Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MasterMark

    titán

    válasz petakpa1 #65366 üzenetére

    Nincsnek közvetlen kint mert van egy tűzfala a routernek is, meg van egy az adott eszköznek is.

    De amúgy erre a reverse proxy a jó megoldás, vagy a routerre be VPN-ezel és onnan meg belső hálón elérsz mindent.

    DDNS csak akkor kell ha a szolgáltató cserélgeti a prefixed, különben fix IP-ről van szó.

    [ Szerkesztve ]

    Switch Tax

  • petakpa1

    őstag

    válasz petakpa1 #65366 üzenetére

    #65366 és #65347 hsz-ekben írtam már egy monopolhelyzetben lévő kis vezetékes internetszolgáltatóval való kálváriánkról.

    A helyzet annyiban pozitív fordulatot, vett, hogy mikor érzékeltetve lett velük, hogy létezik mobilinternet szolgáltatás is, akkor felkínálták, hogy vállalható áron adnak fix IP címet + hűségidőért cserébe adtak egy nagyobb csomagot is kicsivel olcsóbban:).

    Szóval elméletileg boldogság van, illetve mégse :(.
    Szerződésmódosításon (ma lett visszaküldve nekik délelőtt) az szerepel, hogy a fix IP szolgáltatást 24 órán belül beállítják, de vélelmezzük ez mostanra meg is történt, csakhogy azóta egyáltalán nincs internetelérés :O.

    Korábban a dinamikusan változó de publikus, illetve később NAT-olt IP szolgáltatás mellé saját routerünkben (Asus RT-N18U) a kapcsolat típusa Automatikus IP-re (gyakorlatban DHCP lekérés) volt állítva és minden tökéletesen működött is.

    Jól gondolom, hogy mostantól kapcsolat típusát Statikus IP-re kellene állítani, és routerben manuálisan kellene megadnunk ip címünket (amit szolgáltató adna ugyebár), alhálózati maszkot, alapértelmezett átjárót, dns szervereket, sőt esetleg ha szolgáltató további hitelesítést is alkalmaz, akkor azt is?
    Nem illett volna ezeket szolgáltatónak közölni velünk?

    Vagy fix ip esetén is marad saját router WAN oldalon DHCP üzemmódban, csak szolgáltató mindig ugyanazt a IP címet osztja ki nekünk minden router általi DHCP lekérésnél? Azaz várjuk ki a 24 órát és jó lesz???

    Sajnos ügyfélszolgálatuk/telefonos hibabejelentésük is csak hétköznap munkaidőben van. Hétfőig tudunk bármit tenni a szolgáltató segítsége nélkül, hogy ismét legyen net?

    [ Szerkesztve ]

    "... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))

Új hozzászólás Aktív témák