Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Semelyik gyártó nem reteszel ötös mögötti rükit. Nem fogod tudni kapcsolni, kis daráló hang társaságában jelzi nemtetszését. Tanuló autókban gyakran megpróbálnak hatodikba kapcsolni ötös váltón, azt az évi 1-2 alkalmat túléli. Mindenfélét vezetek én is össze-vissza, meg lehet szokni (El tudnék képzelni egy reteszt pl. fékre kötve, de egyszerűbb megszokni.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #3144 üzenetére
S-Max alatt még van vmi futómű, meg félig-meddig földszintes az is
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #3148 üzenetére
A 68 lovas csapásmérő SDI pl 120-nál 3000 rpm
-
molnarpeter
nagyúr
Melyik motor? Évjárat függvényében lehet AdBlue vagy FAP folyadék szükséglet, motor szerint érdemes lehet megnézni alkatrészes oldalon, melyik kapott kettőstömegűt. Olajkörben koksz eltömített egy szűrőt, egy idő után elhagyták/kiszedték, de ha turbó miatt volt javítva az autó nemrég, azt hagyd ott. Porlasztók tudnak kilazulni, nyomatékkulccsal rá lehet nézni, meg legyen húzva gyári értékre, ha kifúj, akkor tűzkarika csere. Részecskeszűrő miatt nagyon fontos az előzőleges használat jellege a várható élettartam szempontjából. Volt belőle elektromos is, az nagy királyság, ha nem kell átszelni az országot folyton.
-
molnarpeter
nagyúr
Városban problémás lesz a dízel. CNG kút vagy villanyautó töltő jelenléte függvényében próbálnék alternatív megoldást találni Az elektromos töltők ingyenesek még egy darabig, zöld rendszám ingyen parkol, nem adózik, stb, és városban a váltó hiánya is nagy kényelem. Teher vagy személy kivitelt keresel? Most mit használsz konkrétan, és miért kell a nagyobb autó?
-
molnarpeter
nagyúr
Caddy 1.9 SDI? Pár évvel idősebbek mondjuk. Adagolós szívó dízel, az még úgy-ahogy elviseli, nincs rajta részecskeszűrő, se kettőstömegű, se turbó. Vagy ha kell az újabb, volt egy darabig 1.9 PDTDI, az egy jó motor, ha nincs rajta DPF (felszereltség matricán könnyen ellenőrizhető, de kb 2008-9 táján futott ki a szűrő nélküli)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AXisBOLD #3185 üzenetére
Hf-nél szelepszár mellett tud távozni az olaj, de ha most volt felújítás, csak nem Nekünk 1.9 SDI volt ftg szimering cserés nemrég, előtte stabilan 1 litert kb rá kellett tölteni 10k km alatt (aztán mondjuk félig lement, mire eljött a csere), de új szimering óta már nem is kellett tölteni egyáltalán. Sajnos váltó le történet...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Black Dragon #3253 üzenetére
Broditnál vannak jóféle műszerfal résbe illeszthető tartók, amikhez nem kell faragni. Rostély elé tenném, hogy ne melegedjen nyáron sem a mobil.
-
molnarpeter
nagyúr
Ha nem 1-2 km-es utak, vagy DPF/FAP nélküli kivitel lenne (ha volt olyan az elején, nem tudom sajnos), egy 2.0 HDI szerintem vállalható. Csak meg kell nézni rendesen, jó állapotban legyen a részecskeszűrő és az injektorok, stb. Vagy valami konszern Sharan/Alhambra/Galaxy, ott volt többféle benzines.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zola007 #3325 üzenetére
Nem feltétlen van szükség a 6-os váltóra, VAG esetén is pl. sokszor ugyanannyit forognak legnagyobb fokozatban. Persze kivitel függvénye, ott is a BlueMotion, Greenline, vagy épp sportosabb csúcsmodellek kaptak inkább hosszú váltót (1.9 TDI esetén nagy hagyománya van az ASD kódú váltónak például a hosszú áttétel miatt, miközben csak 5 fokozatú).
Mondjuk ha már itt tartunk, én talán maradnék inkább a kompakt kategóriában
-
molnarpeter
nagyúr
Először kivenném a fejegységet, hátha onnan hozzáférni az egész szellőzőhöz.
Tartó: műszerfalra én nem ragasztanék semmit, mert végleges Brodit jó cuccokat csinál, de nem olcsó. Vagy vannak a műszerfal fölé menő csipeszek is mondjuk. Nem kell félni a szélvédőre rögzítős tappancsoktól sem - annak könnyebben eltűnik a nyoma.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csababarca #3534 üzenetére
Clio 1.2 szívó?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csababarca #3537 üzenetére
PSA vonalon ezek tudtommal már inkább a puretech és prince motorok, koksz probléma lehet, illetve vezérlés (egyiknél olajban futó szíj, másiknál lánc). Elméletileg prince vonalon a szívók kevésbé problémásak, a puretech pedig az első néhány évben érintett, amibe beleesnek a kinézettek talán...
A Renault 1.2 szívója egy 20 éves dolog, egyszerűbb, de csak 75 ló.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #3541 üzenetére
Előtted a hsz-ek ugyanúgy vonatkoznak Vennék egy stabil dízelt.
-
molnarpeter
nagyúr
AdBlue az kb olajcserénként igényel utántöltést, Eolys mint írták 120 ezer km nagyjából
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #3545 üzenetére
Cégnél volt több is, egy tank szint jeladó vagy hasonló hiba rémlik, kb ennyi Focus ugyanaz a motor.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lorinczani62 #3548 üzenetére
Több dologgal összefügg a venti. Milyen motor van az autóban?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #3547 üzenetére
508-at 2.0 HDI-vel vennék. Nagyobb benzin fronton 1.6 Prince helyett kiforrottabb technika, szerintem egyszerűbb az élet egy 20 éve futó motorral, fogyasztásban meg bejön, ha mégis hozzá kellene nyúlni. Szvsz
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Konteó topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Drón topik
- Gumi és felni topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Napelem
- Windows 7
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen