Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Des1gnR #1502 üzenetére
Mindenkinek más az igénye. Szerencsére rengeteg autó megy át a kezeim alatt olykor hosszabban is használva így nem hasból vagy TC- cikk alapján beszélek. 407 ezzel az 1.6 hdi motorral ugyan az mint pl a laguna 1.5 dci vel. Kamion mögött 90-nel hibátlan nem is eszi le a gatyád de ennyi. Semmi bajom a motorral sőt nagyon kedvelem a psa dízeleket is. De cm3 ből autózunk ennyi.
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1517 üzenetére
Mert az mar BSI rendszerű a 306 még buta mint a faék
-
tresh
addikt
Akkor tömören összefoglalva
1. Van manuál 6 sebességes belőle.
2. Az ára esni fog nagyon de nagyon, mert francia. Tehát erre építeni hogy jól kiszállsz majd belőle felesleges.
3. Kettőstömegű nincs az automatába.Költségek:
- 60k km-ént olajcsere váltóba (gyári olajjal) a nagy mennyiségre való tekintettel ez tuti 30-40k körüli összeg lesz. (automata váltó esetén)
- Kettőstömegű+kuplungcsere simán 150-200k körüli összeg lesz (manuális váltó esetén) *ha jó a lábad akkor utána legalább 200ezer km-t elmész vele
- Olajcsere stb ugyan annyi mint bármelyik autónál de márka függően pl egy közép kategóriás szett olyan 20k cakk-pakk
-Vezérlés csere árak a motor kód függvényébe lehet pontosan megmondani mennyi az annyi. (4féle van )A többi kopó alkatrészárakat nem írom mert az beszerzés függő.
Ami fontos hogy több fajta 1.6 hdi motor létezik. A leggyengébb 92 lovasok előnye hogy nincs kettőstömegű,és FAP (aka részecskeszűrő). Mivel ez e-HDi több mint valószínű a 11x lovas verzió lesz ami minden ilyen "olcsó" földi jóval meg van áldva. Maga ez az e-Hdi jelölés egy olyan funkciót jelöl, hogy lehetőség van eco módba tenni a kocsit. Így kb 1 literrel kevesebbet eszik kb, de cserébe lomhább lesz minden téren. A futási teljesítmény reális lehet és a szakszerviz is pozitív dolog. De a puding próbája az evés. Megvétel előtt és ha nem értesz hozzá mindenképp menj el egy másik Citroën márka kereskedésbe és kérj egy állapot felmérést. Ilyen összegnél már nem pénz 10-20 ezer ft ezért a mutatványért. Ha még kérdés van írd meg , segítek ha tudok.
-
tresh
addikt
Reszecskeszuro (ha van), es a turbo is erett lehet cserere ahogy mashol irtak es azok is huzos aron vannak, de a motorikus alkatreszen kivul pl. futomunel (vagy barmely mas reszen) nincs olyan ami 200ezer km kornyeken mar szinten jellemzoen javitasra / csere szorul es huzosabb arban ?
Biztos hogy van e-hdi nél ha 200ezernél leesik a turbó akkor az az autó egy romhalmaz volt. A turbó elhalálozása sok dologtól függ,leginkább az autót használni nem tudó gazdája a probléma forrása aztán az olajcsere... Az a baj hogy így általánosítani nem lehet max egy ökör szám van hogy jellemzően egy jó állapotú autóra vételáron felül kb 200k még rá kell locsolni hogy minden papír, és az alap műszaki dolgok rendbe legyenek.
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1568 üzenetére
Enged el szerintem. Imádom a katalógus adatokat és a gyártói előírásokat gondolom 30k-ként cseréli az olajat mert az is gyártói előírás
-
tresh
addikt
Ja ja mindig rohanásba vagyok Most program nélkül van mert széthullott a kuplungom.(nem bírta a pónikat +el el lett rúgva néha ) De már megcsináltam szóval ha megjön a turbóm akkor már csak egy szolid programot kap kb 160 pónira.
Persze jó lesz bele.A total quartz 9000 pl teljesen jó nekem is az van egy ideje és tényleg nem rossz. 10k-s csereperiódust erőltesd és nem lesz gond.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz balazs1022 #1581 üzenetére
Miért gyulladna ki? Nem km alapján veszünk autót azok az 1.6 os motorok pl 300-400 ezret röhögve elmennek
-
tresh
addikt
307 fl 2007 év végéig volt 407 nagyon szűk hátul még a kombi is botrányosan kicsi.
balazs1022: BSI vel volt probléma de közel sem ennyire vészesen. Minden elektromos kütyüt tesztelni kell,+ gyári diaggal megnézni van e valami nyűgje. Amúgy semmi extra, szög egyszerűek, csak nem a kínálat aljáról kell venni és minél több információd van a múltjáról annál jobb. Kinti autónál meg van az az opció hogy vezeték egy darabig biztos az elektronikus szervizkönyvét abból sok dolog kiderülhet
-
tresh
addikt
válasz balazs1022 #1588 üzenetére
A kék ki van "nyalva" de a km kb a duplája, a vezető oldali ülés igen csak leharcolt állapotban van,első féktárcsák alapból cserések mert látszik a válla,újra bőrözött váltószoknya, manuál klíma stb. Szerintem ennyiért van/lesz jobb vétel. A Lila a motor végett nem kéne fogyasztásba semmivel se lesz jobb mint az 1.6 cserébe gyengébb. Esetleg nézegess Xsara-t is 2003 körüliek igen jó áron vannak ugyanaz a műszaki tartalom csak a bodé más. Cserébe a Xsara jobban fogyaszt
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #1591 üzenetére
-
tresh
addikt
Jellemzően szar üzemanyag, eldugult kat, dpf és társai művelik ezt. Sok dologból áll ez össze A CR dízelek érzékenyebbek ezért több törődést igényelnek, én ajánlani szoktam hogy néha egy kis adalékot (2t olaj) rakjanak bele. Ettől függetlenül minden turbó diesel tulajnak el szoktam mondani,hogy meg kell kergetni a kocsit és nem 1800nál elváltogatni. Sajnos sokan az alacsonyan is sok nyúlmókus jelenléte végett szeretnek tatásan közlekedni és 50nél 5 be váltani stb. Mert majd a fogyasztás így lesz jó...baromság sajátomat is hidegen 2000nél ha már jó az olaj hőfokom akkor 2500 körül váltom ha sietek simán 3000-nél. Amúgy általában ezért ajánlom a régi 8 szelepes HDI-ket azok jobban elviselik a gazdi tudatlanságát a használatot ítélően.
-
tresh
addikt
Meg kéne nézni első körben hogy bosch vagy lucas adagoló van e rajta. Ha utóbbi az bajos mert kevesen nyúlnak hozzá.. érdemes boschra cserélni. Attól hogy szivárog a gázolaj onnan még indulnia kéne mivel csak a tömítések adják meg magukat szép lassan. Normális jelenség. Autó indításkor mit csinál vagy mit nem ? teker az önindító?stb kicsit több infó kéne erről. Nem lepődnék meg ha a lucas adagoló lenne rajta és az szórakozna.
Igaz Gödöllő de lehet ők hozzányúlnak: [link]
Vagy pesten a Filep-ék[link] -
tresh
addikt
Mechanikus adagolos dizel nincs ilyen hogy ac stb. Esetleg az immo tilthat be de azt csak megallapitana a szerelő.
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #1693 üzenetére
Simán haverommal 5-6 db-ot vettünk anno és kifőztük őket, hogy lássuk mikor nyitnak
-
tresh
addikt
Lehet reggel volt és nem írtam érthetően. (nálam előfordul) szóval ha van egy rendszer egy adott "szivattyú" teljesítménnyel és csőhosszal+átmérővel amibe bármelyik tényező megváltozik akkor nem lesz megfelelő a közegáramlása. Egyszerű példa pl gépészet terén ha van egy fix térfogatáramod egy fix átmérőn mondjuk 1 bar nyomással és te szűkítesz a cső-keresztmetszeten a nyomás nőni fog ha ugyanazt a térfogatáramot akarod átvinni rajta vagy csökken ha nagyobb. [link]
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
Mennyire merev a régi cső? Nagyon nincs most előttem hogy milyen csővel van vezetve. Merevebb erősebb cső esetén pl a szövet erősítéses üzemanyagcső jó lehet. pl Gates
Amúgy én tényleg hirtelen nem tudok másra gondolni. Vagy pechedre a szivattyú is haldoklik[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Olaj+szűrők 10k ként(30k km ként üzemanyagszűrő csere javasolt) , vezérlés +szíjak100 k km vagy max 4-5év, +normális gázolajat kell tankolni bele. Ez már FAP-os így havonta nem árt megkergetni a sok városi araszolás megöli a szűrőt. A részecskeszűrő állapotát gyári diaggal lehet ellenőrizni, ha cserélni kell akkor felejtős az autó kb 200-300 ezer ft az új szűrő bele. Elektromos kütyüket vásárlás előtt mindent le kell tesztelni. Aksi tuti cserés lesz ha még a gyári van benne. Többi dolog szokásos semmi extra. Vásárlás előtt vidd el egy másik márkaszervizbe a szerelő srácoknak adj egy kis "kávé" pénzt és akkor megmondják a tutit. A legfontosabb a porlasztók és a magasnyomású szivattyú állapota.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Háztartási gépek
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Melyik tápegységet vegyem?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs