-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz Steve_Brown #208894 üzenetére
Egy ilyen projektben a rozsda lehet a legkisebb buktató.
Én eleve GTI-t vennék, mobilén van pár.
Pár kérdés:
1, szerinted kb. mennyibe kerülne a motor átépítése?
2, szerinted milyen könnyen fogod összeszedni a szükséges alkatrészeket?
3, tudsz embert, aki megírja az ECU-t?
4, minden passzol mindennel? Pl. GTI főtengelyre rámegy a nem GTI kuplung? A módosuló lökethosszhoz másik hajtókar is kell, az passzolni fog a régi dugóval?Nem volt ilyen projektem, és nem lebeszélni akarlak, ezek csak úgy felmerültek bennem...
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz ArthurShelby #209171 üzenetére
5. Van külön beállított parkolóállás? Ha nincs, akkor azért nem billen
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz ArthurShelby #209176 üzenetére
Nem. Tolatáskor R-re rakod, vagyis jobb oldali türköt kiválasztod, ezzel aktiválódik a lebillenés. Ilyenkor tudod beállítani, hogy milyen pozícióban álljon, ha lebillen. Ha egyszer beállítottad, akkor a következő tolatásnál is ide fog beállni a tükör.
Ha nem tolatáskor állítod a jobb oldali tükröt, akkor a "normál" tükör pozíciót tudod beállítani.Az 5 állású állítógomb (a képen az van) az elektromosan behajtható tükrös kocsikban van, a legtöbb Golfban 4 állásos a gomb.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz nrb263 #209556 üzenetére
Nekem most Conti AllSeasonContact van, ez eléggé bevált. Halkan gurul, és nagyobb tempónál sincs semmi rezonancia, tökéletesen ki lehetett centrírozni. Előtte Nokian Weatherproof volt, az sokkal hangosabb volt, és picit rázta a kocsit. Na meg 2 évesen már repedt volt.
Hogy mennyire tapad jól, azt nem tudom, nem feszegetem a határokat.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Keresztkérdésként felmerült bennem, hogy ez a szilikát zsákocska mire jó? Biztos nem véletlenül van ott...
A tervezett avultatást meg ennél szofisztikáltabb megoldásokkal viszik véghez.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz HUNRookie #211409 üzenetére
Nem az átmérővel lesz gond, hanem a kerék szélességével. Azt kellene megnézni, hogy pl. mennyi hely van a gumi belső pereme és a gólyaláb között. Szerintem a 215-ös kerékkel még bőven van hely, a szélesebb meg csak hólánc nélkül fér el úgy, hogy abból garantáltan nem lesz baj.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Lefty #211545 üzenetére
Nem írtad, melyik motorral érdekel...
Egyszer vezettem a Skodás alteregóját, egy 1.5-ös TSI DSG Karoqot. Nekem nem tetszett a váltó karaktere: kisebb gyorsítás esetén nem akart visszaváltani, nagyobb gázadásra meg feleslegesen sokat váltott vissza. Be kellett neki segíteni a váltófülekkel, hogy tudja, mit szeretnék... egyéb bajom nem volt vele, gyönyörűen váltott. A DSG-s kellene.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz grizlisandor #211745 üzenetére
Ha jól rémlik, 7 év után ellenőriztetni (!!!) kell
Ennyi idő után tuti cserélném.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Octaviából volt 190 lovas 2.0 TSI 4x4 is, sokan már láttak is ilyen autót
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz 426os #216277 üzenetére
Ezt vajon hogy lehet használni alsó és felső állásban is úgy, hogy közben méretpontos? Nekem alsó állásban rövidebb a csomagtér padlója, mert egy darab műanyag fixen ott van az ülések mögött, ami felső állásban része a csomagtérpadlónak, alsó állásban meg foglalja a helyet.
Egyébként egy plédet szabtunk be...rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz bandus #216735 üzenetére
Fokozatosan egyre nagyobb erővel kell nyomni a pedált, hogy lassuljon a kocsi.
Ha pedig felforr a fékfolyadék, akkor meg megszűnik a fékerő, beesik a pedál padlóig. Ez inkább a soha le nem cserélt fékfolyadék esetén fordulhat elő, és ez is inkább akkor, ha gyötrés után megállsz, és újabb elindulás után szeretnél megállni.
Személyes tapasztalatom alapján nagyon kell akarni, hogy közúton elfogyjon egy kocsi fékje. A fél Alpokot végigjártam, és sose tapasztaltam még olyat, hogy gyengül a fék. Füstölő féket mondjuk már láttamrip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs