Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ufonauta

    aktív tag

    válasz mohabá 007 #71422 üzenetére

    Bár nem az eredeti kérdéshez szólnék hozzá, de hasonló gondom nekem is van a G Astrámmal. Z14XE Óvatos gyorsításkor olyan 1500-2000 fordulatnál főleg felfelé váltáskor néha ránt egyet a motor. (mintha a pillanat törtrészére levenném a gyújtást, majd újra ráadnám), aztán megy mint a golyó tovább. Gyertya csere volt az autóban, de az nem oldotta meg a problémát. Engem már kezd nem zavarni a jelenség, mert nagyon ritkán és általában melegebb időben jelentkezik. De szeretném eladni az autót és ismerős venné meg, így nem szeretném megszívatni, hogy x@rul adom át neki. Gondoltam gyújtótrafó hibára is, de legutóbb, amikor az meghalt és cseréltük, akkor a rossz trafó háromhengerezett. De itt ilyenről szó sincs. A gép pöccröff indul és megy, mint a veszedelem, csak néha ránt egyet.:eek:
    Ja és hibakód nincs semmi. Tényleg nagyon esetleges a jelenség.

    [ Szerkesztve ]

  • Feenyx

    aktív tag

    válasz mohabá 007 #71422 üzenetére

    Fals levegőt elvileg nem szív. Szerelő megnézte járó motornál kicsit megfújkálva féktisztítóval és a vezetékeket átnézte, és nem talált erre utaló jelet. De holnap amennyire értek hozzá megpróbálom átnézni én is.

    Lehet hülye kérdés lesz a következő. A középső kipufogódobom korrodált valamelyest. Megeshet hogy így a rendszer nincs tömítve rendesen, nem megfelelő az áramlás, és a lambda szonda rosszat mér? Úgy értem, hogy több oxigént mérhet a kipufogógázban?

    Amúgy üzemmeleg állapotban enyhébb gyorsításkor jelentkezik a rángatás főleg 1-2-3-as fokozatban. Gondolom ez a szegényes keveréknek tudható be. Viszont mint említettem egy kövérebb gáztól abbahagyja (nem padló azért).

    A szerviz azért kellene, hogy megcsinálják, mert én sajnos nem vagyok autószerelő :)

Új hozzászólás Aktív témák