-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
szép ez is, csak majd 200ezer van benne, ennyiért azért nem egy ennyit futott autót vennék, hanem egy keveset futott lecsekkolt magyart, vagy egy ellenőrízhető hátterű német autót, de semmiképp sem egy külföldi istentudja mennyit futott gépet! azért h astrából lehet itthon család kedvence keveset futott példány, kinnt azért televerik még a benzineseket is!
-
diablo1984
veterán
válasz
M_o_g_y_i #51971 üzenetére
hát elég foghíjjasan van vezetve a szervízkönyve, 2006-2008-2014 és 6 év alatt ment 1400km-t! azért ha így van, akkor az sok minden alkatrésznek igazán nem tetszik, ha az olaj annyit volt benne, akkor az sem az igazi(benzin is hónapok alatt lebomlik, 6 év alatt csoda hogy még be tudott indulni vele), továbbá a vezető oldali ülés nem látszik, és valamiért a kormányon is védő van, jó lett volna látni az állapotát annak is! gyári téli/nyári gumi sem nagy fegyvertény, hogy akkor 12 éves mindkét szett gumi(gyakorlatilag kuka). (a hátsó noname fekete rendszámkeret lehet az én fogyatékosságom, de ha letörik és annyira gyárinak akarják mutatni az autót, akkor miért nem megy be az opelhoz és vesz 1-et 400ft-ért, akkor az sem virítana ott!)
akárki akármit mond, de egy 12 éves benzines vectra nem ér 2 millát, még ha hamupipőke is ringatta magát benne a tökhintó helyett bálba menet......
-
diablo1984
veterán
válasz
Declare #51978 üzenetére
csak annyi, hogy ha benzinest keres 1,8 milláért, akkor a lehető legkevesebbet futottat érdemes választani, mert az astra is olyan mint a suzuki, van belőle keveset futott, csak azért tartott példány, hogy elmondhassa a család, hogy van kocsija és ezek a példányok benzinesek(nem feltétlenül 1,6-os, jellemzően a kisebb motorok, de benzinesek). akkor had ne vegye már meg a 4 éves cégautót 200ezerrel ugyanannyiért, ha már egyszer van választék!
dízel az más tészta, abban a csodát nem kell el hinni, ott használtban 200ezer alatt futott ritka, cégesként is ott körül dobják ki, azt pista bácsi nem vette meg újkorában, hogy a garázsban rohassza el.....
amúgy én sem hittem el, de egy op-com nevű kínai szerkezettel kb 3 perc alatt megvan a kívánt km és az egész cucc kb 5 ezerbe ha kerül, így ha valaki előre látó akkor akár műszakinként is tekergetheti az órát, hogy amikor majd eladja nagyot kaszálhasson a központi rendszerből, mert az a futásteljesítmény mekkája( a totalcaron is a pörgetésekről van pár cikk, van hogy 50 ezret felfelé pörgetnek 2 hónap múlva 150et vissza, úgyhogy mókolják a cuccokat mindenfelé.....
de egy magántulajtól vett autónál kevésbé állhat fennt ez a lehetőség, hacsak nem élelmes(hacsak egy 1-2 millát érő autót 2 milláért nem akar eladni.....)
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
Gergőke88 #51983 üzenetére
van aki erre gerjed és egy klíma már elég egy autóba extraként.
azért egy 10 éva alatt 100ezret futott autó az nem éppen állt, csak éppen nem Győr-Debrecen távot lőtték vele naponta 2x......
(#51984) Declare : németben kereskedésből véve az autót nem reális sosem az állás, ott is tudják, hogy mire gerjed a kelet európai nép és az állapotához állítják a jobb belsejű autók km futását, igaz a lelakottakat is visszatolják, mert így eladható, a kelet európai meg nem reklamál, németnek meg nem eladó, csak export/kereskedőnek! hamár benzines és astra, akkor inkább magyarban válogatnék és csak is tulajtól!
nálam is a 2 jelenlegi autóm nem fogja termelni a km-eket, nem azért, mert tekergetem, hanem sz@rt sem járok kocsival, mert normál esetben 7 napból 5 napot úton vagyok a nagy vassal, ide az autók a nyugdíjas wellness idejüket töltik, nem németbe járok kifelé dolgozni vele, vagy áruterítői munkát sem vállalok. és ha tudnád hányan vannak még így, igaz jellemzően nem is eladók ezek az autók(fater 2004-ben hozott egy passatot hollandból, azóta ment bele 40ezer km, a garázsban lepi a por, mert mindig volt mellette egy terepjáró és azzal szaladgál, anyám használja néha a passatot, de pl meg akartam venni tőlük, de nem eladó, mert kell nekik, hogy mire az jó kérdés)
amúgy nekem is a flottában 272ezer(yaris, benzines, nincs baja) és 152ezer(laguna, dízel és biztosan tekert, de mostmár a motor is új benne így még a 152e is sok benne), volt német kereskedésből hozott vectrám persze 199ezer km-rel(szerintem nem volt valós), az előtt passatom 247ezer km-rel(ennyivel vettem és persze hogy több volt benne), ja és ne felejtsük el az első benzines lagunámat, 325e km-rel sógoroméktól sem!
szóval én sem a 100ezer alattiakat vettem sosem, mert az a felár nekem nem ér annyit, de azt se felejtsük el, hogy a 200ezres állás is lehetett 3-400ról tekert......ilyenek a magyar kereskedők, meg e törökök/oroszok/afgánok/románok/lengyelek, mindenfelé..... a német magánember meg úgy adja át a kocsit, hogy még kitakarítani sem hajlandó, bele van fosva és úgy jó.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
F_Gergely #51987 üzenetére
a c vectra még nem volt ilyen, abból mást nem lehetett megállapítani, csak azt, hogy hányszor állították vissza a szervíz intervallumot, de külön máshol nem mentett semmit! fater passatjában 2 hónappal a hazahozatal után elfüstölt a garázsban az óracsoportban egy chip(volt olyan égett műanyag szag a kocsiban, hogy talán még ma is érzik), zsír új óracsoport került bele(akkor még nem bontottak ilyet magyarban), az is az órája chipjében tárolta a km-t, így 0-ról kezdett, semmi sem utal a tényleges futásra(az enyémnél mindenképpen ki akartam deríteni a futást, de egyszerűen nem található benne utalás).
szóval nem tudom, hogy melyik az ami nem csak az órában menti a dolgokat, de a gömb passatok sem ilyenek, az is büntetlenül tekerhetők, opel fronton 2004-ből sem volt még divat, meglepne, ha h astra fronton más lenne a helyzet.....
állapotot veszünk, nem km-t, ezzel csak az a gond, hogy a hahu-n is km-t ütnek be elsőre és utána válogatnak köztük....
-
diablo1984
veterán
válasz
Declare #51988 üzenetére
mint írtam, nem rossz a 200ezret futott, csak ment.
nekem nem kell bizonygatni, hogy melyik ártalmasabb a sok rövid táv, vagy a pályázás.
DE pl a vezérlés csere kit érdekel, ha nem szakadt el a szíj, akkor nem kap a motor, aki meg megvesz egy autót és nem a vezérlés/olaj/szűrők cserével kezdi az idióta, az meg is érdemli, hogy a szíj elszakadjon! olajból még pista bácsi sem a tesco-st szokta venni, jellemzően elviszi egy szerelőhöz, hogy majd ott adják el neki a tesco-st aralként...... amúgy benzinesnél akkora borzasztó kárt nem lehet okozni a rövid távolással, pista bá meg nem parkettázza a hideg vasat, mert már 1500nál felvált így még a benzines is hamar melegszik menet közben, és nem finnyás mint a dízel!benzines jó pista bácsitól, dízelben 200alatt el sem hiszem, hogy van eladó, de ott inkább ha egy árban lenne inkább venném a 4 éves 200ezret futottat, mint a 10 év 76ezret futott példányt, igaz az utóbbit el sem hinném, míg az előbbi egy szervizelt céges példány is lehet, feltéve ha azt sem egy kereskedő 300ról tolta vissza(mert arra garancia nincs, ugyanis az első 4 évben még műszakizni sem műszakizik, eladni sem adták el, így semmi km óra állást nem rögzítettek még, a szarvízkönyv az egyedüli és a szervíz rendszere az árulkodó, ha volt oda hordva és nem jószskapista szervizelte az utolsó 2 évben.....)
-
diablo1984
veterán
én nem hülyéztem le senkit, ha véletlen annak tűnt, akkor elnézést nem volt szándékomban!
én csak leírtam az eddigi autóvásárlási tapasztalataimat, ez alapján nem tudom, hogy melyik táborba(sok vs kevés km) sorolnál be, ugyanis én megvenném(megvettem már jópárszor) a sokat futott verdát is és megvenném a 70 ezret futott h astrát is, minden csak pénz kérdése!
én is csak a véleményemet írtam le, erre reagálhattak kicsit erősebben, hogy hülye vagyok, de azért benzines fronton még lehetnem csodák is...... ettől még nem hülye az ember.....
-
diablo1984
veterán
válasz
F_Gergely #52000 üzenetére
nem a motor rögzíti az állást, hanem a motorvezérlő, a blokk az csak egy vasdarab, nincs benne semmi elektronika!
mi rádugtuk a c vectrát és nem lehetett külön sehol sem előhozni semmi egyebet, még rá is mutatott a srác, hogy mennyi idő alatt írja át az óraállást! nem volt semmi egyéb adat benne sehol, így azért furcsa nekem hogy a b vekiben mi a gyíkért rögzíti a motorvezérlő a dolgot, mikor minden analóg rajta! motorvezérlő csere(bontott) esetén lehet tanítani az immo-t, c vekinél a canbus eléggé behatárolja a készülékeket, ami kell bármi cseréjéhez! de mint minden ami olvasható, az írható is ennek megfelelően.....
gyári műszerrel amivel az agyából is előhozható volt a BC azzal mindent manipulálni lehet igaz az párszázas árkategória, egy monocróm kijelzős műszer, az mindent tud írni és olvasni is! 5000huf volt a BC engedélyezése, azt a kínai cuccokkal nem lehetett írni.......
lehet így van ahogy írtad, de nálam nem így volt az biztos, pláne ha valaki az agyát is törli, az előzményeket.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
realmadrid #52019 üzenetére
ha már annyira cserélgettek dolgokat, akkor nem árt azt is ledobni róla és akkor jó ideig nem lesz vele gond! 6-10 ezerből kijön, ki tudja mikor volt utoljára cserélve!
van olyan autó is amelyiknek a vezérmű szíj hajtja a vízpumpát is, így azt vezérlésnél kötelező kicserélni!(#52020) AMD Power: arról nem is beszélve, hogy ha a vezérlés hajtotta vízpumpa elkezd ereszteni, akkor a szíj megcsúszhat, az átugrás veszélye megnő, azt meg ecsetelni sem kell, hogy ha a vezérlés átugrik pár fogat, az nem egészséges a motorra nézve.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
realmadrid #52023 üzenetére
ha láncos a motor, akkor azt a vezérlést addig nem kell bántani, amíg nem hallani a lánc csattogását! de lánc nem hajt vízpumpát az tuti.....
-
diablo1984
veterán
válasz
sitotomi #52582 üzenetére
jobb az ilyeneket nem írni, aki ilyen módon nézi, hogy megéri-e az autó neki(mennyit költ rá, mennyit tankol bele), az inkább gyűjtse a busz jegyeket, az autó az kifejezetten rossz befektetés.
amúgy igen vannak nagy számlák és kiadások ez már ilyen, aki biciklivel jár annak egy külső gumi is fogszívós, aki autóval, annak a 200ezres számla a keserű pirula.....
-
diablo1984
veterán
válasz
trassher #52584 üzenetére
én meg emlékszem rá, az összeg meg mind1, ha megpusztul megint, nem azt fogom mondani a boltban, hogy kérek egy ilyet, ami 3 éve még ennyi volt.....
én pl 2 ünnep között rendeltem az unixnál cuccot, jan 2-án jött meg, átvettem, csak az unix árat emelt jan 1-el +20%ot én meg csak pislogtam, hogy vajon miért drágább, itthon a neten rákeresve láttam, hogy bizony drágult a cég..... -
diablo1984
veterán
kellett volna, de ott a boltban csak azt tudtam, hogy többet fizetek mint tudtam, de nem tudtam bizonyítani ott és akkor, hogy mikor a rendelést leadtam még 7200huf volt, most meg 8400huf.... kellett a cucc, nem volt időm sz@rozni, 31-én reggel is késő lett volna a cucc(szilveszterkor délig voltak nyitva, így a reggel rendelt cucc már nem érkezett meg délig), jan 2-án meg pláne....
-
diablo1984
veterán
válasz
trassher #52595 üzenetére
hát még évfordulón sem rendeltem senkitől semmit, az eladónak meg ezt az árat hozta a gép, én furcsállottam, azt gondoltam erre nincs akkora kedvezményem, itthon néztem a számlát, hogy de van, csak az alap összeg magasabb. akkor már a neten is az emelt ár volt..... infláció......
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
F_Gergely #52616 üzenetére
ha nemzetközileg össze van kötve az opel rendszere! ha így is van, az sem garancia semmire, nem biztos hogy szakszervízben szervizelték végig illetve lehet igen, de 3 éves az utolsó bejegyzés.......
a 67ezres ami linkelve van, azon sincs a szervízkönyv sehol sem megemlítve, már valahol eléget egy kicsit, nem szabad még rá sem gondolni, tekert autó, aki meg teker, az azt hazudik amit akar, arról nem is beszélve, hogy nem is ismeri az autót, max a tényleges km futást, amit áthazudott.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
ez ugye most vicc? eleve egy kispókot vagy egy kombi passatot sem egy áron políroznak, mert más a felület nagysága. az is számít, hogy a felület milyen állapotú(rommákarmolt, drótkefével takarított autók más, nagyobb munkát igényelnek, mint a fényüket vesztett de hibátlan festésű verdák) +az sem mindegy, hogy mi van a polírozásban, mert üvegeket, lámpabúrákat is szokták kezelni, +a felületre fel lehet vinni mindenféle karcálló réteget, ami szintén feláras! arról nem is beszélve lehet profi szerszámokkal és profi anyagokkal dolgozni, meg disznózsírral és műszálas trikóval is, de persze lehúzás! arról nem is beszélve, hogy találkoztam már olyan autóval, ami tiszta hologrammos lett az úgynevezett polírozás után, láttam már olyat is aminek az éléről lement a festék.......
igen, egy normális munka 20ezertől kezdődik és abban még nincs benne semmi más extra védelem és nem 1-2 órás meló..... -
diablo1984
veterán
válasz
dave93 #52753 üzenetére
hy
ennek jó helyen van a vezérlése? olyan szakadék csattogó hangja van a motorjának, hogy iszonyat! és a motortérben is hallik a pukkadozás, mintha nem időben gyújtana!
amúgy 60 ló nem egy versenygép, tehát ha visszatolod 3-ba ne várd, hogy letépi a fejed, de ettől függetlenül valami árulást érzek az erőben, a hangja sem természetes, főleg egy 30 ezret futott autótól!
amúgy az oktánszám akármit 98asra lőtted a motortérben? mert ez a motor a 100as üzemannyaggal nagyon nem tud mit kezdeni, inkább egy 95-ösbe tolt spuri ami jobb választás lehetett volna....
-
diablo1984
veterán
ellopták a hátsó fékbetéteket? nagy a válság, de ennyire azért mégsem!
én is jöttem már úgy haza szerelőtől, hogy itthon vettem észre, hogy a bal első kerékre csak kézzel hajtották be a tőcsavarokat, meg sem húzták(2db már elállt a felnitől kb 1cm-re), kissé ideges lettem hirtelen.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz
szabonagyur #52903 üzenetére
gurulni gurul, ha ennyi a cél, akkor arra megfelel....
-
diablo1984
veterán
válasz
szabonagyur #52905 üzenetére
persze, az 1,6 jobban is megy, elvileg fogyasztásra sem rosszabb, de ha tényleg csak erre kell, akkor a-ból b-be elvisz, az élménytől nem lesz spontán magömlésed, de attól függetlenül jó választás lehet!
-
diablo1984
veterán
válasz
Markizmark #52915 üzenetére
akkor megyek nálatok mosatni a toyotám tankját!
-
diablo1984
veterán
válasz
Declare #52925 üzenetére
nem csak télen, csak az állástól, ami nyáron is épp olyan, ez a bio etanol amit kevernek hozzá romlandó, megposhad idővel és elkezd lebomlani!
a dízelnél a dermedéssel lehet gond, azt kell meggátolni, mert akkor kiválnak belőle dolgok, amik eltömítik a gázolajszűrőt, de adalékokkal ez meggátolható, az tudtommal nem bomlik ilyesmi, az étolaj sem romlik meg!
-
diablo1984
veterán
válasz
haddent #52928 üzenetére
az etanol az nem adalék, az a bio üzemanyag, amit a benzinbe kevernek, nem lesz jobb tőle a benzin, olcsóbb sem, de az olcsóbb dolgot belekeverni egy drágább dologba változatlan áron, na az a biznisz! semmi hasznos tulajdonsága nincs amúgy a tiszta benzinhez képest, de ha már csinálják, azt is el kell adni, ne rohadjon a gyártó nyakán....
-
diablo1984
veterán
válasz
F_Gergely #52931 üzenetére
de attól még ég, mint az avas disznózsír is! a gázolajat annyira nem befolyásolja sokminden, csak a dermedés, nincs oktánszáma, max a tisztaság és a bio tartalom ami varia. a full bio-t sok minden nem bírja, ragad, eltömít, nem való mindenbe, sőt én nem is tankolnék tisztán semmibe!
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Asztalos klub
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Mobilinternet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Mobilhasználat külföldön
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...