon nehéz lenne cascót kötni (szvsz)
@bajnokpityu: Köszönöm!
Gyári cucc?
Vezérlésállító fogaskerék is benne lenne az árban? Az magában is egy elég húzós tétel.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #90093 üzenetére
Hmmm... 4000 km van olajcseréig, lehet, cserélni kellene, most van benne 153 k.
Amúgy azt hittem a Tiéd is 1.4 tsi. -
veterán
Eszem ágában sincs a politikusokat dicsérni , de úgy számolom, hogy én éves szinten 19 és 22 000 Ft közötti összeget takarítok meg a megyei matricákkal. Ha mégis meg kell vennem a Veszprém megyeit is, akkor 14 és 17 ezer között.
Ha év közben kocsit cserélek akkor viszont matricánként 1500 Ft az átírási költség.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen