-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz V.Stryker #28378 üzenetére
Megállsz szemben a géppel, felnyitod a motorházat. Veled szemben balra a motor, jobbra a váltó. ha falülről ránézel meglátod a belevésett kódot ott keresd ahol a váltó a motorra van csavarozva, attól a résztől egy kicsit jobbra, lesz egy téglatest alakú tisztás, azon van a kód.
Keresek neked egy ábrát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz V.Stryker #28378 üzenetére
Végül is mindegy milyen kód, elméletileg FNK vagy GCG lesz, mindkettőbe G50 SAE 75W90 (szintetikus) hajtóműolaj 2l kell, mivel ez élettartam feltöltésre van, és kb. 10 év után érdemes lecserélni, csakis az eredeti vw olajat ajánlom. A kódnak azért nézz utána.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #28388 üzenetére
Elárulom miért ajánlom a vw csomagolásút. Ezek a váltók elég háklisak, hamar megszólal bennük a nyelestengely csapágya, főleg olajcsere után szokott, ezért is nem cseréli benne senki, de ha már csere, akkor csak az eredeti, lehet, h a castrol is jó bele, én egy váltót már elb@sztam, ezért is próbálok mindenkit a helyes útra terelni. G50!!! SAE 75W90 -nek mindenképpen meg kell felelni. Asszem castrol tényleg gyárt ilyet, de sok 75w90-nek nincs ilyen besorolása.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #28395 üzenetére
Teljesen kompatibilis. Plug and play. Az eredeti 30 euró körül mozog, lengyel vagy kínai 15-20 euró. A kis darabkát meg eladhatod, mert ez letakarja azt a részt is. Nekem ez ha nem lenne akkor az olajkádat húznám a földön. Így is húzom a fülem amikor ez leér, Bár a TT szilentekkel még nem fordult elő.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #28397 üzenetére
Van ebből még eredetileg pléh is, de az csak a rossz utak csomaghoz jár a skodákban, az lenne az igazi. Az kb. 80 euró, és kicsit fúrni is kell hozzá, de szerintem megéri. Szerintem már ez az egész műanyag is jobb, mint az a zsebkendőnyi darabka ami a tiéden van. Ezt speciel én sem értem. Legalább egy ilyet rádobhattak volna.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz V.Stryker #28402 üzenetére
Most is G50 van benne, megette a tömítéseket??? Szerintem nem.
tomcsi: Szerintem nem fog melegedni, szépen elfújja a meleget az utastércella és a futómű hídja között. A sima 1.6 és 1.8 is csak ezt a darabkát kapta, csak a dieselek vannak teljesen letakarva, nekem kb 20 centivel a burkolat fölött van a turbó, ha melege lenne, már leolvadt volna. Sok 1.8T-n a nagyobbat látom, mint első tuningalkatrészt. Van egy olyan mellékhatása, h habekapcsolnak a hűtő ventillátorai, (pl. klímázásnál) akkor kiszállásnál ha előlre felé kerülöd a kocsit, leégeti a szőrt a lábadról a forró levegő, mert a küszöb alatt fúja ki két oldalon a sárvédő és küszöb találkozási pontja alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petymeg #28404 üzenetére
Nagyon rácuppantak, a B6 passat műszerfalára, szinte mindegyik új model ezt variálja. Most, h olvastam kicsit a toledo-ról, és tudom, h 5 ajtós, remélem a rapid is ilyen lesz. Ami kicsit fáj mostanában, az a skoda árpolitikája, nagyon elszálltak az árakkal, néhol drágább mint a nagy testvér vw. Ezt azért túlzásnak tartom, mivel minőségben még mindig lejjebb van.
Ha egyformák, és a seat olcsóbb, akkor inkább az.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #28400 üzenetére
Erről van szó. Több verzióban is van.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz V.Stryker #28411 üzenetére
Nekem nem. De ha elkezd hangokat adni a váltó hidegben alapjáraton, akkor majd gondolj arra, h ha azt az olajat tetted volna bele, ami kell,ez nem történik meg. Már csak azt nem értem, miért kérdezed meg, milyen olaj kell bele, ha úgysem akarod beletenni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz V.Stryker #28413 üzenetére
Bemész bármelyk skoda vagy vw kereskedésbe, ahol van szervíz is, ők azt tesznek bele ami kell bele, nem hiszem , h otthon akarod cserélni, mert kell hozzá egy spéci kulcs. Jobb helyeken megengedik, h végignézd. Utána 10 évig elfelejtheted, hidegben könnyebben fog kapcsolni. 10 évben egyszer ennyit megérdemel a gép. Literje annak az olajnak 3000ft körül mozog, 2l kell bele, meg a munka.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz V.Stryker #28415 üzenetére
Én senkinek nem akarok rosszat. Ha megkérded a márkakereskedést, azt fogja javasolni amit én, mert az ő adatbázisukat használom. Lehet, h jó bele a API GL4 is, de a G50 biztosan jó. A kockázat mértékét is vedd figyelembe és úgy mérlegelj. Ha bevállalod, ám legyen, majd írd meg milyen a váltó, én is folyamatosan tanulok, csak nem szívesen kísérletezek mások autóin.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petymeg #28418 üzenetére
Én az 1.6 75kW os és az 1.9 Tdi 81kW között őrlődtem, De csak MK1 - ben gondolkodtam, a kettes nem fért bele a keretbe. Amikor kipróbáltam az 1.6-ot, az volt az érzésem, h jól megy, de valami hiányzik abból a motorból. A TDI rögtön megfogott. Tény, hogy a vw-től örökölt padlólemezre a skoda rakja a legnagyobb bódét, ezért soha nem fekszi annyira az utat egy skoda, mint egy Audi,VW. Ez az egy bajom van a skodrival, meg néhány technikai megoldástól tudok a falra mászni. Ülj át egy audiba és megérted.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #28430 üzenetére
Gyakorlatilag ez a helyzet, de nem ilyen egyszerű, maga a konstrukció hibás. Amíg új a lánc, nincs gond, de ha megnyúlik, akkor az olajnyomásra feszítő elem nem érkezi megfeszíteni a láncot indítózáskor, mert az olajnyomás akkor 0. A régi gyengébbik HTP-nek ugyan ez a baja.
-
Mágus2
Közösségépítő
Rossz a memóriám, vagyis fogalmazzunk úgy, elértem a kapacitásának határait és mindig valamit felülírok. Ennek otthon utána nézek, szerintem, vagy kevés benne az olaj, vagy melegszik a kuplung, és nem köt ki rendesen, más okot nem látok erre a problémára.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #28451 üzenetére
Magával a leon-al nincs tapasztalatom, de gondolom nem rosszabb, mint a többi testvére. A futóműve kicsit keményebb mint a testvéreké, meg az ülései is sportosabbak. Hátul van elég tisztességes lábtér, a leon üléseivel szokták tuningolni az octavia belsejét, h legyen hátul hely.
A 110 lovas TDI-t ismerem, nekem is ez van. ASV motorkóddal érdemes venni. Elég tartós darab.
A 150 Lovas TDI szerintem csak cuprában van, a leon szakértők majd felvilágosítanak. Maga a motor jó, tuning alapnak sem utolsó.
A 2-es leon még elég új ahhoz, h minősítsem. Majd ha lefutnak fél millió km-t akkor megmondom mi a gyenge pontjuk.
Ajánlom, próbálj ki mindegyik motorral szerelt verzióból legalább 1 darabot az ismerőseid körében, csak h tudjad, hogyan kell mennie ezeknek az autóknak, ha ezt nem tudod, könnyen átvágnak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #28460 üzenetére
A hét poénja: Nemrég felhívott egy barátom, h nem tudja becsukni a fabia lelektromos tetőablakát. Kölcsönbe volt nála a kocsi, és vissza kellene vinni. Mondom, ha kölcsönbe van, minek nyitogat rajta mindent Válasz: fogadott az asszonnyal, aki azt állította, autóban nem lehet állva szeretkezni.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #28496 üzenetére
Az ASV-n (110 lovas adagolós) 1749V van gyárilag. Amit chippel ki lehet belőle hozni, az kb 130 paci. E fölé már az adagolót, csúcsokat, filter boxot is piszkálni kell. A 130 lóval meg sem izzad a csiga, ennyi tartalék bőven van benne, ez tartós 1,2 bar hozza. Így lesz 130 paci és 300Nm.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #28509 üzenetére
Garett GT 1749VA a garett megfelelője a tiédnek, az kicsit nagyobb, nekem GT 1749V van. Ebből a VB simán elhúz 180 pacit. A másik variáns valami KKK.
rob210: vígasztaljon a tudat, h ami nincs a kocsiban, az el sem romolhat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #28525 üzenetére
1J0825237M Ez a teljes kód. 3 fajtánál csak annyi a különbség, h a belső fele teljesen sima-e vagy vannak rajta levegővel töltött kitüremkedések a még jobb zajszigetelés érdekében.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Pontosan erre akartalak kérni, nyugtasd meg a kollégákat, h nem lesz semmi gond, ha letakarják a motort teljesen. A felfüggesztés és a kormánymű mellett még marad bőven hely, ott fog elmenni a meleg. Annyira nem nagy a hely, h az állatok felmásszanak, de a levegőnek elég.
-
Mágus2
Közösségépítő
Akkor lenne gond, ha nem működnének a venik a hűtőn. De akkor hiába vennéd le a takaró elemet, úgy is túlmelegedne. Most lehetne tesztelni. Jó meleg van. Ilyenkor én klímázok, ebben az esetben mindkét veni teljes sebességgel forog és szépen hűt mindent. Presze 3-400km autópálya után pihenőn megállva nyomja a meleget kegyetlenül, nem is szabad rögtön leállítani, de ezt a benzineseknél sem ajánlom ilyen körülmények között. Az az egy perc járatás nem öl meg senkit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #28608 üzenetére
Ez a vw IR design csomagját hivatott jelezni. Passat 3c IR fehérben nagyon baba.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Debesq #28697 üzenetére
Meg lehet otthon is oldani, feltéve ha ez a gond, iylen rángatásos, gyenge motoros problémát a vezérmű lánc nyúlása miatt bekövetkezett lánc ugrás is produkálhat, és az nem lessz olcsó mulatság. Álltalában a hengerfej és a vezérmű teljes cseréjével végződik. A másik gyenge pontja ennek a motornak a katalizátor. Túl közel van az égéstéghez. Emiatt a leváló kis megégett karbon darabkák motorféknél szépen visszajutnak az égéstérbe, és beégnek a szelefészkekbe. Ez is kompresszió csökkenést okoz, és a kompresszió csökkenés meg gyujtás kimaradást. Egy rossz lambda szonda is produkálhat hasonló jelenséget, vagy egy rossz gyertya. Diagnosztika nélkül csak találgatni lehet. Látogass el a fabia forumra. Ott biztosan akad valki, akinek van otthon diag és a közeledben lakik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #28705 üzenetére
Elég jó motor, 75kw, igaz nem sokkal erősebb a régebbi 74 - nél, de egész más karakter. Amíg nem eszi az olajat, addig jó motor, utána meg kell tőle válni. A műanyag szívósora jó a lerakódások szempontjából, nem jó ha gázt akarsz bele. Korrekt kis 8 szelepes motor a régi vw alapokon, ezek még elég tartósak is.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen