-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
Nem sok normális szervizben lehettél (tudom-tudom a barátod). A normális szervizekben a váróból látod, hogy mit csinálnak az autóddal. Van ahol enni és inni is adnak a várási idő alatt, ha pedig kedved van bepattanhatsz a tesztautókba is egy körre és ez nem mostani dolog, már 10 éve is így volt pl a Toyota Koto-nál.
-
diegho
nagyúr
válasz ArthurShelby #76123 üzenetére
Ismerősömnél mindig bent voltam és beszélgettem a szerelőkkel, néztem amit csinálnak, ha úgy volt még segítettem is, most az öregnél is ahová legutóbb mentem tök természetes, hogy ott voltam és néztem. Neki az is természetes, hogy állapotfelmérés ingyenes, alkatrészt annyiért adja, amennyiért kapja. Barátom ment most oda, ismerősömnél 115+áfa árajánlatot kapott, mondtam neki menjen el az öreghez kérdezze meg, 62k volt ugyanaz.
-
diegho
nagyúr
válasz Luck Dragon #76266 üzenetére
Nem lesz gond. A franciák eléggé felnőttek már minőségben is.
-
diegho
nagyúr
válasz Luck Dragon #76269 üzenetére
Az 1.4hdi is nagyon népszerű motor. A legtöbb esetben nem a motorokkal volt gond a franciáknál. Ha a motort adják azzal már nyert ügy lesz, nem kell külön opelnek is fejleszteni, rengeteg lesz a közös alkatrész, így könnyen lehet költséget csökkenteni. Alkatrész árak is csökkenhetnek, de akár az új autóké is. Vagy lehet nagyobb a profit, több jut a fejlesztésre, minőségi beszállítókra.
-
diegho
nagyúr
válasz Luck Dragon #76456 üzenetére
Az enyém pl 15-öt ír, vagy long life olajjal 30-at.
-
diegho
nagyúr
válasz Luck Dragon #76479 üzenetére
És ezt csak programozással lehet előhozni?
-
diegho
nagyúr
H Astra 1.7, vagy 1.9 motorral jobb? Az 1.9-es az a 8V JTD vagy a 16V? Melyikben nincs kettőstömegű és egyszerűbb a szívórendszere?
Valamint egy kis autóápolós kérdés, a lidl-ben lesz karcolás javító szett, ér az valamit? Lehet vennék egyet, mert van karcom bőven és ha tényleg számít valamit, akkor nekiesek.
-
diegho
nagyúr
válasz Markizmark #76819 üzenetére
A twinport a legjobb széria tudtommal, a Z18XE után persze. Ma láttam egy Z18XE Meriva-t, hát na... az elég komoly párosítás lehet.
-
diegho
nagyúr
válasz mohabá 007 #76915 üzenetére
Nálam egr miatt állt le indítás után, gázadás kellett neki.
-
diegho
nagyúr
Az mitől lehet, hogy a kormány egy kicsit megmozdul balra bármilyen kis úthibára és úgy is marad? Tényleg 1-2 fokról van szó. Ezért húz balra az autó kicsit. Jobbról tökéletesen visszajön mindig, balról pedig a középállás előtt megáll egy nagyon picivel.
-
diegho
nagyúr
válasz Markizmark #77012 üzenetére
A futómű be van állítva. 3 helyen állították 3 műhelyben, mindhárom ugyanazt eredményezte. Lengőkar, lengéscsillapító, stab pálcák, szilentek, torony cserélve volt.
-
diegho
nagyúr
válasz kelly416 #77032 üzenetére
A nyomáspróba nem jelent semmit. Egy primultini fűrészgép hidraulika tömbjét hoztuk el használtan a gyárból, tökéletesen felújítva, padon minden jó volt, 1 órán át tesztelték, szuper minden. Beszerelve 2 óra alatt az üzemmeleg eresztette az olajat, gyárba vissza és jöhetett az új.
-
diegho
nagyúr
Mit láttam ma... Opel rekord, eredeti gyári állapotban, vajszínű, szépen kipolírozva, ott állt a kúton, de mire odaértem elindult, meg is álltam és csak lestem, ahogy elhajt. Az egyik legszebb Opel, ami valaha készült.
-
diegho
nagyúr
válasz AMD Power #77648 üzenetére
Én mikor a Carinát vettük ezer éve faterral, meghoztam az autót, nem álltam be az udvarba, jött a Family Frost-os srác, megáll (ismertem). Mondja, hogy ez mi? Mondom most vettük. 150k felárral el akarta vinni azonnal kp-ra, de nem kapta meg, következő héten már 350k felárral jött, de akkor sem járt sikerrel.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Na megvolt a szokásos olaj, szűrők, plusz gyertya. Eddig 2 pólusú NGK volt benne, most 1 pólusú Denso. Ezt írta a Kovács Autó webshop. Hazafelé furán viselkedett, alapjárat 1200, na mondom visszarakom a régit, visszarakom, azzal is szar, egy kis levegő cső lecsúszott, emiatt volt ez... Most rakhatom vissza az újat megint.
-
diegho
nagyúr
válasz lsebestyen #77853 üzenetére
Mondjuk olyant raktam bele, ami belevaló...
-
diegho
nagyúr
válasz lsebestyen #77855 üzenetére
Nem webshopból keresem a gyertyát, hanem itt: [link]
Mindenesetre most a régi NGK van benne, persze 16-os csőkulcsom nincs, így 17-essel szedtem le és szenvedtem ki a helyéről, visszarakás már nem macerás, majd tesco-ban, vagy obi-ban veszek ehhez való gyertyakulcsot, mert persze fogalmam sincs hová lett a régi.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz zolikaDB #77859 üzenetére
A pólus teljesen lényegtelen, 1 pólussal is meg lehet oldani egy 2, vagy akár 4 pólusu teljesítményét, nem a pólus a lényeg a gyertyánál. Amikor az 1AZ-FSE kódú 2.0 D4 avensisem volt és a Unix listájában szereplő gyertyák egyike sem volt az autóba való (pedig a Unix ajánlotta hozzá), akkor nagyon belementem ebbe a gyertya témába, több tíz levelet váltottam az NGK-val és a Denso-val arról, hogy mit ajánlanak mi a fontos stb, mivel akkor itthon hivatalosan csak a Toyota márkaszervizben lehetett megvenni a belevaló gyertyát 8800/db áron (nettó ár, most nem tudom IK20 vagy VK20 volt), végül a Denso adott egyértelmű helyettesítő terméket és beszerzési forrást (bár nem ott vettem meg) és 5k/db áron sikerült megszerezni (facebookon egy srác csak Denso gyertyákat árult akkoriban és nála vettem) a bele való iridium magosat. Azóta, ha gyertya, akkor csakis Denso (most azért volt benne NGK, mert barátomék a vásárlás utáni nagyszerviznél ezt raktak bele, rájuk bíztam mindent). Az NGK is teljesen korrekt volt a Toyotás ügyben és segítettek (NGK-t írt bele a Unix, de maga az NGK is azt mondta vegyem ki azonnal) adtak is ajánlást az autóhoz, de csak ebay-en volt baromi drága postázással, itthon semmi.
-
diegho
nagyúr
válasz Markizmark #77878 üzenetére
A Toyotában azt használtam, 90k km volt a csereperiódusa, de 90k után is úgy nézett ki, mint az új. Most sima K20TT került bele, tegnap át is cseréltem, ugyanolyan, mint a dupla pólusú NGK-val.
-
diegho
nagyúr
válasz rvn_10 #78078 üzenetére
Nekem 2003-as 1.6 Z16XE van. Ha megkímélt példányt veszel, akkor nem lehet nagy gondod. Én a legolcsóbbat vettem HAHU-ról 2 éve nyáron, ráadásul osztrák volt, sőt még fújva is volt pár elem (persze 300 alatti értékek vannak) de összességében jó autó. 31k-t tettem eddig bele. Az EGR-el volt szívásom, de már levakoltam és kifordítottam. Igazából a kopó alkatrészeken (futómű) kívül egy kipufogósort vettem rá, mert kifújt a középső dob több helyen, de ha már ott voltam, akkor a hátsó dobot és a flex csövet is cseréltük, valamint volt egy motorolajszint mérő cserém, mert max olajszint mellett bejelzett, hogy nincs benne olaj, a többi az vagy kopó, vagy apróság (hátsó ablaktörlő kábel törés, kp zárnál kábel törés, szellőztető rendszernél egy műanyag valami törött le, ezek összesen kb 15k-ba kerültek). Szerintem nagyon praktikus autó, iszonyat jól pakolható, 2 gyerek van, simán elmegyünk 3-an +2 gyerekülés akár több száz km-t is. Nekem az üléspozíció nagyon jó, imádom, hogy magasan ülök. Ha találsz egy itthoni keveset futott végig szervizelt példányt, akkor nagy meglepetés nem fog érni, de mint látod a legolcsóbbal se igazán volt gond.
-
diegho
nagyúr
Ma vettem észre, hogy a bal küszöbnél a hátsó ív előtt megjelent pár hólyag és két pici pötty rozsda is. Érdemes ezzel most foglalkozni, vagy a küszöb komplett cseréje a megoldás?
-
diegho
nagyúr
Na megnézettem barátommal a küszöböt, azt mondta a 2 küszöb kifúrva, üregvédelemmel ellátva, az egy rozsdás lejavítva, lefújva 100€ alatt megáll bőven. Szerintem ezt még az ősszel megcsináltatom.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Gitáros topic
- Futás, futópályák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpársportok
- Microsoft Excel topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen