- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- World of Tanks - MMO
- Dragon Age: Origins
- Escape from Tarkov
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Xbox Series X|S
- Rise of the Ronin (PS5)
- The Quarry teszt
- The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me teszt
- Epic Store Ünnepi Ajándékozás - 15. nap: A Plague Tale: Innocence
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
válasz Kiskokó #149814 üzenetére
2295 az alap, extrák nélkül. Az enyém 2370 A max 2505.
A6:
Weight claimed 1765 kg / 3891 lb (DIN) 1840 kg (EU)
Weight (EU) : 2002 kg / 4414 lb (heaviest verified in running order)Q7:
Weight claimed 2325 kg / 5126 lb (DIN) 2400 kg (EU)
Weight (EU) : 2505 kg / 5523 lb (heaviest verified in running order)2325 - 1765 = 560
2400 - 1840 = 560
2505 - 2002 = 503Akár a maxot, akár a száraz tömeget nézzük, jóval több mint 500 kiló a különbség Nem 80.
de még 300 kiló se vagyok[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #149973 üzenetére
uh. Ez nem hangzik túl jól... Akkor lehet 2.0 CR lesz. Csak annál meg 4 injektor, nagynyomású pumpa, DPF... az se olcsó.
CharlieDrop: nem, dehogy ha menne, akkor a 4,2 TDI lesz Haveromnak keresünk vmit. És évente nagyon keveset megy, a dízel nem igazán jó. Illetve nem akar 150 ezer km-nél többet futott kocsit, ami 7 éves dízelnél nem könnyű (tudom, tekergetés, de itt most más a preferencia). Plusz élmény autót akar. És az élmény az ne a szopás legyen legalábbis nem azon a végén...
i-sty: 4 injektor, ha újat akarsz 400ezer, nagynyomású még 200, DPF ha tisztítással megúszod akkor csak 50. De költeni se akar a kocsira ennyit, miután megvette, csak használni... szóval nem könnyű eset.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz i-sti #149976 üzenetére
ja, szívó benya karbantartás szempontjából jobb lenne, de abban meg nyomaték nincs Csiga jó lenne...
1.9 turbódízel nissanja van nem megy rosszul, csak akar vmi újabbat, szebbet, jobbat, gyorsabbat...
CharlieDrop: állófűtés következő télre be lesz üzemelve, távirányítóval akksi volt most, meg a rádió tuner ami szívta... aztán váltóolaj csere végre, már 1 hónapja minden megvan hozzá, csak idő nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Ma voltunk megnézni egy 2011-es A4 2.0 CR-t, 170 ló. VCDS-el nem tudtam megnézni a mérési blokkokat Szürke volt a motorvezérlőben, nem lehetett rákattintani. Csak a hibakódokat olvasta. A vezérlőkből is amúgy nagyon keveset látott, talán 10-et... ez mitől lehet? ilyet még nem láttam egy kocsiban se.
Most találtam fórumon... ezen már UDS/ODX protokoll lenne, és csak az Advance Measure megy rajta?
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz molnarpeter #150157 üzenetére
és Mágus2:
köszi ez jó hír is meg nem is A tengely cseréhez elég levenni az olajteknőt? Vagy mást is le kell még bontani?
2010-2012 A4-eken kívül még az ugyanilyen idős Passat 7-eket nézzük.
MunezXBK: szerencsére ez nem nekem lesz
Szabó0922: annyiért tudod eladni, amennyiért megveszik... ha gyorsan kell a pénz, meghírdeted legolcsóbban... ha ráérsz, akkor drágábban. Ennyi. Nincs mit trükközni ezen.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
ilyen váltó olaj feltöltéshez való fém csövet ( kampót ) hol tudnék venni, vagy csináltatni? Van vkinek?
Pumpám már van, a teljes készeltet 50-70ezerért nem szeretném megvenni...
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #150603 üzenetére
"Ez a mindenhol át akarnak verni, valami üldözési mánia a magyaroknál?"
Ez a rögmagyar valóság... nem tudsz olyan helyre menni, ahol ne akarnának lehúzni, átverni... akár házat építesz, vagy veszel vagy csak a fürdőszobát akarod felújíttattni... ha nem figyelsz, nem értessz hozzá, még a fugát is kilopják a csempe közül, azt bekenik fogkrémmel... autószerelésnél? nah ne viccelj... kicserél egy lambdaszondát azt motorgenerált számol fel érte. Ha nem értessz hozzá, honnan fogod tudni, hogy nem azt kellett? Nekem a használt rohadó féktárcsát rakta fel, a szar betétet meg beleverte kalapáccsal a nyeregbe mert lusta volt megtisztítani is, azt majdnem derékszögben kopott a betét mert a dugattyú csak úgy tudta benyomni... szerinted? Hagytak benne rongyot, amit menet közben felkapott a szíj, aztán le is dobta a körút közepén a villamossinen keresztbe... meg persze verték már le a fényezést is, aztán sunnyogtak hogy az olyan volt. Jó neked, ha ott nem ez megy... itt mindenhol. Az olajcsere itt úgy megy, hogy megveszik a hordós 10w40-et, literjét 100ft-ért, és az megy mindenbe. Ha 0w30 DPF kell, akkor is. Az ár persze a 0w30-é..
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz i-sti #150775 üzenetére
ritka pokémon Haverom most épít házat. 1 éve kezdték, megbízta a kivitelezőt. Azóta még a füvet nem vágták le a kertben... a terveknél már olyan árak vannak, hogy a haja égnek állt. 6 millió a fűtés,szellőztetésre. Felhívta a forgalmazót, hogy ez mitől ilyen drága? Mondták, hogy ők nem tudják, ők 1,5 millióért adják és 300 ezer szokott lenni a kivitelezés, adnak is egyet aki ennyiért csinálja...és ez csak a fűtés. Minden mással úgyanígy. Minden reggel mesél vmit...
Qru ha szar az injektor, akkor kib@szottul rohadt büdös... ha jó, akkor csak szimplán kurv@ra büdös
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Winchester95 #150813 üzenetére
felejtsd el a magyar nyelvűt... akkora ordas nagy baromságokat ír, hogy csak pislogtam.... több másodpercig tartott megfejtenem mit akar, pedig fejből tudom azt a vezérlőt... aki fordította kurv@ra nem tud angolul. De a vcds-hez se ért.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Speeedfire #150842 üzenetére
3?? 1.6
- 75 cm-t meg nem haladó átmérőjű gumiabroncs esetében az 1,6 mm-t ( ált. személygépkocsik és terepjárók)
- 75 cm-nél nagyobb átmérőjű gumiabroncs esetében a 3 mm-t (ált. teherautók)
-
#89874944
törölt tag
1.6 erőtartalékon súlyosbodtak a dolgok eddig az volt, hogy pályán stabil 100-nál vagy 130-nál elment az erő, csak lassult, majd 4-5 másodperc után visszajött. Mostmár alapjáraton beremeg egy pillanatra, 3 másodpercet szépen jár, majd megint beremeg. Ha megemelem a fordulatszámot 2ezerre szépen jár. Viszont nagy gázt nem lehet neki adni, mert nem gyorsul csak remeg meg dadog. De kis gázzal vígan megy, akár 2ezren, akár 4 ezren van. De 2 ezer alatt kis gázra is dadog. Ez trafó, kábel, vagy üzemanyag pumpa? üzemanyag szűrő volt cserélve 2év/15ezerrel ezelőtt. Gyertyákat 2ezerrel ezelőtt cseréltem, megnéztem most őket, és van amelyik olyan tiszta volt mint az új, a többin látszott hogy használt de szépek voltak.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
üzemanyag szivattyú téma... kétfélét hoz mindegyik alkatrésznepper.
[link]
Az egyik ez a nagy fém cső, a másik a kicsi műanyag tavirózsa... Melyik való bele? Lehet, hogy a tavirózsa a nagy fémcsőbe való? Illetve tavirózsából van 3 báros, meg 4 báros is... nahmost melyik?Etkában megnéztem, ez a száma: [link]
8D0 906 089 de nyomást nem ír sehol.
Illetve etka képen egy éppen felszálló marsrakéta van
érzésem szerint a kis tavirózsa megy bele a fémcsőbe, a fémcső meg a rakétába.... vki erősítsen meg
Ezek alapján nekem a fémcső tökéletes lesz, 4 bárral, ERA gyártmány [link][ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
-
-
#89874944
törölt tag
válasz MunezXBK #151095 üzenetére
nem mentél még a turbóval akkor átértékelnéd... egyébként a vw-nél már dedikáltan is a cayenne az übersuv, a bentayga-val... ezért az új Q7-ben egy csomó mindent szándékosan elbasztak, hogy ne vegyen el túl sok vevőt a cayennetől..
Kalandor: mennyiért van?
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Kalandor #151102 üzenetére
[link] ő lenne az?
Van itt 8ezerért olyan is ami nincs elgázosítva... [link] én inkább ezt venném.A váltótól amúgy nem kell tartani, 200ezret elmegy, ha nem cseréltek benne olajat. 300+ ha igen... ugyanazt kapta mint a Q7 4.2 tdi, vagy a touareg 5.0 800nm-el. A turbó "csak" 620-at tud. Ha van lecsó tankolni, és van a zsebbe bő 500, akkor nagy meglepetés nem érhet. Nincs benne többszázezres robbanó dinamit... max a trubót kell felújítani 100-ért. Tapasztalatok alapján elég tartós darab. Csoportokban alig van poszt, hogy elromlott volna vmi...
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
-11 pöcc röff ... Mol prémium powwa
-
#89874944
törölt tag
[link]
"Ki lehet tiltani az Euro 6-osnál régebbi, korszerűtlenebb dízelmotorral működő járműveket a szennyezett levegőjű városokból Németországban a szövetségi közigazgatási bíróság kedden kihirdetett döntése alapján."[link]
"A bíróság két város, Stuttgart és Düsseldorf ügyében döntött, arra kötelezte az önkormányzatokat, hogy vegyék fel a dízelüzemű járművek kitiltásának lehetőségét a levegőminőség javítását célzó intézkedési tervükbe." -
#89874944
törölt tag
megjött a Hitachi gyújtótrafó... nem kéne ezen rajta lenni a betáp csatinak? meg úgy az egész fém felső résznek? vagy a gyáriról át lehet ezt rakni?
Az alján vmi ragacs van belenyomva a 3 lyukba..vmi ilyesmire számítottam:
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #151499 üzenetére
az a legjobb, hogy nem is lett volna drágább a másik, azon elvileg rajta van... csak hitát akartam, abba bízok ez a dugasz rész vajon tönkre szokott menni? Ahogy nézem, ez csak egy csatlakozó, nincs benne más.
Azt mondja, van egy föld, egy 12Volt, és egy-egy láb az 1,2 és a 3,4 hengerhez
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Formula-1
- Linux - haladóknak
- Videós, mozgóképes topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs