- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Doki16 #182515 üzenetére
Doki16, TayRol: Mennyi volt a többlet bekerülés költsége a sima benzin vagy dízel verzióhoz képest? Számoltatok megtérülést a kocsira és éves szinten mekkora futásteljesítmény mellett?
Nekem minden költséget beleszámolva (tankolás, mosás, alkatrészek, adók, biztosítás stb) jön ki 3933 Forint / 100 km (30000 km futásteljesítményre) --> annyi még hozzá, hogy a munkadíjat, olajat és jelentős alkatrészkedvezményt is kapom ajándékba, egyébként még ettől is több lenne.
(Passat B7 170Le variant + chip)
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
TayRol
veterán
válasz Doki16 #182521 üzenetére
Igen, kb. Mivel én városban nem, vagy csak nagyon ritkán használom nem én vagyok a GTE és társai célközönsége. Még. Ennyire aprólékosan én nem írom, annyi időt nem szánok rá. De azért nagyon kíváncsi lennék a 272 lovas benzines menetdinamikájára a 190 lovas dízellel szemben egy autópályás menetnél.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Doki16 #182521 üzenetére
B5 Passatra nekünk 8000Ft/100km jött ki, de ez torz még, mert például a gumik, vezérlés teljes értékkel és nem időarányosan van benne. Olyan 7000Ft/100km-re saccolom, ha le kell bontani az ilyesmit is. Egyszer megcsinálom.
Ha csak emiatt váltanék modernebb autóra, akkor kb 10-15 év alatt lenne egálban a két autóra vetített összes költség. Persze ez nem fog elmenni még 10-15 évet, mint ahogyan az újabbon is lenne mit csinálni ennyi idő alatt. Minden esetre nekem/nekünk még 5 évente kocsit váltani is sűrűnek tűnik.
Kíváncsi vagyok, mi lesz. Akinek számít az Euro besorolás, az csúnya mélytorkos elé néz, akár benzin, akár dízel vonalon azt látom, hogy mindenféle sallang miatt aggódnak a tulajok, új autónál gari számít, a szervizek igyekeznek kibújni alóla, stb.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #182615 üzenetére
Igen. Közel 900km a hazaút, múltkor Bicskénél kellett rátankolni, igaz akkor nem kellett klíma. Visszafelé nem gáz, Móváron feltankolom, azzal eljön.
Most lesz klíma is, kíváncsi vagyok mennyit fogyaszt. Klíma nélkül 6.2 volt ez az út. Mielőtt valaki megkérdezi: végig 130-al, illetve a sebesség határok betartásával.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #182617 üzenetére
Az inkább csak dízelnél érdekes, hogy lehetőleg ne vidd negyed tank alá. Benzines nem olyan kényes erre de azt sem egészséges nagyon szárazra kijárni az tény.
Skormiban 66-os tank van, az azért egy 1000+ km-re elég szerencsére.
mod:
Jah, pont tegnap tankoltam mert olcsóbb lett a GO (bár pénteken megint olcsóbb lesz na mind1). Full vegyes, klímáva és a tankol érték 7,81 lett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #182619 üzenetére
En azt akartam, vagyis Superbet, de asszony azt mondta, tul nagy varosba, es sokszor o vezeti. A Golf Variant is boven tokeletes, evente parszor nem gond az ekkora ut. Szoktam amugy tankolni, ha ugy jon ki a lepes, de most a vendegmunkasokkal egyutt hazamenni teljesen halal lesz, es igy nyugodtabb vagyok, mint amikor orakon keresztul figyeled a fogyasmerot meg a terkepet benzinkutak utan. Amugy az a rohej, hogy tavaly karacsonykor Bicskenel annyi volt a benya az autopalya mellett, mint amennyi Nemetorszagban, ahol eleg draga. Csak mig ezzel a 95E5-tel elmentunk valami 820 km-t (es maradt meg 50+ km a tankban) 6.2-es fogyasztassal, amint otthoni benyat tankoltam bele es ott jarkaltunk, a fogyasztas rogton 6.7 lett.
Most viszont 100-as fogok beletolni otthon, annyira sokkal olcsobb a benzin, hogy meg az is olcsobb mint itt a 95-os. Itt most olyan 1.35€/liter a 95E5, ahol tankolni szoktam.
Melyik kutnak jo az otthoni 100-asa?[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Doki16 #182649 üzenetére
Ez miben helytakarékos? Kívül kisebb? Mert belül az a hungarocell sok mozgásteret nem ad.
De ha jól értem, akkor a lyukakat befoltozza a defektjavító, de a kereket fel nem fújja üzemi nyomásra?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #182676 üzenetére
Jaja ez még a téli fogyasztásnál is jobb, és akkor nem is klímáztam. A hengerlekapcsolás is dob rajta.
Amúgy van magyar nyelv, csak akkor nem beszél a navi.focvis: ez A8-A1-M1, itt is vannak dombok, de nem hegyes. És nyilván sok a 100, 120-as korlátozás, de ez egy valós autópályázás, nem az "elugrom Győrbe" kategória. Na, meg német (alap 95E5) benzin, nem a magyar.
-
bul07
nagyúr
válasz Doki16 #182692 üzenetére
Érdekes ez
Érdemes megnézni hogy mit ír a szervizkönyv a fékolajra
Duster esetén az első fékolajcsere hivatalosan 4éves korában
A szerelő azt mondta hogy ha fizetős akkor nem szokták megcsinálni még ekkor se, jó tudom gyári előírástól nem érdemes eltérni, de akkor is 4év az első fékolajcsere
(Fizetősre úgy érti hogy Dacia esetén lehet 5éves szerviz szolgáltatást vásárolni, így az évenkénti szervizért nem kell fizetni)Nem hinném hogy a Dacia jobb fékolajt használna, lehet hogy másfajta fékolaj van az újabb kocsikban mint a régebbiekben és e miatt bírja 4évig is
Esetleg akinek van újabb kocsija az megnézhetné a szervizkönyvében hogy hogy mit ír hány évente fékfolyadék csere
Én megnéztem 2005-ös és 2évet ír( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
Doki16
addikt
válasz Doki16 #183272 üzenetére
Mivel véletlenül az elküldés gombra nyomtam és már lejárt a szerkesztési idő ezért itt folytatom.
Bevált a tervem mert jó erősen megkötött az epoxi és masszívan összefogta a két részből álló gombok műanyagházát. A lényeg a lényeg, hogy összeszerelve hibátlanul működött a dolog és így kis gányolással, de spóroltam egy jó 80-100e Ft-ot.
Persze ehhez az egész cucchoz elég nehezen lehetett hozzáférni. A komplett ajtókárpitot le kellett venni és arról is minden létező dolgot leszerelni. Ugyanis ez a kapcsoló van a legutolsó helyen a beszerelt alkatrészek közül, ha szétszedés sorrendjét nézzük. Nem nagyon vannak leírások a neten erről a műveletről ezért kellett agyalnom rajta rendesen.
Lényegében így néz ki belülről egy Highline ajtó. [kép] Bazi sok kábel, led, gomb. Sajnos az ajtóról elfelejtettem képet csinálni, de abban még több kábel és érzékelő van az ajtómodullal együtt.
Miután mindennel végeztem, leellenőriztem és helyére raktam következett még egy fontos dolog. Mivel ezek a kocsik már minden létező dolgot figyelnek CANBUS-on, ezért telenyomta hibaokoddal a vezetőoldali ajtóelektronika modult. VCDS-el kitöröltem és nem is dobott vissza semmit. Sikeres volt ez a jó pár órás művelet
Egyébként ha valakit érdekel, akkor szívesen leírom részletesen az ajtókárpit leszedést. Hátha másnak is szükséges lesz rá. Mert amúgy a behúzókar is hibás, szinte alig van olyan pár éves B8 amin ne lenne végig kitörve egy jókora rész belőle. [kép] Ez az összes ajtót érinti amelyiket rendszeres használják.(#183273)bitpork: Nálunk nem régóta van, valószínűleg az előző tulaj volt a tehénkedős fajta Meg különben is, nekem Golfom van, én nem nyomkodtam azt a gombot
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
oliwire
őstag
válasz Doki16 #183482 üzenetére
Igazából nem ez a kocsi lenne a legideálisabb az én felhasználói szokásomra, csak egyszerűen az a helyzet hogy megtetszettek a D-szegmens méretű sedan autók, és elkapott a vágy, hogy egy ilyen kategóriájú autót vegyek. Több típust is nézek, és szűrőként próbálom kiválogatni, hogy mit érdemes és mit nem érdemes venni, és hogy ne pénznyelőt sikerüljön összehozni.
Többnyire városban használom az autóm, kb 10 km-es távokra, csillaggarázs fedővel. Néha hosszabb távok hétvégente 45 km, és néha autópálya, de az random időközönként.
Amiért elkapott ez a vágy, hogy szeretnék egy olyan autót, ami pörgősebb, mint a mostani Ford Focus MK2, 1.6 benzin. Városban amúgy nincs vele bajom, de országúton 80-nal közlekedőket kicsit szeretnék dinamikusabban előzni, ha mondjuk már 3-man is beálltak a 80-as tempóra előttem. Vagy autópályán is, hogy erőtartalék legyen benne 130-140 km/h-nál. És innen jött a dologGyanítom, hogy nincs cserélve benne, és ezért is lehet ilyen "olcsó".. belső részéről nincs is kép benne.
Ilyenre gondolsz? [link]
A benti képeket én is hiányolom..
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Doki16 #183627 üzenetére
Tehát akkor nem fog gyorsabban bootolni a rendszere
Van ide(pata)-m2 sed átalakító 2K-ért m2sata ssd 10 K max, firmware update otthoni módszerekkel mehet vajon?
Igazából nem használom most sem semmire, csak a kihangosító integrációt szeretem, továbbá a tolatókamera képét jeleníti meg.
Gondolkodtam egy olyan fejegységben, ami tudja a carplayt, de ott a beépített kihangosító nem tudtam volna használni, csak a fejegység sajátját. Ráadásul 80+K is volt.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #183762 üzenetére
Ja én is mindig kinyomom, és inkább visszakapcsolom, amikor van értelme, pl. ha ezzel állok meg rövid időre. Amúgy mindig várok fél-1 percet leállítás előtt, pályán meg úgyis felváltva megyünk WC-re, én le se szoktam állítani a motort arra a pár percre. Hibridnél ez szívás, mert nincs ráhatása az embernek, jobban is kopik a motor. Az elektronika erre tuti nem figyel. De ha elektromos a vízpumpa, az nem áll le ilyenkor tuti.
-
oliwire
őstag
-
oliwire
őstag
válasz Doki16 #183859 üzenetére
Eladó a Golf-od? Évjárat, motortípus, állapot?
Megnéztem most a Passat GTE-t, meg a Mondeot is, de úgy vettem észre, hogy 5-5,5M-től indulnak az ajánlatok nagyon tetszik mind a kettő, de oda még gyűjtenem kell, 2,5M-val le vagyok még maradva róluk..
A Jettának a formavilága, főleg ez a hybrides külső nagyon megtetszett, de 1-2 évig bírná problémamentesen? 4-5 évig megtartva már csak bajom lenne a végén vele? -
oliwire
őstag
válasz Doki16 #183861 üzenetére
Hát azzal a 204 lovacskával biztosan lehet is haladni..
Igazad van amúgy, eladni nehezebb lenne, vagy csak nagyon áron alul a Jettát. Kár, hogy már nem gyártják.
Ezek szerint az én sedan preferenciámból van kevesebb a világon, a többség a ferdehátút kedveli. Nagyobb választékot látok minden márkánál a ferdehátúból az ilyen kategóriában.. -
kk831228
addikt
válasz Doki16 #184216 üzenetére
Régen : 1: Stage 4, majd ha nem elég akkor csere kovácsolt cuccokra, és akkor még több stage...
Ma: 1. : Csere minden kovácsoltra hogy egyáltalán bírja a gyári teljesítményt hosszabb távon, majd utána esetleg stage 1...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Szada85
aktív tag
válasz Doki16 #184216 üzenetére
A német Cupra csoportban is szoktak posztolni elhullott motorokról, de azok jellemzöen 400 Le feletti teljesítménnyel mennek.
Ha igaz, ami a srác ír, hogy elötte volt (márka)szervizben az autó vez.tengely állítás hibával, amire "kicserélték a trafót", akkor extra pech, hogy programos volt az autó, és így ugrott a gari, mert ebben benne lehet(ne) a szerviz felelössége is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest