Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179439 üzenetére
Alapjáraton minél kevesebbet mér a MAF, annál jobban nyitva van az EGR. Ezért is kell padlógázos log, akkor bezár az EGR... márha bezár.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #179447 üzenetére
Nekem 6-os (4mm belső) és 8-as (6mm belső) festo csövek vannak évek óta a motortérben csak és bírják.
-
zsolt19900
őstag
válasz atos19881101 #179455 üzenetére
én pl. egyszerűnek mondható fekete benzincsövekre cseréltem le őket.... de most felbukkant a bárdiban flennor és azt hiszem még egy nevesebb márkából 1-1m-es darabokban kapható szövetes benzincső.... na az még "gyáriasabb" kinézetet kölcsönöz a dolognak
FBS80-B/1M ez a cikkszáma pl. a 8mm belső átmérősnek, igaz 2eFt/m a teliára, de biztosan találsz ismerőst és akkor olcsóbbFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #179569 üzenetére
Angol oldalak a maf-ot emlegetik illetve az N75öt ha nem vákuum hiba.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179569 üzenetére
Igen nagyon buta alul olyan 2300 körül jön meg az erő, de lökésszerűen. Pont olyan mintha vákum gond lenne, de az van, - 0.8 alapjaraton a labdánál.1000mbar üzemmelegen alapjáraton, múltkor 980 írtam, hidegen annyi egyébként.Viszont,n75 tesz ugye 1400f felpörög majd, ki vezérli. De csak 1070mbar nől meg maximum a nyomás. A saját kocsimon 1017balapjaraton teszt közben pedig 1170mbar ig megy ki, tehát 100mbar kevesebb a bpw-n. Van másik n75 igaz nem tudom jó vagy sem a csatlakozó az 1.9pd fajta, de szerintem nem az rossz, mivel felhuzza a geo kart
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #179569 üzenetére
kormolódott turbó pl, de inkább felújítás. Nekem is ilyen van, de amióta nem a fogyasztást nézem kicsit észhez tért.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179574 üzenetére
[kép]
Azt viszont most nézem, hogy vagy chip vagy valami nem tuti mert 2500f-tól végig 1.5b a töltőnyomást. Tehát rossz chip miatt is lehet rossz[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179578 üzenetére
Igen alapjáraton labdáról lehúztam és oda de a tandemnél is meg szoktam mérni.Furcsa is volt a mért érték, mert én amit eddig mértem - 0.65, - 0.7 volt a labdánál és a tandemnél - 0.9
Menet közben is lehet mérni, régebben néztem úgy is csak oda két ember kell 1 vezet másik nézi az órát. De csak a vákumot engedi el az n75 úgy szabályoz...
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179582 üzenetére
Magusnak, nincs ötlete?
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179585 üzenetére
Nem tudom, de volt hasonló gondom egy golf5-re raktam felújított turbót (sajátja lett megcsinálva) geo is ki lett cserélve és buta volt nagyon az is bár nem ennyire mint a bwp.Tehat simán lehet, hogy nem gyári a geo és azért épül szarul...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179569 üzenetére
Már csak 4mp mire felépül a nyomás. Alakul ez. Amikor beindítod, behúzza a turbón a vákkum dobba a kart? Ehhez +1 ember kell, hogy ellenőrizd.
A másik teszt, hogy teljesen hanyagolod az N75 kört és direktben rákötöd a vákkumot a turbóra a tandemnél lévő elágazástól. Ezzel a setuppal kellene tolni egy logot, de csak 3000-es fordulatig, utána úgyis vészmódba dobja túlnyomás miatt... Ha ekkkor elmúlik a LAG, akkor még mindig vákuum probléma, vagy az N75 szórakozik, de ha megmarad ez a buta nyomás épülés, akkor valahol elfúj(lyukas cooler, lyukas cső) vagy a turbónak komoly gondja van.
A háttér teória: Az N75 alapjáraton a teljes vákuumot ráereszti a turbóra, ezt megteheted direkt csővel is, csak nem lesz közben nyomás vezérlés, ezért a fordulattal egy idő után túlnyomás lesz, de ott sok a vákkum cső és sok nagyon el is van dugva a turbó elé, szóval én arra tippelek, hogy kevés vákuum jut a turbóig és nem húzza be teljesen a kart ütközésig.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179588 üzenetére
Ha nincs ilyen óra a boltban akkor sima turbo nyomás mérő óra is tud szívás mérni, tehát ha van ismerősnek(tuningosnak) ilyen óra a kocsiba, arra a 2 percre biztos nélkülözi.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179588 üzenetére
Nekem még az is érdekes,hogy az n75 folyamatosan szabályoz(% kivezérlésen látom) és még a megkért nyomás sehol nincs 1700-2080f/p-ig. Bár én nem vágom ennyire, csak nézegetem a log-ot. Az lenne szerintem a normális, hogy a megkért nyomásig,zárva tartsa a geo-t....
Amit mágus ajánlott az jónak tűnik, viszont ilyenkor folytja is a motort, tehát szerintem nem kell alsó tartományban lángoló kerekeket várni....[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #179625 üzenetére
[link] Itt pedig a geo mikor indítva van. Ez a direktbe kötéssel.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #179628 üzenetére
[link] Ez pedig visszakötve az N75re. Jól látom, hogy rohadt lusta? De bakker direktbe kötve is szar.
Ami még feltűnt, hogy a tengelyt nagyon picit tudom mozgatni ha nincs beindítva. Ami lejött turbó azt is néztem, mert a pincében pihen, hogy azon feszes. Lehet kellene rajta állítani? Az alapjárati nyomás 986, pont annyi mint a légköri./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #179631 üzenetére
Kicsit után olvastam: [link]
Ez alapján azt mondja, hogy az N75nél nagyobb mint 0.8bar-nak kell lennie (25inHg). A turbó labdájához pedig 18inHg+ ír, így ott is kb 0.7 körül kellene lennie. Holnap beszerzek egy mérőórát és ránézek.Két tippem van. Szar az N75, és / vagy nincs rendesen beállítva a turbó geometria (ezt mondjuk a cikk is írja, hogy nem nagyon szokták eltalálni elsőre).
Magus
Jól gondolom?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179625 üzenetére
1500f és 40%gázpedálnál zárja be teljesen az egr-t, én lefalaznam próbára. Mert ugye ha nyitva van akkor nem is épül úgy a nyomás mivel a kipufogógáz hajtja a Turbót. 4.8% a teljesen zárt állapot, neked ez 1500f/p valósul meg, mondjuk akkor gyorsítás, de megérne egy próbát
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179640 üzenetére
Ha felújított a turbó, akkor abban keresném a hibát.
Pain and gain megvan? A nevem Daniel Lugo és az erőlétbren hiszek.
Én meg az új turbóban hiszek. Ha valami kínai GEO van benne, ahol túl távol vannak a lapátok a foglalattól, akkor azt csavargathatod bármerre, egyedüli előnye, hogy nem fog lekormolódni soha.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179651 üzenetére
-
rob210
nagyúr
válasz atos19881101 #179653 üzenetére
Jól hangzik.
Most jön hozzám a beetle geo tisztításra, mert szívódiesel lett.
Remélem nem lesz vele nagy szívás.
Renault power
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179650 üzenetére
Arra gondolok ha szorul vagy a vezérlése késik az egr-nek akkor is később épül a nyomás. Tehát lefalazod próbára vagy csak a csöved dugózod be(vákumcső) szerintem a falazas egy db lemezzel a 100%-os.Ha gyorsítasz és az egr nyitva van még vagy késik akkor az EMAP is kisebb tehát később fog tölteni...
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179657 üzenetére
Lefalazod kB 5perc és egy próbakör, ennyi.. Nekem 4 éve üzemen kívül van, és úgy is marad
Már azon is túl vagyunk mert levettem és megnézettem padon a centir tökéletes és mégis bagoly... Nulla utángyártott gagyi (melett középrész)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179663 üzenetére
Ha behúzza koppra, akkor nem a vákummal van a gond, többet nem tud tenni érte, onnantól a turbóbam dől el, mikorra épül fel a nyomás. A teljesen rázárt geoval hamar meg kell lennie az elvárt nyomásnak, ha megkeresném a régi octaviam(az adagolós őskövület) logját, elsírnád magad.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179665 üzenetére
A teljesítményre nincs hatással, lehet ettől függetlenül gyengébb a vákuum pumpa, de nem ez a fő gond.
Ilyen volt a régi turbó, ami letérdelt, az újat nem merem bedobni...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179668 üzenetére
De ez úgy huhodott, hogy rendes bagoly raj követett mindenhová. Az újjal megszűnt a lag.
Ha egy felújított ettől rosszabb, akkor ott gond van.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179670 üzenetére
AFN felújított turbó.. még mindig nem az új szintje, de azért tölt.
Onnan érdemes mindig nézni a logot, ahol 100% a gázpedál állás. Egy jó felújított turbó 1 másodperc alatt felépíti az elvárt nyomást.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179670 üzenetére
Vagy a régi turbód meleg oldalát átrakod az felújítottra. Mert abban valószínű gyári geo van...
Egyébként direkt vákumot adtál a turbonak, ott tuti teljesen behúzta, és ekkor is lusta volt.... Tehát a turbo a rossz...
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz atos19881101 #179650 üzenetére
ma kivancsisagbol megneztem mit mutat nekem a brecds.igaz 2.0tdi brd bv43 turbo.1010mbar alapjarat.haverom multkor ment vele azt mondta neki az 1.9 avf alul sokkal jobban huz.ha valamelyik nap arra botorkalok megnezem mar az ovet is mennyi.most belem hoztatok a turboslazt
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz atos19881101 #179674 üzenetére
kell is ezekhez a dolgokhoz kitartas.volt, hogy masfel evig kerestem/kerestettem sajat auton mi lehet a hiba.. .
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179674 üzenetére
Gondolom mivel felújított, a gyári jelölés(megfestes nem lett lemosva)a labda karja, úgymond két vegállas között mozog, ha allitgatod max a szabályzás reakcióidője változik. Mert ugye a labdán belül van a vákummal szemben egy ellenrugó.Szűk állásban van befeszitve jobban a rugó, minél jobban feszít ellen annál gyorsabb a szabályzás.Tehat az épülethez semmi köze, maximum ha a karja annyira ki van tekerve, hogy nem ütközik meg a geo kar az állitócsavaron....
-
bul07
nagyúr
válasz atos19881101 #179678 üzenetére
Na meg a sok rálocsolt pénz után amikkor már egybe van jön az utálat
Ránéz és utálattal gondol rá mert tudja mennyit locsolt rá
Ekkor jön az eladás és kezdődik minden előröl (már ha nem sokkal fiatalabbat vesz)Volt itt a faluban is hogy 600e Ft locsolt rá mindent megcsináltatott mert ott hagyta, de nem sokra rá elkezdte hirdeti
Jól járt a következő tulaj[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179700 üzenetére
Simán belustul, sőt, szét is kopik. Az csak egy gumi tömítéses dudattyú, amit nyit-zár az elektromágnes.
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179702 üzenetére
Azért veszik el a vákum mert az n75 19.9% arányban ki van vezérelve. Ha lehúzod a légszűrő ház oldalára menő úgymond visszatérő ágat (ide engedi el az n75, n18 a vákumot) és be fogod a csövet akkor már a labdánál is - 0.9 lesz mérhető....
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179702 üzenetére
Ha az ütköző csavarról írsz akkor óramutató jarasaval ellenkezőleg kell tekerni, hogy emelkedjen a "nyomás" maximum fel fordulatonként.....
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179709 üzenetére
Itt hiába álitgatsz nem lesz több a nyomás, geo ütköző "hernyó" csavaron kell állítani...
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179713 üzenetére
Itt is van egy kontra anya, lazit majd a hernyócsavaron óramutató járásával ellentétesen (kifelé teker) így nől a nyomás.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179716 üzenetére
Már írtam, hogy a labda kar a reakcióidőt ez pedig a geometria állító kár ütkozője, ezzel állítod a geometria lapátok állást
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179718 üzenetére
Lentebb írtad, hogy a valós 996mbar az elvart 1020, de mágus is írta hogy 1000mbar felett kell lenni, és ezt csak a hernyócsavar rá tudod állítani. Minél kisebb a nyomás annál később indul meg a kocsi...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179744 üzenetére
Bizony...a vákuum gondok a teljesítményre vannak hatással, a teljesítmény meg a váltó vezérlő elektronikájára. Amint valami nem ok, azonnal szarakodni kezd a tiptronic.
Szerezz egy autószerelőtől kézi vákuum pumpát, mérőórával, azzal minden csövet, minden elágazást lehet tesztelni. Ha ereszt a vákuumrendszer, sosem lesz jó. ;)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179748 üzenetére
-
grizlisandor
addikt
válasz atos19881101 #179750 üzenetére
Kösz b.. a facebook most már ezt fogja nekem ajánlani.
-
enddav
aktív tag
válasz atos19881101 #179758 üzenetére
Nekem most volt 10 ezres olajcsere, szintén viszonylag sok pálya 180 fölött és mellé Budapest. Nem néztem közben olajszintet, de a lámpa nem villant föl, szvsz nem hiányozhatott túl sok belőle. A 4 litert kicsit soknak érzem. '14 jetta 2.0 cr tdi cffb 169k km
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
6030D
Ármester
válasz atos19881101 #179750 üzenetére
Gondolj bele mi lesz azzal, aki magának akar örömet, de a Möllert dobja a kereső...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #179758 üzenetére
2.2 ictdi 2004-es accord 10 ezres csere után 0,6 deci hiányzott,2014-es civic 1,6 dízel 10 ezres cserénél 0dl hiányzott,a te esetedben valami nincs rendben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179758 üzenetére
1 deci is sok. Ezek nem fogyasztják az olajat, termelik. ;)
-
1stVikman
senior tag
válasz atos19881101 #179766 üzenetére
Nekem a golf 14200 km alatt nem fogyasztott látható mennyiséget (1 hónapja volt olajcsere.) ~195 ezer van most benne, crbc 2.0,2014.
Azt az rs-t szerintem kicsit széttaposták, főleg új korában, hidegen.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179766 üzenetére
Nem folyik sehol? Ennyi olajat ha eléget, a katalizátornak annyi, az meg egyenlő a dpf halálával. Az állam hanarosan ráteszi a kezét, most minden betegágyra szükség van.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz atos19881101 #179748 üzenetére
Ez szerintem nem kell neked. Legalább egy geko-t vegyél, de a bgs, az igazi.
Nekem a geko simán átszakította a möllerest amikor összekötöttük a boltba (ismerem a boltost) próbaképpen. Egyértelművé vált melyiket veszem.
9700.- de azóta már sokat segített. A bgs viszont már fogásra is más az valóban ipari, csak nem volt rá akkor 24ezrem.Renault power
-
veterán
válasz atos19881101 #179860 üzenetére
A váltó olajcseréről majd számolj be lécci! (technika + zsozsó)
Augusztusban csináltattam átmosásost (nettó 90) Százhalombattán. Kíváncsi lennék a váltós véleményére, hogy elegendő-e ha az ember 60 ezrenként elvégez egy normál (= részleges) cserét.
-
Zizmand
aktív tag
válasz atos19881101 #179860 üzenetére
Valószínű, hogy ez okoz többlet fogyasztást, nálam is ez volt, plusz a üzemanyag hőmérséklet jeladó egyik vezetéke el volt szakadva. Rossz jeladóval és kábel szakadással 1.2 l/h volt a az alapjárati fogyi, csere + javítás után lement 0.8 l/h-ra.
Új hozzászólás Aktív témák
- AliExpress tapasztalatok
- Simpson család (új! Kérdezz-felelek játékkal)
- Bluetooth hangszórók
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen