Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cappa72

    nagyúr

    válasz mohabá 007 #101214 üzenetére

    Köszönöm!

    Akkor tehát még van plusz egy gyújtáselektronika is a képletben, ahogyan azt sejtettem. Csak nem tudom, hogy ez a bizonyos gyújtáselektronika hol is van.
    Mert akkor a gyújtáselektronika adja a gyájtáselosztónak a jelet, ugye?
    Valahogy blokkvázlat szintjén kéne megértenem.
    kopogásérzékelő -> ecu -> gyújtáselektronika -> gyújtáskapcsoló (+ kábelek)?
    és akkor az utolsó 2 egység is lehet ludas? (esetleg a gyújtókábelek is?)

    Amit összefoglaltál 1 képen, ott az alsó maga a motorra csavarozott gyújtáselosztó, amiből jönnek ki a gyújtókábelek, és mennek a gyújtógyertyákra.
    A kérdésem, hogy ami a 16-os alkatrész (16174339) az hol lehet?

    Amit még észrevettem, hogyha megyek vele, akkor a check engine megjelenése előtt már tudom, hogy megkapom a sárga lámpát: az autó óvatos gyorsításnál is már alig érezhetően, de rángat egyet. Ekkor már tudom, hogy jön a hibajel, és 2-3 mp múlva világít is... Mindez csak 2k RPM felett, jellemzően 1900 alatt nem.
    Ha lehúzom a csatlakozót, akkor (menet közben) azonnal jön a hibajel, tehát valahol mégis ad jelet a kopogásérzékelő (már korábban megnéztem szkóppal, hogy valami jel jön ki belőle), és valamelyik egység feldolgozza azt.

    Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

Új hozzászólás Aktív témák