-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz rob210 #68716 üzenetére
Nem tudom tuti velem van a baj de egyszerűen nekem az az 1.6 vérszegény a többi 1.6oshoz képest.. egyszerűen nem érzem hogy abba az autóba 100 x LE lenne.. vagy ha van is akkor a reakció ideje nulla 3000-3500 fölött tartva kezdtem azt érezni hogy szeretne menni és tudok vele ugrani ha kell de akkor meg zabál no meg szerintem a váltó se sikerült túl jól vagy legalább is a fokozat kiosztás az 5ik lehetne hosszabb pályán 140-nél 4000ret pörög... ellenben ott van az 1.8 Tamás ami szerintem nagyon jól sikerült városba 10 literrel járkáltam vele klímával míg hasonlóan a 5 ös golfunk 1.6 klímával lenyeli a 10et.. pályán elvan 7 körül. Szóval én ha tehetném tuti 1.8T -venném az össze VAG gépet mármint a régebbi évjáratokból ha benzinről lenne szó..
(#68718) MunezXBK: így "családiasabb"
(#68720) rob210 : nem nem..mindenki járjon 1.4 8 v megane-al az az isten
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz homeless09 #68781 üzenetére
Hát ha valami meg hal benne akkor az alkatrész tuti aranyárba lesz mert ahogy írta mágus nagyon ritka
-
tresh
addikt
válasz homeless09 #68794 üzenetére
1.2 turbót vegyél azok tépik az aszfaltot De garisat mert 30k ként kéri az új turbót
1.8 T Leon,passat,A4,a3 ha benya és szerintem jó választás lehet
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
Jó persze ez alap de szerintem a fizikát megb*szni nem igen tudják a plexi meg nem híres a jó hőállóságáról , ettől függetlenül nem kizárt hogy bírja..de tuti besárgul vagy beleég a fékpor
brumi1024: nagyon szép ja és a golf se rossz
maggi1886076: Gondolom hogy nem de ennyi pénzért már csak használnám mondjuk egy swift/civic-en
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz maggi1886076 #69494 üzenetére
régi 7 es a lányok mögött
-
tresh
addikt
válasz maggi1886076 #69500 üzenetére
Hát holnap nehezen fogsz felismerni mert akkor csak egyedül leszel Remélem autóval jössz nem a bevásárló kocsival
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #69573 üzenetére
Én is benézek csak családi ebéd meg ilyesmi azt le kell tudnom aztán sietek mert úgy is a nap végi úti cél Székesfehérvár lesz a tali meg pont útba esik
szerk: meg úgy is te is ódival jössz és szar a klíma kompresszorom majd még eszel átrakom az enyémbe a tied
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #69648 üzenetére
Bocs az enyém sz@rfos disel audi ami csak 1.9 8 szelep ,no meg most halott a klíma is és a kettőstömegű is Viszont ezen kívül már minden új benne
szerk: cserélni akartam egy turbos hondára de nem tudott a tulaj annyit rádobni hogy odaadjam érte az audit
Ja ugyan itt hibátlan 100ezret futott orvos tulajos megkímélt garázsban tartott 99-es audi a4 eladó[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz zetecR #69940 üzenetére
Azért egy gári dob másolásához se árt egy szaki aki már látott/csinált ilyet mert nem biztos hogy a kívánalomnak megfelelő lesz a dob amit Pityuval a fészerbe meghajtogatok.. max viszed neki az anyagot és csak munkadíjat fizetsz
(#69942) zetecR: akkor nincs akadálya meg kel kérdezni egy szakit hogy mennyiért vállalja
VR6-Fan: igen, ezért írtam hogy én szakemberre bíznám a dolgot
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #69951 üzenetére
Mert a 90%-alk csak azt nézi hogy diesel és lesz*rja hogy önti magából a kormot,füstöt,olajat csak menjen... no meg kb a 70%-ka kintről hozott az életét 3 szór lefutott autó amit meg vesz 300ezerét és csak guruljon a többi nem lényeg, ez alapján nem csoda hogy mi van itt és hogy sokan utálják itthon a dieseleseket...
zetecR: lehet..nekem a gyári van fent facealiftes a gép erre 30 valamennyi volt
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Nem3sys #70033 üzenetére
+1 Hétvégén én is dobom be az 1z lendkereket + új kuplung szettet az AFN alá 2 autóba is az van engem meggyőzött..egyik gyári 110 LE-n másik 2 es golfba 190 LE ra húzva igaz ott kevlározva van
degec: DSG engem se fogott meg de úgy látszik mostanság már az lesz a "menő"
FET-MEN: biturbos.. ha akkora pufferrel gyártják ezt a 2.0 litert mint anno az 1.9 tdi-t akkor lehet bírni fogja én a váltó végett aggódnék inkább...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FET-MEN #70048 üzenetére
Ebben egyetértünk teljesen én se szeretem ezeket nálunk a cégnél több bodéba van ilyen csoda motor >>fabia,rapid,okti ebből a 3fábián 30k után turbó csere volt a rapid még túl új az oktiba meg már 34ezernél most lehet hallani hogy a turbó haldoklik... ellenben a f*s fiesták az 1.4 tdci (HDi) motorokkal min 150 ezer felett járva vígan mennek..jó ott mondjuk mással vannak bajok nem a motorral
-
tresh
addikt
válasz AndrewTdi #70050 üzenetére
Igen ezt is sokaktól hallottam én most kipróbálom milyen visszaalakítva tuning nálam nem igen lesz max ilyen 130-140 Le ra lesz belőve egyszer ha nagyon sok időm és pénzem lesz
szerk: most másra is kell a pénz így marad a felszabályzott 1z lendkerék+új sachs sett a gép alá..nem hiszem hogy probléma lesz vele..ha meg elmegy 100ezret akkor már megérte mert addigra már 390ezer lesz az autóban és akkor már úgy is cserés lesz az egész vas
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Nem3sys #70052 üzenetére
Igen..de mire oda kerül a sor addig van pár lépés amit meg akarok tenni pl kikapom a turbót bár nincs vele gond azért elviszem megnézetni rendbe rakatni...de először a kuplung legyen meg
(#70053) degec : jó persze hibátlan nem létezik, minden autóra motorra oda kell figyelni hogy megbízhatóan vigyen A-ból B-be és lényegtelen hogy trabant vagy merci
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #70058 üzenetére
köszi, igen mondták is a srácok akik csinálják hogy a szerkezettel együtt húzzák síkra/szabályozzák (nem tudom mi a szakszerű megnevezése) hogy tuti legyen a dolog illetve új csavarokat is vettem a lendkerékhez mert ugye a régit nem teszem bele ami meg benne van hosszabb a kettőstömegű végett. Meg kap még váltó olajat is a gép nem mintha baj lenne a váltóval de ha ár lent lesz akkor ez se marad ki. Ma meg szervo olajat cserélek mert az is már a végét járja.
FET-MEN: mondjuk állítólag ezeknél az első szériás 1,2 nél volt gond hogy döglött a turbó de az okti fél éves sincs...
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #70095 üzenetére
Nem kizárt hogy "kockás" az üzemanyag
(#70096) TaaT: pedig eladási árba volt bőven különbség anno jókat mosolyogtam amikor a szomszéd megvette az oktit és közölte hogy 1.4 es...mondtam is neki hogy sikeres motor választás volt mert én az 1.6 tól is rosszul vagyok olyan lomha akkor ez az 1.4 mit művelhet abba a bodéba...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs