-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
Köszi
Én még látok rajta ronda részeket de szebb mint volt 1,5 éve ez biztos... szegény meg lett mentve a pusztulástól
Hidrotőke és társai: nekem is kellene most főleg, hogy a sportosabb használattól kilyukadt a kipufogó és a motorban is kattog valami... egyébként minden tökéletesIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Nekem a motor 7000-ig elpörög harmadikban is (szal nagy baja nem lehet, hidrotőkére gyanakodnak többen is) valamint vízszintesbe lehet tenni a mutatót (180)... még menne tovább csak mindig elfogy az út (185 is volt már amikor még a karbi sem volt kipucolva, régi gyújtással és elvileg akkor már fals levegőt is kapott).
Jó autó ez a kora ellenére, kényelmesnek is mondható és csinálja ezt meg más:
[link]
Piros X a kadett, a zöld kör az fa
Beálltak mögém úgy, hogy kb 70-80 centit tudtam mozogni az autóval... mögém beálló sehol... hajnali 1-kor nem is könnyű előkeríteni (riasztó nem volt benne)...
A többiek már letettek róla, hogy onnan kiállok amikor gondoltam egy nagyot, tolattam majd felpörgettem a motort és szó szerint kiugrattam onnan (12 centis vagy kicsivel nagyobb padka). Fák között elmentem majd egy kis korigálás után éppen kifértem két autó között a járdárólIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Hála a mostanában általánosnak mondható állandó jókedvemnek csak nevettem rajta... jobbat úgy sem tudok sírni meg nem szeretek...
Majd meggyógyul ha máshogy nem motor transzplantáció lesz a vége bár ezt azért jó lenne elkerülni, nem mondom egy nagyobb mocit el tudnék képzelni bele de ez a kis harapós 1.3S 75 pacival is bőven elég arra amire használom, autópályán alig voltam eddig vele főúton meg sok is, városban főleg
Mi a tanulság? 22 éves autót nem kell 6500-7000-ig pörgetni, nem kell 12-14 centis padkán átugratni, nem kell lámpától lámpáig gyorsulni, nem kell 180 fölé hajtani stb stb... az a vicc, hogy múlt héten adtam kb fél évet a motornak, hogy ha így használom ennyi kell a TKO-hoz, kicsit tévedtem úgy tűnik bár ez még nem TKO csak simán behalt a drága.
Másik autót még egy darabig tuti nem veszek mert: gyors, praktikus, nekem tetszik külsőre is, ami használom arra tökéletes bár tegnap pl kosaras barátom az anyóson én ugye a fix helyemen és hátul 3 emberrel már kicsit szűkösnek mondható de hála a hátul ülők 60 kilós súlyának elfértek A csomagtér nagyon állat, alapból majd 400 liter ha lehajtom az üléseket akkor már 1000 liter is van és a nagy csomagtérajtó miatt lehet is bele pakolni nem úgy mint sok sedanba ahol hely lenne csak darabold fel amit be akarsz rakni mert kicsi a nyílás...
Na de ez már nem tartozik ide Majd ha veszek köv autót az BMW E39 525D lesz és kész, addig marad ez
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Holnap kiderül mennyire beteg...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Ez már nem lesz jó... max füvet lapítani a kert végében...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Igen... nekem a 2.0 GSi moci tetszik de nem a 16 hanem a 8 szelepes 115 paci...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Ez még kiderül... szeretném legálisan csinálni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
Nekem 1 autóm van!
Az ezüst a régi vectrám, a kék az új, az az amerikai lom, az meg csak úgy van a családban. Most éppen nem üzemképes.Próbálom javítgatni, de elakadtam. 2 hóbapig jó volt, aztán megkűldtem, de elfosta a váltó az olajat. Még nem tom hol, mert nincs kedvem alámászni. -
deicide
veterán
neeem, jobb a szekér mint valaha, megérdemel egy nagyobb felnit, most hajtom bele az 50.000km-ét, összesen a 161.000-et a hónapban és a kétszeri EGR tisztitáson kivül semmi baja, ezért gondoltam, megörveneztetem vele, meg persze magamat is.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Calogero
addikt
Egy kicsit a váltóról
Nincs kuplung pedál a kocsiban. A váltónak van egy teljesen automata módja, ilyenkor a váltás automatikusan történik. Valamint egy manuális része, ilyenkor ha előre tolod a kart akkor fölfele váltasz , ha lefele húzod akkor pedig visszafele. Az aktuális sebesség fokozatot a kilóméterórán láthatod.
Ha gyújtás közben nem taposod a féket akkor nem indul be a motor.
Ha járó motor mellett a váltó üresben van, addig nem tudod sebességbe rakni amíg nem nyomod a féket.
Ahogy engeded fel a féket az autó úgy kezd gázadás nélkül megindulni, a kézikönyv ezt nevezi "kúszás" funkciónak. Diesel motorral szerelt autóknál a kúszás intenzívebb.
Ha a tengelykapcsoló hőmérséklete túl magas akkor a kúszó funkciót a váltó letiltja.Ha a váltó manuális módban van és a fordulatszám túl magas, automatice felkapcsol egy fokozatot (nem pörgeted szét a motort), ha pedig fordulatszám túl alacsony akkor pedig le.(lefulladás ismeretlen fogalom, illetve nagy művészet kell hozzá)
A váltónak van egy úgynevezett téli üzemmódja is, de ez csak teljes automata módban működik. Ilyenkor az autó 2-es sebeségi fokozatban indul.
A Easytonic váltóvall ját egy sport üzemmód kapcsoló is.
Ilyenkor a motor gyorsabban reagál a gázadásra, (Sport gomb ki: sebesség 90, Sport gomb be:sebesség 120 (változatlan gázpedál állásnál) a lengéscsillapítás és a kormányzás közvetlenebbé válik. A váltási idők lerövidülnek.
Másik dolog amit a váltóval együtt kaptam, az a HSA emelekdő aszisztens.
Az emelkedőn megtartja egy ideig az autót, hogy ne guruljon vissza. Minél erősebb a motor, annál hatékonyabb a HSA.Az autót nem gyorsulásra/versenyzésre használom. A gyári adatok szerint a lomhább és kisebb végsebességre képes az easytonic váltóval szerelt autók,mint a normál váltós, de ugyanolyan motorral szerelt autó.
A fogyasztással sincs gondom.
Városban: 7.7 - 7.9
Vegyes: 5,8-6,0
Ezek az eredmények mind teljes automata mód használata mellett születtek.Szeretem a váltót nagyon....főleg városi dugóban nagyon jó, nem fárad el a lában a sok kuplong+fék+rángatni a botot. Sokan azt mondták hogy ez elveszi a vezetés élményét, de ha csak arra vágyok arra ott a manuál mód, és lehet tollni előre hátra (mint a rally autókban
Akinek csak a sebesség, és a gyorsulás a fontos, annak nem ajánlom. Erősebb motorral már nem is rendelhető.
5 sebességes: 1,4 (90LE) 1,6 (115LE)
6 sebességes: 1,3DTH (90LE) -
Calogero
addikt
1.8(140LE)-hoz rendelhető 4 sebességes automata.
Létezik még egy 6 fokozatú automata váltó, de azt kicsiny országunkban nem forgalmazzák.
Utálom is hogy nem egységes a forgalmazás.
Pl Németországban forgalmazott Easytronic váltóval szerelt autó esetén, lehet manuálisan a kormányról is váltani, de ez az itthoni gépekből kikerült[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Stellar Blade
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Formula-1
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- iOS alkalmazások
- World of Tanks - MMO
- VPN topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest