Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
válasz Darth_Revan #264 üzenetére
Ja pl. OTP direktes netbankban. Az ATM készpénzfelvételi limit módosítása ingyenes, a vásárlási limit módosítása pedig 20 Ft/alkalom.
-
Darth_Revan
veterán
válasz Darth_Revan #266 üzenetére
mind1, megvan
Thx ! -
localhost
Közösségépítő
válasz Darth_Revan #328 üzenetére
Te adtad meg szerződéskotéskor vagy a KÁRTYASZÁMOD utolsó 10 jegye és a pin annak utolsó három jegye : így
abcdefghij hij
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
cocka
veterán
válasz Darth_Revan #331 üzenetére
No comment.
-
Ariadne
őstag
válasz Darth_Revan #334 üzenetére
Úgy rémlik, hogy nekem megadtak szerződéskötéskor egy számot, és módosítanom kellett utána... Azért rémlik így, mert amikor sokáig nem használtam a telefonos bankolást, akkor háromszor kellett elmennem az egyik fiókba, mire találtam olyan ügyintézőt, aki felfogta, hogy új kódot szeretnék. Na akkor szakítottam az OTP-vel...
Meg nem tűnik túl bölcs megoldásnak bárki által egy lakásbetörés során is egyszerűen megszerezhető adatokból összeállítani a belépési kódokat, mindig szokott lenni valami, amit te találsz ki.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
cocka
veterán
válasz Darth_Revan #336 üzenetére
Ezzel inkább fordulj egy telebankos ügyintézőhöz. Vagy személyesen kérdezd meg.
Abba belegondoltál már, hogy ha levonják, akkor mi van?
-
cocka
veterán
válasz Darth_Revan #338 üzenetére
Hát azt nem tudom. Hallottam már ilyen esetről, hogy csak úgy levonták.
Na ilyen esetekre találták ki a bankkártya reklamációt. Mi lenne, ha élnél vele?
Mindenesetre én a helyedben nem egy fórumtól várnám, hogy ki mondja meg a frankót, hanem magam járnék utána. Vagy ha nem, akkor minimum egy telefon.
Ha nem tetszik az OTP ott is lehet őket hagyni. Ha neked csak az idegeskedést biztosítják.
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
válasz Darth_Revan #336 üzenetére
Kis off, de kb most fogtam fel, hogy miért volt nyáron ez a problémám Tulajdonképpen egyszerű a válasz...Visa Electron-om van ami Forint és Dollár alapú én viszont angol fontot próbáltam utalni és valószínűleg ezért volt a kártyahiba
-
cocka
veterán
válasz Darth_Revan #365 üzenetére
Már ne haragudj hogy ezt írom, de itthon nem tudsz font alapú bankkártyát kérni. Tehát a kártyahiba szempontjából irreleváns az, hogy milyen alapú bankkártyával hiúsult meg a fizetés.
Főleg hogy ha fontban vásárolsz, akkor akár MC, akár Visa kártyád van, mindig így néz ki a konverzió:
GBP-> USD-> HUF (ha forintszámlád van)
GBP->USD->EUR (ha eurószámlád van)
GBP->USD->GBP (ha fontszámlád van)
GBP->USD (ha dollárszámlád van) -
Darth_Revan
veterán
válasz Darth_Revan #438 üzenetére
na mind1, beírtam a Számlaszámhoz, ahogy eredetileg is szerepel...az a baj az OTP-be se igazán tudták mi az és hova kéne írni, hiába dugták össze a fejüket
Bent a bankba azt mondták most délután szólnak telefonon, hogy menjek vissza a SWIFT-üzenet másolatért ami igazolja a sikerességet, viszont nem hívtak...remélem csak azért nem, mert vagy a kinti banknak is idő amíg feldolgozza (1,5 órája nyitott ki a külföldi bank) vagy mert ha jól olvastam az OTP oldalán az csak akkor jön meg ha befejeződött a tranzakció (3-4 munkanap)
Viszont a pénzt zárolták így remélem sikeres lesz...mert ha nem akkor nincs kedvem várni január 19 (!)-ig amíg feloldják a zárolást
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz Darth_Revan #12664 üzenetére
Nem lehet megnézni mert ez Simple-től független rendszer.
A hivatalos Mobiljegy appban se mutatja. Csak akkor írja ki ha át kellene rakni. Akkor írja, hogy még x alkalommal lehet.
Amúgy ha elfogyott az alkalom akkor írni kell a mobiljegyes supportnak. Nem fogják engedélyezni az átrakást mert ők sem tudják hanem törlik a bérletet és a még hátralévő napok összegét jóváírják a mobilfizetési egyenlegen. Azt kiegészítve újra meg tudod venni a bérletet a Mobiljegy appban. -
KubanitoS
veterán
válasz Darth_Revan #13182 üzenetére
Szerintem erre csak a megtakarítási alszámla a megoldás. Akkor van az appban két alszámlád, ahonnan átvezetni tudsz a saját kártyádra, illetve oda is tudsz értelemszerűen utalni. Ez az összeg nem lesz elérhető és látható a bankkártyádon. Smart csomagnak ingyenes része pl 2 db ilyen alszámla.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vnorbi
aktív tag
válasz Darth_Revan #13182 üzenetére
Ha van takarékszámlád, akkor átvezeted oda (belföldi forint átutalás), ha nincs, akkor lekötött betétet indítasz. Takarékszámláról havonta egyszer ingyenes a visszavezetés, lekötést bármennyit indíthatsz és törhetsz, és jó eséllyel ezek csak hétköznap működnek, hétvégén nem tudsz hozzáférni az elkülönített összeghez, csak majd a következő hétfőn. Arra is figyelj, hogy ne legyen a számládhoz folyószámlahitel aktiválva, mert ilyen esetben hiába különíted el a pénzt, a hitelkeret erejéig negatív tartományba is mehet az egyenleged, és még kamatot is fizethetsz a banknak.
-
GabN73
addikt
válasz Darth_Revan #13182 üzenetére
Vagy egy sima betét lekötést csinálsz (akár több darabot), ez azokat töröd fel.
Vagy gépjármű nyeremény betét is megoldás lehet
[ Szerkesztve ]