Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WP14

    őstag

    válasz opr #76461 üzenetére

    Ezzel csak az az egy apró probléma van, hogy a laboratóriumi körülmények sosem tudják visszaadni a valós körülményeket, még akkor sem, ha bizonyos %-os eltéréseket beleszámolnak. Főleg, ha a Pista bácsi 4 ezres fordulaton félig benyomott kuplunggal indulva 50-60 méter haladás után vált kettesbe. Hogy tőlem is legyen egy eltúlzott példa, mert így jó, ha 5 ezret kibír szerencsétlen olaj.
    De nem is nagyon érdekel, hogy ki mennyivel 10 ezer km felett cseréli az olaját, csakis segítő szándékkal írtam, hogy 15 ezer fölé nem ajánlott semmilyen körülmények közt menni, mert a motor élettartamát csökkentheti vele és nagyobb költségei lehetnek, mint egy olajcsere, akár tízszerese is.
    Tehát: mindenki döntse el maga, hogy a számítógépnek hisz, vagy a szerelőjének, akihez az autóját rendszeresen viszi szervizeltetni. :)

    (#76463) Luck Dragon Szerintem nagyon helyesen teszed, hogy 10 ezrenként kapja a törődést, ha mindenki így tenne, nem lenne annyi szemétkupac hulladék ócskavas az utakon. ;)

    [ Szerkesztve ]

    Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

Új hozzászólás Aktív témák