Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz simonjoe #194766 üzenetére
Pár éve vettem még az előző autómhoz, gyári VW, szürke 1,5 literes flakon, tömény. A TLX Kft-nél vettem, úgy vélem, minden márkaszervizben kapható.
Ezeket az apró csetreszeket (gyári folyadék, patentek, csavarok) szerintem megéri márkaszerviz raktárából megvenni, biztos hogy passzolni fog, és nem óriási az árkülönbség (pl. utángyári műanyag dugó 150 Ft, gyári 300 Ft).
-
veterán
válasz bitpork #194789 üzenetére
Ha navigáció frissítés kell, az szerintem innen nem lesz jó a Q7-hez vagy bármelyik Audihoz.
Ha csak rádiólogó kell, az működhet. Letöltöd a'la natur, kizippeled, és ott lesznek külön könyvtárban. (Régebben így volt, nincs bekapcsolt PC-m, nem tudom most ellenőrizni.) Ha mégsincs benne a logó, akkor írsz nekem, és holnap elküldöm / feltöltöm, a céges gépemen megvannak.Utána ahogy TaylorPro írja: Kiírod SD-re, azt bedugod, majd a rádió menüjébôl feltöltöd az adók alá (egyszerű, logikus művelet).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #194791 üzenetére
Tudok persze. Megvolt az itthoni gépemen is, 2020. 03. havi. [link] Szedjétek le, egy darabig itt hagyom.
Amúgy nem volt benne a letölthető csomagban?
Megjegyzés: 100% jogtiszta, a VW publikus oldaláról töltöttem le kb. egy évvel ezelőtt.
Ha Qru ráér, javaslom tegye be az összefoglalóba.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Grande Ale #194800 üzenetére
Szia!
Holnapra meggyógyul magától. Ha mégsem, akkor vedd le az akkumulátorsarut pár percre. (Ha ez sem segít, akkor szerviz.) -
veterán
válasz Winne #194889 üzenetére
Tehermentesítő KELL, ez nem kérdés és nem tragédia. Műanyag simán megfelelő belőle. [link]
A 7x17 és a 7,5x17 jó lesz 225/45r17-hez. De ez utóbbi is kijebb áll 6 mm-rel a legszélesebb gyárihoz képest.
A 7,5x16 sok lesz 205/55r16 alá. (Nekem volt ilyen télire, nem tetszett a kifeszülő gumi a túl széles felnin. Ugyanakkor fizikailag elfér az autó alatt.)[ Szerkesztve ]
-
veterán
Srácok! Oké, vennék én jóárasított Hankook vagy Auchan puruttya akkut, viszont EFB kell bele (gyári 69, utólagos 70 Ah). Indít magabiztosan, csak dobott már CAN hibát.
Tegnap este töltöttem 4 órát csutkára, ma délelőtt is még 1-et.
Azt tudjátok hogy miért nem írja ki a műszerfal a töltöttséget? [kép] Újratöltés után ugyanez van. -
veterán
válasz csiga8 #194911 üzenetére
Én is köszönöm!
A TAB Stop & Go EFB , illetve a Jász Electric Power EFB [link]milyen?
Vagy ne okoskodjak, vegyek Bannert? (Szívesebben vennék nem multi által gyártott akkut, különösen magyart.)Szerintem cserés lesz az akksim (gyári Banner EFB 69Ah). Már rájöttem, mikor mutatja a műszerfal a SOC-ot. Jelenleg 0%. VCDS szerint 68% töltés után...
Újra illesztettem az akkut, átírtam a sorozatszámot. Valaki okos 94 Ah-t írt bele, nem tudom hogyan, az illesztésnél 69 Ah, EFB, JCB gyártmány volt megadva.
Most a töltőn lóg téli programon.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz F_Zolee #194931 üzenetére
1 év a garancia, annyit illik bírnia.
Nincsenek eszeveszett különbségek árban, 32 a Jász, 40 a Banner, Exide 37. Csak talán a magyarból még nem spórolták ki az anyagot.
3. töltés után továbbra is 0% SOC. Meg kell tanulnia? Majd kiderül. Éjszakára töltőn hagyom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz csiga8 #194940 üzenetére
Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalataidat. Érdekes elgondolás átállítani hagyományos akkura ("WET") VCDS-sel, megfordult a fejemben, hmmm. (Tegnap olvasgattam magam is, az AGM csak picit drágább, de ezt az ötletet elvetettem.)
Nincsenek ilyen műszereim, valószínűleg nem éri meg nekem beszerezni őket.
A Jász EFB-t az angol nyelvű katalógusukban találni, 10. oldal.
-
veterán
-
veterán
válasz Saskakas18 #194979 üzenetére
Ha őszintének tűnik az eladó, kérdezd meg, mennyi olajat fogyaszt.
-
veterán
válasz Saskakas18 #194996 üzenetére
A 3. generációs EA888 nem zabálja az olajat, de azért ez sem veti meg teljesen.
Enyém 2 olajcsere közt, 15 000 km alatt ~2 litert kér, ez 6000 Ft, nem tétel. Sokat megyek autópályán (2/3), magas fordulaton jobban fogy.(Cimborám Passat B8 2.0 TDI-je is kér olajat, ő is hasonlóan használja. Azt mondja, nála az olajcsere periódus 2. felében felgyorsul az olajfogyasztás.)
-
veterán
válasz Saskakas18 #195002 üzenetére
Azt olvastam, hogy 250-300 ezer km-nél esedékes a motorfelújítás (nem tudom, hogy konkrétan mit kell cserélni, lehet, hogy csak a dugattyúgyűrűket), ezt Stage 1 tuninggal is tudják.
Láncos vezérlésű.
Korábban tán pont Neked írtam, hogy volt egy 173 ezret futott G7 2.0 TSI-m, 3 éves, arról lerítt, hogy autópályán használták komoly* tempóval. Rövid ideig, 3-4000 km-ig volt nálam, így pontosan nem mértem, de gyanúsan kedvelte az olajat (kb. 1 litert bekapott). Illetve visszatérő hibakódot jelzett, vagy a lambda szonda vagy a katalizátor gyengélkedett.
Visszagondolva, vélhetően a tartós cipőzés okozta ezeket.(* Kőfelverődés miatt az orra újra lett fényezve, de ezen túl én is sok kavicsnyomot javítottam még az oldalán. A felni is tele volt kavics okozhatta leverődésekkel. A szerviztörténete alapján évente kapott új féket és gumikat.)
-
veterán
válasz Saskakas18 #195008 üzenetére
Bő négyszázezer forintot ráköltöttem, szép lett a végére, eladtam. Azóta is boldogan használja a tulajdonosa*, 2 évvel később beszéltem vele.
*Egy fiatal hölgy, saját szememmel láttam, ahogy rendesen nyomja neki pályán.
Semmi bajom a dízelekkel - leszámítva a DPF/EGR/SCR parákat, amik vélhetően túl vannak gondolva - még a mormogó hangját is szeretem autópályán. Egy euro5-ös 2.0 TDI-t bármikor bevállalnék DSG-vel. A városi DPF nyúzást érzem az egyedüli valós aggodalomnak. A DPF OFF méltatlan, abból kinőttem.
Benzines Golf 7 2.0 TSI-t használok, ez kér kb. 2 liter olajat egy csereperiódus alatt, havonta ránézek az olajpálcára.
-
veterán
válasz yodamester10 #195015 üzenetére
5,7 liter olajból fogy el 2. (Országúton nem észlelhető, nyaraláskor se. Pályán ~3500 rpm felett hajtva jelentkezik.)
Elhiszem, hogy jól megy a GTE, kb. úgy mint a Volvo PHEV. Bár csak egy betű a különbség, a GTI máshogy megy jól. Ha nem így lenne, akkor máig a Volvoval járnék, szerettem a sor5 hangját. 🤗
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz aero. #195019 üzenetére
vmax limiteren is csak 4200 körül forog.
7-es DSG-vel könnyű. A 6-os DSG-nek is hosszabb az áttétele mint az én manuálisomnak. Még nem talpaltam ki a legvégéig, tippre közel 6000-ig* kiforog 6.-ban a boxszal.
Vmax limiten nézted, hogy mekkora tempót jelez ki a központi display?
Szerk. * Legyen inkább 5800-5900.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamester10 #193904 üzenetére
Miként szuperál Nálad a zörgéscsillapítás?
Az enyémben a napellenző - a mennyezeti lámpára ragasztott bútorlábvédő posztó ellenére - ismét hangos. Mást kell kitalálnom.
-
veterán
válasz yodamester10 #195082 üzenetére
"most pár évig jó lesz"
Konkrétan 2 évig.Kipróbálom.
-
veterán
válasz Primary92 #195083 üzenetére
Szia!
5 éves téli gumi, rengeteg eladóval a méretben.
Az 5x100 osztókör a Golf 4-é, illetve a mostani Polo és társai autóké, de azokon más a gumiméret (185/60R15). Szóval így ebben a kombinációban - ha jól tudom - csak a Golf 4-re és kortársaira passzol a szett, azok pedig nem mai autók, van hozzájuk felni dögivel, nagy a választék.
Érzésre valahol 20 és 40 ezer Ft között lehet a reális ára. (Bocs!)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz macilaci78 #195190 üzenetére
Szerintem nincs ilyen formájú gyári kupak Skoda logóval, VW logós is csak Kínából lett volna 4 évvel ezelőtt (Golfon volt télire A4 alufelni ugyanilyen kupakkal).
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Építő/felújító topik
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- iPad topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen