- Xbox Series X|S
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
- EAFC 24
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- PlayStation 5
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Test Drive Unlimited 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #10060 üzenetére
Nah.
Az A4 -es motorpaletta.(csak az A4) Én azért írtam ezt, mivel a 3.0TDi a diesel erőforrások csúcsa volt.
Diesel:
1.9 PD TDI
2.0 PD TDI
2.5 V6 TDI
3.0 V6 TDIBenzin:
1.6
1.8 T
2.0
2.0 T FSI
2.4 V6
3.0 V6Magyarul, az a 3.0 -ás TDi az egyik csúcsmotor volt. Ez meg is látszik, mert nagyon kevés van belőle. Az összes közül ezzel a motorral volt a legdrágább az A4 -es.(S4-RS4 az nem A4 -es)
1.6 -hoz meg tudtommal nem lehetett quattro -t rendelni.Majd csak megtalálom az igazit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #10065 üzenetére
Jó, hát mondtam gy szélsőséges esetet. Csak ebbe még tempomat sincs...pedig jó lenne. Szemközti parkolóban áll. Fekete bőr, faberakás. Bixenon, kanyarkövetős. Szal tényleg minden van ott, csak nincs multikormány(így tempomat) meg kurblis. De szervízkönyves, 88k km -el, 4.200.000Ft -ért odaadná.
De fura nekem...hogy lehet így megválasztani az extrákat.tomcsi23: jah, szegény csórikám ott spórolt ahol lehetett. Ment bele a drága diesel moci, meg a DVD mer az vagány. A hátul ülőkön meg spórolt. (szívesen megnézném, mennyi volt a felára ennek )
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Rossz leírni, de nem vagyok vele tisztában én se ez milyen következményekkel jár.
Barátomnak van egy 1.6 -os Golf IV -ese. Kötelező szervizt halogatta már egy ideje, pontosan 10.000km -el tolta el az ékszíjcserét. Ma elszakadt...
Ugye akkor ez most kuka? A pech, hogy most akarta eladni az autót, a szervizt is azért tolta.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, pár órája értem haza Bécsből az új céges A6 4.2 Quattroval. Hát, valami brutális az autó, nem is akartam kiszállni belőle. Úgy sajnáltam, hogy hazaértünk. Az a gyönyörű hang, ahogy megy. Próbálkoztam megállni, hogy ne nyomjam, ne gyorsítgassak, de nem sikerült. A végén 13l -es átlaggal értünk haza, bár biztos vagyok benne, ha kicsit megszoknám és hozzá idomulnék, akkor ez azért menne lejjebb is. Viszont az automata váltója nem a legjobb, nagyon lustának találtam, sokat is gondolkozik, és néha nem olyan fokozatban volt, amiben én szerettem volna.
De kifejezetten jó érzés volt, mikor hazafelé autópályán egy BMW -s kollega már Hegyeshalomnál villogott, hogy ugyan húzódjak már le. Asszem még a sport gombot se nyomtam meg, de gyorsan eltűnt a visszapillantóban. TV -t még ki kell benne kódoltatni, és a limitert ki kellene szedni. A limiteres dolog miatt hova kellene vinni a kocsit? Csak mert még garanciális, nem tom számít e.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #11355 üzenetére
Gebriel, ha ilyet akarsz venni, akkor készülj fel rá, hogy még ugyan ennyit rá fogsz költeni. Anno mikor vettem a mostani autómat, nézegettem A6 2.8 Quattro Audit is. Szépek nagyon, elegánsak is. Vezettem is, de piszok lomha volt az a 2.8-as az E39 2.8-ashoz képest, fogyiról nem is beszélve, talán a 30V miatt. Na de nem is ez a lényeg, hanem az elektronikai rész. Én panaszkodtam, hogy az E39-ben kellett ABS/DSC computert cserélnem. Nah, ezek az Audik időzített bombák ilyen téren, ami elromolhat rajta elektronika, az meg is adja magát, és ezt nekem tulaj mondta, de mások se titkolják. És piszok drága bele a cucc.
Nem értem, akkor már miért nem nézel E39-est, hisz ugyan ez a kategória. E39 takarékosabb, jobban megy, nagyobb a vezetési élmény is, és kényelmesebb/vezetőközpontúbb is.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #11357 üzenetére
Itt egy jellemző hibalista, és ezek nem egyszeri jelenségek.
Hibalista
- akkumulátor
- elektromos ablak elől/hátul
- generátor
- központi zár
- keyless go
- indításkapcsoló
- műszerfal világítás
- üzemanyagszint visszajelző
- csomagtér nyitó
- cd tár
- izzítógyertyák
- napi számláló
- board computer(igen, ennél is...)
- automata váltó(elektronikája se olcsó ám)
- lengőkarok nem bírják
+ha van elektromos ülés, akkor az már jó esetben nem is müxik a fűtéssel együtt,Egyébként 2.5 dízelnél a légtömegmérő még kényes.
És itt vannak a népítéletek.
Aki nem ezt írja le, az hazudik. Ezek típushibák, pont úgy mint az E39-nél típushiba az ABS/DSC computer hibája, a szervotronikos modellekben a szivattyú hibája, a fűtéscső, az érzékeny fékrendszer, rádió, +dieseleknél meg pont ugyan az mint az Audik-ban.
Ha nincs fél millával több, akkor nem kellene 300km+ -ot futott diesel autóban gondolkozni, pláne nem egy olyanban, amivel utána rendszeres látogatója leszel a szervizeknek. Nem tom ki mondta itt a fórumon, de kb. Neked is ezt tudom mondani: "Lesz egy rakás autószerelő ismerősöd - mind előre köszönnek majd"
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #11361 üzenetére
Leírtam ismerősöm hibalistáját, 3 év alatt. A végén megelégelte, TELJES műszerfal világítás nélkül, használhatatlan memóriás ülésekkel adta el az autót, mert elfogyott a pénze a javítgatásra. A központi egyszer úgy befingott, hogy se ki,se be, aksit lehúzta. Az aksiról annyit, hogy nem az aksival volt ott sem a probléma, hanem hogy valami mindig zárlatot okozott, de csak úgy véletlen szerűen. Bementél kenyérért, és mikor újra akartad indítani már csak kattogott.
A 2.8-as fogyija nem volt átlagon felüli. Az enyém most 8.1-et mutat, ez volt a téli átlag idáig, míg havernak ugyan ez a 2.8-asa 11-12l -t kért ugyan olyan használat mellett. Közben meg keresztben megettem szegénykét.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #11364 üzenetére
Nem, az egy papíros, első tulajdonostól vásárolt, végig vezetett szervízkönyves gép volt, gyönyörű állapotban.
"és ne hogy már azt mondjátok hogy a haverod szög ugyan úgy nyomja a gázt mint te"
Haver nem szög ugyan úgy nyomja, ő az automata miatt nem is tudná úgy használni, ugye elég hosszúak a fokozatok, 3.-ban 180, 4.-ben megvan a végsebesség, 5. az spórolós fokozat. Én a baráti körömben erős gyorshajtónak számítok, aki az állat kategóriába tartozott, az már összetörte a sajátját.(E46, E39) Nagyon nem lehetett vele spórolni, 10 alá csak nehezen volt bevihető. Spanyolba együtt mentünk ki, ő jött utánam. Nekem 7.8-ra jött ki az a rész, neki 10.1-re. Márpedig ebben az esetben szög ugyan úgy nyomta, mivel mögöttem ügetett. Quattro+az automata majd 2.5l -es pluszt jelentene? És ha siettem, nem tudott követni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #11367 üzenetére
Kézivel soha nem próbáltam, őszintén mondva nem is láttam még 2.8-ast kézi váltóval. Ez mondjuk az E39-re is igaz, az auto váltóval sokat nem ér, de kevesebbet kajol. Az E39-em csak végsebre nem túl jó, mivel 5.-ben 5500RPM fölött már nem úgy húz, mint kicsivel alatta. Ugye onnantól esik a lóerő görbe is, míg az A6 6000RPM-nél éri el a csúcsot. És ezen a chip se segített, pedig azt hittem, hogy az majd kicsit feljebb tolja, de talán még rosszabb is lett. Viszont ennek köszönhetően 230-ig elég rugalmas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #11428 üzenetére
Ez egy 2-es Golf diesel volt, szépen meg volt csinálva.(annyira nem mint a Tiéd) Nagy diesel racinges matrica virított a hátulján. Nem tom milyen sufnituningos verda lehetett, de 110-ig kb. 0.2s-et ha vertem rá.... Utána már elgyengült kicsit, de jól meglepett. Az elején még az 1-est se akartam kiforgatni, aztán csak rákényszerített.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #11433 üzenetére
Jah, hát gyárkémény feeling. Szerintem annyira nem volt széttuningolva, nem ment annyira rosszul. 100 fölött már a súlyelőny annyira nem számít, ott nagyobb hátrány a gyengébb motor. Ez a II-es Golf meg nem tom hány kg lehetett, de biztosan sokkal könnyebb mint az enyém.
Motorerősítés alatt mit értesz? Turbosítás nem lesz?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez de durva.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A Ferrarit is bekebelezné a Volkswagen
Az Audi után ez lenne a második márka, amit tönkretennének a puritánságukkal. Remélem a Fiat nem adja el, egyébként is óriási presztízs veszteség lenne, ha az olaszok nemzeti paripáját elbitorolnák.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #13373 üzenetére
Szerintem nem. A Ferrari nem autó, hanem fogalom, ami nem hasonlítható egy autómárkához sem.
dízelracer: Puritán. Egy A6 4.2, full extrásan keményen hozza a Passat szintet, anyagminőségben, összeszerelésben, és minden másban. Én úgy vélem, kicsit más kategóriába tartozik, bár ezt jól titkolja. Nálam az Audi nagyon leírta magát, nem is keresem a lehetőséget, hogy még egyszer a volánja elé üljek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Templomegere #13376 üzenetére
Jah, a Passat meg mivel VW, a Skoda Superb mögött van. Hát tudod mikor?! Superb üti az egész brancsot. Az A6-osról meg tapasztalatból írok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #13379 üzenetére
A Ferrari -nál nem ez a lényeg. A motorban egy henger szelepekkel többet ért régen, mint egy akkori új Passat. Nem hasonlítható egy autó márkához sem... Egyébként a mostani Ferrari -k már beltérben is megállják a helyüket, és kényelem is sokat változott.
A VW kezében ott kezdődne, hogy beraknák az Audi nagy turbo motorjait. Sőt, lehet ugyan azok a motorok mennének bele, mint amiket a Lamborghini és az R8 is megkapott.
De az is lehet, hogy a VW így akar az F1-be férkőzni...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #13405 üzenetére
Magyarul sz@rt sem ért.
Nálam is talán a fogyiban érezni a chippet a legjobban, úgy -1l lehet az eredménye, ha a 8,2-es átlagomat nézem. Meg a gyorsulás jobb valamivel, előbb harap. De pl. végsebben a lóerők semmit nem jelentenek. Ott is a görbe lehet jól igazítva, mert 230-240-ig elég jól húz, utána már erőlködik, hirtelen elfogy az erő. Talán a chiptuning miatt még alacsonyabb RPM-en jön a lóerőmaximum, alapon 5500, de 6000-ig alig van süllyedés. Szerintem chip után ez lejjebb ment, és mikor 240-hez érek, akkor már zuhan ez a görbe, így ott már csak küszködik. Így jobb mindennapokra, de végsebben veszítettem kicsit. Érdekes, igazából 5.-ben lehet észrevenni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #13485 üzenetére
Amikor úgy 200+-ban megmozdul az autó a bukkanón, az nem gyerekjáték. Sofőr nagyon jó itt, azért egyenesben elfogy a kraft.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jöttem panaszkodni.
Pénteki nap folyamán történt, hogy a drága A6, a még drágább V8-asával indításra fura, csörömpölő hangot hallatott az elmondottak alapján. Alapjárat ugrált, aztán motor le is állt.
Tréler, majd szerelő. Én ezt mind elmondottak alapján tudom, így lehet nem fogalmazok jól. Szóval megnézték, és súlyos gondja van. Elszállt a vezérlése, ki kell cserélni az egészet. (nem az elektronika része, hanem a láncnál van valami) Motor már ki van szedve, de csak ünnepek után lesz kész, előbb biztosan nem. Munkadíjjal úgy egy millió lesz, és alig van km az autóban. És ez az Audi egyik csúcsmotorja?! Pfömmm...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13800 üzenetére
Nem, nem szakadt el szerencsére. Dragon, azért lett Audi, mert Quattro. Apáék pénteken indultak volna Varsóba, arra csak Quattroval lehet átmenni most, akkora hó van. Mivel rossz, ezért maradt a repülő. De a repülő nem ment, így vonatoztak...
tomcsi23: Jah, én is arra gondoltam, a sima 95 -re. A VPower Racing is bejött, de nem adnék ki annyit érte. Nálam ha azt tankolom, csöndesebb a motor, és kicsit jobban reagál a gázadásra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Srácok, mi ez az új mizéria a Skodánál, hogy pók költözött a motorba összeszereléskor? Nem értem...de ez az évszázad visszahívása, ha tényleg igaz.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hy!
Szerintetek a 245-ös gumi nagyon visszafogná a gépet a 235-öshöz képest? Olcsóbb ez a méret, /40 mindegyik. Csak félek tőle, az már azért elég széles, 204 ló nem biztos, hogy elég neki. Fogyit mennyivel dobná meg? Egyéb hátrányai?
Azért itt kérdezem, mert itt kapok rendes választ.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #15419 üzenetére
18x8,5 a méret. Ahogy olvastam, a 245 -ös az, ami pont rá való, a 235-öt már kicsit sátrasítja,(a könyve szerint még az is jó rá, és a 225/45 R18 is) és ugye azzal egy kicsit alacsonyabb is az oldalfal.
Igen, na de úgy a kopás már nem lesz olyan egyenletes. Az a 4x1cm mennyire fogja meg a gépet?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #15421 üzenetére
Jah, érdekes a dolog, mert 18"-ra a 235 és a 245 is /40-es, gyárilag ez a megengedett. A 235/45 már nem jó.
Ugye én 225/55-ről váltok, aminek az oldalmagassága 123mm, 245-nek meg 98mm. A 235-el lenne 94mm, ez kerületben is egy kicsit kisebb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Hali!
Légyszi olvassátok el, és kérnék véleményt.
Annyi még hozzá tartozik, hogy nem rég volt a turbo -ja felújítva. Ennyi km -el, köhöm köhöm...
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Spórolós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen