Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz MPowerPH #11434 üzenetére

    130-140le 300-350nm azért nem rossz :)

    830-1000kg közt mozognak.

    konkrétan turbosításra most nincs pénzem, se keresetem (mert ugye ha már csinálom akkor nem +50le lesz és nem 2 hetes élettartammal)

    az 500le-s szetthez a vas kb 400k és akkor még se turbo se semmi, motortartó bakok stb... :U

    egyenlőre van itt egy kevés km-s blokkom gyári honolással, ha minden kötél szakad akkor szét szed hajtókarok legrammol, főtengely centíroz, ha nem akkor ugyan ez egy 2 lityis blokkal, lendkerék lekönnyít, kevlár kuplung, hüm mi van még, jah hát attól függ hogy mennyire tudom rávenni a gépműhelyest de HF portolás

    vagy akad itthon egy pimpelt VR6-os motor meg egy rövid váltó hozzá, esetleg az (csak az tetvesül szét van már kopva)

    ebből valószínű az első (azon belül is az 1,8-as terve fog megvalósulni), járatás után egy 4:2:1 leőmlő és egy 2 v 3 dobos rendszer 63-as csövezéssel, mert a szívó oldal már kilett bővítve most jön kipuf oldal, és ha tudok szerezni jó áron akkor egy pár vezérműtengely.

    durván 160lojj és 180-90nyúlmókus meg ugye a ~900kg-s tömeg, kamu speeres váltó (tengellyel meg 170-175le és 200nm), egy hátránya lesz szarrá kell forgatni.

    meg persze mindenhova új tömítések, csapágyak, gyűrűk stb...
    blokkot vissza festeni gyári színére, az alu dolgokat gyöngyszóratni, stb...

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák