Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz F_Gergely #52849 üzenetére

    Nem kell leragadni a multnal ;) Anno 1940 ben, amikor a 75 lovat a 3600 ccm böl nyertek ki, ugyan igy felsikitott volna mindenki, ha bemondod, hogy 2000ccm es 110 lo :Y . Vagy az enyemre? 1700 ccm es 110 lo :Y megis ami nekem van isuzu 1.7 cdti az egyik legkedveltebb motor a H astrakban a megbizhatosaga miatt.

    Nem a ccm töl megy az auto, hanem az össz teljesitmenytöl...es abban egy 1.0 turbo elveri az 1.4 szivot. Az 1.4 tsiben pl a klima kevesbe eszrevehetö, mint egy 1.6 szivoban. A turbo miatt megvan a nyomatek, nem fogja meg a klima kocsit annyira.

    Nincs azzal baj, hogy Te mit szeretsz, meg van ra az opciod, hogy olyan autot vegyel, ami tetszik, de ez a felesleges remisztgetes, meg jajongas elöre, ez total felesleges. Majd kiderül. Lehet, hogy igazad lesz es szetesik 100k km utan, lehet nem...en az utobbira fogadok....es szerintem az 500ccm re sem kell sokat varnunk :D (egy hibrid motorkent szerintem nagyon hamar meg fog erkezni)

    (#52851) zolikaDB ennyi :DDD ...nyilvan nem szivet melengetö, hogy a sportautok is kis turbosak ma mar es hangszorobol jön a motorhang...de ez van....a w12 ideje lejart....kar ezen keseregni, ugyse tehetünk ellene semmit

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák