Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Az ELM tudná olvasni, csak nincs hozzá szoftver amiben lehet válogatni az autóban a vezérlők között.
UDS-t és CAN-BUS-t kellene tudni olvasni. Nekemegy delphi DS150 van, meg a VCDS, azzal elég jól le lehet fedni az autók nagy részét, de csak azoknak ajánlom, akik tudják is, hogy mit csinálnak.
Az audi nem jelzi ki az olajhőfokot az MFA-n? Milyen évjárat ez? Ilyet még a skodák is tudnak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #132740 üzenetére
Dobd le a gnerátor szíjat, ha úgy is hallani, akkor valamelyik görgő a vezérlésben. Szerintem generátor csapágy, vagy feszítő görgő csapágy lesz. Leg biztosabb, ha ledobod a szíjat és meghallgatod nélküle.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #132775 üzenetére
Az attól függ, hogy mennyit akarsz vele így járni. Ha a vezérlésben zúg valami és szethulluk, nem lesz olcsó. Ne halogasd sokáig.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Miertvansote #132789 üzenetére
Az égőt nézted benne? 17 éves korában már megtörténhet hogy kiégett...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Nemt0m12 #132799 üzenetére
Kábelszakadás? A hőgomba tud ilyet, ha kiesik a jele. Azt hiszi a motorvezérlő, hogy -40 fok van, de persze üzemmeleg motornál ez nagyon dús keveréket eredményez. Azt rakasd rendbe és jó lesz. A motorvezérlőben milyen hőmérsékletet mutat? Lambda érték mennyi, mikor kihagy? Előgyujtás ilyenkor mennyi? Ne csak bámuljanak abba a vezérlőbe, hanem dolgozzanak meg a pénzükért.
Van utólagos risasztó? Annak az elektromos hibái is tudnak ilyet. Csak akkor derül ki, ha kikötik. Kábelköteget is át kell mérni a motor és a motorvezérlő között.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #132839 üzenetére
Nem kivágni kell, hanem a kartámaszos középkonzol kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #132857 üzenetére
Csak a gyári a gyári minőség, a többi gyengébb. Glo meg Lobro elég jó, de széthullik az is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #132883 üzenetére
Pedig csak alap dolgokat kérdeztem. Aki az alapjárati fordulattal sincs tisztában, az egyáltalán nem figyelmes. Jobb lett volna még kicsit járatni, ideális még menni vele egy 2-3km-es karikát. Addigra befejezi, visszaejti a fordulatot, lekapcsolja a veniket.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tigomigocika #132984 üzenetére
Ha bekened, télen befagy.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gzbotii #133056 üzenetére
Az ott egy műanyag csúszka egy öntvény sínben, amikor váltasz, azok csúsznak egymáson...szárazon. Minél később kezdik el kenni, annál szarabb lesz. Gyárilag meg volt kenve, meg néha illik utána is. Ugyan ez jellemző a váltókarra is a kabinban. Az egy műanyag golyóban végződik, ami egy öntvény perselyben mozog.. és szárazon kopik, akad, nyiszog, utána meg lóg. Ez is a karbantartás része, nem csak olajat kell cserélni és szűrőket... A zárakat, zsanérokat is meg kell ilyenkor kenni. legalább félévente a váltón ezeket a dolgokat, ablaktörlő mechanikát is lehet kenni, mielőtt ugrálni kezd, mert akad. El lehet vele baszni az időt, ha tényleg kaban akarod tartani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #133073 üzenetére
Mit nem lehet ezen érteni? Nem a szűrőn keresztül megy be a víz, hanem alatta. Ott van a fő vízelvezető mellette, oda mindig is bejutott a víz, csak az elvezető szélén lefolyik, ha nincs tele retekkel. No, a pollen szűrőt kiveszed, és a foglalatát 2 műanyag csavar fogja a bódéhoz. Alatta van tömítés, azt kell kicserélni, vagyszilikonnal letömíteni.
[link] Passaton mutatja, de a golfon, borán is ez a baj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #133150 üzenetére
5év.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Danex #133153 üzenetére
Talán azért mert a hosszbordásat 150-nél legkésőbb le kellett volna cserélni. Ott is illik a görgőt is cserélni. Sokan nem gondolnak bele, hogy ezek a görgők 2 az 1 hez vannak áttételezve a főtengelyhez viszonyítva, mai azt jelenti, hogy 4000-es fordulaton 8000-ezret forognak, a benzinesen még rosszabb, ott akár 14000 fordulat is lehet. Tudom, itt mindenki karbantart, de azért fel a kezekkel, aki cserélteti rendszeresen a görgőket.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molacika91 #133184 üzenetére
Nem lehet dőlést állítani, de ha nem jó, akkor ott valami el van görbülve, vagy lóg valamelyik alsó lengőkar szilent vagy gömbfej. Másképp jónak kell lennie. Karambolos az autó?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #133188 üzenetére
A multilink-en ami B5, 5.5, meg a4 b5-b6 alatt van, nem lehet dőlés szöget állítani, a kérdés erre a futóműre irányult. McPherson esetén minimálisat lehet állítni az alsó taplas gömbfej három csavarján.
Multilink esetén nincs mit cserélni, mert nem a lengéscsillapítón forog, nincs toronycsapágy sem...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molacika91 #133192 üzenetére
A csonkállvágy ezen biztos nem hajlik. Az ennek a futóműnek a legerősebb része. Milyen lengőkarok vannak alul, inkább valami nem méretpontos made in china meyle lengőkar lesz ott a hibás, mint a görbe csonkállvány.
Erről a hatkilós terminátor játékpityuról beszélgetünk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #133209 üzenetére
Vákuum probléma vagy megszorult a VGT a turbóban. Nem elég benyögni a hibakódot, kell az is, mit írt mellé?
=== 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached === === 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded ===
Attól függően hogy not reached, vagy exeded vákuum vagy VGT gond. Valaki indítózzon, és nézd meg, hogy a turbón a vákkum labda behúzza-e a tengelyét...
Mivel 4ö kép nélkül kérdeztél... már csak 79. És ha visszakérdezel, hogy miért annyi, akkor 119. Van kérdés?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RocknRoller #133213 üzenetére
A fékezésnél rázás görbe féktárcsát jelent, vagy valami szilent nagyon lóg az első futóműben. A kormány rázás lehet gumi, kiegyensúlyozatlanság, görbe féltengely, kopott belső féltengely csukló, meg még egy pár dolog.
Miért nem viszed szervizbe? A megfigyelés nem fogja megoldani. Ez a félpercenkénti probléma alapjáraton vagy menet közben van? Ez is lehet motortartó bak, vagy támasz.. vagy bármi...
Elélg gatya lehet az autó, ha ennyi baja van. Tényleg nem nézegenti kellene, hanem megjavíttatni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RocknRoller #133213 üzenetére
És a 80 kép hol van?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #133286 üzenetére
Nincs vákuum odáig, vagy átszakadt a labda membránja. Az összes vákuumcsövet ellenőrizni, vagy cserélni, labdát megmérni, és visszatérnek a lovak. Kell hozzá egy kézi vákuum pumpa. Azzal 5 perc kideríteni, hol a probléma. Én ezt használom.
Not reached akkor a kód, mivel alacsony fordulaton nincs meg a kellő töltő nyomás, mire elérné a magas fordulatot, már vészmódban van, onnantól meg nafta nincs...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #38314240 #133302 üzenetére
Porzsákot kell cseérlni...
Ha írtál volna motorkódot, akkor tudnánk például, hogy van-e benne a szekunder körnek a hajszárítója, ami pontosan ilyen hangot ad.
amivel egyelőre egyetlen autószerelő sem tudott mit kezdeni. Hány mester látta, és közülik kik voltak a nem zsigulira szakosodott olacserélő arcok?
A 40 HD kép regéjéről hallottál már? Ennyi a belépő, utána lehet kérdezni, mivel megelőlegeztem a bizalmat, 80 képet kérünk az autódról.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #133460 üzenetére
AFN volt kérdezve, az 110 ló. a 90- lovasban valóban 0,8a töltő nyomás padlón.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz harm123456 #133472 üzenetére
Semmi más.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Elemlámpa, zseblámpa
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Képeken az iPhone 16 kisebb-nagyobb változásai
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Politika
- Eredeti játékok OFF topik
- PlayStation 5
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest