Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz FoBCRaistlin #132188 üzenetére
Tuti a kikapcsolt klíma végett ilyen magas a nyomás
-
tresh
addikt
válasz FoBCRaistlin #132205 üzenetére
ja ja mutattad ez nagyon faszappan lett A 260-as képhez meg csak annyit hogy sz@r mert nem forgattad tiltásba
(#132206) FoBCRaistlin: de szar ezt nem lehet tiltáson elváltani ?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FoBCRaistlin #132211 üzenetére
(#132213) Mágus2: +1 az SDI feliratra
-
tresh
addikt
válasz tomcsi23 #132215 üzenetére
Elvitte a nagy turbó a keretösszeget maradt a linglong gumi
(#132217) FoBCRaistlin: jaja 2260 más világ, ha jól emlékszem 5200 re van véve a revlimit Nincs nekem se bajom vele, de tény hogy max egy szezon és kuka a gumi utána főleg ha így elrugdosod.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FoBCRaistlin #132217 üzenetére
Mi Nankang gumit tettünk fel egyszer tesztre egy 306 gti re 180 ló semmi extra .Nem lehetett vele elindulni kanyarodni és megállni is érdekes volt. Pályán 2 kör után se kopott kb semmit, más gumi 1 kör után már kapott a ringen Megálltunk hogy elfüstöljük konkrétan csak hangja volt füst nem igazán
-
tresh
addikt
[link] Azt hiszem többet kell látogatnom a lengyel fórumokat. Ezek betegek
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #132769 üzenetére
Gépzsír bele az első "pékig" és csere. A többi csak gányolás.
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #132785 üzenetére
Mondtam hogy a Hart bőven jó ha 2 évente kidobod akkor is megéri főleg ha nagy kerekkel gurulsz.. nekem Twr van alatta 4éve igazából most már érik a cseréje. De több lengőkart is cseréltem és állítom hogy magyar utakra hulla felesleges a Lemfi mert azt is szét fogja verni ugyanannyi idő alatt. Erősített meyle(HD), trw szerintem jó választás ha minőségibbet szeretne az ember.
(#132786) richie900812: ja csak olajcserén túl tényleg átnézik az autót és nem csak rátöltenek olajat De jellemzően már ott is van probléma bőven a szervizelős srácokkal és munkájuk minőségével
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #132788 üzenetére
Érdekes, mikori vásár volt és hol ? 2 ismerősnek tettem bele (nem én hoztam, hanem ők dájcslándból) A6 C5-be lassan 2 éve benne van közel 70ezer km-rel és semmi hangja. Lehet hozzánk a szart hozzák, de kint szerintem nem merik ezt megtenni..kintről vettem hátra meyle csapágyakat azóta is rendbe van a kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #133074 üzenetére
Ezért kell audit venni ott ilyen gond nincs...helyette van más
(#133076) Brumi˘: lehet 5 körül autózni bármelyikkel de akkor forgalmi akadály vagy. Normális tempóba dinamikusan A4/Passat/O1/Toledo 6-6,5 liter körül van vegyesbe. Sajátom nagyobb porlasztóval egy pici "csipsszel" 5,5 írt valóságba ez inkább 6 liter 70% város haladós tempó. Csak városba taposva simán 7 liter fölé megy. Az ilyen legendákat hogy 200le golf-al ő az OMV-re jár gázolajat eladni és társait én is hallottam látni még nem láttam. 130-as PD megírva nagyobb turbóval passat bódéba cipőzve lazán nyelte a 9 liter városba
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz i-sti #133114 üzenetére
Lehet ő csinálja neki de hogy a gyári és az utángyártott között igencsak nagy különbség van az tuti. Saját példa a4 b5 alatt 4 szer cseréltem a történet hosszú a lényeg hogy a lemfi is szar volt rázott vele. Visszaraktam a 99-es hibátlan gyárit szvsz azóta is tökéletes. Az utángyártott bakok minősége és szilikon tartalma sokkal rosszabb keményebb ez által a csillapításuk is rosszabb. Nem minden héten cserélsz bakot szerintem egyszer beruházható összeg. Esetleg egy jó autó-alkatrészes kapcsolattal gyárit is egész jó áron lehet megkapni.
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #133163 üzenetére
Egy próbát megér nekem a szervoszivattyúmon is segített anno. Megane-om váltójához is tettem ott is érezhető volt hogy könnyebb váltani vele. Friss olajjal betolva szerintem nem ártasz vele, de azért nem fogja visszaépíteni a fogaskerekeket a váltóba
-
tresh
addikt
válasz Miertvansote #133265 üzenetére
-
tresh
addikt
válasz Miertvansote #133381 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni de ez nem sokat ér. A tényleges klíma tisztítás ennél komolyabb művelet ez max csak szagtalanít. Amúgy meg lerakod pl jobb egyre és belső keringtetésre teszed a klímát elindítod aztán megvárod azt a 15-20percet még megforgatja. Szűrőt cserélhetsz bármikor. De ez nem fertőtlenít/tisztít...
Potrien nincs mit
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz bitpork #133563 üzenetére
Malacúr!!
Egy nagy cm3 dízel +automata más, főleg 2 tonnás autónál. A lényeg itt azon volt amikor sírnak hogy 5 helyett 6 vagy 7 litert eszik,és még a kocsinak se tesz jót főleg a cr-nél. De a régi pd/tdi is napi téma a vészmódba teszi magát nem megy és társai.Pont ezért mert 2 ezerért meri teli a kúton 1500nél elváltja és így tovább.. de spórolt vele fél litert. -
tresh
addikt
válasz atos19881101 #133609 üzenetére
ASZ vagy ARL pd elemeket gyári bontottat tennék bele. De hogy ő miből állapította ezt meg az érdekelne. Szerintem anélkül hogy ki nem veszi és be nem mérik próbapadon nem igen lehet csak találgatni a tényleges állapotát.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz atos19881101 #133614 üzenetére
Érdekes, én biztos azzal kezdeném hogy ha letudod tenni az autót akkor porlasztók ki és elvinni beméretni. Aztán lehet tovább agyalni.
-
tresh
addikt
válasz atos19881101 #133641 üzenetére
Simán lehet megint valami kis apróság de sajnos ellenőrzés nélkül nem lehet kizárni a hiba lehetőségeket. Amúgy tényleg érdekes. Majd írd meg mi lett a végeredmény.
atos: mérési jegyzőkönyvet kell kérni
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz sirszevenap #133705 üzenetére
Az a 300k lehet bőven több is nem kell aggódni, nem dísznek veszik a németek se az autóikat
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz bitpork #133715 üzenetére
Szerinted miért akarja mindenki tudni mi hogyan működik és akar magának vcds-t?
Szerintem 5 év aktív használat után talán már lesz sejtése mi hogyan működik. De hiába tudja kezelni ha a fizikai részét nem érti. Pl egy ABS kocka hiba kód törléssel még nem fog meggyógyulni , bár itthon a pékeknél minden lehetséges Nekem pl van vcds-em de csak ott piszkálom ahol tudom is mit csinálok kb 1% Viszont arra hasznos hogy segítsen a kontrollba. ETKA-m is van de az csak felb*ssz hogy nincsenek normális elektromos kapcsolások és így kénytelen vagyok más megoldást keresni. Szóval az hogy tájékozódik az nem baj meg ha vannak ilyen cuccai de ha komolyabb gondja lesz úgy is szakihoz kell menni.
Gyula84: csomagtér zárba>> mikrokapcsoló?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz CharlieDrop #133722 üzenetére
Itt jellemzően autóbuzik vannak, tehát akinek nem inge nem veszi magára.. az átlagnak tankolni is fáj nem hogy költeni az autóra..
-
tresh
addikt
válasz sirszevenap #133872 üzenetére
Szívó benzint nincs értelme ilyen beavatkozásnak alávetni.
FoLey-v : Így egyszerűbb volt a gyártani hogy csak az elejét alakították g4-re. Szerintem hányadék egy autó de kinek mi...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz sirszevenap #133889 üzenetére
Valamivel biztos jobb lesz de hogy nem fogja termelni a benzint az tuti. A leírt adatok tájékoztatóak senki se garantálja majd neked hogy tényleg hogy 14 le-t hoz vagy csak 5-t fog . Akkor meg minek ? Szerintem semmi értelme, egy turbó benzin esetén gondolkodás nélkül mondanám hogy meg kell íratni. Ez a fogyasztásos dolog meg marketing duma.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- Facebook és Messenger
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Futás, futópályák
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OTP Bank topic
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen