-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
A sósavat hozza a "Filléres neppertrükk" rovat a TC-n. Egy cimborámtól hallottam, láttam, ő 10+ éve alkalmazza.
Egy biztos: Ciffel és dörzsiszivaccsal SEMMI SZÍN ALATT NE ess neki a felninek, tutira - 101% - összekaristolja!
Kellemes Húsvétot Mindenkinek! 🐰🐣🐥
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Asszonyka örül neki?
@Kiskokó: biztos egy pöcs vagyok, de amit ennyire hájpolnak (a Hondások is) azt már csak azért se akarom. Korábban Sonaxot, most Wolf's cuccokat használok - támogatom a hazai ipart, ill. a gyártótól (XIX. ker.) vásárolva nagyon jó áron van. A minőséggel sincs gond, viszik egész Európába.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
Hüjék!
@brumi1024: ebben minimális város volt - az Osztyapenkótól hazáig, ez a szokásos visszafelé útvonalam Zeg-Bp között.
G6 1.4 TSI-vel kb. 6,5 lett volna - a rutin, meg az évek.
Amúgy Shell normál 95-ös a budaörsi teszkós Shellről.Neked mire jött ki Almádiba / -ból?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz atika88 #116316 üzenetére
Három hete fóliáztattam fényes feketére én is ezeket.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz atika88 #116334 üzenetére
Köszönöm, én is sokat filóztam rajta, hogy kell-e a tetőre a fólia. Így néz ki amikor még nincs fólia a spoileren, ezen is agyaltam, nem bántam meg.
A felni gyári 18"; de bőven elég ám a 17".
Szerk: annyi a hátránya, hogy a fekete tetőn sokkal jobban meglátszik a por, mint a fehéren.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Semmi titok, ők csinálták. A 2 tükör 16 k, a tető 17, összesen 33 k.
Ha tudom, hogy ennyi lesz a tükör - telefonba azt mondta, hogy kb. 3000 Ft-tól / darab - akkor inkább veszek 2 db bontott tükörborítást (van 8 ezerért / 2db), és lefújatom feketére.
Szerk: most nézem, h. 11. ker. Budafoki út a telephely, én a 9. kerben voltam 3 hete. Elköltözhettek vagy Alzheimer?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Eleinte azt is szerettem volna, de letettem róla. :-(
Minőségi anyagból 150-et mondott az elejére (géptető, lökös, 2 sárvédő [figyeltem, Munez! ]), PVC-ből 80.
150 túl sok nekem ezért, szart meg nem akarok. Azt mondta, hogy fehér autónál telibe kell húzni a géptetőt, mert nagyon meglátszana a csík. Az anyag a drága ebben az esetben. A tükörnél a meló volt sok.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Egy fórumtárstól kaptam alternatív tippet, hogy olcsón jó, de nem jártam utána: www.cardesign.hu
A 150 után azt mondtam, hogy inkább lefújatom, ha nagyon gáz.BTW szeretnék venni javítófestéket, mert már van 3 apró (gombostűfejnyi) kavicsnyom a lökösön.
Hol érdemes kevertetni? (VW-nél horror lehet.)Azon röhögök, hogy fekete autón kavics esetén fehér alapozó látszik ki, a fehér autón meg a fekete alapozó... direkt szopatják az embert?!
-
veterán
Benzines fogyipéniszméregetést nem rendezünk? Természetesen brumi1024-et diszkvalifikálva, mert 2-hengerezik.
9,28 az átlagom. de alapjáraton csak 0,8!
-
-
veterán
válasz viharhozo #117017 üzenetére
1. Ugyanez a cucc van nekem is; zenét még nem próbáltam, így passz. Nekem a telefon kontaktokhoz tartozó fotókat nem sikerült átvinni és nem érzem műszaki analfabétának magam.
2. Keresem a megoldást, még nem találtam meg, VW-nél kb. 70 ezer Ft-ot mondtak rá :-(
3. Szélvédő: régen sokat vittem a budaörsi Tesco parkolóban dolgozó sráchoz, elfogadhatóan dolgozik. Kozmetika témát itt érdemes kérdezni.
Én kérdésem: Ha van tolatókamerád, neked is le szokott fagyni? (firmware frissítésben reménykedem)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Most már mindegyik száraz kuplungos ha jól tudom...
A "nagy" TSI-kbe 6 gangos olajos DSG-t tesznek (1.8, 2.0 TSI), ezek a motorok 350 Nm-re vannak fojtva, talán még a Golf R is, bár az lehet, hogy 370.
Tegnap már későn olvastam, illetve rohanós napom is volt, csak az Akadémia utcában volt dolgom, aztán gondoltam, hátha Te is ott.
-
veterán
válasz tresh #117432 üzenetére
én is igyekszem valami alá beszorítani a kupakot, ami nem könnyű és ott a para, hogy letörik. De hogy megnyugtassak mindenkit, az Opelnél ugyanilyen szar.
Bezzeg a kispolszki... ott infúziós zacskóba kellett beügyeskedni a lötyit! (valójában nagyon szeretnék magamnak egy hobby-jellegű kispókot )
-
veterán
válasz tomcsi23 #117514 üzenetére
És új nyári gumi is van?!
Amennyire egy ilyen felvétel vissza tudja adni a valóságot - jellemzően élőben jobb - nagyon frankó hangja lett. 👍👍👍
Kár, hogy a múltkor egy Maserati Quattroporte ment hosszan előttem a városban és a sofőrje is élvezte a digó V8 hangját. Az tényleg beszabehu, azóta felhúzott ablakkal járok.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Bakker, akkor szvsz csere :-(
(#117586) Mágus2: (2.0 TSI) 7400-nál rátöltöttem 6 deci olajat, mert alsó harmadnál állt, most vagyok 10800 km-nél, még a nivó fele fölött van (~60%). 15 ezernél cserélem majd, addig szerintem nem kell már rátöltenem és ugye bejáratós, amikor az elején még jobban kajálta az olajat.
Bízom benne, ez már nem az olajevős széria.Anno a zsír új Octi 1.4 TSI szintén bekapott 1 litert az elején; ill. a használt G6 1.4 TSI is kb. 1 litert kajált két olajcsere között - a 4 literes kannából belement 3,5 liter cserekor, a maradékot pedig utána töltöttem, az elég volt 15000 km-re.
-
veterán
válasz kk831228 #117618 üzenetére
A budaörsi tecsónál lévő Shellen tankolok sima 95-öst; így is becsszó' van benne tartalék. Pontosabban nagyon ritkán autózom ki belőle.
@brumi1024: igen, ezt adták a kocsihoz, de gondolom nem a gyárban csomagolták az autó mellé, hanem a PoBu-nál tették a csomagtartóba.
ToAll: még jó, hogy ebben a topikban olajozunk, mert a japppánautófanboyok kinyilatkoztatnák, hogy csak az Eneos az isten... amúgy meg Eneos made in Poland, forgalmazza a Szakál Metál.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen