Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz syIex #214585 üzenetére
Ha csak a fogyicsökkenés a cél arra az eco tuning való. Olyankor a teljesítményt nem növelik csak a forgatónyomatékot. Ezt az LA is megcsinálja neked ha azt kéred.
Bár ennek nem sok értelme van szvsz, mert ha nem veszed igénybe az erőtöbbletet nem fog többet enni. Viszont lehet egy necces előzésnél megmenti az életed egyszer az a plusz lóerő.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz syIex #214652 üzenetére
Miénkben egy botrány rossz ülés volt. Nem csak kényelmetlen volt de a huzat anyaga is botrány szr volt (érzésre tejfölöspohárból volt). Simán lehetett volna vele vallatni. 200 km után már erősen fészkelődtem benne.
Gyári sötétítés én is kevésnek éreztem. Nekem a mostani verdán Skyfol HP Pro 05 van azzal elégedett vagyok. Arra figyelj fólia választásnál, hogy a gyárinál az üveg anyagában színezett tehát arra vmi világosabb fólia bőven elég lesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ryger #214764 üzenetére
Az a 3,6 VR6 jó motor, kigyomlálták kb az összes hibáját. Vezérműláncra érdemes ránézni (ha csörög hidegen akkor cserés) azért. A vízpumpa ami még hajlamos csöpögni, illetve ha nem volt gazdája akkor felléphet olajfogyi (hidegen rúgták és/vagy elnagyolt olajcsere ciklus pl).
A 2.0 TFSI is oké, ott is a vízpumpa meg az olaj fogyi ami előjöhet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #214813 üzenetére
Ha bevált én nem változtatnék rajta. Olajos topikba nézz be, ott adnak jó alternatívákat ha mégis váltanál.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Új Passat teszt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tibbike01 #214888 üzenetére
Igen a B6 Passat is tudta simán, pedig abban csak egy 70 literes tank volt. Olaszországból hazajött egy teli tankkal. Egész pontosan 1.136,7 km-re 69,42 litert tankoltam (6,11-es átlag). Mondjuk itt már kb imádkoztam, hogy beérjek vele a kútra...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Vannak jobb és rosszabb DSG váltók. Segítünk választani! [link]
Tanulsagos.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #214995 üzenetére
Van, CDAA / CDAB-t keruld messzirol (korai 1.8 tsi).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #215044 üzenetére
Hát erre Corsa talán jobban tud majd válaszolni.
1: Ez használat függő, aki sokat városozik, jobban nyektetve van a váltó ott érdemes lehet előbb vinni mint 60 ezer. Amúgy szvsz felesleges. A lényeg az, hogy a szűrő is cserélve legyen ne csak az olaj. Ha szűrő nincs cserélve és eltömődik akkor az átfolyás mértéke lecsökken és megéghetnek a kuplungok.
2: Néha óhatatlan de hidegen ne rúgd neki ennyi. A váltó azért forog szépen és nem olyan nagy az az olajtöltet, hamar átmelegszik. Manuális váltónál jobban érzed, hogy lekvárt kavargatsz a bottal vagy már jam-et.
3: Ennyi, kerülni kell. Nem szereti ha 1/4 mérföldről 1/4 mérföldre élsz vele, mert nem erre lett tervezve.
4: Ezt még a flottások is elmondták, hogy ne vontassunk a kocsival (meg a bikázást sem engedték). Egyszer egy szegény lerohadt Cliót vontattam vele de titok.
5: Mindeképpen betartandó én egyáltalán nem javaslom, a gyárnál szigorúbb vagyok. Illetve ha 4motion akkor az sem játszik, hogy az orrát emelve vontatod mert a Haldexet is kinyírod. Legjobb a rendes platós tréler. Ha nincs, akkor meg a hátsó kereket alá kell zsámolyozni.
6: Ezt kérdezd meg ott ahol cserélik az olajat.
7: Kicsit hazabeszél szvsz de nem árthat ha cserélteted. Nem lesz olcsó móka arra készülj.
8: Nesze neked chiptuning. A tapasztalat az, hogy a 6-os DSG elbír tartósan is 400 Nm-t, fölé menni már valóban necces lehet.
9: Ehhez nincs mit hozzátenni. A ha fáj fogad te is elmész fogorvoshoz, nem várod meg amíg kirohad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tibbike01 #215049 üzenetére
Gondolom műhelytitok azért nem írta le. Nekik is meg kell élni valamiből. Bár jó lenne ezeket tudni.
Az a lényeg, hogy rámpázáskor ne váltson bele. Én mindig kihúztam M-be és szépen egyesben felmentem közepes gázzal. Az írja is, hogy hamar beváltja a kettest és olyankor rámpán fölfelé hosszan csúsztatja a kuplungot ami idő előtti kopáshoz vezet.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215050 üzenetére
Állóhelyzetre vonatkozik inkább, ha meleg már a váltóolaj akkor lehet padlózni menet közben. Azért nem kell hímestojáskét bánni vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TayRol #215059 üzenetére
Szerencsére mi csak a -1-en de onnan is szép komótosan jöttem fel (elég rövid az egyes fokozat) a kettes meg túl hosszú ott meg már soknak érztem a tempót. Ha meg nincs kell fordulat csúsztatja a kuplungot. Bakker de utálom, ha mi vagyunk a technikáért és nem fordítva...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest