-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz haddent #41341 üzenetére
Ez nem a xenon hibaja, ha nem xenon lenne se fernek hozza, mert kicsi a motorter.... dizel es a turbo ennyivel több helyet foglal ezek szerint....na most irhatod, hogy ugye......
(#41342) vebbful Van hütö, az majd lefujja Nekem multkor allo helyzetben fejezte be otthon a regeneralast, fujt a kocsi, mint egy sarkany, pattogott a kipufogo es jött az egett szag nagyon kemyeny, olyan volt igy alapjaraton kivülröl, mintha valami brutal sok 100 lovas motor lenne
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #41345 üzenetére
Ezt egyszer mar ezt kitargyaltuk....nem tehetsz be ledet nem ledes fenyszoroba....az össze vissza vert 3600 lumennel mindenkit megvakitaszt, Te meg nem latsz, ezt mind elerheted egyszerre
(#41346) vebbful söt....egy sima xenon ha rendeled a kocsihoz 2-300k, pont a speci cuccok miatt. Egy LED meg 600k-1M ha rendeled....ugyan csak nem veletlen....persze ebayre felkerül, mert nyilvan hazilag 10-20k Huf bol ugyanez megoldhato
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #41350 üzenetére
NEM!!!
wazze ne huzar mar fel
halogen lampa = halogen izzo
xenon lampa = xenon izzo
LED lampa = LED izzoEz a projektoros dolog annyiban segit, hogy a sima halogennek a fenyet eg kicsit jobban összefogja es szebb kepet ad....de utolag ilyen par 10 ezres sufni megoldaskent kötve hiszem, hogy barmi ertelme lenn...de ez csak szvsz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Megvolt a teszt, 60-100: 6,8 - 7,8 sec között mertem, kb 4 videobol stopperrel egyre jobban birizgalja a csöröm egy ilyen bluetoothos müszer, csak ahogy nezem nem igen kompatibilis egyik sem WP al azzal lehetne megcsinalni pontosan ezeket a mereseket.
A masik, meg hogy eddig is megfigyeltem, hogy nekem a BC egeszen pontosan, söt inkabb felfele csal a fogyasztassal, de most kifejezetten figyeltem is. 6,0 volt az atlag fogyi, ami a atankolas elött nem sokkal felment 6,1 re.....tankolaskor 6,07 jött ki. Szoval akarhogy is, de nekem a BC a szamitott tankolasaimmal nagyon összhangban van, pedig legtöbbször azt olvasom mindenhol, hogy a BC fel litereket csal lefele
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #41579 üzenetére
Azert az nem polirozas az sima autoapolas. Amikor elviszed egy polir mühelybe es ott hozzaertö emberke, megfelelö, geppel, korongokkal, polir pasztaval, tudassal lepolirozza az nem összehasonlithato az otthoni sika-mikaval.
Felreertes nelkül en is otthon a kezi modszerrel "polirozom" a kocsit, autoglymtöl vettem cuccokat, nagyon szep es tartos. Van egy elsö paszta, amit rongyal kell polirozo mozdulatokkal felvinni, ez ilyen surolo/karc feltöltö cucc. Utanna, ha az megszaradt mikroszalassal atpolirozni, majd mehet ra egy atlatszo, vedöreteg polirszivaccsal. Eredmeny nagyon szep es tartos. Regen en is a turtlawaxot nyomtam, ami nem rossz, de azert nem egy kategoria...mondjuk az ara sem. Mondjuk en föleg a lakk vedelme miatt hasznalom, kint all a kocsi es 1-2 honapig szepen tartja magat ez az autoglymes dolog, magasnyomasuval pikk-pakk le lehet mosni a kocsit egeszen szepen, minden kosz egyszerüen "leugrik rola"
(#41623) haddent nem a kiegeszitökön van a hangsuly, hanem a szereken Egy SRP (Super Resin Polish, meg egy EGP (extra gloss protection) amit en vettem, plusz egy üveg polir. Nekem bevallt . Allitolag a bogar oldojuk is nagyon jo.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #41627 üzenetére
Bakker le kell dumalnom velük, hogy kerem a % om, ha veszel
Hat nezd, en nem hordom autokozmetikaba glancoltatni, cserebe veszek jo minösegü cuccokat es igy vedem az idöjarastol Egy szep napsüteses delutan szivesen el bibelödöm vele, par havonta.
Majd egy profi polirra en is elviszem azert egyszer
(#41626) hdman Basszus, pedig total ra vagyok kattanva, a videok stopperelesere, de a hosszu hetvegen valahogy elmaradt azert majd leellenörzöm, mert gyanus nekem ez a video....1,5x gyorsitast raszerkesztettel valld be...azert kellett ennyit varni videora
-
Declare
őstag
Csippeset csippessel hasonlitsunk
Nekem az a teljesitmeny mar eleg lenne 25d azert jobb, mert kevesbe lehet kitaposni a lelket es hasznaltan azert ez nem hatrany
ohh jut eszembe, par napja egy baszabahu gyönyörü, lemans kek bmw vel "versenyeztem" . 60 al ment kb a varos tabla elött 1-2km rel, kesö delutan a napi utvonalamon. Amikor meglattam ezt a szint, tudtam, hogy ezt meg kell nezni, picit gyorsitottam, közel mentem, hogy megnezzem mivel is van dolgom....435i ....ahogy ramentem (hogy elolvassam a feliratot, aztan vissza követesire ), eszrevettem, hogy lelassit, kerek 50 re es tempomat......hat ereztem, hogy party arccal van dolgom. En is kerek 50 re, 3 asba vissza, felraztam az összes 110 csikot es mondtam nekik, hogy itt most a becsületünkert fogunk harcolni . amint elerte a varostablat, padlo, en egy kicsit csalva, amikor lattam, hogy mindjart a tablanal van padlo es ennek köszönhetöen nem tünt el egy ürugrassal a jövöbe. Aztan, mivel ö müncheni volt, nem ismerte az utat volt egy ket rtrükkös kanyar, ott közelebb ertem mindig, aztan volt meg 2 szakasz ahol 70 es tabla volt. Ott a tabla vonalban 70 re fekezett...tempomat 70....feloldotabla, jatek folytatodik.... igy mentünk par km t, de nagyon jo volt Jah es 140 el nem gyorsitott tovabb egyenesben sem. Nagyon birom az ilyeneket, akikkel lehet jatszani, de biztonsagosan, semmi felelötlen riziko bevallalasa nelkül, just for fun . Jo mondjuk itt nyilvan ez csak ilyen egerkent huzogatom az oroszlan bajszat jatek volt (azert 3 literes moci 2 turboval, 306 loval es 400nm el, ami 1200-5000 ig megvan ...az azert ugy ugrik) , de tök jo volt keves ennel szebb auto van szerintem mostansag.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ez igy van...mondjuk en ezt mar leirtam, hogy engem ez a hengerszam csökkenes nem hat annyira meg. Jo egy 6 hengeresnek nyilvan valamivel szebb hangja van, öblösebb, egyenletesebben jar....de azert semmi dramai különbseg nincs benne. Ha cserebe kevesebb üzemanyagfogyasztas es karosanyag kibocsatas van en abba belemegyek Aki meg sportautot akar, annak tovabbra is meglesznek a 6 hengeresek. Egy dizel eseten meg szerintem plane nincs hangban nagy jelentösege, hisz azt ugysem pörgeti az ember 4-5-6 ezerig, ahol igazan kijön az a mely öblös hang. A 3 hengeres 1.8 as dizel azert elettartam szempontjabol erdekes lesz....arra kivancsi leszek majd
Jo az 1.0 3 henger 180lo az azert nekem is erös bar ki tudja....eddig is olyanok vettek a legkisebb köbcentis tartomanyt, akik evi 5-10k kmt mennek, meg ezutan is azok fogjak. Akkor 10 ev alatt 50-100k km, 20 ev alatt 100-200k km. Ennyit ezek is elmennek szerintem siman.
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #41637 üzenetére
Reszletesebben nem igen tudom leirni . Az autoapolos topicban tanultam en is a szakmat
1. moasas (asszem Sonax van otthon, de az autoglymes azert jo, mert az nem szedi le a regi waxreteget sem. Mondjuk ha mosas utan waxolod is, akkor mind1, de ugye ezt eleg par havonta, nem kell minden mosasnal )
2. Szarazratörles
3. SRP + jo minösegü mikroszalassal, polirozo mozdulatokkal felviszed. Hagyod szaradni negye dorat kb. Ez polirozo/karcfeltöltö cucc.
4. Mikorszalassal polirmozdulatokkal attörlöd (letörlöd)
5. EGP ezt szivaccsal (en ilyet akarok venni, mert gazdasagos ezzel kenni es kenyelmes is) felkened. Hagyod negyed orat kb. Ad egy kemeny tükrözödö reteget.
6. Puha ronggyal polirozo mozdulatokkal letörlöd.
7. [link] ezzel az üveg polirral meg nagyon szep, zsirmentes tisztara lehet pucolni az üvegeket.
Nem kis melo, de az eredmeny nagyon szep es tartos
En meg egy rovareltavolitot akarok venni [link], meg alliolag a felnitisztito es gumi apolo is nagyon jo cucc.
-
Declare
őstag
válasz haddent #41675 üzenetére
Köszi! Na egy ilyet be fogok szerezni
Minden van naluk autoglymböl lehet beterek majd . Ez ugye angol termek es ezert a nemetek nem preferaljak. Itt nagyon megy az, hogy ami nemet azt nyomjuk, azt vedd. Az egp/srp hez amazonon jo aron hozza lehet jutni, de majdnem minden mas dragabb, mint otthon, vagy nem is lehet kapni...pl ezt a kezre formalt szivacs cuccot, sem talalom sehol
Most összepakoltam egy szettet es kijött 30+k HUF azert erre meg alszom egyet
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz trassher #41704 üzenetére
ezt de beneztem....valahogy ugy voltam vele, hogy opel topic, akkor ha ugy indul, hogy i...az insignia csodalkoztam is, hogy került hozzatok egy insignia, es azt csak igy mellekesen megemlited az ablaktörlö lapatok melle, se fenykep, se "teszt"
Nekem is Valeon van. Nem vagyok elajulva, de nem is rossz...van amikor szebben töröl, van amikor csikot hagy, van amikor nyikorog, van amikor nem....egy pzs-vel attörlöm az elet es szebb lesz minidg 1 eves
-
Declare
őstag
Multkor kikormolas volt, 2x20km padlo gps szerint ilyen 195 körül van a vege egyenes uton, pici lejövel epp a 200 is megvolt viszont a futomü nagyon jo, gumik szuperek, olyan stabilan szepen megy a savvaltas, meg minden, semmi bizonytalan erzes nincs benne......csak a lovak szama keves
12,5 liter/100 a nem kopp padlo, hanem ez a 190 es halado sebesseg amugy (ora szerint ez mar 200 vagy picit fölötte)
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #41712 üzenetére
Nincs ezzel baj, en szivesen meghallgatom mindenkinek a velemenyet, sokszor talalok bennük dolgokat, amikkel tudok azonosulni, sokszor nem. Meg azzal sincs baj hogy mashogy gondolkozunk. En ahogy irtam is ugy gondolkozom, hogy felmerem, mik a potencialis meghibasodasok, azok mennyibe kerülnek es ugy veszek autot, hogy ha azok közül 1 vagy 2 elöjön akar egyszerre is, az ne okozhasson gondot.
Mas meg ugy gondolkozik, hogy inkabb vesz ugy egy premiumot, hogy az a hahun relative draga darab a kategoriajaban, jol atnezeti es akkor jo esellyel 1-2 evig nem is nagyon kell ra költeni. Nincs ezzel se baj, mashogy latjuk.
En azon tudok kiakadni, amikor valaki mondjuk azzal talal meg, hogy ugyan mar hogy lehet ennyi eszem, hogy veszek egy realative draga opel astrat, amikor ebben az arban mar audi A3 at is vehettem volna, ugyan ilyen felszereltseggel, erösebb motorral, ugyan ennyi idösen es hozzateszi "LOL". Na ez azt jelentette, hogy 1 db A3 volt akkor fent a hahun (talalati lista legolcsobb autoja, a következö mar +500k kb...), ilyen felszereltseggel, ilyen arban, 2008 as evjaratban a 2.0tdi vel, "96 000km" , 3 db elmosodott foto es zsir uj rendszam....a közep ar az valahol +1millional volt, a legdragabb darabok +1,5M.....aha ja tenyleg en vagyok a hülye...LOL....tehat aki eddig lat csak el, na azt tudom sajnalni.
Pl az a totalcaros cikk, amit egyszer ide is linkeltem az is ezt a temat feszegeti es nem is tudnam most sem, mi is a jo döntes....(egy 5 eves 2.0tdi A5 audi vagy egy 1-2-3 eves 2.0 tdi J astra....nyilvan pro es kontra, nyilvan mindenki mashogy döntene....mindenesetre erdekes kerdes szvsz )
-
Declare
őstag
válasz haddent #41756 üzenetére
Ezt mar egyszer kitargyaltuk.. A teljesitmeny egy kerdes, meg a komfort, design, funkcionalitas. Leirtam mar, hogy nekem is van par extra az astraban, amiket szeretek, jok, de nem összehasonlithato apum A3 aval, vagy nagynenem volt 3as BMW vel (mindegyik kis motoros, de magasan felszerelt). Müködik itt is minden, de nem ugy...ez az amit megfizetsz egy magasabb kategoriaban, ez van a 4 karika meg a propeller mögött. A kutatas+fejlesztes, hogy altalaban ezek a markak jönnek elö az uj dolgokkal, amiket evekkel kesöbb vesznek at masok, mire ök mar egy ujabb szintre fejlesztik.
Az Audival kapcsolatban meg total semmi ilyen gumi, olyan gumi nincs...ugyan olyan 16-17 coll megy ra, mint akar a Te astradra. Egy jol karbantartott 5 eves audi siman lehet sokkal jobb vetel, mint egy volt ceges, kitaposott lelkü 3 eves J astra. Ez megint semmi mas, mint sztereotipia es latod, Te is egyböl ezen pörögsz, hogy huuu audi akkor az biztos milyen q. draga, meg a fenntartasa is milyen q. draga es ezert valik töle otthon valaki "menöve", mert huuuu audija van, akkor az q. draga ergo sok penze van, ergo meno.....holott nem.
Es most itt nem egy alap benzines szivo J astrat hasonlitok egy összkerekes automata duplaturbos dizel audihoz....ugyan olyan 2 literes turbos, manualrol beszelünk. Ugyan azok a hibalehetösegek +10-20% alkatreszarak es szerviz költseg. Semmi több. egy Insignia meg egy A4/A5 audi között az a bizonyos felar van meg, amit fent irtam. Ennyi. Semmi ördögtöl valo sarlatankodo extragiga draga csoda nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #41762 üzenetére
Pont azert hoztam a vegletet, mert igy tudtam leirni amit akartam nem az a lenyeg mi az emblema rajta, a baj az ha elterö kategoriakat hasonlitunk. Ha hasonlo kategoriakat, felszereltseget, motort nezünk, nincsenek drasztikus különbsegek, hogy opel, vw, audi vagy merci. Csak nem ez el a köztudatban. A köztudatban egy insignia csak egy fos opel, mig a 15 eves kitaposott lelkü A4 az huuu na az audi....ez az amitöl fogom a fejem
(#41763) mephi666 maximalisan +1.
Lehet ez G astra vagy A8 audi tök mind1....ha az ember meg tudja venni ugy a hasznalt piaci etek felsö 1/3 adaba tartozo adott kocsit (evjarata/motorizaltsag/felszereltseg) ugy, hogy azt karban is tudja tartani (ha turbos akkor azt, ha szivo benzin, akkor azt), azzal nincs baj. A baj akkor van ha valaki eppen megengedheti maganak a talalati lista elsö 1-2 autojat.....akkor igenis azt el kell engedni es eggyel kisebb kategoriat keresni, kisebb motor, vagy idösebbet. Szvsz.
Befejeztem a hogyan vegyünk autot szerintem topicot
. -
Declare
őstag
válasz Mikuland #41863 üzenetére
Kb 500rpm ahogy nezem a különbseg a 3-ik es 4-ik fokozat között. Egyiknel kicsivel 2500 alattrol indulsz, a masiknal kicsivel 3000 alattrol. Szivo benzin motor tehat nagyjabol ebben a tartomanyban (is) ugyan az a teljesitmenyed. Ehhez hozzajön, hogy esetleg amikor 4-ikben merted picit lejtett az ut, most irtad, hogy picit emelkedett. Ha ezeket nezzük, akkor meg is vannak az okok
-
Declare
őstag
válasz haddent #41876 üzenetére
Juj nagyon joo
Az elsö lampa inkabb olyan, mint az uj golfe. Jo
Egyedül az oracsoport nem tetszik olyannak tünik, mint most a J ben....ilyen ezüst müanyag "csöben" van a km or es az rpm...az nagyon gagyi.
ettöl eltekintve nekem tetszik . Plane ha a belterben az a fekete zongoralakk szerü reszek jol neznek ki elöben.
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #41883 üzenetére
Nekem a kormany kifejezetten tetszik. A formaja is meg minden. Az is vw feeling.
Multikormany nekem a must have kategoria, mint a xenon. Par közös km utan ugy valtod a zenet, kapcsolod a cd/tuner/aux ot, veszed fel a telot stb...hogy le sem veszed a kezed a kormanyror a szemed pedig az utrol. Szerintem ez pont nagyon hasznos, kenyelmes es biztonsagos.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #41898 üzenetére
Es vegre kap az opel is LED et [link]
(#41900) haddent tenyleg nem trollkodas, de nekem az a kormany 10/10 ez volt az elsö amit a belteren megjegyeztem magamnak meg az üles is nagyon igeretes kinezetü es a közepkonzolon az a fekete se ilyen ronda csillogos zongoralakknak nez ki kivancsi leszek mi penzert vesztegetik majd es persze mikor es milyenl lesz a gtc
-
Declare
őstag
válasz haddent #41936 üzenetére
Ezt a papirlapos tesztet en sem ertem. Hidegen minden kipufogobol folyik a viz. Ez a kondenzviz ami szetrohasztja a kipufogojat azoknak a kocsiknak, amiket rövidtavon hasznalnak. Nem melegszik fel a kipufogo igy a kondenzviz nem parolog el belöle leallas utan, hanem megmarad a viz es szepen rohaszt.
K astra: csak pont ezen röhögtem, hogy en amikor meglattam a belsö kepeket, tenyleg az elsök között volt, hogy mondom, hu de faja ez a kormany (de ugye ezt le sem irtam)....erre az elsö hszedben kb irod, hogy egesz jo, de milyen gaz a kormany szegeny autogyarak....igy legyen valaki tervezö, meg designer....
Nekem a cupe/cupe szerü formak jobban tetszenek. Illetve amig nincs csalad, addig tetszhet csak ugyis az embernek az ilyen, mert egy GTC vel eleg maceras lenne a gyereket ovba vinni
De nyilvan kivancsisaggal allok most a dolgokhoz ugyis csak uj ara kb 6-7 millio biztosan lesz, azt meg most hirtelen nem emlekszem, hogy a jobb vagy a bal zsebembe tettem.... Par ev mulva hasznaltan esetleg....1-2 evfordulot még meg kellene elni a H val
-
Declare
őstag
válasz johnny82 #41955 üzenetére
En is hallottam a GM es olaj problemakrol. En se vennek olyat. Valszeg akik poruljartak, azok hamisitottal jartak porul, de akkor is a lenyeg, hogy könnyen hamisitjak/hamisitottak. Ugyan igy a Castrollal is voltak bajok, de kevesbe, mint a GM el. Kicsi az eselye, hogy egy olajcserevel megjarnad, de mondom, nekem se lenne hozza bizalmam.
Az a total jo olaj, nekem is azzal ment a kocsi, az elözö tulajnal, en mondjuk most a Liquy Mollyra valtottam (Top Tec 4600), azt meg jobbanak talaltam a netes kutakodas alapjan.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz johnny82 #41959 üzenetére
Nemetorszagban, de en itt is elek. 40 euro/5l kb. Turbo dizel, amit sokszor hasznalok helyi par km es futkosasra, de 2-3 havonta ha megyek haza akkor egyhuzamba megy 140 el 10+ orat. Mindkettö miatt, nekem fontos, hogy normalis kenese legyen a motornak/turbonak es ezert veszem bele azt.
Total quartz itt is bö 20-30 % al olcsobb. Kb 30euro/5l. Viszont azon a 10 euron evente 2x nem mulik sok, igy inkabb azt veszem, ami a leginkabb tünik a legjobbnak
-
Declare
őstag
válasz tibee77 #41977 üzenetére
Ez a vezermütengely dolog nekem fura. En ilyet nem is olvastam meg, ennyi idösen, ez tul komolynak tünik. A hidrotökek csattogasa, siman lehet a helytelen olajcserek miatt, sajnos. Milyen olaj van benne, mikor cserelted?
Kerdeztem multkor is, de most is megteszem. Kettöstömegü volt cserelve? Az nem lehet?
En nyomnek olajcsere elött bele egy motormoso adalekot, minden szüröt utanna szepen kicserelni es friss finom top tec 4600 as Molly olajat bele. Utanna megneznem mi van.
Ezeknek a dolgoknak a csereje szerintem eleg brutal lehet.
-
Declare
őstag
válasz Findzs #42009 üzenetére
Nem igazan ertem ezeket a hsz-eiteket Nyilvan van egy opel arculat, amihez illeszkedni kell, van egy meret korlat, amibe bele kell ferni. Megis mit vartatok, hogy az uj astra K majd terepjaro lesz?
Kapott egy szebb hatarozottabb formavilagot, nem ilyen gömbölyded idomokat, amik kisse bargyuva tettek az elejet is, meg a hatuljat is. Szep kis töreseket. A hatulja klasszisokkal lett jobb szvsz (jo ezek mondjuk szvsz ek erösen ). Atdolgoztak az alvazat, karosszeriat, vegre könnyitettek rajta 150-200kg al, megkapja a LED matrix lampat, uj belsöt kap, ami sokkal modernebb, uj fedelzeti kommunikacios rendszert, közlekedesi rendszerekkel es okostelefonnal fog kommunikalni, uj motorokat is kap stb...
Szerintem tuti Most olvastam az autobilden, hogy a Golf alatt, a mostani helyen akarjak tartani az arat maj. 16-17 000 euro. Mondjuk ez nyilvan egy fapad, legkisebb benzinmotorral, szoval egy 2,0 dizel, par extraval nyilvan nem ennyi lesz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #42014 üzenetére
Felejsd el! Csaladban 3 db ilyen low cost kärcher ment tönke es a szervizben is megmondtak, hogy ja ez ilyen, javitatasa annyi, mintha ujat vennel. Hengerfejesek lettek.
Makita asszem az jo, meg bosch talan, ilyen also kategoriaban. Amit igazan erdemes es jo megvenni az a kärchernel asszem a K3 tol indul.
-
Declare
őstag
válasz haddent #42022 üzenetére
Asszem nekünk ami most van a kärcher utan az bosch es szerintem ez a 30 ezres kategoria. Jobb az egesz gep valahogy es eddig jobban is birja.
Slagnal 1000 szer jobb kevesebb vizet hasznalsz, a nagy nyomas szepen leviszi a koszt es az alvazat/kerekjaratokat is szepen lehet vele pucolni. Slaggal max megvizezed a koszt, annyit ersz el Az igazan tuti az a meleg magasnyomasu, de az azert komoly cucc, komoly arral, komolyabb felhasznalasra, mint 1-2 auto lemosasa 1-2havonta atlagban
Ezt a göz cuccot nem tudom, biztos jo a konyhaban, leviszi a peneszt, de kocsimosasra valami brutal teljesitmenyü kellhet. Raadasul mi van a gumi es müanyag alkatreszekkel....nekem ez nem szimpatikus.
Haz körül is jo tud lenni Kärcherböl is lehet k3 at mar jo aron kapni, asszem arra mondta a szervizes srac, hogy az mar jo. A K2 az felejtös.
-
-
Declare
őstag
válasz 7Sony7 #42065 üzenetére
Ez ilyen de ha igy nezzük egy insignia is csak egy kis vas, müanyag, meg alu...azt'megis 8 milla?
Rossz esetben 150k, jo esetben 200-250k km is lemegy egy ilyen kettöstömegü. Igazabol max egy taxist erint rosszul, egy atlag felhasznalot egy dizel autonal max egyszer erinti. 150-300k huf ezt bele kell kalkulalni.
Ma mar mondjuk a benzinesekbe is beleteszik, de ott gondolom sokkal többet kibir, mint egy dizelben.
Vagy automatat kell venni es ott nincs ilyen gond en pl nagyon kezdek szimpatizalni az automata valtokkal. Azert az elmult 4-5 evben mar tenyleg olyan rendszerek vannak, amikkel manual modban gyorsabban valthatsz, mint kezzel, ha csak attolod D be, akkor meg komfortosabb es kevesebbet eszik vele a kocsi.
-
Declare
őstag
válasz 7Sony7 #42069 üzenetére
Persze, de ha igy nezzük, lehet elni klima, radio, elektromos ablak, abs...nelkül is
Pont ez az amiröl nemreg beszelgettünk. En is vehettem volna ezert a penzert egy 15eves légrugos, automata A6 audit is mondjuk, meg egy 1.2 es szivo benzines 1-2 eves corsat. Viszont tudtam, hogy mire van szüksegem, mit tudok fenntartani es hiaba lehet baromi jo a legrugos automata A6 audi, nem er nekem annyit, amennyibe annak a fenntartasa kerülhet ellenben a corsa kicsi, a szivo 1.2 motor meg hiaba faek egyszerü es sose romlik el, sokat eszik palyan es gyenge. Igy lett a dizel, kettöstömegüvel, ami keveset eszik, eleg erös, de benne van, hogy elromlik valami es akkor az 100ezres tetel...viszont nem 4-500ezer tetel, mint egy legrugos audinal mondjuk
(#42070) Kickass en azt gondolom, nagyjabol ugyan ezt irtam le "Rossz esetben 150k, jo esetben 200-250k km is lemegy egy ilyen kettöstömegü. "
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz 7Sony7 #42074 üzenetére
Tipus specifikus. Egy japan kocsiba biztos lehet 600k is Az en kocsimba 100-150k maga a kettöstömegü es a kuplung szett. Ehhez jön a munkadij, ami azert nem keves ennel a müveletnel.
Hogy milyen lenne nelküle nem tudom. Valamiert beepitik, biztos ad a komforterzetnek, de biztosan lehet letezni nelküle is. Mondjuk erre mondom azt, hogy mindig az hianyzik amit megszoksz, majd elveszik. 20 eve az emberek többsegenek se klima, se szervo nem volt a kocsiban. Senkinek nem hianyzott. Aztan amiota benne van ma mar az autokba, azt gondolom a többseg nem venne autot ezek nelkül
-
Declare
őstag
válasz haddent #42080 üzenetére
Ha megnezed, en azt irtam, hogy 15 eves tádé audi vagy 1-2 eves szivo 1.2 es corsa. Egy ilyen corsaban ami el tud romlani az kb a lambdaszonda 10 ezerert Amik itt problemas autok azok 10-15+eves autok, low budget aron megveve. A Te 1.6 szivo astradon is ha megvetelkor rendbenlevönek tünt, az elmult xezer km alatt rendben volt es karbantartod, a következö 10 evben max akku mehet tönkre kis tulzassal
AZ meg hogy eszi az olajat az benne van. Ez van. Raadasul nyuzod a motort, szoval plane normalis. Ha finomabban hasznalnad kevesebbet enne az is biztos, de szerintem ez nem veszes, csak figyelj ra
-
Declare
őstag
válasz haddent #42086 üzenetére
Oooooooo yesyes divel vs benzin
linkeltem mar Neked, de akkor ujra. Ez itt egy azonos motoros dizel vs benzin (320d vs 320i...sorry opelböl nem tudom van e ilyen egymasrahalmozott grafikon...)
Nezd meg a nyomatekot. Ez amiröl beszelünk. A dizel majd 2x akkora nyomatekkal forgatja meg a kereket, ez nyomja neki a hatad az ülesnek. Igen 4000 nel erzed, hogy megtorpan es valtanod kell, de egy benzinesnel meg ezert irtam, hogy nem erezni a "huzast" (turbo nelkül). Ugyan tovabb leadja ezert kevesebb valtassal egyenletesebben gyorsulhat ugyan ugy vagy jobban, mint egy dizel, de nem erezni egy trbos auto utan, hogy huz jo a bmw nel pont mondjuk ronggya veri a 320d a 320i t
(#42084) tboy93 ezek a "nekem" ennyit eszik, meg "ahogy en vezetek" ennyit eszik, ezek kb akkor lennenek mervadoak, ha mindenki ott es ugy vezetne, mint Te nekem 6,1 az atlag fogyim a 25k+km ota. Benzinböl biztos hogy 8-9 legalabb lenne. Ja es ugye itt 40-60ft/l el dragabb is a benya nincs kerdes az en esetemben
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #42092 üzenetére
Velem nem veszel ezen össze ugyan mind a ketten falakba ütközünk, mert nekem a sportossag az azzal passzol össze, ha huz a verda, Neked meg a pörgessel de azert nem adom fel
viccet felreteve...egyszer majd felnösz a nagyokhoz es raerzel a nyomatek izere(#42097) tboy93 1400rpm el a dizellel nem jarok
(#42095) Gergőke88 Lehet egy 1.4 essel is dinamikusan közlekedni, plane egy hondaval. Mondjuk akkor nem is 5 litert fog enni, de az pl pont jo, hogy tud vele kedvezö fogyival is jarni, de azert ha pörgeti azzal is lehet kellemesen autozni
-
Declare
őstag
válasz Damage #42102 üzenetére
Ugyan ez a motorkod, ugyan ezek a dolgok
Ahogy irtak is, ha felmegy a fogyi az a dpf regeneralas. Milyen gyakran csinalja Neked? Hogy hasznalod a kocsit jobbara (varos/föut/palya?). Nekem ha csak helyben forgolodok akar 300km -kent is kezdi a regeneralast. Ilyenkor ha nem muszaj nem szabad leallitani. En ilyenkor szoktam vele menni egy kört ilyen 3000 körüli fordulaton, hogy szepen kiegjen.
A huhogo hang nekem is van, nem talaltam ra egyertelmü valaszt, bar pont most latom, hogy youtuube-on kommenteltek uj opciokat. [link] mostanaban nem foglalkoztam vele, mar megszoktam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- 3D nyomtatás
- Futás, futópályák
- Posta, csomagküldés
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Suzuki topik
- Hardcore café
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS