-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Morris #127937 üzenetére
Az elmúlt hónapban valamikor nálam is megkezdte a géptető hangszigetelését egy nyest :/ nem feltűnő, de zavar. Ütném agyon azt a természetvédett köcsögöt...
Be szoktam sprézni, ha pl. a szüleimnél éjszaka az utcán parkolok. Általában ez segít távoltartani, de mégis megtörtént. -
veterán
válasz FoBCRaistlin #128051 üzenetére
No para, még senki se kopogtatott kp-t lóbálva.
Szombaton megnéztünk 2 db automata 320 CDI-t (E Class és CLK) a haveromnak, csökkent a vonzereje.
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #128053 üzenetére
Rendben.
Azon törpölök, hogy ha meglesz még a 30 ezres szerviz után is (kb. március vége), akkor esetleg kap csipszet. (de csak olyant, ami bírja a 95-ös bengát!)
Holnap lejár az akciós ár kiemelésem a hahun, januártól visszaemelem az "alku előtti" árra. Dizelből meg rájöttem, hogy egy 4 hengeres húzott nekem jobban bejön, mint egy 6 hengeres automata.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Egész használható ötletek, új megvilágításba helyezik a lehetőségeket.
-
veterán
válasz MPowerPH #128153 üzenetére
Miért keverem a bengát a dízellel? Mert hirtelen ez van a fejemben, 4,5 éve nincs dízel autóm (a bengás 20-tól 120-ig húz kettesben - 1200-től 7250-ig). Aztán röhögök amikor itt panaszkodnak a fórumtársak, hogy jajj de sokat forog a dízelem, de úgyse tudok 100-nál többel menni. (Bocs I-sty )
Szerk: dízelből meg csak Opelem volt - 4 db, így VAG dízelhez még lövésem sincs. Annyit tudok már egy hete, hogy 6 hengeres automata Merga dízel nem kell, mert egy lusta szar - menni megy, de fílinget nem sokat ad.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MPowerPH #128157 üzenetére
A 3.0 TDI-ről én is érdekeseket olvastam pl. a TC-n is volt egy használtteszt nemrég és a tulaj azt nyilatkozta, hogy kb. 2 milliót locsolt az autóra 2 év alatt. Sajnos nem találom a cikket, de az ilyen nagyságrendű váratlan költségeket nem tudnám megemészteni.
A Bimmer erősen sztereotíp; a Merga lusta. Nemtom mi lesz, várok a megfizethető Teslara.
-
veterán
válasz footy #128168 üzenetére
Egy szíjas 1.4 TSI 140-150 lóval frankó lehet, sajnos nem volt még alkalmam vezetni. A spritmonitor 6,6 l/100 km-t hoz rá. Lehet, hogy ezek "csak" 100-110-et mennek kettőben.
brumi1024 plíz?Szerk.: erre a TC cikkre gondoltam a 3.0 TDI kapcsán. :/
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
Boldog Karácsonyt kívánok Mindenkinek!
Egy kérdéssel elő szeretnék hozakodni. A 2.0 CR TDI-ből a 170 lovas hardvere megegyezik a 140 lovaséval. Ha nem, akkor a 170 lovasnak van valami kehéje, mondjuk Golfban? Thx!
-
veterán
válasz bear_ #128359 üzenetére
7.5 et50 - talán rámegy és nem ér bele semmibe. 7.0 et45 biztos jó, így kifelé nem lesz gond, befelé nem tudom.
Csak központosítóval lehet rárakni, 57,1-es az agymérete.
7.0-ra biztosan jó a 205/55r16, szerintem 7.5-ről se fordul le.A helyedben keresnék használt gyári (Seat, VW, Skoda, Audi) felnit, olyant aminek a fő méretei közelebb esnek a tiédhez. Rogyásig van velük a net (autóalkatrész.hu, jofogas.hu, vatera, racing-bazár.hu).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz -Mike- #128362 üzenetére
Szia!
Veszélyes jószág; azt beszélik, hogy a 122 lovas verzió stabilabb, pl. nincs benne kompresszor, csak 1 turbó.
Vagy ha van lehetőséged, inkább keresd az MQB platformra épülő (Golf 7, Octi 3, stb.) modelleket, azokban már szíjas vezérlésű 1.4 TSI-t építettek 122/125/140/150 lóerős verzióban.
-
veterán
válasz golfvariant #128451 üzenetére
Kend be első körben a gumikédereket gumiápolóval, szerintem segíteni fog.
Van tetőablak az autóban? Eleinte nem tudtam behatárolni, hogy mi zörög minden úthibán, kezdetben a futóműre gyanakodtam. Aztán rájöttem, hogy a tetőablak. 1x befújtam grafitos olajjal a zörgés helyénél, egyből eltűnt a hang.
-
veterán
válasz kenny123 #128470 üzenetére
Heló!
Valamit kenjél rá, szilikon spray biztos van. Arra figyelj, hogy ne fújd be szilikonnal az egész autót, csak nyomj ki egy rongyra / szivacsra és azzal kend fel a kéderre.
Vagy glicerint, ha tudsz venni. Itthon gyógyszertárban szerezni macerás, mert meggyanúsítanak, hogy füvezni akarsz vizipipával. Ez nem lehet gond Hollandiában.
-
veterán
válasz kenny123 #128472 üzenetére
A hozzáértők szerint a BMW gumikéder ápolója igen jó és nem vészes az ára.
A szilikon kenőanyag, szerintem működni fog. Saint_ ipari mennyiségben használja a Jettara.Nincs tapasztalatom, kizárólag a sör-bor-pálinka vonalon mozgok otthonosan. Budapesten jellemzően nem adnak ki a patikában glicerint és erre hivatkoznak. Én Zegen vettem 2 decit, sokáig elég.
@odorgg: köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #128644 üzenetére
A munkahelyemen van egy T5 busz 2.5 TDI - 2015-ben 1,6 millió Ft-ba fájt a motorgenerálja, 130 k km-nél összefolyt az olaj a vízzel, 24 liter "olajat" engedtek le belőle. :/
-
veterán
válasz Kiskokó #128662 üzenetére
Hirtelen kellett valamit venni, 1.9 biturbo, egyelőre határozottan tetszik. Kedden viszem szervizbe, remélem nem bánom meg a sietős vásárlást.
Amúgy Opelben volt 3.0 V6 dízelem; az első 110-120 ezer km-en semmi baja nem volt, utána passz.
Norbi; nagyon ráérsz én egész nap alkatrészt hajtok a Halálcsillaghoz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kenny123 #128710 üzenetére
Ez az egy fotóm van, egyelőre jól áll neki a távolság.
@Killer01: nem mondom, hétfőn este először félve indultam neki a Zeg-Bp útnak... 18-as nyári gumik, az egyik szálszakadt, kint mínusz 5-7 fok. A kereskedésben egész délelőtt próbálták beindítani, mert beledermedt a gázolaj. De aztán egy mukkanás nélkül elhozott.
És végre újra látok sötétben! Ebben GM féle xenon van, felszárítja maga előtt az utat, a Golfé sovány volt. Opelekben qva jó, szerencsére ebben is.
Alkatrész macerásabb hozzá, olajat kerestem órákon át (GM LL-B-25 ÉS 0W-40 kell bele, na ilyent csak a Mobil gyárt és kevesen forgalmazzák, mert csak ebbe a biturbo változatba kell ilyen).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz (baphomet) #128928 üzenetére
Szia!
Kormánybőrözés témában az ország talán legjobb szakija Kecskemét mellett űzi az ipart. [link]
-
veterán
válasz i-sti #129105 üzenetére
Ez olyan mintha kihívnál egy kazánszerelőt aki nem tudja megmondani mi a hibája mert nincs diag szoftvere/hardvere
Pont így jártam a kazánszerelővel.
Tünet: csöpög a cirkó.
1. Először csere a túlnyomás szelep - továbbra is csöpög.
2. Másodjára tágulási tartály mókolása (szelep, felfújás) - továbbra is csöpög.
3. Harmadjára csere a feltöltőszelep - továbbra is csöpög.
4. Negyedjére maradt a hőcserélő... ebből megforrasztattam egy régebben már cserélt darabot. Nem csöpög.Gyűjtök már a kazáncserére, csak kondenzációst engedélyeznek 2016.07.01. óta = 1 méter
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz i-sti #129149 üzenetére
Az 1.6 TDI -nél lényegesen jobban megy az 1.4 TSI. Nekem kb. 7-7,5-t fogyasztott és Mo-n olcsóbb a benzin a gázolajnál. Szvsz kevésbé problémás, mint egy dízel. De ha van mellette a dízel A4, akkor én is egy igénytelenebb motorral szerelt verziót választanék. Sőt lehet, hogy kisebb autó is elég lenne, a G6 nem sokkal marad el az A4-től az utastér méretében.
-
veterán
válasz Viperator #129334 üzenetére
Mostani tankoláskor tettem bele Spurit, de annyi halandzsát írnak össze a honlapjukon - telis-tele helyesírási hibával - hogy nehéz hinni benne.
1. Ez a VIF literre számítva egy árban van vele,
2. Máginak hiszek,
3. Vannak összehasonlító tesztek róla,
4. a cseh halandzsát pedig nem értem.@Lacess: ...vagy csak lapít. jó eséllyel.
@tomcsi: csak a magyar halandzsát értem; én a puccos gázolajat szeretném kiváltani vele. Ez a benyás magyarul: [link]
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #129326 üzenetére
Azt tudom, hogy 1 liter GO-hoz 1 ml VIF kell. Van valami tipped az adagolásra, pl. injekciós fecskendő, Te hogy csinálod? Köszi!
Amúgy most sokkal kevésbé kormos a kipu; vagy a hétvégi út vagy a most a tankban lévő Spuri hatásosnak bizonyult. Az olajszintet azért nézem, egyelpre minden OK, kb. 600 km telt el az olajcsere óta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen