-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz
bitpork #73162 üzenetére
Magával a diesel-lel van gondom. Arra a felhasználásra amire nekünk kellene, nem jó.
Munkába járósnak lenne 50%-ban (5km - tudom nem éri meg, de sok cuccot cipelek melóba ezért biciklivel nem igazán tudok járni)
Békés - Békéscsaba - Gyula háromszöget járjuk 2 hetente. Plusz ami még hozzájön az ember életében.
Jó volt az 1.4 eddig is, de családtervezés van folyamatban. Nem hátrány a nagyobb (és erősebb) vas.[link]Váltó: Szeretem maga eldönteni, hogy milyen fordulaton tolom neki. És félek az irgalmatlanul magas javítási költségtől ha netán megdöglik. (mert meg fog)
- soha nem vezettem még automatát-[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz
bitpork #73169 üzenetére
na az a baj
addig én is úgy voltam
hogy csak használtam oszt ki is nyírtuk mind a 3 kocsiban mind a 3 dpf et
cégesben, amióta értem értjük nincs gond ! nem vót ocsó tanulópénz ! 2.0 PD TDI passat BMR motorkód 170 le, ez PD-s de ha te CR -essel nyomod az is hasonló lehet, mert a PD hez erőszakolt koromszűrő az a dpfek csimborasszója !
euro4 ugye.. euro5 től már CR van
-
TaaT
veterán
válasz
bitpork #73188 üzenetére
Négyesgolfnál:
2002-ig:
mind a három betű króm: 1.9 TDi 90 LE
i piros: 1.9 TDi 110 LE
Di piros: 1.9 PD TDi 115 LE2002 után:
mind a három betű króm: 1.9 TDi 90 LE
i piros: 1.9 PD TDi 101 LE
Di piros: 1.9 PD TDi 132 LE
TDi piros: 1.9 PD TDi 151 LE[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
GuB3Ra
aktív tag
válasz
bitpork #73159 üzenetére
Azért ezzel nem értek teljesen 1et
Igaz nekem golfba van 150es verzió,de azért megyeget legalábbis 1.4 75le után
2 hete kb 150-200km en keresztűl autókáztam 6-os golf gtd-vel...Hát nem igazán tudott elhagyni...sőt amint elértem a 5000 körüli fordulatot azonnal közeledtem hozzá. 130-tól kb 230ig(óra szerint) mentünk szal nem hiszem hogy félgázon ment
Fogyasztás megint más kérdés... 170-180as tempóval kb 10,5l, időnként 200 fölötti sebességgel
Viszont 100-110es tempóval 6,5-8l.
Persze mindenki a saját kocsiját "védi".
Ja és számomra az a v5 hang felbecsülhetetlenDaark minimalism
-
szőröscica
addikt
válasz
bitpork #73374 üzenetére
0-100 pont olyan adat, mint egy 80-120, pöcsméregetésre jó, de igazából semmi többre.
80-120 negyedik fokozatban - erre szokták mondani, hogy tipikus kamionelőzés esete. Ez így is van, egy dízellel ha ki kell lőni egy teherautó mögül, akkor nyolcvannál nem hatodikból fogsz, hanem szépen visszarakod negyedikbe. És egy ilyen mérésnél természetesen jobb lesz a dízel, mint a benzines. Csak éppen egy benzinessel harmadikban is megkezdheted az előzést, meglesz a 80-120 abban a fokozatban, és egyáltalán nem biztos, hogy lassabb lesz a dízelnél.
Jelenleg is dízelt hajtok, értem én, hogy mit élveztek benne, odalépsz 1500-nál és kellemesen hátbatol, de ha igazán menni kell, akkor ugyanúgy a váltóhoz fogsz nyúlni, mint egy benzinesnél. Szóval nekem ez a rugalmasság dolog nem érv a dízel mellett.
Ami érv, hogy nagyon keveset fogyaszt. De számomra ez az egyetlen pozitívuma.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
bitpork #73382 üzenetére
toronyiránt: azaz országúton?
Azt figyeltem meg, hogy ez a konkrét G6 többet eszik tempomattal mintha én játszanék a lendülettel hegyen-völgyön. Pár deci lehet... pályán azért kényelmesebb a sebszabályzóval. Mikor rakatod be?
Szerk: ha nagyon pöcsörögnék, akkor 5 liter/100, de az már nem jó az idegeknek.
Szerk2: unokatesóm kb. 4 literrel jár hasonló tempóban Octavia 1.6 TDI-vel, nemrég cseréltek a DMF lendkereket a kocsijában @170 000 km. Tehát 1 literrel van beljebb olyan tempónál amikor már hullik a hajam. 180 kmh-nál biztos nagyobb fórja lenne.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #73392 üzenetére
Hétvégén jönnek megnézni a verdát. Majd meglátjuk.
Van egy konkrét érdeklődő, nem hirdetem a kocsit, de ha valakivel megegyezek, akkor 2-3 hónapon belül esedékes a csere valami fiatalabb, nagyobb, erősebb autóra.
Az enyémnek már sok minden kiderült az előéletéből, ezeket le is számoltam az árából, az új alkatrészek árát, amiket cseréltem, meg nem terheljük át a vevőre, mert még sírva fakad.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #73395 üzenetére
Ágó üzeni, hogy ha együtt akarsz vele inni,(pláne páleszt) készülj fel, nehogy hamarabb írasd át rá Domit, mint meggyőznéd, hogy vegyünk.
VR6-Fan Baba a váltókar feje.
Csattanás -remélem belső csukló és nem difi. Meg kéne mérni és megírni rendesen, csak álljon előbb össze.
Milyen hátulját? törés mentes első gazdás, megkímélt törzskönyves németjuhász.[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz
bitpork #73421 üzenetére
Dehat Domi szegeny szivrohamot kapna, ha lepadloznad. Nem akarok en nektek bajt
Viccet felreteve, benne vagyok. Ertelme annyi lenne, mint barmi masnak aminek keves, de kiderul legalabb, hogy az eddig feltetelezettnel is mennyivel szarabb az enyem
[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #73466 üzenetére
Az a két betű különbség választ el attól, hogy valahol ott ragadsz beállt turbóval vagy sem.
A superb motorjában még a régi fajta olajpumpa van azzal az imbus tengellyel. Az octavia motorjában meg az új pumpa van szíjjal meghajtva.
Az asszony beleszólhat mindenbe, de ebbe még ő sem.
VR6-fan csak neked. másik kép.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #73469 üzenetére
Összesen 3,5 euró az a tengely. De 1x kicseréled, OK, ha másodszor is lekopok, akkor már a kiegyenlítő tengelyeket is illik megcsináltatni, mert abban is elkopik a hatszög. Aztán retteghetek, hogy hol fogja beadni a kulcsot. Nekem olyan autó kell, amit meg lehet javítani az obi-ból is, és nem kell szétbontani a motort az út szélén.
Nem véletlenül nézegetek 2011-es autókat.
Jaded
Mi történt?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz
bitpork #73469 üzenetére
találkoztunk már olyannal ahol azt a tengely jó minőségű szerszám acéllal helyetesítették (konkrétan egy lefűrészelt 6-os imbux), ott már nem a tengely kopott el annyira, hanem annak a foglalata kopott kör alakura, nem úgy van ám az ahogy kend gondolja
van vonalunk szoktunk kiegyenlítő művet és tengely is felújítattni, ott ember valami bika anyagból megperselyezi a művet és szintén bika anyagból ad tengelyt, fél év garit vállal a munkájára ami ma Magyarisztánba elég nagy szó szerintem.
de majd 1-2-300e km múlva kiderül milyen amit kitalált."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!