Új hozzászólás Aktív témák
-
Ear001
addikt
válasz Real_Necro #28326 üzenetére
Főtér, a park bejáratával szemben... Elég sok helyen lehet parkolni arrafelé, de legrosszab esetben a vasútállomás parkolójában, onnan meg öt perc séta. Program meg a Martonvasar.hu- n, de benéztem, most csak termelői vásár lesz, a főzős buli egy héttel később.
-
Ear001
addikt
válasz Mercutio_ #28330 üzenetére
Hm, mifelénk elég sekélyes a politikai élet. Az önkormányzat össze tagja egy pártból került ki, így nincs frakcióharc, plakátháború, a helyi újság sem számol mostanában be az éppen aktuális ellenzék bomlasztó aknamunkájáról. Amit látsz, az maga a teljes kampány...
Érdekes költések persze vannak, hogy az ovi két új szobáján mi került 50 millióba, az számomra rejtély, de egy építőmérnök barátom amikor megnézte az új kultúrházat ami 250 millió volt, csak annyit kommentet fűzött hozzá, hogy ennyiért ez korrekt.
Amúgy a kastélypark leginkább egy nagy angliai parkhoz hasonlít, nyugis sétaút, középen egy tó, nagy rét, mókusok, olyan igazi relax hely, ahol jól lehet próbálgatni a zöld csatornát meg a dinamikaátfogást. Vácrátóton sokkal több az érdekes növény, sokfélébb a helyszín.
Nekem leginkább ilyen rettentő giccses szokott lenni a hangulatom, ha kisétálunk a parkba:
-
Ear001
addikt
válasz TayRol #28484 üzenetére
Az a baj, hogy igazán ajánlható-vállaható autó az ilyen hétköznapi igényekre 2-2.5 milliótól indul. Alatta csak óriási mákkal. Több barátom is keres valamit, de csodák nincsenek. Teljesen kiürültek a használtautó piac hazai forrásai magánemberektől, csak levedlett céges-flottás kocsik vannak és külföldről behozottak, de ilyen árszinten ott sincs.
Mercutio_ és valahogy kimaradtak a Mercedes hírhedten szar motorjai, a GM felhozatal is szegényes nekem.
-
Ear001
addikt
válasz Real_Necro #28500 üzenetére
Te gondolod rosszul. A dízel és a benzines között olyan 2 liter alatti kategóriában és modenr euro 5-6-os motorokat nézve az a különbség, hogy a gázolajosban van nyomaték, a benzinesben meg nincs. Én szeretem kis fordulaton használni a motorot, ezért is van dízelünk. Ezek a modern .9-es. 1.0-ás háromhengeres motorocskák valami rettenetesek, komolyan ott tartunk már megint, hogy az érdi emelkedőn kettőt vissza kell váltani és kikapcsolni a klímát, hogy tartsuk a 130-at amit a lejtőn elértünk - és sajnos nagyon sok nagyobb benzines is ilyen érzetet ad. Csak pörög, pörög, de sehol sem tol. És ez azt hiszem majd az élettartamukra is rossz hatással lesz.
Nekem volt annó egy 1997-es .
Ez az egyik olyan modell, ami beágyazta a Toyotát az amerikai vásárlási és a globális megbízhatósági listák élére. Ebben egy 3 literes V6-os motor volt 4 fokozatú automata váltóval. Kicsit röhejes volt, hogy 3 literből valami 160 lóerőt hoztak ki az európai változatban, bár ahány forrás, annyi félét mond, viszont 320Nm nyomatékot! Ez azt jelentette, hogy 2300 fölé a motor csak 140-felett forgott, és az egyszerű 4 fokozatú automatával is minden helyzetben jó volt az a nagy tepsi. Persze hogy örök élet meg egy nap volt a motor meg a váltó élettartama, mert nagyon messze volt a határaitól mind a kettő normál használatban.
Ugyan ez a konzervatív mérnöki megközelítés van a Priusban is. A hibrid rész akkumulátorai elképesztő futásteljesítményt bírnak, mert a mérnökök úgy lőtték be őket hogy 45 és 60% körüli töltöttségi állapotban vannak állandóan, amitől egy egyszerű ólom akku kapacitásmegtartó képessége elképesztően kitolódik. Nem is rendelnek belőle tartalék cellákat, csak ha balesetben sérült.
Ehhez képest nekem rém abszurd a modern német motorok egyik leggyakoribb hibája, a vezérmű lánc megnyúlása. Régen ugye az volt, hogy szíj nyúlhat, szakadhat, lánc soha. Most meg láncosról szíjasra tervez vissza a VW hogy megoldja a megbízhatósági problémákat.
[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
válasz Real_Necro #28525 üzenetére
És a jobb példányok elkelnek kéz alatt, aztán a használtautó kereskedők viszik a második kőrt, ami marad az meg igazi bontószökevény szokott lenni...
-
Ear001
addikt
válasz TayRol #28678 üzenetére
Nagyon kényelmes, nyugodt kocsi, ez a motor még épp elég bele, de ezzel az automata váltóval nem biztos, hogy szerencsés kombináció, néha kicsit darabosan vált, bár ez a vezetési stílustól is függ. Az acél rugókkal elég béna kacsa módjára lehet vele közlekedni, a hidropneumatikus viszont zseniális. Viszont mindkét futóműnek van egy kényelmetlen tulajdonsága - nagyon fura az egyenesfutás. Engem erősen elfárasztott autópályán, hogy állandóan vezetni kellett a kocsit.
-
Ear001
addikt
De itt jelzem, hogy a pár éves 5-ös Golf se jobb semmivel ebből a szempontból
Jó, de melyik változat? Az ülés formája, kialakítása a német kocsikban a legtöbbször felszereltségi szinttel együtt változik, vagy éppen rendelhető extra. Ja és ez országról-országra változhat.
Aztán vannak olyan kivitelek is, amit kereskedésben nem is tudsz venni, ezeket jelmezően autókölcsönzőknek készítik. Fröccsöntött sorjás műanyag kormány, minimálisan állítható ülés - a kényelemnél fontosabb, hogy a belsejét slaggal is lehessen mosni...
Azt viszont készséggel aláírom, hogy az Opelek alap ülései nagyon kényelmetlenek tudnak lenn.
-
-
Ear001
addikt
Nem olyan régen hallottam egy érdekes történészi beszélgetést a választásokról, azoknak igazságos-nem igazságos voltáról. Ugye hosszú idő volt, amíg a nők, a fiatalok választójogot kaptak, sok helyen ma is 21 év a korhatár. Ez innen nézveegyszerű maradiságnak tűnhet, de nagyon nyomós ok állt mögötte, mégpedig az, hogy azok válasszanak, akik a közterheket viselik. Remekül látszik a nyugati országokban ez a vonulat.
Itthon viszont a szocialistának mondott korszakban könnyű volt szélesíteni a szavazóbázist, amikor nem volt tétje a szavazásnak. Most van, de nincs politikai érdek, hogy ezt szűkítsék, ugyanis a választásokat a nyugdíjasok és nem keresők szavazataival lehet megnyerni, mert ők többen vannak. Vagyis az a párt tud nyerni, amelyik mélyebben nyúl az adózók zsebébe és abból többet ad a nem adózókéba - vagyis a gazdasági racionalistás kerülendő.
-
Ear001
addikt
Zene. Engem felébreszt.
-
Ear001
addikt
válasz t_a_m_a_s #29019 üzenetére
Szörnyű érzés, én is átéltem párszor, és tudom, nem vígasztal, de legalább életerősen marad meg az emlékezetben.
Nálunk most két nagyi van, akinek valamilyen helyet kell keresni, mert a napi 24 órás ügyeletet, amiben a tisztán tartás-pelenkázás az alap, de meg tudják akadályozni azt is, hogy elszökjenek és kóboroljanak valahol. Az agyérelmeszesedés ilyen idős korban szinte megoldhatatlan feladat elé tud állítani egy családot.
-
Ear001
addikt
válasz aleister #29049 üzenetére
Konkrétan ez az osztrák genszter halt meg a börtönben.
-
Ear001
addikt
válasz rbalint88 #29066 üzenetére
Hát izé. Próbáltál már tartósan 220-250 km/h órával menni? Ott azt érzed, hogy hopp, kijött elém valami lassú jármű, mennyivel cammog 180? Beállok mögé, aztán majd megyek tovább.
Amit te agresszív besorolásnak érzel, az arról a tempóról normális manőver. Egész egyszerűen így adja ki a vezetés dinamikája. És ráadásul fokozott figyelmet kell rá fordítani, mert hiába a malomkerék méretű fék, kétszáz felett minden autó csak lassan lassul....Ha olyan autópálya szakaszon csinálja, ahol lehet ennyivel menni, akkor nincs is ezzel semmi baj, ott te vagy 190-el a lassú jármű, pont úgy, mintha itthon ha 130-al közlekedve kijön eléd valaki 80-al, csak még gyorsabban történnek a dolgok.
-
Ear001
addikt
válasz rbalint88 #29071 üzenetére
Én pontosan átérzem, hogy te mit érzel, de nekem már volt alkalmam néhányszor próbálni a tartós kétszáz feletti vezetést német autópályán. Hidd el, egészen más dimenzió. Más a dinamika, egész mások a féktávok, stb. Tükörben tényleg félelmetes, de a másik kocsiból az a természetes.
Amit írsz, az is ezt támasztja alá. Olyan tempónál nagyjából mindegy, hogy 140 vagy 190, mindkettő lassú jármű, míg neked a 190 az már szokatlanul nagy tempó, ahol fokozott figyelemmel vezetsz, pláne ilyesztó egy mögéd gyorsan beeső kocsi. De hát ott lehet és messze-messze nem ebből van sok baleset.
-
Ear001
addikt
válasz j.bravo #29087 üzenetére
Német autópályáról van szó, ahol ez nem gyorshajtás, nem állatság, hanem normál közlekedés. Értem én, hogy valaki, aki nem szokta a 190- et, akinek az már sok, annak durva, ha így állnak be mögé, de ismétlem, tapasztalatból mondom, a másik kocsiból ez nem agresszív manőver, és a baleseti statisztikák is ezt mutatják.
Azt viszont én sem birom, ha magyar autópályán 130- al közlekedve beállnak a seggembe két méterre netán még megpróbálnak levillogni ilyen esetben. Ez a KRESZ szerint is büntetendő cselekedet. -
Ear001
addikt
válasz j.bravo #29108 üzenetére
Persze hogy értem, amit írtok, de nekem már volt szerencsém megtapasztalni a túloldalról is, ezért merem állítani, hogy ami egy 190-el haladó kocsi tükrében egy vészfékezésnek tűnik, az egy 230-ról lassuló kocsiban tök normális manőver. A nagy tempó miatt a megközelítés sokkal gyorsabb, mint amit mi itthon megszoktunk. Közelítesz, fékezel, és amikor már ott vagy, akkor egy utolsó fékezéssel beállítod a megfelelő tempót, kontorllálod a manővert. Ha van egy traktor mögött poroszkáló sor egy főúton, akkor sem kilométerekkel hamarabb motorfékkel fogod meg a kocsit és csak apránként engeded közel hozzá, legalábbis a sofőrök döntő többsége nem így teesz, hanem viszonylag nagy sebességkülömbséggel megközelít, majd beáll a sor végére egy végső fékezéssel. Még az is lehet, hogy közben leveszi a gázt, úgy gurul, de a sebességkülönbség még akkor is nagy. Gyakorlatilag ugyan ez történik a 2sokról lassításnál is a kinti autópályán -csak gyorsabban.
Megválasztotta a sebességet, időben le tudott lassítani - mi itt a gond? Hogy ilyen tempóhoz nem szokott külföldinek ez ijesztő? Őszintén szólva ez legyen a legnagyobb baja, de rövid idő alatt meg lehet szokni.
A ráfutásos baleset meglepően ritka a német autópályák nagysebességű szakaszain. Sokkal gyakoribb, hogy azok a villogó gigászi narancs színű útkarbantartó járművekbe állnak bele - nem véletlen, hogy olyan nagy ütközők vannak rajtuk. Azokból havi 30-40 darab fogy...
-
Ear001
addikt
válasz Mercutio_ #29113 üzenetére
Na most ezt messziről kezdem.....
Volt szerencsém megtanulni egy kicsit driftelni jégen, szöges gumikkal Svédországban. (Nem olyan különleges képesség, a körülmények ott olyanok, hogy mindenkinek lesz sikerélménye..., de őrülten hasznos és hatalmas móka.) A dolog lényege, hogy valamiképpen ki kell billenteni a kocsit az egyensúlyából és utána kormánnyal-gázzal uralni kell. Ennek az egyik módja az, hogy rá kell fékezni a kanyar előtt, ettől a kocsi első kerekeire terhelődik a súly, a hátulja már egész kis kormánymozdulatra megindul. Mi 2 literes dízel A4-ekkel gyakoroltunk, de a móka kedvéért ki lehetett próbálni RS4-et, sőt Q7-est is. Az RS4 méretre ugyan akkora, de sokkal nehezebb, sőt ornehezebb és hiába voltak rajta sokkal nagyobb első fékek, ugyan akkora tempónál ugyan akkora fékezésre 15-20 méterrel később bólintott csak akkorát, hogy meginduljon a fara. A q7-el meg ugyan onnan csak hófalba lehetett beállni. Ott nagyon jól rá lehetett érezni, hogy ezeknél a nehéz dögöknél muszáj egyfajta aggreszivitás a vezetéstechnikában, hogy igazán mozgékonyak legyenek.
Szóval igen, egy akkora féktárcsát munkára fogva, amire egy családi kocsi gumiját is fel lehet húzni, a bólintás belefér. Ezzel nem azt mondom, hogy csak így lehet csinálni, nincsenek elbambuló, későn fékező vezetők, de abban a sebességtartományban sok minden más.
Kívánom mindenkinek, hogy át tudja élni, szerintem óriási segítség lenne mindenkinek, kevesebb lenne a baleset, az agresszió az utakon, mint ahogy azt is jó lenne sokaknak megtapasztalni milyen egy alulmotorizált fapados furgonnal lendületautózni órákon át, mint ahogy mindenkit meg kéne tanítani rendesen vészfékezni, kéne legalább hatot-nyolcat mennie rántópadon, próbálni téli-nyári gumi közötti különbséget stb. Sajnos ez csak vágyálom.
De az egész autózás mókának amúgy is rövidesen vége, jönnek az autonóm módon közlekedő kocsik, amikben annyi öröm se lesz, hogy megvegyük magunknak, hanem értünk jön egy szállító valami és abban is
dolgoznunk kelldolgozhatunk és a megtett távért fizetünk majd a mostani taxizáshoz képest filléreket. -
Ear001
addikt
Gondolom most ilyen helyeken, mint a CERN budapesti adatközpontja, tapsikolnak örömükben, hogy a magyar költségvetés jól látható százalékát kell befizetniük, mert valami hülye bozontot keresnek, vagy mi...
A projekt keretében Európában először valósul meg üzemszerűen működő, redundáns, nagy távolságú, 100 Gigabit per másodperc sávszélességű hálózati összeköttetés, amely közvetlenül kapcsolja össze a CERN LHC genfi gyorsító-berendezését a budapesti Wigner Adatközponttal. Ez az optikai hálózat önmagában a teljes hazai internet-forgalommal összemérhető adatmennyiséget továbbít majd.
-
Ear001
addikt
Mad Men rajongóknak kötelező ez a nagyon fura tempójú Sweet Georgia Brown.
-
Ear001
addikt
válasz Real_Necro #29623 üzenetére
Csak Budapest és annak is csak bizonyos részei - mondják az ingatlanos ismerősök.
-
Ear001
addikt
válasz Real_Necro #29776 üzenetére
Moto G? Árba belefér, gyári Android firlefrancok nélkü, és még az első kamerája sem olyan rossz, mint a tesztekben, mert jött rá javítás. Van több változat is, lehet válogatni közöttük.
-
Ear001
addikt
válasz Real_Necro #29791 üzenetére
Igaz, de a Morelocale azért sok mondent magyarít.
-
Ear001
addikt
Buzis? Ugyan már. Amikor égszinkék Nissan Micra kabriót teszteltünk rózsaszín belsővel, na akkor tudta mindenki szexuális irányultságunk, és a rakparton akkor is ránk kacsintott egy kézenfogva sétáló szakállas fiú pár, amikor egyik kollégámmal az amúgy zseniális lila Toyota iQ- ból szálltunk ki...
-
Ear001
addikt
válasz rbalint88 #29952 üzenetére
Végül is igen, Fiesta méret, bár vicces, hogy mekkorát nőtt:
Real Necro férfiaknál is ketyeg az a biológiai óra. Tudom, hogy vicces, hogy negyven felett, ha valamid nem fáj felébredésnél, akkor meghaltál - de így van, legfeljebb pár évvel később. És ezt én mint gyakorló apuka nagyon is megérzem, amíg tíz éve órákat kuporogtam volna a gyerek mellett törökülésban, meg rohantam volna utána, ma már a térdem jelez, a derekem mutatja, hogy csak megfontoltan, óvatosan. Szar dolog, hogy erdei túra helyett csak egy kiadós séta van, mert annyit bírok biztosan. Egy pörgős négyévesnél be kell osztani minden energiát, hogy kitartson reggeltől estig.
-
Ear001
addikt
válasz Mercutio_ #30093 üzenetére
Nem Amazon, de hátha. Van ez a Buyee nevű izé. Ez arra való, hogy a yahoo.jp licitálós oldalán megnyerhess termékeket, azokat kifizeti neked, begyűjti a csomagot, átdobozolja, azt ír rá amit kérsz összegben, ermék megnevezésben, majd feladja az új címre - nem is olyan nagy jutalékért. Ráadásul a gyorsposta onnan szélvész gyors, csütörtökön feladott csomagomat volt már, hogy hétfő reggel hozta a postás bácsi.
Ha ez nem jó, akkor körbe nézhetsz a Tenso, a Rakuten oldalain is, a google japán-angol fordítója egész használható segítséget ad a kalandozáshoz.
-
Ear001
addikt
válasz Mercutio_ #30115 üzenetére
Vámosok teljesen, minden árulkodó el van tüntetve és szépen rá van írva amit kérsz, mondjuk computer parts és 8000 jen. Nálam eddig hibátlan volt.
Szerintem remek rendszer - de olyan, mint az ebay, ez licitálós, használt cuccos, bár ez a kettő boltból van.
-
Ear001
addikt
válasz Lassú Víz #30369 üzenetére
Nálunk ez az M0-ás. A gyerek sose alszik délután vagy napközben, de elég arra felhajtani és tíz perc zötyögés után már szunyál is.
Más. Anyukám nem egy számítógépes guru és már kezd elegem lenni az állandó rendszergazdálkodásból nála. Azt találtam ki, hogy kap egy tabletet, az talán jóó lesz neki. Három dologra kell. Böngészni, ezen belül főleg unoka fotókat nézni, ímélt olvasni és írni na meg unoka Youtube videókat nézni. Van esetleg tapasztalatotok, hogy mit lenne érdemes neki nézni? Wifi van, Sim kártya nem kell bele.
-
Ear001
addikt
válasz Mercutio_ #30393 üzenetére
Van egy jó hírem, meg egy rossz. Ma a fejhallgató találkozón kiderült, hogy van olyan elképesztően jó hangú fejes, ami ugyan meghálálja, ha komoly láncra van kötve, de akár egy Motorola G- ről is lezenéli a mezőny 98%- át, nem kell hozzá feltétlenül csoda elektronika. A rossz hír az, hogy ez az Audezee XC- volt...
[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
Szülész barátunktól:
-Na és mi legyen a baba neve?
- Csillárka?
-Csillácska?
-Csillárka! Kristály Csillárka.Klasszikus vicc:
-Mi a neve?
-Vízentál.
-És miért nem magyarosítja?
-Ez kérem már magyarosítva van!
-Miért mi volt a maga neve?
-Wassertopf!Na és mit gondoljunk arról a kommunista vezetőről, aki Vég Bélára magyarosított?
-
Ear001
addikt
válasz #40935168 #30679 üzenetére
Szó se róla, Csikó nagyon élvezetesen ír nagyjából bármiről, és ugyan lehet vitatkozni ezen cikkek valóságtartalmával, van ennél egy sokkal nagyobb baj - sajnos elavutak. Amikor születtek, akkor még csak-csak akadt a hazai használtautó piacban itthonról származó nem flottás kocsi, ami a legerősebb árformáló tényező, de mára ezek gyakorlatilag elfogytak. Így vannak a flották és a külföldről behozottak, amik erősen borítják az árakat, na meg a keresleti piac elég sok szegmensben, mert ugye elfogyott a hazai kínálat.
-
Ear001
addikt
-
Ear001
addikt
válasz Mercutio_ #30701 üzenetére
Én ezért nem merek semmiféle budapesti márkaszervízt sem ajánlani. A legtöbb helyen a flottás kocsi nem több, mint költségvetési hely, amire ki lehet írni minden alkatrészt és utána azt el lehet adni okosba...
Meg amúgy is. Volt egy időszak, amikor egy tini korú Lexus GS-t akartam venni teljesen irracionális alapon, de racionális hozzáállással. Reálszisztéma Budaőrs, barát mutatja a kocsit. Mondom OK, de mi ez az olajfolt alatta. Mondja igen, a vezérmű szimmering ereszt, ezt náluk 450 000- ért csinálnák meg, de márt beszélt a szerelővel, és ő 250 000- ért megcsinálja.
Na mondom erre azért kérek egy másik árat is. Telefon Kiskőrösre, szintén Toyota márkaszervíz. Mondom a szitut, szervizes utánanéz és visszahív tíz perc múlva. Az első az 25 000 ezer, a hátsó az 45 000. És a munkadíj? Az már benne van, a hátsó azért drágább, mert arra hosszabb szervíz óradíjat kell felszámolniuk...
Amúgy a Toyota pont az a márka, amit érdemes egy jó márkaszervízbe vinni 3 év után is. Egyil dolog, hogy látszik a rendszerben a kocsi története, ha nem idősebb mint 8-10 év, és nem csak a magyar szervizek, hanem az összes európai adat. Ez azért eladásnál erősen értéknövelő szempont.
A másil, hogy 12 éves korig igen komoly assistance szolgáltatás jár, ha márkaszervízbe viszed a Toyotád. -
Ear001
addikt
válasz Mercutio_ #31788 üzenetére
Dusterre aligha, ugyanis hiánycikk. Az importőt VIP vevőknek ad rá 3%-ot maximum, nagyon.nagyon VIP vevőnek egyes modellekre 4-5 százalékoks és slussz. Bezzeg mondjuk egy Megane kombira 30% pillanatok alatt elérhető ugyanott.
Qashqai fogós ravasz kérdés. A magyar piac legsikeresebb autója a magánvásárlók között, igen jól tarják az árukat. Az az igazság, hogy a mostani változat nem akkora őrült nagy előrelépés az elődhöz képest, így nem is generál órási cserehullámot. Miután a kereskedések leginkább a Nissan jóáras kölcsönét akarják eladni az új kocsikhoz, így viszonylag magas áron is számolják be a használtat, így őrületesen jó árú visszavett Qasqait szerintem nem fogsz találni. Pont annyival számolnak kevesebbett, hogy a glancolás, papírozás költsége meglegyen és normál áron ki tudják tenni.
Amúgy meg a négy évszakos gumiból egy jó van, azt a Good Year csinálja, a többi kerülendő.
-
Ear001
addikt
-
Ear001
addikt
válasz rbalint88 #33258 üzenetére
Ja, papíron sok izét tudnak, csak az alapfeladatot, hogy jól szóljanak, azt szokták elszúrni a legtöbb 5.6.7.1-nél. Inkább egy korrekt sztereó.
És ha valaki nem akar nagyon belebuzulni a házimoziba, vagyis mondjuk olyan két milla alatti összeget szánna a hangrendszerre, az szerintem inkább vegyen egy jó kis soundbart. Mondjuk egy Focal Dimensiont. Önmagában persze nem olcsó, de nagyon ügyes jószág. A beszédérthetőség fenomenális, jobb mint a legtöbb sztereó rendszeren, az ügyes DSP miatt az effektekk jobbak tudnak lenni, mint egy nem ideális szobában ideálisan elheyzett oldalsó és hátsó hangszóróknál, és döngetni is tud, nagyon keményen. És persze nem kell hozzá több hely, csak annyi, ami egy TV alatt amúgy is szokott lenni, nem kell hozzá ezer méter drót, nagydoktori a beállításhoz stb. Ráadásul egy jó sztereó rendszerrel sem ütközik a szobán belül.
-
Ear001
addikt
válasz rbalint88 #33282 üzenetére
Biztos nem vagy előbbre a bemérő mikrofonnal. Azzal ugyanis szegény DSP próbálná kitalálni, hogy milyen akusztikai környezetbe került, hol vannak a hangfalak. Az időkésleltetést még csak-csak be tudja állítani, bár ezt sem egy frekvencián kéne mérni és nem csak egy pontból, de ez csak az első lépés lenne, ugyanis a fázismódosítás egyben frekvenciaátvitel módosulással is jár, így EQ-ni is kéne. Na ez már nagydoktori szint és lehet ugyan automatizálni, de pocsék lesz az eredmény.
Egy jó suundbarnál meg ez nem gond, pontosan ismert az összes hangszóró pozíciója, hisz ott vannak egymás mellet, a frekvenciaátvitel, az egyáltalán hozzájuk rendelhető időkésleltetés, fázistolsá, eq-zás, vagyis sokkal jobban optimalizálható a rendszer, mint amit egy egyszerű mérőmikrofonos önkalibrálós házimozi erősítő meg tud csinálni.
-
Ear001
addikt
válasz forceberg #33495 üzenetére
Nem így szokott lenni. Az autók a lízingcég tulajdonában vannak, nem a rendőrségében. Az csak annyit ír elő, hogy mondjuk a következő két évben kell neki 300 menetkész autó és utána jön egy specifikáció. A szervíz is a lízingelő dolga, meg az is, hogy az a 300 ott legyen. Hogy ezt 320 kocsiból oldja meg, ami mondjuk 3 éves korára már elment a holdig meg vissza és utána kuka, vagy mondjuk évente cseréli és kisebb futásteljesítménnyel folyamatosan értékesíti és így pörgeti a flottát, az mindegy. Mindkettőre volt példa, de nagy valószínűséggel ezeknek a kocsiknak a jó részével nem fogunk itthon találkozni, ha leszereltek a rendőrségtől.
Mercutio próbáltáll te már Insigniát belülről? A kinézet oltárán feláldoták a komplett hátsó ülőhelyet. Még soha nem éreztem ilyen szűkösnek egy középkategóriás kombit, mint az Insigniát. A tető mindenhol rád akar borulni, a középkonzol bután széles, egész egyszerűen el van szúrva az egész. De kívül csinos, sok parasztvakító extra van benne, flottásan remek az ára, hát veszik.
[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
válasz Real_Necro #33505 üzenetére
Attól függ, hogy mikori az az A3-as. Ez az új A3-as, érzetre szerintem simán hozza belül az Insigniát. Az viszont nem kérdés, hogy a régen volt Focus volt a leg praktikusabb ilyen szempontból, a Yetik is igen szűkösek hátul. Ja és szerintem a Mercinél is tágasabb az A3.
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen