-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
FoBCRaistlin #182896 üzenetére
A Cupra része nagyon tetszett.
. Sárkányos, jobb egy GTI-nél.
A Seatban felfedezhető cuore sportivo vonal - lásd: csomagtér-zár, tanksapka-fedél nem működése - kevésbé.
A felni is dög, az alcantara üléshuzat nagyon kellemes.
-
válasz
Lacess #182982 üzenetére
Az versenykék, a lenti Octi pedig versenyzöld.
Holnap okosabb leszek.Most este kezdett el csöpögni a kazán, mindjárt lerúgom a falról; szűk 2 éve cseréltettem a hőcserélőjét - fél kazán ára, az előző is 2 évet bírt. Beretta Ciao, fasza olasz cucc.
Ha kicserélem komplett, kondenzációs kazánra, akkor A3 1.0 TSI lesz.(#182987) Szabi89: Ahogy írták, színváltoztatásra inkább minőségi fólia. Kb. 300-400 ezer lehet manapság.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #182991 üzenetére
Momentán 2 db lyukas hőcserélőm van a pincében, de nem javíthatók. Úgy tudom, bimetrikusnak* hívják őket: cső a csőben - és befelé szeret kilyukadni. A víz a túlnyomás szelepen keresztül kezd el folyni, ahogy most is.
Volt már olyan is, hogy kifelé lyukadt ki, ilyenkor a lángtér irányában csöpög a víz. Ezt a hibát lehet forrasztással javítani, pl. a Hüllő Kft. foglalkozik vele.*A fűtés és a melegvíz egy hőcserélőt kap.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
rob210 #182994 üzenetére
Ez lenne a C terv.
2 éve és 4 éve is nekifutottam:
- hivatalosan csak kondenzációs kazánra cserélhetem, erre 2 éve 1 milliós árát mondtak (évente 20 ezer forinttal csökkenne a gázszámla, azaz 50 év alatt visszajönne az ára...)
- ugyanaz benne a hőcserélőezen az összegen nem múlik
De jól felhúzom rajta magam. -
válasz
F_Zolee #182996 üzenetére
Fantörpikus. Akitől 2 éve vettem a hőcserélőt, ő Ukrajnából importálja, fele árban jön. Tegnap adta el az utolsót, és egyelőre nincs utánpótlás a határzár / karantén miatt. szuper.
ON:
Kollégámmal konzultáltam a kazán miatt. Ő meg elpanaszolta, hogy eldugult a nemrégiben vásárolt Octi 2 FL 1.6 TDI-ben a DPF.
Hasonlómód happy, mint én.
2012-es, 105 lovas CAYM, 262 000 km.Nem tudjátok véletlenül, hogy ebben egyben van a DPF és katalizátor?
Ha OFF, akkor legyen EGR is OFF?Amúgy ő környezetbarát, de most nincs zsé. :/
[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #183008 üzenetére
Igen; első körben tisztításra megy a DPF.
A kazánhoz 65 lenne az ukrán cucc, itthoni hivatalos 122; vatta új kazán 200. Plusz a cullang.
CharlieDrop: Társasház, saját kémény. Kondenzációs kazán + a kéményére volt 1 milliós ajánlat 2 éve, de lehet, hogy 1,2 M. Mára biztos lenne 1,5 is.
Ha sokat töprengek, akkor felszívom magam, és átépítem hőszivattyúsra. #&@#!!!444!
-
válasz
momo2828 #183014 üzenetére
Köszönöm, átadom! (kormos kipu + EGR csekkolása)
(#183012) grizlisandor
Annyit "örömmel" fizetnék, van felettem még 2 szint, állítólag az nagyon megdrágítja a kéményt. + tervezés, +kéményseprő.
Szerintem is röhejes az 1+ M, de evvan. :/Azért megnézem az S3-at, csak nincs kirobbanó jó kedvem. Indulok Győzikéékhez.
-
válasz
MunezXBK #183030 üzenetére
Mínusz 10 ló nem a világ.
Az eleje - géptető, valamelyik sárvédő fényezve. Elég koszos, fél éve a kereskedésben áll, az akksit most töltötték fel. De szépnek tűnt a fényezés. A színe nagyon tetszik. A bele OK, alcantara egyben, de sokkal nem különb egy Golf 7-nél. Cserébe szűkebbnek érződik. Felszereltség OK. Elég masszív, nem zörög.
Német vagy osztrák autó, első szerviz Németország, a többi Ausztria.
Látszik a motortérben és a hátsó futóművön, hogy sokat ment sós autópályán.
Bal hátsó futómű: [kép] OK
Jobb hátsó: [kép] Láttam már szebbet. A féltengely bírja így; vagy csere, fényezés?
Bele: [kép].Árban kb. hasonló egy G7R-hez, Németországban sem lenne olcsóbb. A tavaszi ára alatt 1 M.
Köszönöm a meglátásokat Mindenkinek!
A Volvom jelen állapotában igényesebb, tágasabb, abszolút megbízok benne. De ha szeretnék még egy frankó benzines autót, akkor ideje lépni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
grizlisandor #183044 üzenetére
Igen, 60 ezer km a TSI-k gyújtógyertya-csereintervalluma.
-
válasz
molnarpeter #183043 üzenetére
A szín nekem az abszolút kedvenc. Arra nem gondoltam, hogy esetleg nehezebb eladni... de annyira ez a kedvenc, hogy nem is érdekel.
(Pirosra pl. nagyon nehéz lenne engem rábeszélni, másnak meg az a kedvenc...)
Igen, az a jobb hátsó lengőkar + a féltengely. A kasztnin nincs rozsda (nem találtam).
Szeretnék kezdeni vele valamit. Akár s.k. Csak a féltengely ne akarjon eltörni.
Mint írtam, az eleje volt fényezve, a klímahűtő eléggé viseltes a kavicsoktól, bogaraktól, de az a GTI-n is ilyesmi szar volt.A kormány élőben OK / nem vészes / belefér - némi ápolás hatására jobb lehet. Indexkaron csak vmi kosz van.
A 120 ezres szerviz kb. jövő tavasszal lenne aktuális, számolok vele (~ 150 e. Ft - DSG, gyertyák, Haldex, stb.); most csak olajcsere + pollen + ha koszos, levegőszűrő. Belefér.
Az akku nem a gyári, vmi Varta; de számolok a cserével, lemerült a több hónapos állásban. (Ford + Hunyadi márkakereskedés árulja, nem kavicsos nepper.)
Fék: a nagy 340 mm-es, mint a GTI Performance-on. Elől kicsi váll, újszerű betét, hátul rozsda, a betét kb. 40%. (A Volvo még gyári féktárcsáin nulla rozsda. VW betegség. :/ )
Nyári kerék 19", 3 éves Bridgestone (hangos szar), minta van bőven. Jár hozzá egy állítólag gyári 18" szett újszerű télivel - nem láttam.
A nyári keréken van 2-3 helyen karc - nem ordít, nem szükséges felújítani. Összefoglalva; a kerekekkel vélhetően nem kell foglalkoznom, míg meglesz az autó.Most szóljatok, még nem döntöttem! Köszönöm!
A hirdetés: [link]A Volvo igencsak fasza lett, egyben van, érződik rajta a tartósság, ezt nem eldobósra tervezték még. Az észérvek mellette szólnak.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Kiskokó #183052 üzenetére
A Volvóból beülve kicsit klausztrofób, szvsz a G7 tágasabb, de min. tágasabbnak érződik.
A beltér minősége nem sokkal van a G7 felett.A motor OK - kb. ugyanaz, mint a G7 GTI, a turbó nagyobb (meg tán az injektor, dugó más). Koksz ebben nincs, viszont az OPF-esben már lehet, mert azokból kispórolták a dupla befecskendezést, így a faceliftes példányok kevésbé vonzók. Lánc nem zörgött, ebben elvileg bírja.
6 M-ért nem gondolkodnék, de azért csak GTI van hasonló, ez 7,25 (21 k EUR, innen indul Németo-ban az ár).
A futómű rozsda nem tetszik. :/ (miért ne tudok full patika autót venni??? hogy legyen mit csinálni.
)
Csak egy piros GTI van a hahun, ami megéri az árát. De nekem nem kell a piros. Versenykékbuzi vagyok.
-
válasz
Kiskokó #183061 üzenetére
Az árban megegyeztünk, utána nem cigóskodok.
8,2-ről indult tavasszal, már akkor elmentettem.
Emlékeim szerint Te magasabb vagy és vékonyabb, én 180/90; elfértem benne.
(#183062) kisza25
Nem rossz tipp.(egy új azért 10 M)
Illetve nagyon bejött az összkerékhajtás; bármikor - akár nedves úton - elrúghatom neki, nem kapar, hanem egyből kilő. (tudom, kicsit hülyegyerek-indoklás) -
Köszönöm Mindenkinek!
Úgy veszem ki, inkább rábeszélnétek. (Kibicek!) Még "nemtom" van.
(#183071) Pfiucska
Racse üzemmódban nem próbáltam, csak normálban (asszem sport néven fut), talán racséban nyitja a pillangót. Ki kellet volna próbálnom.A Volvo D5-nek nagyon jó hangja van, úgy írnám le: "egy folyami naszád dübörög a távolban" vagy "a NOHAB-ot padlózzák a távolban" . Hallani, hogy 5 henger.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Gergőke88 #183081 üzenetére
Még nem tudok igent mondani, ezt jeleztem a kereskedés felé.
Este megyek pár sörre a cimborámmal, utána talán megálmodom, mit is akarok.@ Szada
Hétvégén volt szerencsém egy Leon Cuprahoz, 290 le, érzésre haragosabb (sárkányosabb) az S3-nál, csak elkapar induláskor. Most jön ki az új A3 - ez viszont mínuszos.Neked mi van most, GTD lett végül a GTI után?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Kiskokó #183100 üzenetére
Szereted Te is a tréfát, de nem pont ezekre gondoltam.
Bár! Városban szívesen használnék egy normális autó mellett egy elektromos vakarcsot; a dugóban állni nincs jobb annál - ezt abszolút komolyan mondom.
V60 D6 PHEV, Summum felszereltségben, azaz puha, valódi bőr kárpit, xenon, króm cuccok, pár egyéb hülyeség. Nem full-full, nem 7xS-line. Igazi tatás.gép, de a 0-100 az 6,1.sec.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #183103 üzenetére
Becsszó szégyellem, hogy kisajátítottam ma délutánra a topikot.
+ Be is baszcsiztam az este*. A Golf GTE is tetszik így ismeretlenül; meg kell kicsit ültetni, egy normális felni és pöpec gép.
Ami észt még szeretnék (meg)osztani: ezt a Volvert még az örökkévalóságnak tervezték, ellenben úgy érzem, hogy az MQB 10+ évesen eldobós autó lesz. Minden ki van könnyítve, ezért is lépnek olyan jól.
*Csak tény, no para.
-
válasz
Kiskokó #183106 üzenetére
Úgy ébredtem, hogy marad egyelőre a Volvo. Köszönöm szépen a türelmeteket!
Nem a legszebb a V60, nehéz mint a dög. 160-ig nagyon jót lép, ott lekapcsol a villanymotor, de a 2 tonna marad. Állóból "verhetetlen" az AWD-nek és a villanymotor azonnali nyomatékának köszönhetően. Kanyarvadászatra viszont nem alkalmas.
Fene se tudja, mit hoz az ősz. S3-at vehetek később is. Illetve szívesen kipróbálnék egy GTE-t.
@ Fob: Bakker, van ennek értelme? + 0,5 lóerő?
-
válasz
Kiskokó #183112 üzenetére
Az enyém még a 215 lovas D5 + 70 ló villany verzió, szumma - forrástól függően - 280 vagy 285 ló; ill. 440+200 = 640 Nm. Elől hajt a dízel, pont mint egy normál D5-ben, a hátsó tengelyen csücsül a villanymotor, körülötte az akku. Vicces 310 literes csomagtartó marad.
De rozsdamentes!Ez alkalommal lemondtam az S3-at.
-
válasz
yodamester10 #183119 üzenetére
Hasonlóképp kicsi a csomesz.
Előny:
-a fedélzeti elektronika modernebb,
- magasabb sebességnél is van elektromos rásegítés,
- olcsóbbak az alkatrészek, van minden bokorban,
- a mínusz 400 kg óriási előny lehet (még nem próbáltam ugyan),
- szebb (szubjektív).a Volvo előnye:
- masszívabb, van benne anyag
- a villany direktben tekeri a hátsó tengelyt, váltó közbeiktatása nélkül (városban nem kopik a váltó),
- AWD,
- sor5. -
válasz
Mágus2 #183123 üzenetére
Most győztem meg magam, hogy maradjon.
. Az a ribanc kazán elrontotta a kedvem, ugyan lassan már emésztem; csessze meg, lehet rámegyek a kondenzációsra.
Birodalmi pénzben 13 K lenne. Amúgy jó áron, 4,1-ért vettem, utána rálocsoltam ~900-at, 800-ig számoltam is - ez 14,5 K uniós egység.Nálatok van bármi anyagi előnye a PHEV-nek? (Itt nincs tulajdonszerzési illeték, kb. 150 e Ft lenne, nincs adó, kb. 50 e Ft/év lenne, ingyenes a parkolás egyelőre.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
yodamester10 #183121 üzenetére
Bőrös? Az ülésszellőztetés miatt kérdem.
Mennyi a hatótáv optimális körülmények között? (Nálam max. 40 km, a reális 30-35, klímával talán 30.)(#183122) FoBCRaistlin
így teljes a lélegeztető rész fejlesztésAkkor a Scania turbóval mi lesz?
(#183126) molnarpeter
Őszintén szólva elgondolkodtam már azon, hogy cserélném egy versenykék ugyanilyenre.De akkor kezdhetném elölről a pénzlocsolást. Szóval nem.
GTE még játszhat. R is, kár hogy fehér. erős de ja vu-m lenne. (Van hozzá tartalék tükröm)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
TayRol #183197 üzenetére
Kapornaknál szoktam normálból áttenni sporba, nagyot nem dob rajta. Szvsz.
Miután megpendítettem a hét elején az S3-at, tegnap este másodszorra kaptam kvázi nehezen visszautasítható ajánlatot a Volvora egy kollégámtól. 🤯
Ésszerűségi sorrendben: marad a Volvo; GTE; GTI; S3. Nehéz döntés.[ Szerkesztve ]
-
válasz
yodamester10 #183231 üzenetére
Jogos!
De én még nagyon fiatal vagyok.(fejben)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
FoBCRaistlin #183271 üzenetére
A sperr a Performance Pack-os GTI-ben széria; ez a facelift előtti 230 lovas verzió; itthon nem forgalmazták.
Clubsport is megkapta természetesen; itthon az se volt.Az összkerékhajtásos verziókban viszont nincs igazi sperr, csak az elektronikus pótlék. Legalább is a Golf R-ben nincs. Tippre az S3-ban sincs.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
macilaci78 #183279 üzenetére
Mi más?
Az esetek nagy százalékában odatalálok mindenhova magamtól. De ha elhagyom a várost, mindig megy nálam párhuzamosan a Waze és Trafi Hunter.
Én így csinálom, mások másképp.
Leben und leben lassen.
-
válasz
Richard #183288 üzenetére
A Trafi Hunter kb. 2 évvel ezelőttig hasznosabb volt vidéken a Waze-nél, többen használták. Viszont mióta nincs feltöltve a police.hu adatbázisa - mivel nem adja már ki a Rendőrség - azóta kevesebben használják, kevesebb a felhasználói jelentés is. Úgy látom, hogy a vidéken is a Waze pörög jobban.
Én biztosra megyek, párhuzamosan fut a kettő. Meg akkora állat se vagyok már mióta 1x elvették a jogsimat 2006-ban. -
válasz
Reggie0 #183293 üzenetére
Kiemelt közúti ellenőrzés volt, telis-tele volt trafival az M7 (2006. augusztus vége / szept. eleje); a pályán mindenhol betartottam a határt, de ettől nem kerültem zen állapotba. Az autópálya után jött egy falu (Sármellék), 40-nel csoszogott előttem valaki; visszakettőpadlógáz, 80-nál fogyott el a kettes (1.9CDTI), kanyar után háromlábú; kiintettek. Feljelentés. 3 hónappal nyitottak, 1 hónap lett + $$.
Még az objektív-felelősség előtti idők, akkoriban jellemzően kiszedték a szabálysértőket.
Utána vettem lézer-blokkolót, egész jó, azonban úgy is megmértek 1x, egy autópálya-hídról, felfelé irányban nem blokkolt eléggé.
Józan ész + Waze + Trafi Hunter működik. Kopp-kopp-kopp. -
válasz
FoBCRaistlin #183330 üzenetére
A barna színű szósszal töltőtt üvegcsét megbontottam; nagyon kellemes, nem méreg.
Őstermelői igazolványod van-e? -
válasz
prannk #183328 üzenetére
Helló!
Performance pack: +10 lóerő, nem érzed, motorkód CHHA; nagyobb fék elöl, ritkább, így drágább cserélni; rendes sperr, ennek van értelme.Lehetőleg ne USA piacra gyártott legyen.
Megérzésre a CHHA / CHHB motorkód (230 / 220 lóerő) jobb a CXDA-nál (220 ló).
A korai példányok esetében előfordulhat a termosztát hibája, 1000 euró.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron