-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #187679 üzenetére
De ez Nemetorszag
Amugy egy vicc, most hivott vissza a gyari szerviz, merthogy a gumi amugy garancialis volt. Kizart, hogy javitsanak. Igy garancialiasan szepen leamortizaltak az 1 ev hasznalatot, vettek a gyari arat (80€), azt mondja 55% az amortizacio, szoval kb 50€ lesz a garancialis gumi ara. +20€ a gumicsere erre az 1 kerekre.
Szoval vegulis mindegy, hogy megveszem amazonrol 61€-ert az uj gumit es felrakatom valami olcsobb helyen 10€-ert, vagy intezzuk a gyari garancialis modszerrel, gyari szervizben, a vegosszeg ugyanugy 70€ lesz. Oke, ez esetben annyi az elonyom, hogy igy megint lesz ra 3 ev garancia. Igy legalabb holnap meg is csinaljak.
Azert a regi gumit megprobalom elkerni, mert ezt tenyleg pikkpakk meg lehet javitani, es legalabb lesz egy tartalek.
-
szabonagyur
félisten
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #187684 üzenetére
Hat ahogy a neten olvastam, 20€ körüli áron. De fogalmam sincs. Városi kocsinál nem is zavarna, de ezzel járunk haza, ami 900 km egy irányba, agyig pakolva. Nyugodtabb lennék egy új gumival.
Ha odaadják a régit, bár szerintem nem fogják, megcsináltatom és veszek hozzá lemezfelnit. Tartalék sosem árt.
Qru ja ezért írtam hogy nem fogják. De mindegy is, ha a javítás 20€, az új meg 60€. Majd akkor veszek, ha kell.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #187782 üzenetére
Igen mások a felhasználói igények és mások azok az igények amiknek meg kell felelniük a gyártónak környezetvédelmi/fogyasztási szempontból. Meg ez a magyaros kisbuhera nagyon benne van az emberekben itt. Elég ha megnézed, hogy a Németeknél hányan vitték vissza a csalószoftos TDI-t sw frissítésre és mennyien itthon...
#nincsbennetarcsi
-
veterán
-
veterán
válasz Doki16 #187843 üzenetére
2012 Passat Alltrack. Igen van, szerintem. Legalábbis táblafelismerő, Park Assist, Park Pilot, Lane Assist, Front Assist, Távolságtartó tempomat van.
A sávtartó elég jól működik viszont legalább finoman hozzá kell érni a kormányhoz, ha ténylegesen elengedem az elsőt kikorrigálja, a másodiknál már csipog hogy fogjam meg a kormányt és kikapcsol.
Nem tudom, hogy működik pontosan, de szerintem az hogy Stuttgarttól Münchenig végigmegyek az A8-ason távolságtartó tempomattal meg sávtartással autopilotban nemigen fog menni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
zsoltip
őstag
válasz Doki16 #188006 üzenetére
A 3.ra. Ezt honnan tudom meg?
Az első lámpák őz okozta sérülés miatt lettek cserélve, legalábbis a jobb oldal tuti.
Lehetséges lenne egy ekkor történt funkció el/kikapcsolás?A 2.ba nem babráltunk végül bele VCDS-sel. A srác azt mondta le van "zárva" vagy micsoda, az autó rendszere, nem tudunk hozzáférni. Néztem mit csinál, valóban nem állított semmit.
Az 1. az a fura, hogy eddig nem tapasztaltam ilyet a 1,5 hétben. Csak tegnap és ma. Ezért a hőmérséklettel hoznám összefüggésbe. Vagy mi egyéb lehet?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Doki16 #188573 üzenetére
Ja félreérthetted, nem két regen közt van ennyi, hanem mióta megvan a kocsi 500 kilométert mentem vele, és 200-zal ezelőtt volt az utolsó regeneráció, ami teljesen egybevág azzal amikor felvittem pályára kicsit kikormolni, és volt is amikor indokolatlanul 5-ösben tartotta a kocsit pedig már felválthatott volna 6-ba. Tehát ennek örülök, hogy tudott regenerálni ezen a távon, elég neki az a 40km oda, 40 vissza táv ahova 2 hetente elmennénk, mert hétköznap nagyon rövideket megyek.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Doki16 #188575 üzenetére
Hmm. Ami viszont érdekes, hogy bár 200 kilométerrel ezelőtt is voltam vele pályán, amikor úgy tűnik regenerált, de múlt pénteken is mentem vele, 40-et pályán oda, ott 8km kavirnyászás másik városba, majd 40-et haza, azóta max 20-at mentem. Akkor itt már be kellett volna kapcsoljon a regennek nem? Vagy lehet akkor még csak 5 gramm körül volt és azért nem kapcsolt be? De passzív regenhez meg elégnek kellett volna lennie nem?
Kérdés: Ha kerülőúton megyek haza, 5 helyett 10 kilométer az javít valamit a helyzeten?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
senior tag
-
veterán
válasz Doki16 #188575 üzenetére
Ezeket az értékeket mértük:
IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.09 l
IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 21.76 g
IDE00435 Particle filter: soot mass measured 13.49 g
IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 204509 mhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Doki16 #188602 üzenetére
Köszönöm a választ.
Leírtam már: Egy éves kiküldetésen vagyok Németországban, és túl közel vettünk ki albit a céghez Októberben kültözünk haza, akkor 40 kilométert fogok egy irányba ingázni az agglomerációból pestre. Arra a felhasználásra mindenképp dízelt akartam és szembejött egy visszautasíthatatlan ajánlat. Eredetileg úgy volt hogy előbb az asszonynak veszünk kocsit és nekem csak ősszel.
Persze addig szenvedős, meg néha meg kell pályáztatni, de már vettem egy biciklit, és ha még ennél is jobb idő lesz (és főként hamarabb lesz világos) akkor majd azzal járok dolgozni.
Nézegetünk autót az asszonynak is már, na inkább neki kéne plug-in vagy villany (faluban minden nap 2-szer 1-2 km, havonta 2-3x 20-40km) de egyszerűen nem akar hallani róla hogy töltögetős autója legyen, pedig mindenképp automata kell. A P2 neki ocsmány (belül sztem is), Yarist nem akar mert a lányunknak van és milyen szar (1-es yaris 500 ezer kilométerrel) meg rövid az orra és középen a műszeregység, Swiftet nem akar mert anyáméknak van, Insight nem tetszik neki (pedig pont jó lenne), Talán egy Jazz-re rá tudom beszélni. De ami igazán igazán tetszik neki kívül belül mert tényleg egy ékszerdoboz az a Lancia Delta 3, sajnos benzines automata csak 1.75 turbó 200ló van belőle, abból is kettő a hahun.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Doki16 #188606 üzenetére
A plusz 5 kilométer pont annyira elég, hogy S-ben épp eléri a 85-90 fokot az olaj mire hazaérek. De ha D-ben megyek nem hiszem.
Amúgy most havonta nem megy el egy tank gázolaj, úgyhogy olyan mindegy. Az első 5 kilométeren kb 10-et eszik, a másodikon már szerintem 7-et talán 8-at úgyhogy nem kétszer annyi.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Doki16 #188614 üzenetére
Reggel fölmentem pályára, kb 25 kilométert tudtam most menni, végig S-ben, dobálta föl néha hatosba de mindig visszatettem 5-be (kivéve mikor 140 környékén mentem akkor már a 6 is nagyon közel van 3000-hez). Ezt a tegyem át manuálba dolgot nem tudom hogy van, márhogy a váltókaron? Még ott sose nyúltam hozzá csak a kormány mögötti füleket pöckölgettem.
Előtte volt még egy 4km bemelegítés a pályáig szintén S-ben, meg egy szűk kilométer a pályától idáig. Sajnos itt a környéken mindenhol 120-as limit van, igyekeztem legalább 125-tel menni, volt ahol 140 is volt, és mindig 2500 fölött tartani, de inkább 3000-hez közelebb.
Mikor megálltam nem tartotta magasan a fordulatot és a ventilátor sem ment, vártam még egy percet kábé hátha lesz valami de nem. Az olaj kb 85°C környékén volt ekkor, mikor lellítottam.
ELM-em nincs, pontosabban ami van az nem működik vagy a kocsival vagy a VAG DPF programmal, bár gyanús hogy előbbi, mert Torque sem olvas ki semmit, bár az ikon átvált connected to ECU-ra.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Doki16 #188627 üzenetére
Köszi, majd kipróbálom. De azért lefulladni úgy sem engedi a motort ugye? 1000 alatt csak levált, 6000-nél meg csak fölvált vagy nem?
Amúgy van az a folyamat hogy hivatalosan regeneráció nem fut csak öntisztulás megy végbe az ideális üzemállapot miatt, ha a rendes regenerálás nem is futott le vagy nem végig, szerintem ettől simán lemehetett bőven 20 alá, 10 környékére.
Vasárnapra próbálok egy hosszabb kirándulást beütemezni, így hogy tizen fokok vannak már vevő rá az asszony. Elvileg van kijárási tilalom, mégis tömve az utca sétáló futó bicikliző fagyizó emberekkel. Vásárolni is lehet menni, mondjuk nem tudom mennyire hihető hogy elmentem 100 kilométerre a lidlibe meg sétáltunk ott sport gyanánt 1-2 kilométert.https://tinyurl.com/rasoapro
-
1stVikman
senior tag
válasz Doki16 #188627 üzenetére
A 3000 sok!
2000-2500 fordulat kötött ideális, és hatékonyabb is.
Többször figyeltem már, magasabb fordulaton azt hiszi gyorsítani akarsz és nem jut elég nafta a dpf-hez. Sokkal tovább tart úgy a folyamat.
És nem kell ezt már 4. - 5. fokozatban csinálni.
Nálam többször előfordult, hogy pont hazaérkezéskor regenerált a kocsi. Kimentem faluból, 3-as 60km/h vagy 4-es 80 tempomat és 8-10km alatt végez. -
No.01
őstag
válasz Doki16 #188645 üzenetére
A km futas nehez kerdes... es nem csak a jelenlegi helyzetben illetve majd az ebbol esetlegesen kialakulo jovobeniben. Votl olyan ev mikor 30e+ volt / ev, de olyan is, h csak 11e.
Mellesleg ha jol emlekszem akkor a jaraskulturaja is szebb egy nedves DSG-nek ami a tartrosaggal megfejelve azert mar egy komoly elony... De csak ezert nem veszek RS-t mint a szomszed -
vzsryl
nagyúr
válasz Doki16 #188645 üzenetére
Tényleg nem szeretnék kötekedni, de egyelőre még nem láttam olyan hibrid/plugin hibrid/elektromos autóval közlekedő egyént sem, aki vezetés közben ne egyfolytában a kocsi igényeire figyeljen. Gondolok itt arra, hogy mikor mennyire szabad lenyomni a gázpedált az ECO üzemmód kedvéért, mikor kell motorfékkel menni stb... Ezt úgy nevezik legtöbben, hogy környezettudatos vezetés, de közben mégis fárasztod magad.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs