-
GAMEPOD.hu
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Foxmulder89
senior tag
Kár, hogy halott ez a topik, pedig jó játék ez jó lenne, ha felújitanák a pvp részét, hogy két nagy csapat gyakhassa egymást, esetleg valami célja is legyen..egy pár új skill gem is jöhetne, megint.
Egy teljes talent reset sem ártana, mindig kitaláltam valami jobbat (amig még játszottam) az előzőnél, de sosem volt elég regret orbomA parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
Nekem nagyon tetszik, hogy kihivás a játék, főleg hardcoren. Eddig softcoren játszottam, de örülök, hogy váltottam Néha a desync elég zavaró tud lenni, bár még nem haltam meg miatta. A másik, hogy sokszor kilép, főleg act3-ba pálya betöltéskor, decoded no audio data hibával (X-Fi miatt, 99%)...eddig nem találtam rá megoldást, remélem ezeket gyorsan javitják.
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
-
Foxmulder89
senior tag
Én már alig várom, hogy kipróbálhassam az 1.0-át elég sok új tartalmat ad a játéknak, de ezután is viszonylag gyors ütemben fognak érkezni egymás után a tapaszok, új skill gemekkel, cuccokkal, bugfix stb.
Skill tree is változik, főleg, de nem csak az új kaszt miatt. A fejlesztőcsapat is majdnem duplázódott és még nőni fog, ez jó jelA parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
Ráadásul növelték az aurák hatósugarát is, mind az alapot és azt is amit a +quality ad, ami egyáltalán nem rossz mert +passzivok nélkül elég kicsi volt
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz tocsek18 #302 üzenetére
Nagyon kíváncsi vagyok már a passzív fára Nemesisen fogunk karit kezdeni, lehet, hogy már megvan a hatos csapat 2h mace stun marauderen gondolkozom, armor+evasionos lenne ondar's-al. Vagy shadow clawos, esetleg shadow/ranger íjász.
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
CI-t nem akarok épiteni, akármennyire is op mindjárt itt az új fa, három óra alatt beleég a memóriámba, addig kitalálok valami jó buildet.
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz Lézerparaszt #337 üzenetére
Ctrl+bal klikk a map bejáratára és new instance, a szomszédos helyről.
Vagy a város waypointjából ugyanez, oda ahova menni szeretnél[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
Igen, lehet. Sokan játsszák és csak netes, de ez nem olyan játék, mint a wow, ahol tömegesen raidelnek Itt a legnagyobb csapat hat fős lehet.
De egyedül is lehet játszani. 70-75 szint körül el lehet kezdeni mapozni (end game tartalom), azt ajánlatos azért 2-3 baráttal. Ez ugyan nem kötelező, de szerintem az egyik legjobb része a játéknak.Amúgy akik most ismerkednek a játékkal, a /help parancs sok hasznos infót tartalmaz Illetve Kripparrian-nak van pár részletes videója a játékkal kapcsolatban, youtube-on.
[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
A hangkártyád drivere miatt van. Nekem audio hibával lépkedett ki állandóan.
A PoE parancsikonjára jobb klikk tulajdonságok és a cél így nézzen ki;
....Path of Exile\Client.exe" --softwareaudio[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
-
-
Foxmulder89
senior tag
válasz scott_free #465 üzenetére
Szerintem meg pont a kihívás adja a játékélményt. Anélkül hamar dögunalommá válna, mint a mostani játékok többsége..sajnos. Arra ösztönöz, hogy mindig próbálj valamit csiszolni a karaktereden, találj ki egy működő buildet a saját stílusodnak megfelelően
Nem elég csak a jó cucc, egy jó passzív fa is kell hozzá - és fordítva. Ha nem tudod legyűrni az adott bosst, akkor még nem állsz készen arra, hogy tovább menj. Pár tucatszor meghalni standardon semmiség, próbáld meg hardcoren Ha zavar, hogy xpt vesztesz, próbálkozz rögtön fejlődés után.A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz scott_free #470 üzenetére
Teljesen normális ha kezdőként nehéz ez a játék. Ha nem hagyod abba, egyre jobban fog menni és egyre jobban fogod élvezni, haladni fogsz nehéz dominus ez tény, de nincs benne semmi lehetetlen, csak máshoz szoktál. A passzivok variálása pont azért van korlátozva, hogy gondolkodj el rajta, merre mész és mit szeretnél kihozni belőle. A PoE oldalán lehet nyomogatni tesztelés céljából
Csatlakozhatsz egy guildbe is, kérdezősködhetsz, hogy min javits, és/vagy játszhatsz csapatban is, esetleg kezdhetsz egy másik karaktert, ha ezt "elrontottad", vagy másikkal jobban menne.
Mennyi hpd van? evasion %? potijaid a legnagyobbak ami lehet a szintedre? (mindből csinálj kéket, egy instant legyen vészhelyzetre) resist cappelt? dps-ed? tedd ki a passziv fádat az oldalon és linkeld be ide![ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz Lézerparaszt #477 üzenetére
Van értelme, nagyon jók a pajzsok. Arra figyelj, hogy ha blokkolsz velük, akkor stunnolva vagy egy kis időre. Sok szörnynél lehet zavaró, block/stun recovery vagy unwavering stance (ha olyan buildet épitesz) kell hozzá.
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz lajos001 #491 üzenetére
A gond egyértelműen a videokártyád, sajnos harmat gyenge darab, már akkor is az volt amikor megjelent. Nem tudom mi a terved/kereted, de egy 7770 vagy 650? a másik oldalon jó választás lehet, ennek a játéknak nem kell több. A procira érzékeny inkább, mivel csak 2? szálat tud használni, de azzal nincs gondod
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz #65675776 #553 üzenetére
Mivel itt nincs AH mint a Dio3-ban, igy jóval nehezebb használható cuccot "szerezni". Ha csak azt várod, hogy minden kiessen cserebere nélkül, nem fog menni, vagy nagyon lassan.
Ha menne, már mindenki majdnem a legjobb cuccokba rohangálna (mint dio3-ban..) és semmi értelme nem lenne az egésznek, túl könnyű lenne.
Ha nem tetszik, érthető, de másnak attól még tetszhet, nem kötelező vele játszani. Valami újitása lesz a trade-nek, a következő ligák indulásakor, tudtommal. Ja és +rarity/quantity hasznos tud lenni .[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz Foxmulder89 #558 üzenetére
Nem árt ismerni pár vendoros "trükköt" sem Vendor recipes.
[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz #65675776 #561 üzenetére
Nincs olyan dolog ami mindenkinek tökéletesen megfelelne, tetszene.
Ez a játék nehezebb, mint az átlag, ez tény és pont ez a jó benne.
Én sokat diabloztam, mindegyik résszel, de a hármas annak ellenére, hogy igy sem rossz (vagyis nem volt az, amig értek valamit a cuccok), sokkal kevésbé tetszik, mint az előzőek.
A PoE viszont pont azokra hasonlit, ezért nekem jobban bejön, a hibáival együtt is. Legalább ingyenes és ennek ellenére igen gyorsan bővül, olyan mennyiségű és minőségű tartalmakkal amikért más játéknál a zsebedbe kell nyúlni (újra).
De ne szemeteljük tele a topikot, értjük, nem tetszik, oké. No offense.[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
1. Igen, attack és cast külön van, utóbbi a varázslatokhoz kell.
2. Ha az increased rarity és quantity-re gondolsz, az előbbitől arányaiban több kék/sárga/unique fog esni, utóbbitól pedig mindenből több. Kivéve currency/pénz, arra nem hat. Ha nem erre gondolsz, hanem a blacksmith stone és az armor scraps használatára, elég egyértelműA parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz lajos001 #588 üzenetére
Valószinűleg a reserv csökkentéssel jársz jobban több auránál. Annyi szól a mana mellett, hogy a +mana a regenedet is növeli, mivel a manád 105%-át regeneled egy perc alatt.
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz Peaceliker #592 üzenetére
Minden karit masszivra érdemes épiteni, ettől függetlenül lehet jó sebzése
Hasznos a pajzs, +1 tárgy amin hp lehet és a blokk is nagyon nagyon jó dolog. Nem rossz a dual wield se, sok attack speedet lehet rá talentolni, de ezzel együtt jár, hogy gyorsabban fogod a manádat elégetni.
Projectile damage a lövedékek fizikai és elementális sebzését is növeli, minden skillét amire ha rámutatsz projectile van irva. Attack speed szintén csak az "attack" tulajdonságú skillek sebzését gyorsitja, a cast speed pedig a spellekét.[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
Battlefront és Dock, ahol 1-1 tárgyat meg kell találnod, előbbi egy nagy ládában, utóbbi egy égő ketrecben van. Elviszed őket Solaris temple-be a csajszinak és utána kitudod nyitni a warehouse "cuccost"
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
-
Foxmulder89
senior tag
válasz tocsek18 #667 üzenetére
Nincs nerf. Damage per Use van per second helyett, tehát használatonként, nem másodpercenkénti sebzést ir. Dual strike pl a felére esett tooltip szerint, mert a két ütésből csak egyet ir ki, a két fegyó átlagolt sebzésével. A karakternél D.P. use van feltüntetve, alul jobbra úgylátszik kimaradt, ott még dps van.
Ha két fegyverrel kevesebb a sebzésed akkor az egyik jóval gyengébb mint a másik, cseréld.[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz slayer007 #678 üzenetére
Kezdetnek próbálj meg kirakni egy 90 pontos buildet, az kb 70-es szinre van, attól függ mit választasz a banditáknál. Itt fogsz majd elkezdeni mapozni, a többi passziv pont ami jön, az extra.
15%-os crit nodeokra én nem pazarolnék pontot, sokkal jobban megéri másra költeni, pl van egy 60%-os node a CI-től balra, illetve tegyél ki minden pontot a CI után, az utolsó energy shield node az 12% more-t ad, nem increased, ez fontos!A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
Utána mehetsz Cruel fokozatra, azután pedig Mercilessre (amúgy igen).
Cruelen -20% mercin pedig azon felül -40% resisttel indulsz normalhoz képest.
A szörnyek is jóval erősebbek, illetve a nem főútvonalon lévő helyek jóval magasabb szintűek lesznek. Utolsó fokozat act3 vége felé tudsz majd end game mapokra menni.[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
Igen, de merciless act3-at nem kell teljesen végigvinni, ha felégetted a földalatti blokádot utána Solaris temple harmadik szintjén a csajszi mellett lévő Eternal Laboratoryban tudsz mapozni
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz lajos001 #688 üzenetére
66-os mapon esnek 67-esek, és igy tovább úgy tudom vendorozni is lehet, több azonosat egy nagyobb szintűért, azt viszont nem tudom, hogy megéri e.
[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz lajos001 #692 üzenetére
Hogy rarityt vagy quantityt ad, vagy mindkettőt, azt nem tudom.
Szerintem quantityt. Google.
Valószinű, hogy sárga mapokra sem éri meg pazarolni. Unique-ra esetleg, illetve fehér mapra négy is elég, hogy elérd a max 20%-ot. Aztán craftolsz belőle sárgát, ugyanúgy mint más itemből.
Ha nem tetszik és a chaos orb leszedi a +qualityt, próbáld scouring+alchemyvel.[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
Ha szándékodban áll sokat játszani a karakterrel, vagy legalábbis hosszú távon, érdemes előre kirakni neki a passzívokat a játék honlapján, sőt van külön poe passive calculator, asszem így hívják.
Kirakod amit szeretnél és összegzi az eredményt, így látod, hogy mire számíthatsz 90 pontnál többet ne tegyél ki![ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
Spellt nem lehet evadelni, se dodgeolni (sosem missel).
Vagyis utóbbit lehet, ha kiraktad a spell acrobatics-ot is
Viszont reflekt sebzést lehet mindkettővel védeni.[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
Ami az unwavering stancet illeti nem értek egyet. A full evade build nekem sem tetszik melee karinak, +dodge-al sem, de lehet igen hatékony armor/evasion keveréket csinálni. A cuccok is elég sok block/stun recoveryt adnak, főleg shielddel és nagyon ritka így hogy valami stunnoljon.
[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz neo1995 #1266 üzenetére
Nézd meg milyen hibával kékhalálozik, a képen láthatod a STOP feliratot és utána a szöveget, a nullák után utolsó 2-3 karakter az érdekes csak.
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar