Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Gáboromm #34153 üzenetére

    Első.
    Van egy Pénzmosás elleni törvény azon tételek amelyek 300k nagyságuak a NAV felé jelezniük kell és az ő rábólintásuk után tudsz hozzá férni. A "trükközés" a 2 tétel már vizsgálható szintén.
    Régebben hiába igazoltad le, az üzletszabályzat és a törvéby alapján is kérhetik a megújítást.
    A PayPal felületen van az Üzenetközpont az szolgál az információ cseréhez, jobb mint az e-mail mert egy zárt rendszer, így az az általános elv, hogy e-mailben a személyes és fiók információk nem keringenek a Neten az teljesül.
    Levélben sem célszerű elküldeni, mert mire kiér Ítrországba az Ügyfélszolgálathoz és foglalkoznak vele hosszú idő.
    Mivel a magyar fiók az EU-s PayPalhoz tartozik, nincs közünk az USA központhoz, Írország a telefonszám vége.

    A topikban már néhányszor felmerült téma, segithet

    Vedd figyelembe hogy két lépcsős a rendszer elmegy az üzenet, jön az automata és arra válaszul elküldöd a probléma leírásodat és azután fog ember válaszolni.

    A Vodafone számla az nem mindig megfelelő, mert ha nem havidíjas az kizáró ok és nem mindig lehet eldönteni. A szig mindkét oldala lenne a proof id.

    Ez lenne a dokumentum feltöltő oldal linkje, de ők is tudnak linket adni a válaszukba. A képeknél azért túl nagy felbontás nem kell, olvasható legyen és ésszerű méretűek legyenek.

    Öf-ből:

    5. Az Üzenőközpont (Message Center) elérése
    Belépés.
    Alul CONTACT US (Kapcsolatfelvétel) vagy felül Help (Súgó) linkek.
    A következő sorban középen: Message center
    Jobb szélen a Compose gomb
    Ezután a Email Us alatti részen
    Choose a topic - fő téma kiválasztása
    Choose a sub-topic - az altéma kiválasztása
    Majd az üzenet leírása.
    Ezután a Send gombra kattintással elküldeni.

    Vagy a fenti linken lévő téma vagy ez lenne:

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák