-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
válasz simonjoe #140218 üzenetére
Az a baj, hogy sokan a legolcsóbbat veszik, ha picit olvasott akkor can-bus ready-t. Ha többet akkor nem rak bele led-et, mert a can-busos leolvad a kocsiban (kivéve a nagyon drágát, amihez külön ellenállás van).
Itt is kijön az olcsón legyen prémium autós világításom.
Itt az olcsó elrettentő példa
-
diablo1984
veterán
válasz simonjoe #140277 üzenetére
Kibírja a 15k-t, főleg ha hosszú távon van veretve a verda! Nem vészes a levegőszűrő, de a színén látszik, hogy használt!
Mod: látom b6 paszuly, annak castrol olajjal is ki kell bírnia 15k-t, ilyen használattal, a cr-es skodámnak 2év vagy 30ekm a csereperiódusa LL intervallumban! Gondolom a passatra is ugyanez lenne érvényes, így a 15ezerrel nem ártasz neki![ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #140337 üzenetére
Ha kiszívod é skitörlöd szárazra, legyen nálad egy liter gázolaj, amivel felöntöd, esgébként ha egyszer levegőt kap, onnantól nem indul be, csak ha géppel kilégtelenítik... Én minden második olajcserénél cserélem a gázolaj szűrőt, tehát 20k km. Egyébként 60 a megengedett, de 30 után mindenképp cserélném. A CR rendszer nagyon érzékeny mindenféle koszra.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz simonjoe #140363 üzenetére
Ha nem világít a tompított akkor van egy zöld visszajelzo lámpád pont?
Hiányzik nekem ez a funkció, hogy valahogy jelezze már a kocsi ha felkapcsolta a lámpákat. Sajnos világosban egyáltalán nem lehet abból meglatni , hogy most világít e a műszerfal kezelőinek ledje vagy sem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz simonjoe #140430 üzenetére
Nekem olyan nincs ha világít a nappali fény és a navim háttere se vált sötétre. Van egy Day/Night funkció benne de nem lehet autóra tenni. Így mindig kézzel kell állítgatnom az este. Nekem már az a kis lámpa is jó lenne ha ott lenne, mert ha az eltűnik legalább tudom, hogy felkapcsolt a fényszóró.
Be lehet ezeket funkciókat valahogy kapcsolni? Már navis dolog is elég lenne, mert akkor legalább abból is megtudnám állapítani.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz simonjoe #140498 üzenetére
Igen RNS510 van benne. Ez az FW van rajta. Neked ami gy jelez bármit a vilagitasrol vissza műszerben.
Az enyém egy 2013-as CFFB motorral szerelt 2.0CRTdi comfortline.Hol állítod be automatara, tudsz lőni róla egy képet?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
Lacess
tag
válasz simonjoe #141173 üzenetére
Igen, fényszóróizzó esetén ha kimegy az egyik akkor egyből veszem és cserélem mindkettőt, majd állíttatom a fényszórót. Ha már az egyik izzó kiment akkor másiknak sincs sok vissza, mivel másodpercre pontosan ugyan annyi volt az üzemidejük. A beállítás pedig azért szükséges mert egyszerűen képtelenség hogy az új izzó ugyan úgy fog állni mint ahogy a régi állt. Ne feledjük hogy ami a foglalatban akár csak 0,1mm az a vetítési képben már nagyon nem annyi lesz. Nekem a biztonság az első. Izzóból is csak kiváló minőségűt veszek, legutóbb Osram NBU-t amik szintén ilyet váltottak. Ragaszkodom ahhoz hogy egyforma izzók legyenek a fényszóróban. Jah, és az előzők szinte percre pontosan egyszerre égtek ki... illetve tompított részük (esetemben H4-ről beszélünk), még írtam is róla itt a fórumban.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #141194 üzenetére
Csak a gyárit tenném bele. Az új jó lesz, a régi már szart sem világít. Bármilyen utángyártott kékes szar csak rosszabb lesz, mint a gyári. Skordinál szerencsére nem kell levenni a lököst, 1 műanyag csavart levéve ki lehet venni az egész lámpát.
Nekem valahogy a döglött állatok gyűlnek belül, pókok, darazsak, de lusta vagyok kivenni, pedig ki is kellene pucolni a lencsét, bár nem panaszkodok, a skodás nem bi-xenon, csak tompított +2H1 távolságival megtámogatott foton ágyú.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz simonjoe #141194 üzenetére
Én már annak is örülnék ha a kedves autóstársak legalább azt kicserélnék ami tönkre ment. Az kevésbé zavar ha ő nem lát, mint az hogy nem látszik.
A focvis által ajánlott Lumentet pedig én is tudom ajánlani mindenkinek. Legutóbb is tőlük vettem izzót meg a lakást is innen "ledeztem" be. Nagyon flottul működő webshop eddig hibátlan termékekkel és kellemes árakkal.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #141201 üzenetére
1400km-el korábban regenerált
Biztos nem, 140km volt az. 1000km-ként amúgy is regenerál megelőzés képpen, ha nem telt meg a DPF, akkor is, KIVÉVE HA NINCS ELÉG NYÁL A TANKBAN. a Diagon méterben írja a megtett távot és literben a regen óta elfogyasztott üzemanyag mennyiségét.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz simonjoe #141194 üzenetére
A gyari is egy sima standard Osram vagy Philips H7 Xenon. A CBi magasan viszi a primet az osszes kozott, brutalis fenyero ugyan azon elettartam mellett. Nem veletlen az osszes Mercedesbe azt szereltek szeriaban, meg a ledkorszak elott.
Doki16 Eleg boss, nagyon jol mutat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #141206 üzenetére
Minden ami kék fényt ígér, azzal esőben nem látni a vizes aszfaltot. A gyári fehér szárítja az aszfaltot.
4100K a gyári, a kékek 5000 fölött vanak, az 5500-as olyan, hogy akár fehér bottal is sétálgathatsz esőben a verda előtt.
5000K fölöttit biztosan nem tennék a lámpába, főleg, hogy a távolsági is xenon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #141245 üzenetére
Ezek pucolják rendesen, ellenőrzik a katalizátort. Ha nem javítható a DPF, akkor kapsz egy kipucoltat, ami garantáltan jó. A sajátomat is ide fogom küldeni, ha megtelik.
230 euró a tisztítás, ha otthon kiveteted és elküldöd. Ha elmész a helyszínre autóval az +80 euró, mivel nekik kell kivenni és vissza szerelni. Nem fogom barmolni ha gond lesz vele, kiíratni, hanem szépen kipucoltatom, kap 4 új befecsit, 1 turbót, egy EGR-t és akkor 3-4 évig biztosan gond mentes lesz. 2000 euróból szinte minden új benne, ami elkopik az évek során.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #141247 üzenetére
Oka van, ha magtelik, nem csak sima elhasználódás, hanem a csere előtt ez a folyamat felgyorsul, mert a bertapadt DPF nyírja a turbót(a tengelyét oldal irányba terheli), de a befecsik miatt tapad be igazán. Ha mondjuk elmegy 250 000km-t utána hiába pucoltatod ki, nem fog 300 000-ig elmenni, megint be fog ragadni, de ha a fent említett dolgokat cseréled, megint jó lesz majdnem 250 000km-re. Akkor érdemes ezeket cserélni ha mondjuk még vagy 3-4 évre tervezel az autóval és gondtalan autózásról álmodsz. Ha el akarod adni, akkor csak pucoltasd ki és add el. Majd az új tulaj kiveteti és kiíratja belőle, jó magyar szokás szerint.
Ha 2.0 150 lóerős szívó benzinnel járnék, ami 10 liter fogyaszt, annyival többet tankoltam volna amióta megvan a kocsi, hogy maradt a zsebemben 2100 euró mostanáig(csak üzemanyag költség különbség). Ha még egy évig kibírja a DPF, akkor még jobban is jártam anyagilag, mint a benzinessel. Szóval annak megéri, aki sokat megy. Évi 10k km-re meg egyértelműen valami kevésbé komplikált technikát kell venni, fűnyíró motorral.
Lehet magyarázni hogy a kombájnokkal nem jó egy kútról tankolni, meg drága bele az alkatrész meg a hangja...Nyomaték kell a dombokon, lepkefinggal nem lehet előzni, a lovak zabbal mennek, bármilyen egyszerűbb technika lezabálja a gatyámat, abban a stílusban, ahogy én hajtok.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #141876 üzenetére
T4 volt 2.5 adagolós TDI-vel, 140 lovas és megbízható, de a kor látszik már a legtöbbön (sokat látok, amit gyanúsan lakatoltak már). T5-ben volt még a bulletproof 1.9 PDTDI, csak az nem túl fürge - talán egy csipsz segíthet rajta (100-105 ló); 2.5 R5 nem túl jó; 2.0 olajpumpás dolgok miatt nem tudom, szeretnéd-e mégegyszer bevállalni a korai évjáratokat, az annál újabbak már kicsit homályosak nekem (DPF és tsai miatt annyira nem néztem őket komoly szándékkal). T6-ból ha jól sejtem, a BiTDI-t nézted, ahhoz nem széria volt a 4Motion vagy a DSG?
Garada: gyári bontott cuccokkal próbálkoznék, komfortelektronika csere kellhet a távirányítóhoz.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Magnum_
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen