Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
addikt
ha sérül a fékkör, akkor beesik a pedál, mert nem tudsz nyomást előállítani, mert a lyukon elengedi. ha szivárog, beleállsz a fékpedálba és szép óvatosan kell hogy menjen lentebb a pedál, a szivárgás nagyságától függően. ha levegős, akkor pumpálhatod és mindig tövig be tudod nyomni(levegő összenyomható), ha jó, akkor 1-2 pumpa és beton lesz a pedál.....
-
diablo1984
addikt
válasz mohabá 007 #48614 üzenetére
fater tizenéves isuzu-jában is vízhűtéses turbó van, így a GM vonalon nem annyira újdonság.
-
diablo1984
addikt
válasz Declare #48622 üzenetére
nem beszelve, hogy ertelem szerüen nehany tized masodperc a valtas
nono, ott is a szerkezetnek kell gondolkozni, bár a fokozat mentes automatánál nem is veszed észre a váltást. nem tudom, hogy ki hogy vált, de azért ha sietek, 1mp váltás, vagy az alatti is megvan, az automata sem vált gyorsabban(még a dsg sem, a fül is csak egy ficsőr)....
próbáltad már a tiptronicot? megfőzöd a kv-t váltás közben, olyan lassú...
-
diablo1984
addikt
válasz F_Gergely #48624 üzenetére
elhúzni sem mindegyiket, főleg nem hosszabb távon! trálerre fel, garázsba betolás igen, több km-en húzni nem szabad! amúgy vontatással, utánfutóval nincs gondja, normálisan rakja felfelé és lefelé, meg gombnyomásra(tiptronicnál is van ilyen) nem vált el, a halál f@száig is pörgetheted. ki van az találva, csak az automata az első gazdánál jó, ismeretlenül véve egy pénztemető, előbb-utóbb megdöglik, de míg egy kuplungozás 100ezer max, egy autómata még ha régi is több százezres tétel....
motorfék amúgy azzal is van, igaz nem 5ből vissza 3 ba, henem szépen leváltogat és úgy(tehát ésszel, nem zsiguli stílusban kilinccsel előre).
(#48628) Declare : persze mint írtam is, vannak pl a fokozat mentes váltók is, aminél észre sem veszed a váltást. de pl a tiptronic és a minden féle átírata nem ilyen! a dög drága vasakban van, csak azt nem a bérből és fizetésből élő állampolgároknak találták ki, mer a váltó maga egy astra árába kerül....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
-
diablo1984
addikt
csak akkor enged a peremnél, ha rohadt a felni pereme, vagy a gumit ette már meg a perem, illetve ha valami kosz odaszorult. ha ez egyik sem áll fent, akkor nem tud engedni ott. az meg nem a gumis hibája, hogy a felni szét van rohadva, bár egy drótkefével megcsiszolhatja és ragaccsal bekenheti, de szezonban ha nem mondod, akkor szarnak rá, pörgés van, maguktól plussz munkát nem csinálnak!
-
diablo1984
addikt
sarukat egy finom smirdlivel húzd meg a felfekvési felületeket és majd ha rakod vissza, akkor véknyan zsírral kend meg! az amúgy annyira nem természetes, hogy tűnik elfelé a víz belőle, anno én egy motorakkut szárítottam ki, igaz, azt fordítva kötöttem a töltőre és megfőztem mint a maggi tyúkhúslevest! mire észleltem a hibámat, már hasa volt a víz(sav) 90% már elment a fellegekbe!
-
diablo1984
addikt
válasz Findzs #49087 üzenetére
nekem is asrockom van.....
nem tudom, az exide-al mi a gond, de sok ember van, aki kifizet valami márkásért egy vagyont utána szapulja, mert csak indít, nem tankolja meg az autót, nem újítja fel a fékeket, csak indít, szörnyű, hogy ennyi pénzért csak ezt tudja az akku!
-
diablo1984
addikt
válasz amargo #49096 üzenetére
vezérlés szokott elszállni róla, mert láncos és kinyúlik a lánc, utána kukázza a blokkot! jellemzője még a hosszú csereperiódus miatti olajkoszolódás(azért is döglik a vezérlés is, meg a bicajlánc is gyenge hozzá, ennek folyományaként a turbó is hajlamos meghalni- főleg az első szériásokra jellemző), kokszolódás a szívósoron, stb-stb! a totalcaron volt cikk róla is, hogy miért nem érdemes megvenni, vagy erre kell számítani, mert viszonylag kis futású(100ezer alattiak is) motorok is érintettek ebben, ezen túl még a vw sokat nem bíró kettőstömegű lendkerekét is megkapták(főnököm 1,4tsi turan-jában 73e km-nél már cserés volt). menni amúgy mennek, fogyasztása nem dízeles, de 7-8 literből el lehet járni normál használattal(1,4 tsi touran), de bonyorultságra már dízelesek, meghibásodásra szintén dízeles! inkább egy szívó 1,6 benzin, ha tartósat akarsz......
pár cikk:
[link]
[link]
[link]
neveddmeg motorlista[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz Findzs #49105 üzenetére
kontrukciós hiba, a hosszú olajcsere periódusban a lánc is csúnyán kopik, megnyúlik és elszakad, vagy átugrik! a furgonokban most is divat a láncos motor, de 1-2 centi vastag lánc hajtja és örök életű(az előző cégnél ahol melóztam, volt egy 8 éves sprinter, kb 800ezer km-el, vezérlés sosem cserélve, nem csörgött, nem zörgött). g-s astra idejében sem értettem, hogy mik ezek a csörgő láncok, ezek többnyire bírták, pont ez volt a láncok előnye, hogy nem kell 5 évente cserélni, erre tessék!
-
diablo1984
addikt
válasz Markizmark #49142 üzenetére
első-hátsó sárvédő+küszöb fújva volt?
-
diablo1984
addikt
válasz Markizmark #49146 üzenetére
én is fosok hogy az én kocsimat is ha lefestik egyszer(tavasszal, 2 hátsó sárvédő+küszöbök) hogy eltalálják-e a színét, mert tökönszúrom a festőt, más színt nem vagyok hajlandó elfogadni! egyszer anno az escortomnak a bal első sárvédőjét fújták telibe, annyira elütött, hogy sírás környékezett, bármikor is megláttam a kocsit!
-
diablo1984
addikt
válasz lsebestyen #49148 üzenetére
az enyém szürke metál, na szürkéből már láttam sok árnyalatot, remélem nem az én kocsimon köszön majd vissza! amúgy a fehéret is el lehet cseszni, szürkébb, törtebb is lehet akár, bár tény, hogy sokkal egyszerűbb, főleg ha még nem is metál!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz Markizmark #49150 üzenetére
a metál színnél állítólag a fújás szöge, az alapozó színe, minden befolyásolja a végső színt! nekem is mikor a festőnek elmondtam, hogy ezt várom tőle, hogy színazonos legyen, azt mondta, hogy nem vállalja..... hát mondom fasza.....
-
diablo1984
addikt
válasz mohabá 007 #49199 üzenetére
életlen a kép, ez így lehet rozsda, olaj, sz@r, csoki, zsír, bármi.....
-
diablo1984
addikt
válasz mohabá 007 #49259 üzenetére
nabazz+ezt én is benéztem cm az a mm..... -
diablo1984
addikt
válasz bubi92 #49290 üzenetére
a kuplungot azért érdemes cserélni, mert a szimmering ha szar, akkor televeri a kuplungot olajjal, minden átázik, sosem lesz így jó, a tárcsa magába szívja a levet....
nem hiszem, hogy amit leírtál, hogy az sok baj, csak b@lf@sz szerelővel álltál le, lehúzás szagot érzek.....
-
diablo1984
addikt
válasz realmadrid #49375 üzenetére
zsírozva könnyebben le is tud lazulni akár menet közben is! nekem is cserekor úgy vonyított a menet, hogy a kutyánk is elkezdett vonyítani, de annyit csináltam, hogy egy gondolatnyi wd40et ráfújtam és go! ez nem fog magától leszaladni, az tuti!
-
diablo1984
addikt
válasz gzbotii #49661 üzenetére
nem hiába vannak ablakok a kocsin és nem hiába tanítják, hogy amerre fordulsz azért nézz is oda! nincs lefalazva az ablak és át is látszik, nem úgy mint a teherautónak!ilyenkor ha nekimégy egy másik autónak, te leszel a hibás, mert ha oda nézel, láthatod, hogy mizu van!
-
diablo1984
addikt
válasz molnarpeter #49676 üzenetére
can bus nincs benne. a ledes cuccok azok nem túl irányított fényűek? mert nem egy sávban akarok látni, hanem az autó mögött a terepet! ráadásul csak az egyik oldalon van tolató lámpa, már vészvillogóval tolatok, annyira nem lehet semmit látni....
-
diablo1984
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- BestBuy topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen