- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- EAFC 24
- GTA VI
- Alkoholista nevelde
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
-
GAMEPOD.hu
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
forguet
senior tag
válasz BoneDragon #36389 üzenetére
Ggg szerint azert is hulyek vagyunk mert konnyebb trade-et szeretnenk. Ok biztos jobban tudjak mi jo nekunk.
Mundo will go where he pleases! SZLÖRTY.
-
BoneDragon
veterán
-
Har_melin
Topikgazda
válasz BoneDragon #36402 üzenetére
Érdekes, és ha jól tippeli a változások mögötti szándékot, akkor pár dologban egyet is értek a véleménye pozitív részével.
Csakhogy. A drop nem csak "hasznosságban" mérendő. Tetszik vagy sem, a játékosok jelentős része "hörcsög". Igenis az adja a számukra a játékélményt, hogy hogyan gyarapodik a vagyon. Az SSF játékosok a töredékét teszik ki a teljes tömegnek.Ki lehet jönni egy olyan koncepcióval, hogy ez ne így legyen, de ha nem a mostani reakciókat akarják kapni, akkor ezt bizony jobb előbb elvben megfuttatni a közösségben, aztán bétában tesztelni, hogy hol van az új émény-inflexiós pont és csak utána bevezetni.
Már persze ha fontos nekik, hogy a játékosok ne hagyják ott egy héten belül a ligát. (Péntek óta a felére esett játékosok száma - az előző ligában ehhez egy hónap kellett.) Mert most valóban úgy néz ki, hogy ez a petri-csésze izgalmas tenyészet helyett csak egy büdös penészkupacot termelt.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
TrollBalint
addikt
A GGG megment minket (ismét). Nerfelni fogják az Archnemesis modokat. Ami számomra azért fura, mert az előző ligában is pontosan ez volt. Akkor most miért kellett visszacsinálni? És kezdeni előröl a nerfelést És egyáltalában, minek erőltetik ezeket a modokat, ha ennyire nem tetszik a játékosoknak. Vagy csak tegyék ritkábbá, nem kell minden rare-re rápakolni.... Legyen maponként 1-2 erősebb, szép loottal, aztán aki akarja leöli, aki nem, az kikerüli.
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Argh!
aktív tag
válasz TrollBalint #36404 üzenetére
Szerintem azért mert mikor volt az első exilecon a poe2 mutatták be a hosszu boss harcnál ujjongott a nép. Késöbb nyilatkozta Cris hogy a játékosoknak nagyon tetszett a kihivás.
Szerintem arra jutottak minnél nehezebb a játék az egyenlő a nagyobb kihivással. Archnemesis modokkal a kihivást probálják neheziteni csak szerintem nem a jó irányba mennek. -
TrollBalint
addikt
Mondjuk azt nem láttam, viszont ha belegondolok, én is szeretem a kihívásos, nehezebb harcokat, de nem minden sarkon. És ez nem azt jelenti, hogy 15 percig állok egy helyben és lövöm, mert 4 milliárd élete van az eddig 500k helyett, hanem valami taktikusabb. Persze ez kevésbé passzol ebbe a játékstílusba szóval nem lenne szabad túlzásba esni, de ahogy mások is írták, nem annyira erőssége a balance-olás a GGG-nek. Meg elsőre lehet tetszik a népnek / játékosoknak a hosszabb harc, de mikor már 4-jére kell leverned, akkor kevesebb a "fun" értéke...
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
félisten
válasz TrollBalint #36404 üzenetére
Szerintem a játékosoknak ez a kisebbik problémája.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
brunnehilde
senior tag
Ezzel a drop rate-el kapcsolatban jutott még eszembe pár gondolat. Ha magamból és a buildjeimből indulok ki, általában a kreálmányaim olyan 50-100
exábadivineba (ez még mindig egy ostoba csere) szoktak kerülni "kimaxolva". Azt gondolom ekkora összeget egy olyan játékosnak, aki többé-kevésbé érti már a játékot, de csak napi átlag 2 órája van játszani, max 1 hónap alatt össze kéne tudnia szedni. Ennek kéne az alapnak lenni. Vagyis az átlag az 1 óra / 1 divine profit lenne (nyilván nem kizárólag divineból). Actok alatt egyértelműen alacsonyabb, mapozáskor, főleg, ha ki van rakva az atlas passziv is, red mapokon már sokkal magasabb. Az irreális elvárás, hogy 3 hónapra lekössék a játékosokat, még a legnagyobb mániákusok (én) se fognak kizárólag ezzel a játékkal játszani ligáról ligára. Egy hónap után a kimaxolt builddel lehet farmolni, élvezni a játékot, és ha van kedve a játékosnak, akkor épithet még egy másik buildet is.Az arch modokkal meg nem lenne baj, ha ki lenne az egész balance-olva. Az egyszerűen nem normális, hogy egy t1-es magic mapon megjelenik a rare monsta mondjuk 4 arch moddal és úgy 1hitel, hogy pislogni sincs időd. Normal mapra be se kéne rakniuk, magicre meghúznám a határt, hogy mondjuk max 2 lehet rajtuk, rare-en 3, mig corrupted rare-en "mehet az ereszd el a hajamat". Ugyanez a szintezés kéne minden más tartalomba is, delvetől kezdve heisten át.
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
-
Ellia
addikt
válasz brunnehilde #36410 üzenetére
Pontosan, én még megdobnám azzal, hogy pár mód nem lehetne pár másik móddal párban. Néha nagyon undorító ami ki tud jönni, azt csak pislogsz, mint hal a szatyorban mikor összecsuk 1 pillanat alatt.
-
Egonyolc
aktív tag
Sokat dobna, ha a térképen külön jeleznék ezeket, mind pl
ZanaKirac küldetésben a "célokat".
Mindenki vehetne egy nagy levegőt és eldönthetné, hogy megpróbál átrohanni/ kikerülni, vagy felkészülni.
Nem rohanna bele vakon miközben megy a zoom-zoom. vagy legalább megpróbálhatná lelesni, hogy ezen most mi van és az mit is jelent és le tudom-e ütni, vagy van rajta 110% element resistant....++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start. +++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
-
DjDanee87
addikt
válasz TrollBalint #36408 üzenetére
Én meg pont ellenkezőleg, a kisebb kihívást jobban szerettem. Archnem ligában elértem a 99et, imádtam hogy tudtam szépen lassan Xpzni, mert nem jöttek random nehéz rarek. Archnemet meg én állítottam össze ugye akkor még, el is mentem 38 vagy 40 challengig, nem emlékszem. Aztán Sentinel mechanika jobban tetszett, de 10 challenge alatt abba is hagytam mert frusztrált, hogy mindig belebotlottam valamibe ami túl erős volt és becsúszott egy random halál sima magic mapon is és emiatt nem jött az XP.
Mostani ligát ki sem próbáltam, de olvasva mi van most, nem veszítettem sokat. -
savior
őstag
válasz DjDanee87 #36413 üzenetére
Elegge halott otlet ez a tultolt rare mob igy hogy xp vesztes van halalkor es veges a portalok szama a mapra. Az elso napokban konkretan t1 feher mapot nem tudtam vegigcsinalni, mert mindig megoltek.
Mostmar azert szerintem jobb a helyzet, mert volt par nerf. Habar meg csak rare t6-ig jutottam, de az siman lement egy kb 50 chaosbol osszerakott cyclon buildal. Elvileg masoknak erosebb buildja van, amivel gondolom meg konnyebben boldogulnak mostmar.
A loot fura volt nekem, mert van hogy ontja es olyan is volt hogy 1 sarga cucc esett es currency is csak 1. Azota a loot kapott buffot.
Szerintem egyre jobb a liga.https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
Rayner
őstag
Egyenlőre én is csak heistezek (max 50c gearben ) meg flippelek, igazából meló mellett van vagy 40 divine-nyi cuccom tarcsiba majd ha belendülnek eladom aztán valamit összedobok, hogy challenge meglegyen, bár a poison conc eddig bejön
[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
Topikgazda
válasz brunnehilde #36410 üzenetére
- Az archnemesis modoknál már több helyen láttam, (azt hiszem, a lejjebb linkelt Neversink posztban is volt), hogy abszurd, hogy akár négy attack vagy defense mod is lehet rajtuk. Ez nem kihívás, ez nettó szopás, mert a többi eleme a játéknak nem igazodik ehhez. Főleg úgy nem, hogy ezek teljesen random módon eshetnek a nyakadba, ellentétben mondjuk egy bossfighttal.
- a lootnál igen, valami hasonló lenne az elvárható. Az arányokon lehet vitatkozni, meg nyilván kérdés, hogy ez drop vagy trade-craft bevétel, de igen, ez alatt már a kényszer kerül előtérbe.
A nehézséghez (több komment): úgy néz ki, a GGG elfelejti, hogy ez egy ingyenes játék és abból van pénzük, ha sok játékos élvezi. Ami azt feltételezi, hogy a nehézség/jutalom arány egyrészt nagyjából konstans legyen minden szinten (trash mob - gagyi, endgame boss - 1st class), másrészt legyen egy előre becsülhető nehézségi lépcső. Én pl. azt hiszem a mai napig nem vertem le Sirust, de ettől még nagyon élveztem a játékot, mert tervezhetőek voltak a nekem tetsző szintű ellenfelek.
Egy játéknál, amit előbb meg kell venned, hajthatnak a készítők a "világ legnehezebb játéka" címre. Lesznek, akik önmagában a kihívásért meg akarják majd próbálni és ha fel is adják már az első pálya végén, a pénz már a kasszában van. Ráadásul nem cél, hogy ötödször, tizedszer, ötvenedszer is le akard verni a bosst.
A PoE-nél viszont öntökönszúrás, ha a frusztráció jelentősen felülmúlja az élményt és az elégedettséget. Azt megkapom 7/24-ben, a játéknak pont ebből kellene kiemelnie.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
brunnehilde
senior tag
válasz Har_melin #36416 üzenetére
Teljesen forditva ülnek a lovon. Már a liga elejétől fogva sz*patni akarják a jónépet, aztán állandóan visszakozniuk kell. Ez már a sokadig ilyen húzásuk és láthatóan nem tanulnak belőle. Mennyivel másabb lenne a felállás, ha a liga eleje "túl könnyű" lenne, és 1-2 hét után buffolni kéne a monstákat, mikor már kimaxolt buildek vannak. Azért megnézném, hányan hagyják ott a játékot, mert "túl könnyű", és hányan mert "indokolatlanul nehéz" és halálra szivat. Arra is kiváncsi lennék, hány játékos játszik arpg-t, mert ilyesféle kihivásra vágyik, hány tenné ezt első (vagy akár második) helyre, mint prioritást.
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
-
félisten
-
BoneDragon
veterán
válasz brunnehilde #36417 üzenetére
Vissza lehet nézni a Poe2 videókat. Ott is látszik, hogy sokkal lassabb, nehezebb játéknak készítették kevesebb lootal.
Én azt látom jó pár liga óta, hogy próbálják egymáshoz heggeszteni a 2 játékot, de ez láthatóan nem jó módszer. Az emberek megszokták a csillió déemgét, ahogy szétrobban minden a monitoron és még néha loot is esik...
Szerintem a kövi liga már poe2 lett volna, nem? Vagy elmennek 5.0-ig? Mondjuk ezek után lehet még 2-3 év is lesz mire megjelenik, de ha mostanában jelenne meg brutál nagy bukta lenne.
Azt írják fontos a playerek visszajelzése... Meg a lófaszt, kamu az egész. Van a saját "vision"-juk és ahhoz ragaszkodnak, max tekernek valamit ha nagyon nyafog a nép. Ebbű baj lesz more. Volt már pár ilyen játék az évek alatt és mind rábasztak. Egyik legismertebb példa: WoW.
Valahol megértem én ezt az egészet amit csinálnak, de akkor legyen a PoE2 egy különálló játék és ne basszák szét teljesen a mostanit.
Én jót szórakozok redditen, mert most a streamerek is csatlakoztak. Lehet végre belátják, hogy talán ez így nem lesz jó.
Viszont kalandráért kár, érdekes liga mechanikának tűnt. -
BoneDragon
veterán
válasz BoneDragon #36419 üzenetére
Huh ez a poszt borzalmas lett, nem jó meló közben fórumozni, egyik gondolatból a másikba ugráltam.
Az viszont lemaradt, hogy akármikor mutattak valamit a PoE2-ből, nekem mindig a Titan Quest ugrott be róla. -
TrollBalint
addikt
válasz brunnehilde #36417 üzenetére
Őszintén szólva én szeretem, ha egy játékban van ilyen "szopatós faktor", de csak akkor, amikor én akarom. Erre legjobb példa nekem a Diablo 3, még a legelején (első 2-3 patchig) létezett az inferno nehézség, ami kifejezetten több játékoshoz készült, de szoktam rajta néha menni egyedül. Ha már kellően lecsökkent az arcom, akkor visszamentem kisebb nehézségre, ami egyedül még mindig nehéz volt, de játszható. De itt... léptem nyomon belefuthatok valami hasfájásba...
DjDanee87: Amúgy igen, alapból a kisebb kihívások lennének jók, de ha valaki akar, akkor legyen lehetősége nehezebb módban is játszani. Kb. ahogy Brunnehilde leírta, hogy red mapokig korlátozva lenne az archnemesis modok száma. Rednél már lehetne 4, de megszabva, hogy mi mivel lehet. T16-on viszont legyen szabad minden, full random. Vagy egy külön scarab/göbzi/akármi, amit ha beraksz/bekapcsolsz, akkor engedélyezi ezeket a modokat, cserébe plusz nagyon durva droprate növelés.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
San398
őstag
válasz TrollBalint #36421 üzenetére
Rátehetnék nyugodtan az atlas skill fára az achnemesis-t is, aki akar szívni az bekapcsolhatja, cserébe kap jobb loot-ot a rare mob-tól.
-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!
-
Rayner
őstag
válasz Plazmacucci #36418 üzenetére
Azért nem rossz ma csak a befektetésem darabja 20c-vel nőtt reggel óta semmit nem csinálok és jelenleg van 13 divem ha eladom
-
félisten
-
Rayner
őstag
válasz Plazmacucci #36424 üzenetére
nincs divine-om csak 2 db olyanbe pörgettem ami exben is megtartja az árát. (még egyenlőre titkos majd leírom mi volt
.
.
.
annyit elárulok, hogy ha heistben (blueprint) esik regrading lens azt ne add el
jellemzően lvl73-75 blueprintben is adja ami olcsón futható[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Rayner
őstag
válasz Plazmacucci #36426 üzenetére
az kizárt
egyébként kalandra látványosan jobb lett, most már megéri lefutni.
[ Szerkesztve ]
-
Rison77
senior tag
4 soros t16 mapon lévő rare-t konkrétan 9 percig öltem.. az volt a mákom, hogy nem basztatott EA champ-el lefoglaltam a totemekkel, dobott 5 chaost. Bőven 40+ red map után is a szegények chaos receptje játszott kb. még a 2 BiS itemet se tudtam abszolválni, de legalább felhúztam magam 90-re. Aztán volt 6 db atziri-ra mapom, funból letoltam 1-et, cipő konkrétan 40c, mind 6-ot letoltam, 6x esett a cipő , 240c kb 25 perc alatt. Megvettem a beltet, jewelt, combined dmg 100k, build 13 millához van még mit maxolni..
-
félisten
Ha a map deviceban használok egy craftot, a következő map indításánál is megjegyzi az előző opciót. Vagy 20 chaos után jöttem rá, hogy miért fogy. Most miért kellett ez?
Más: Miért nincs eladó mortal fragment?
[ Szerkesztve ]
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
0karmacoma0
senior tag
Na Path of Math banned. Minden kisgyerek életében eljön az a pillanat amikor rá kell jönnie nem a világ forog körülötte, hanem fordítva. Már a kilépős videóján is látszott, hogy arra számít, hogy ez akkora hatással lesz GGG-re, hogy másnapra visszacsinálnak mindent. Szerencse, hogy időben bannolták. Az a fajta düh ami Ghazzyból vagy higgadt értékelés ami Nervesink felől jön most sokkal többet segít mint egy rage-elő, fenyegetőző hülyegyerek.
Például Neversink posztja után insta elkezdték visszavágni Archnemesis def modjait. Amúgy amit a lootról írt neversink az se hülyeség. Nekem semmi bajom azzal, hogy Emptyék 200 exet szednek ki egy mapból, de az mindig komoly gond volt, hogy a lootot ehhez kell balanceolni, és az átlag usernek sokkal nehezebb összepötyögni azt amit kell(Cserébe persze a top farmerek inflálják az itemek árait). Én nem hiszem, hogy GGG jól nyúlt hozzá a rendszerhez, még az irány se jó szerintem, de értem a szándékot. Mindig is nevetségesnek tartottam ahogy kinéz egy maxra feltupírozott map. Anno nemesis 3 farm alatt futottam én is hasonlókat. Szerintem bizonyos szint fölött gáz a delirium+max density.Az biztos hogy a rare farmolás Diablo 3 korai szakaszában, láda farmolás meg Grim Dawonmban hozott le az adott játékokról olyan rohadt unalmas volt. Ahhoz képest haeadhunterrel rohangálni a ködben egy álom volt. Szóval az irány kurva szar. Most baromi fontos normálisan vezetni Criséket, mert a végén mindannyian egy normális játékot szeretnénk.
Amúgy a ligával még elvagyok. Heistet és bányát amúgy is szoktam farmolgatni, de kihagytam az uccsó két ligában, szóval mintha most egy új ligát kezdtem volna. Phox RF-je kb act 8 cuccokban meg tabulában is halhatatlan tier 10-ig, szóval tök jól elvagyok. Még nem trade-eltem semmiért. A ligamechanikát tárolom amíg rendbe nem teszik. Szerintem a legkevésbé érdekes liga Blight óta. Semmi nem következik belőle, csak lefutsz egy középszar mapot loot nélkül. Remélem rendbe teszik, de szerintem így is-úgy is kurva unalmas lesz.Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
freddirty
senior tag
válasz 0karmacoma0 #36430 üzenetére
Igen a ligamechanika elég gyorsan megunható. Act1-10 között én kifejezetten élveztem, hozott újdonságot az unalmas actozásba, ráadásul dobott is chaosokat, ami jó volt a pár chaosos itemek megvásárlásakor az elején. De piros mapokál már annyira nem látom értelmét.
Egyébként én a ligát nem annyira a loot szempontjából látom gáznak hanem a craftolási lehetőségek kinyírása miatt. Általában én nem farmolásból szereztem a currency-t a kari fejlesztésre hanem craftolásból. Awa orbos craftok+harvest craftok, 2-50exes magasságokban kedvelt buildekhez. Sajnos most ezt úgy ahogy van kiirtották a játékból, ergo bármilyen buildet is futnék, miután jobban kellene költeni rá, már csak régi unalmas fossil craftokat lehet használni, az összes más lehetőség már vagy nagyon limitált, vagy kivették a játékból. Ahogy látom Path of Matth is ezt kedvelte a játékban és most ugye kihúzták alóla a szőnyeget. Mindegy én is leteszem a játékot, eljutottam T10 mapokig, itt már kellene a lóvé a továbbfejlesztéshez, meg a build is amit választottam sajnos elég szar (minion buildeknek vége a nerf miatt). Ráadásul ami gáz, hogy én azért alapvetően egy állandó standardos játékos voltam, ligázni csak akkor ligáztam ha nagyon érdekesnek ígérkezett a ligacontent (kb. harvest, ritual, scourge). De ezzel a standardot is megölték, szóval lehet uninstallálom is.
Jah szóljatok, ha visszakozna az irányból a GGG, leveszem a feliratkozásokat a youtuberól (meg twitchről,), hogy ne szemetelje tele poe contenttel az ajánlókat
[ Szerkesztve ]
fred
-
TrollBalint
addikt
válasz freddirty #36431 üzenetére
Ha itt maradsz a fórumban, akkor biztos nem maradsz le semmiről
Most nem tudom éppen linkelni, de a játék honlapján megjelent Chriss tollából egy elég terjedelmes leírás, amiben elnézést kért és vállalja a felelősséget, hogy el lett szarva a játék, hogy szar volt a tesztelés, meg hogy nem lett rendesen kikommunikálva, hogy mik és hogyan változtak a loot-tal kapcsolatban.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
BoneDragon
veterán
válasz TrollBalint #36432 üzenetére
Minden liga elején ir egy ilyet, már uncsi. Nem a kamu rizsa kell ide már.
Vállalják fel inkább, hogy ez az irány és ezt szeretnék a jövőben. -
la_cc
addikt
válasz 0karmacoma0 #36430 üzenetére
Mért bannolták a gyereket? Nem olvasom a sírást sehol liga start óta, én élvezem a ligát, ameddig leköt...
Én még jobban megnyírnám a craft-ot, a lehetőségek felét kukáznám. Túl vagy így is bonyolítva az egész.
[ Szerkesztve ]
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
San398
őstag
Ez a poénos hozzászólás tetszik: "please nerf chris wilson back to 3.13 and buff player happiness back to 3.13"
-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!
-
la_cc
addikt
válasz DjDanee87 #36436 üzenetére
Mondjuk ez nem túl elegáns...
Továbbra sem értem, hogy mért akkora dráma a liga körül. Ha valakinek nem tetszik valami, akkor ne tolja, és ami a legfontosabb a fejlesztőknek, ne költsön rá pénzt. Engem sokkal jobban idegesített, amikor szarok voltak a szerók, állandó DC volt, nem ment a trade etc.
[ Szerkesztve ]
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
félisten
-
BoneDragon
veterán
válasz Plazmacucci #36438 üzenetére
Pedig volt rá példa nem is egyszer, nem csak a poe világában kéne élni.
-
la_cc
addikt
válasz Plazmacucci #36438 üzenetére
Mért kellene elnézést kérni? Így is rendkívül hamar reagálnak a picsogásra, vagy 2 hír volt kint a poe oldalán erről, de már ezeket sem olvasom, ha nem patch notes...
[ Szerkesztve ]
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
félisten
válasz BoneDragon #36439 üzenetére
Úgy is frissíthetnék mint a Diablo hármat
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
la_cc
addikt
Amúgy meg van BATTLE PASS megint. League saved!
Remek megoldás a sok mea culpa-zás után betolni.
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
BoneDragon
veterán
válasz Plazmacucci #36441 üzenetére
Az nem egy ingyenes játék. Diablo meg régóta dead.
-
Rayner
őstag
válasz Plazmacucci #36426 üzenetére
Nah ahogy nézem mára rájöttek, mert mára elszállt az ára.
Az új div kártyát vettem 1-5-15c / db (Doryani's Epiphany)
Nem volt benne az awakwened poe tradeben csak tegnapelőtt tették bele. senki nem figyelte mert a map droppal voltak elfoglalva...
mivel sokan nem tudták mennyit ér durván olcsón dobálták be trade és kapkodtam kifelé.
most 35c/db a kártya. Beválottam és most van 37 prime regrading lensem és 12 secondary lensem az egészet kb 3 divből vettem. jelenleg 16 div-et ér és megy felfele 10-20c/nap/db[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
tocsek18
senior tag
bex megírta, nem lesz már patch csak a hétvége után
"It's not live yet. There was an issue getting it out today which unfortunately means it'll have to be deployed first thing after the weekend."
-
0karmacoma0
senior tag
válasz freddirty #36431 üzenetére
Amúgy nekem a fő bajom ezzel a ligával, hogy nem fut ki sehova. Nincs mit megfejteni. Rányomok a tükörre és ima. A régebbi egyszerűbb ligákban általában legalább az izgalmas volt amit kaptál(recombinátor, tainted currency oils, timeless jewels).
Anno írtam angolul egy hosszút a craftolásról. Az a lényeg, hogy őrült nehéz úgy buffolni a plebs craftját, hogy a tetején ne jöjjenek ki túl könnyen létrehozott mirror tier itemek. A POE története kb arról szól, hogy jön egy izgalmas craft, ami elérhetővé teszi az én szintemnek, hogy jó itemeket gyártson, a fölöttem állók elkezdik abuseolni mire GGG megszünteti, és mindenki boldogtalan. Nem tudom mi ennek a feloldása, de nekem is a ritual volt a leghosszabban tolt ligám, és jó érzés volt 100% selfcraftolt gearben letolni az endbossokat, de megértem GGG oldaláról is a dolgot.[ Szerkesztve ]
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Lokids
addikt
válasz 0karmacoma0 #36447 üzenetére
Talán valami olyasmi kellene, hogy minél több juice nem egyenes arányban növeli a rewardot.
Kb olyami kellene, hogy X+5 az 5, de x+10 már csak 8 X+100 meg csak 30. Szóval ha valaki nagyon nagyon akarja tudja növelni a rewardot, de amíg az átlag user ugyanúgy eléri azt amit eddig, az aki nagyon nagyon sok rewardot akar kiszedni annak mocsok nehéz lesz.If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Rayner
őstag
vagy csak el kellene engedni ezt... szorítják mint floki a csontot... aki pro az had játszon csilliárd dmggel, a középmezőnnyel kellene foglalkozni, úgyis mindig lesz valami ami OP és durva. ezzel vannak elfoglalva közben bukják a középréteget....ők és a cazuárok ugyse tudják ennyire méllyen a mechanikát, nem fognak mirrortier a köbön cuccokat craftolni...már az összefüggéseket se értik... nekik kellene egyszerűbbé tenni és érthetővé a streamer szaladgáljon ahogy akar...
ott a bánya a tökömnek van kedve 200-300ig ásni szintenként... aki pró 3 EX és megnyitja a 600at aztán mehet, ha könnyű akkor nyit egy 1200at stb... mindenki akkorát amekkorát bír legyen ára a nehézségnek aztán had szóljon
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5