-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145740 üzenetére
Okés, mindenképpen.
Végül bevállaltam az 1.4TSI-t, kipróbáltam, megnéztük diaggal is, biztató egyelőre.
Nagyon sok extra van az autóban, ez fogott meg elsőnek, de személyesen az állapota. Patika szó szerint, nem láttam még ilyen szép állapotban 6 éves autót. Egy idős bácsié volt, sajnos agyvérzést kapott, ezért adja el, már nem vezethet. Jelenleg a papírozása folyik, nagyon remélem, minden zökkenőmentesen fog menni, és mihamarabb átvehetem. Sajnos az autó honosításhoz szükséges dokumentumok közül pár még kint van, elvileg már postán, úton.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145764 üzenetére
Ez még a régi, eladás előtt rendberakatom
(#145763) molnarpeter: Ez egy ebayes ledes hülyeség, kaptam vagy már nem is tudom honnan van. Amedig működik nagyon jó, de nagyon hamar kiég. Nem érdemes ezekből ledeset tenni úgy veszem észre. Beltérbe párat kicseréltem, azok viszont jól jönnek, sokkal erősebb fényük van, szeretem.
[ Szerkesztve ]
havri
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #145822 üzenetére
Ha minden paraméterben megegyező és a gyártója is azonos, nem kell kódolni, ellenkező esetben fel kell tanítani, máskülönben nem fogja rendesen tölteni és sokkal hamarabb meg fog dögleni az új.
Hiába minden paraméter azonos, gyártónként eltérő feszültséggel tölt, szóval nem mindegy, mi van feltanítva.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Doki16 #145870 üzenetére
A korom az csökkenhet, regenerálásnál kiég. Pont ennél az égetésnél keletkezik a hamu. A hamut nem lehet kiégetni, de külön tisztítással eltávolítható.
50 ezret futott autókban a korom és a hamu menyisége megegyezik a DPF-ben. 250 ezernél többet futott autókban már 80% a hamu. Szóval a DPF tisztításoknál lényegében hamut távolítanak el, nem kormot.
Általában 1000 mérföld 1 ml-rel növeli a hamut, HA jó a motor olaj ! A hamu nagyrésze a motorolaj miatt lesz.
Mágus: lemaradtak a nullák
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #145895 üzenetére
Már volt téma. 18 és 24g között aktív regen. 24g fölött jön a DPF lámpa, ha kiég a korom, elalszik a lámpa, ha nem, 40g fölött (check engine, DPF lámpa világíg és izzitás villog )már csak a szerviz regeneráció segít, de csak 45g korom-ig. Fölötte csere, vagy pucolás. Ezen kívül a másik érték a hamu(valójában karbon), ami szintén gyűlik benne(oil ash).
Regen közben bármi gebasz van, villogni kezd az izzító hernyó és tudni fogod hogy rába...tál.
Az első érték, ami ciklusonként kiég addig nem releváns, míg kiég. Akkor okoz gondot, ha sokszor megszakítják, olyankor eltömődik a DPF és jönnek a fent említett pilácsok.
A befecskendezők, turbó és EGR állapotáról elég sokat elmond, hogy milyen hamar éri el regen után a 18g kormot ismét. Ha ez 2-300km alatt megvan az már jelzés értékű, hogy valami elkopott. Persze ez nagyban függ a felhasználás módjától, aki csak rövidtávozik vele annak simán megtelik 300km alatt annyira, hogy ismét regnerálni kelljen. Városban nálam max 300km, de inkáb kevesebb. Kint meg ha bemelegszik, simán elmegy 300km-t és még csak 10g körül lesz benne. Pályán ez akár a duplája is lesz, ha nem sokat padlózod.
Minél több a kemény kigyorstás, annál hamarabb telik meg. Ha meg nagyon simogatod, megszorul a turbóban a VGT és megint csak szívás. Ezért mondom, néha meg kell küldeni a gépet, amikor üzemmeleg.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145912 üzenetére
Benzines, legalábbis a turbós/központi befecskendezéses sem erre való. Nálam is ez van, pont beszéltük is a múltkor ha jól emlékszem.
Ezért választottam TSI-t, de mint kiderült, ez sem ideális városba. Sima szívó benzines kellene, de olyan nincs.
Majd kiderül, hogy muzsikál használat alatt, hosszabb távon.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #145917 üzenetére
Érdekes, ugyan azokat a köröket futjuk. Nekem is vitara volt az első kiszemelt, grand vitara, benzines. De ami tetszett, felszereltség pl, az már 4-5M,az sok érte szvsz.
Mazda 6 volt még, de odáig nem jutottam el, megtetszett a tsi. Tegnap nézegettem használtautón, van 2.0 tsi 230le mondjuk az nagyon full... 1 évesen 68e km
[ Szerkesztve ]
havri
-
-
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #146123 üzenetére
És kanyarodáskor a ködlámpa világít vagy a nappali? Segédfényre gondolok.
Szvsz elég rossz megoldás ez a nappali fény ott lent, olyan, mintha ködlámpával menne az ember.
Nekem sokkal jobban bejön a ledes a lámpatestben, az egyértelmű, hogy nappali fény.
Sajnos az enyémbe is ilyen van mint a képen.Usb-re, sajnos nem néztem meg amikor lehetőségem volt rá, de annyit láttam, hogy fehér ipod kábel lóg ki a kesztyűtartóban. Bízok benne, hogy van benne MDI, és okosítható olcsón az USB funkció. Hétfőn vizsgázik a kocsi, kedden rendszám + papírok + teljes belső takarítás, szerdán vehetem át.
[ Szerkesztve ]
havri
-
Speeedfire
nagyúr
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #147540 üzenetére
Szerintem Te meg fogsz őrülni ettől a regenerálástól Kapcsold ki azt a programot
Minap hallottam egy beszélgetést, miszerint az üzemanyagon is nagyon sok múlik. Prémium gázolaj, kevesebb korom, kevesebb gond a részecskeszűrővel. hosszabb távon lehet benne valami. OMV-t ajánlják, mert talán az az egyetlen kút, ami osztrákoktól hozza a premiumot, nem adalékkal javítja fel.
Nem tudom, mi a valóságtartalma, én shell v powert tankolok évek óta, nem volt gondom sose üzemanyaggal, bár azok más motorok mind.
Átállok OMV-re most én is, kíváncsi leszek van e különbség. Mondjuk pár év múlvahavri
Új hozzászólás Aktív témák
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Bestbuy játékok
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Vallás
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen