-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
BigBlackDog #175641 üzenetére
Írd be ide az alvázszámot: [link], visszafejti.
-
válasz
BigBlackDog #175644 üzenetére
A 2020 OK, mert 2020-as modellévű az autód.
AAV-vel kezdődik a VIN? És / vagy a 11. karakter U?
Vagy mi az első 11 karakter? -
válasz
K Norbi #175998 üzenetére
Nem baromság.
Igazság #1.
A papírszűrő hatékonyabban szűr ha van már benne kosz. Ezt könnyen elfogadhatjuk tényként.Igazság #2.
Ha eltömítődik a szűrő, akkor "beszippanthatja" egy turbós motor; így bejuthat mellette a por.Egyik véglet.
A gyári előírás a Golf 7 levegőszűrő-cseréjére 90 000 km vagy 4 év.Másik véglet.
5 000 km-enként cserélni a szűrőt. (Környezetszennyező, pénz kihajigálása az ablakon. Miért ne cseréljük akkor minden tankolásnál?)Részemről és az én felhasználói szokásom mellett (nagy SZVSZ!) a 15-20 ezer közötti olajcsere és a minden 2. olajcserekor történő levegőszűrő csere teljesen OK, így felezzük-2/3-oljuk az olajcserét, bőven a fele alá redukáljuk az légszűrőcserét.
-
válasz
Richard #176681 üzenetére
Akkor még van mit gyakorolni
, ez különben az egyéni Plattner rekordom országúton, tojáshéjjal a talpam alatt. Budapesti csúnya dugóban volt már 16+ is.
Átlagban:
- DSG-vel 9,32
- manuálissal 8,97. (Ekkoriban közelebb dolgoztam otthonhoz, így ebben kevesebb városi dugó van.) A maradék főleg autópálya, haladósan. -
válasz
joshua7 #176880 üzenetére
Nekem az 1. tetszik legjobban, a feláras üléshuzattal. Egy kérdőjeles pont: miért nincs benne ködlámpa, Németországban nem volt széria?
Nézz performance packost is, az csak +10 ló, nem venni észre, de van benne igazi sperrdiferenciál.
Amint kijön a Golf 8, csökkenni fog a 7-es ára, ha ráér, várj még egy kicsit a vasalással. A G8 GTI leghamarabb a nyáron jelenik meg.
A DSG-sben durrog a kipufogó, a manuálisban sajnos nem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
macilaci78 #176898 üzenetére
Lenin megmondta: tanulni, tanulni, tanulni.
Majd képzi magát, vagy IJB...
Egy nagy biztosíték átkattint, és áramtalanítva a gép. Volvoban pl. a hátsó ülés alatt található, a generátorékszíj cseréje előtt lekapcsolta a szerelő. 1 perces művelet. -
válasz
joshua7 #176907 üzenetére
Életemben 2x volt valóban szükségem ködlámpára, közelítem az 1 millió kilométert. A Volvoban sincs, nem is rendelhető hozzá.
A GTI-n furcsa a hiánya, mindhárom eddigi G7-ben volt, itthon széria, azt gondoltam, hogy globálisan az.A DSG durrogás feature a GTI-ben, egy idő után ráérzel, és a gázpedállal szabályozod. Nem romlik el, de cserélni kell benne az olajat. Autópályán picit kevesebbet fogyaszt a DSG-s, hosszabb az áttétel, kevesebbet forog 6.-ban.
(GTE-t valószínűleg Hollandiából célszerű hozni. +300 kg, nem vezettem még, de inkább a GTD-hez érdemes hasonlítani, mind dinamikában, mind fogyasztás terén.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
yodamester10 #177063 üzenetére
Igen.
-
válasz
98bja #177183 üzenetére
További tippjeim:
1. Valahol megáll a kondenzvíz a klíma alatt és ilyenkor löttyen egyet.
2. Egyszer én egész télen át kerestem a motortérbe beledöglött nyestet/egeret/madarat; szervizbe is elvittem az autót. Száraz tél volt, alig kellett használni az ablakmosót.
Végül kiderült, hogy a Tesco téli ablakmosó megcsiccsent - irtó büdös volt.
3. Vettél egy bontottcsirkét, betetted hátra, egy fékezésnél becsúszott az első ülés alá és megromlott; amikor mozog, szaglik... (Fújjj)
-
Grat az eladáshoz!
Továbbra is Golf 5-öt keresnék, vagy G5 alapú valamit. Dögivel van hozzá alkatrész. Műszakilag igényes autó; fasza futómű, könnyű szerelőt találni hozzá, nagy térkínálat, olcsó fenntartás.
SZVSZ:
Írjátok, hogy Passat B5/B5.5 - az egy veteránautó a G5-höz képest, lassan lomis kategória, tisztelet a kivételnekés cumi a futóművét rendben tartani.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Doki16 #177503 üzenetére
mert annyi, hogy itt nem tudták beleszámolni a padló alatti rekeszeket
Annyival pontosítanám, hogy az FWD benzines és dízel modellekben a komplett csomagtérpadlót lejjebb tudod tenni kb. 8 centivel, ilyenkor a csak annyi rekesz marad, amennyi a pótkerék mellett adódik.
Srácok! A DMF vajon mennyire komálja ezt a gázpedál nélküli elindulást?
Mindig reméltem, hogy nincs DMF az 1.4 TSI-ben, de tudtommal VW-ben van, Skodában nincs.[ Szerkesztve ]
-
Srácok!
2003.07. havi Golf 4 1.4 16V-be milyen szabványt teljesítő olaj kell? Motorkód BCA, 75 lóerő.
Szvsz véres a torka, eszi az olajat, csak ovijárat, csak hidegen megy. (Kb. 2 évente 1x én kikormolom.) Ennek ismeretében esetleg ajánlott olaj? Valami nem feleslegesen drága.
Mannol inkább nem.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Az újonnan vett Golfomban 15 ezernél cseréltettem le a gyári feltöltésű olajat, márkaszervizben. Ma is így tennék valószínűleg.
VAGY az igazán gazdaságos megoldást választanám: Vennék gyári olajszűrőt, 10 ezernél ledobnám maszekba'; 30 ezernél vinném márkaszervizbe.
Tovább fokozva: Ezt követően 15-önként maszek, 30-anként márkaszerviz.
De ha rugalmasra van állítva a szervizciklusa, akkor úgy is hamarabb kéri a cserét, nálam kb. 22-25 ezernél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Béta iOS-t használók topikja
- Elden Ring
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- PlayStation 5
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Új tablettel készül a HMD
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő